MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Sigonyth - polski MMORPG!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=13933
Strona 3 z 5

Autor:  Asmax [ 12 wrz 2005, 13:10 ]
Tytuł: 

Jezeli gra ma sie utrzymac na rynku na pryzwoitym poziomie to abonament musi byc i basta. Oczywiscie czasem z kasowego punktu widzenia wydanie darmowego mmo jest duzo bardziej oplacalne, w przypadku kiedy gra jest gniotem.

S zapowiada sie ciekawie i jak tworcy wspominali bedzie to full-paid gierka z czego ciesze sie wiec dalsze rozwazania nie maja sensu:)

Autor:  Zolthar [ 13 wrz 2005, 00:16 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
dorzuciłbym wojny .... w zasadzie batalie na obszarze najeżonym pułapkami bądź takim ukształtowaniem terenu, aby nie wjechać ekipą 400 na 400 i oglądać jak sie zbiera przez łeb z prędkością 1fps

w sumie to już kwestia rozwojowa, ale oby miało miejsce wprowadzanie nowych systemów walki po tym jak już wyjdzie wersja finalna

co do opłat: jestem za , ale 12-15€/miech jak za topowe MMO na pewno nie wyłożę (2 dychy / miech i jestem "related") :)

polecam zerknięcie na tantra.ph, tam z time card związane są różne "in game" dodatki


Miód na moje serce, że wam tego brakuje bo planujemy elementy taktyczne jak i gospodarkę zasobami co jest w zasadzie kluczem do gry. Chciałbym już wam dac access ale niestety troche to potrwa :-)

Pozdrawiam

Autor:  joshe [ 13 wrz 2005, 00:24 ]
Tytuł: 

gospodarka zasobami ? przywodzi mi na myśl gierkę wurm online
pewne elementy z tejże giery byłyby wręcz wskazane (niekoniecznie, że aby zrobić sobie własny siepacz najpierw trzeba zrobić narzędzia do jego wykucia) ;)

jeszcze jedna kwestia która mnie nurtuje, czy gracz lubiący pogrywać samotnie (bez żadnych tam gildii itp o mrożących krew w żylach nazwach) będzie miał przyjemność zarówno z normalnej codziennej harówki (lvling) jak i z pvp ?

o date chociażby closed bety nie ma co pytać, ale czy do końca ... mmm... najlepiej tego miesiąca :wink: byłaby szansa na filmik ukazujący kawałek gry w akcji ?

Autor:  Dwutlenek [ 13 wrz 2005, 07:42 ]
Tytuł: 

Poczekamy zobaczymy. Zapowiada się ładnie...

Autor:  Zolthar [ 13 wrz 2005, 10:38 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
o date chociażby closed bety nie ma co pytać, ale czy do końca ... mmm... najlepiej tego miesiąca :wink: byłaby szansa na filmik ukazujący kawałek gry w akcji ?


Mam nadzieje, że na konferencji uda się pokazać taki filmik więc cierpliwości :-)

Autor:  Ashton [ 13 wrz 2005, 11:16 ]
Tytuł: 

GL z gra, co prawda malo wdaje sie w dyskusje ale trzymam za was kciuki :)
Draznia mnie juz wypowiedzi ludzi twierdzacych ze bez duzej kasy nie da sie zrobic porzadnej gry.

Autor:  Aenima [ 13 wrz 2005, 11:31 ]
Tytuł: 

W zapowiedziach wile gier bylo "super" np taki wish, tyle bet tyle grania i co? Dobrze zarlo i zdechlo, podobnie albo miejmy nadzieje ze nie DFO i jeszcze pare innych.
Wiec moze z zachwytami poczekajmy na bete albo jakis ingame movie ale to i tak niczego nie przesadza.
Powodzenia chlopaki bo dobrego mmorpg z open pvp nie ma.
edit
A jak to jest z itamz? duzo zalezy od nich czy raczej wiecej od skilla gracza?

Autor:  Mark24 [ 13 wrz 2005, 11:53 ]
Tytuł: 

ja szczerze mówiąc nie rozumiem tych zachwytów.
Będzie super bo to polski mmorpg, pustynny-falloutowy klimat, czy są też jakieś inne argumenty?

Autor:  Aenima [ 13 wrz 2005, 11:59 ]
Tytuł: 

open pvp:/

Autor:  Mark24 [ 13 wrz 2005, 12:13 ]
Tytuł: 

open PvP to jest fajne w shooterach w stylu BF2.

Takie w mmorpgach zasysa. Po poczatkowych zachwytach w SB open PvP jest po prostu nudne i męczące. I tak nic nie lootujesz bo 3 potionki na krzyż i scroll do teleportu ciężko nazwać zdobyczą (dostępne w każdym miejscu za grosze) - a tak wyglada zawartość 99.9999% plecaków graczy, za to jak zginiesz to rezzujesz się 200km dalej... Nie mówiąc o tym, ze sama walka jest cholernie uproszczona, postać sama biega za celem, sama się odwraca i cholernie niezbalansowana.

moze jak tutaj będzie można zabitego puścić w samych majtkach to będzie lepiej. Ale nie sądze..

No i te zergi - założę się że z 3 dostępnych ras 90% wybierze humanów i będziesz miał do wyboru albo zergować albo być zergowanym...

Autor:  Aldatha [ 13 wrz 2005, 12:30 ]
Tytuł: 

jedyny prawdziwy loot system byl w UO , tam mogles z martwego zedrzec wszystko co ze soba targal w plecaku jak i na grzbiecie . Shadowbane nie opiera sie na 1 vs 1 tylko na team play raids , owszem podobnie jak Mark uwazam ze SB jest nieco ograniczone tylko do pvp , i to nudzi bo czlowiek chcialby tez zajac sie czyms innym np craftem , lowieniem rybek czy wydziergac skarpete . Teraz sie robi carebear mmogi gdzie mozna jak najwiecej zyskac , jak najmniej stracic bo takie przynosza jak najwiecej pieniedzy...niestety jak Trigg napisal ...mmogi pvp nie beda mialy takiej widowni jak WoW , czy SWG bo prawdziwych milosnikow pvp jest tak naprawde niewielu

Autor:  Aenima [ 13 wrz 2005, 12:43 ]
Tytuł: 

Nie mówiąc o tym, ze sama walka jest cholernie uproszczona, postać sama biega za celem, sama się odwraca i cholernie niezbalansowana

za to w wow jest uber skilled pvp, a co do lootu to niech sie Taliesin wypowie, jak ostatnio stracil rune 35 i 2m cashu.

Autor:  Aldatha [ 13 wrz 2005, 12:57 ]
Tytuł: 

dlatego trzeba miec w SB healera z summonem i to ze 2 najlepiej z uwagi na duzy cooldown, inaczej mozna trenowac biegi przelajowe z death shroudem na karku . Problem w tym ze malo kto chce sie bawic healbotem , wiekszosc woli dealowac dmg i zabijac .

Autor:  Trigger [ 18 wrz 2005, 22:05 ]
Tytuł: 

w sb standartem jest granie na dwa konta pk main + buff/summon/heal bot - devil devs wiedzieli co robia x_O.
nawet na Bane czy w wiekszym pvp z 10% toonow to dual boxowane boty.
Mark uchwycil jak zwykle pewne slabosci gry i jak zwykle troche je przerysowal i przejaskrawil - aczkolwiek system walki w pvp rzeczywiscie daleki jest od dynamiki walki np w WoW, to jednak nie ogranicza do klikniecia 2 ikonek podczas gdy druga reka wcinasz hamburgera. Podobnie kwiestia lootu, naturalnie ludzie sie staraja sie zbankowac cos cennego tak szybko jak tylko moga i najczesciej dziwgaja grosze przy sobie i te potionki (ktorych kiedys w grze nei bylo zupelnie) lub srcolle. Nie oznacza to ze nie traca cennego stuffu nigdy. Szczegolnie dzieki thiefom , akurat grales takim marku na serwie testowym w krotkim trialu ktory jakby nie patrzec jest srodowiskiem daleko odbiegajacym od rzeczywistosci normalnych serwerow.
Dobry thief na takim serwie zawsze jest bardzo bogaty i to nie z odsprzedazy ukradzionych scrolli do vendora ;]

ale nie robmy offtopa - z wielka ciekowscia wyczekuje tego polskiego MMO, zapowiada sie interesujaco. Co do 3 odrebnych frakcji to dosc istotna kwestia jest juz w fazie developingu przewdziec problem niezbalansowania frakcji. Nalezy uniknac tego problemu z ktorym boryka sie chocby wow, a jest to dosc powazny problem - tam sie akurat lekko go omija poprzez instancje pvp, pve ale nie do konca. Inne gry radzily sobie tworzac identyczne rasowo/klasowo frakcje pod roznymi banderami wiec rozklad byl raczej rownomierny vide AO (ale w bardzo ograniczonym pvp tamze nie mialo to wielkiego znaczenia) czy tez wprowadzajac limty na zone'y vide PS.
Otwarta gra z 2-3 frakcjami z ktorych jedna gromadzi 70+% graczy to porazka na starcie :).

Autor:  Peonz0r [ 19 wrz 2005, 08:34 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
open PvP to jest fajne w shooterach w stylu BF2.

Takie w mmorpgach zasysa. Po poczatkowych zachwytach w SB open PvP jest po prostu nudne i męczące. I tak nic nie lootujesz bo 3 potionki na krzyż i scroll do teleportu ciężko nazwać zdobyczą (dostępne w każdym miejscu za grosze) - a tak wyglada zawartość 99.9999% plecaków graczy, za to jak zginiesz to rezzujesz się 200km dalej... Nie mówiąc o tym, ze sama walka jest cholernie uproszczona, postać sama biega za celem, sama się odwraca i cholernie niezbalansowana.

moze jak tutaj będzie można zabitego puścić w samych majtkach to będzie lepiej. Ale nie sądze..

No i te zergi - założę się że z 3 dostępnych ras 90% wybierze humanów i będziesz miał do wyboru albo zergować albo być zergowanym...


Dlatego, drogi Marku, PKuje sie farmerow ITAMZ i G0LD... jak to mialo miejsce kiedys w fajnym UO sprzed paru lat :<

Autor:  Zolthar [ 19 wrz 2005, 23:57 ]
Tytuł: 

Jeżeli ktokolwiek tutaj z was miał tą przyjemność pograć w eve online ale mówie o ciut dalszych etapach np. powyżej 2 tygodni w jakiejś korporacji gdzie robi sie konwoje czy osłonę floty albo zaopatrzenie dla floty podczas bitwy zrozumie jakim potężnym projektem jest sigonyth, bo wszystkie te elementy będą w grze. Kluczowym elementem jak mówiłem są zasoby, można być freelancerem grać samemu ale mozna też być w korporacji gra będzie wyważona w obydwie strony, nie chcemy powtórzyć shadowbane ani Ryl samo pvp to tylko element w Sigonyth, wielbiciele PVE znajdą również wiele elementów dla siebie, Crafterzy również to wasz wybór kim jesteście.

Autor:  joshe [ 20 wrz 2005, 00:24 ]
Tytuł: 

znaczy ze jak pójde na szychte, wyfedruje 5 metrów dołka to też dostanę za to expa ? :P
lvlowanie będzie przebiegało standardowo ? "1 mob = 1% exp" czy np. za dostarczenie ww. towaru na pole bitwy dostaniemy bonusa do expa ?
a tak na poważnie, czy jakakolwiek data wypuszczenia gry na rynek jest już zaplanowana ? ochłap dla proletariatu w postaci 10sec. filmiku byłby bardzo mile widziany :]

pees Zolthar, czemu zawsze piszesz w nocy ? czyżbyście od świtu do zmierzchu harowali nad grą ? :wink:

Autor:  Zolthar [ 20 wrz 2005, 00:35 ]
Tytuł: 

bo za dnia pracuję a dopiero po pracy zajmuję się grą niestety

uwierz mi wolałbym to robić za dnia ;)

co do ochłapu mam wielką wiarę, że w dniu konferencji puścimy coś dla was.

Autor:  Matlush [ 8 paź 2005, 19:32 ]
Tytuł: 

Już troche dni po konferencji mineło, więc jak tam Wam poszło ? Ciekaw mocno jestem, co zaprezentowaliście... w sumie to DevJournal 2b tak jakby, ale mimo tego czekam na krótki opis :wink:

Autor:  Jot [ 12 paź 2005, 15:14 ]
Tytuł: 

Gra wygląda ciekawie. Fajne screeny są na stronie oficjalnej tej gry.

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team