MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Most Anticipated MMO
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=14321
Strona 3 z 4

Autor:  Kabraxis [ 22 lip 2005, 19:02 ]
Tytuł: 

krzyk napisał(a):
PS. Brak craftingu brak pvp, brzmi jak marne diablo w swiecie d&d :/


A musi to byc ?? W WoW naprzyklad crafting tez jest ale szczatkowy i szczerze mowiac nudny a PvP jest unbalanced i tez nudne. Co nie przeszkadza byc grze dobra i zbierac oceny powyzej 9/10.

Moze juz czas na cos nowego ? W sumie sam nie wiem co, ale czekam na powiew swiezosci.

D&D Online to moj typ.

Autor:  Dwutlenek [ 22 lip 2005, 19:08 ]
Tytuł: 

Cytuj:
W WoW naprzyklad crafting tez jest ale szczatkowy


Sam jesteś szczątkowy :evil:

Autor:  Pieszczoch [ 22 lip 2005, 19:09 ]
Tytuł: 

No co do craftu to naprawde jest ubogi :/
Nawet nie jest w zadnym stopniu skomplikowany. A do gustu przypadl mi tylko engineering, reszta to jakas taka fe.

Autor:  Dwutlenek [ 22 lip 2005, 19:15 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
No co do craftu to naprawde jest ubogi :/
Nawet nie jest w zadnym stopniu skomplikowany. A do gustu przypadl mi tylko engineering, reszta to jakas taka fe.


To nie Horizons ale moje potrzeby zaspokaja.
Zbieranie, kupowanie materiałów na niebieski sprzęt to też frajda.

Troche mi brakuje większej kustomizacji, ale może to przyjdzie z czasem. Co jak co ale jeśli chodzi o rozwijanie WoW to blizzardowi nie brak ani chęci, ani czasu, ani kasy.

Autor:  Aldatha [ 22 lip 2005, 19:28 ]
Tytuł: 

craft w horizons byl dla mnie az za skomplikowany , w WoW jest ok , latwo sie polapac , nie jest przesadnie przekombinowany i daje fun .
Zrobienie epickich rzeczy jest rzeczywiscie czasochlonne ale jaka frajda kiedy wydziergasz cape z +42 do healinga czy belt +25 int , opakowany w piekny fiolet . Zyczylbym sobie zeby zrobili wiecej specjalizacj np tailoring nie ma zadnej ., pozatym mogliby wprowadzic lumberjacking , uwielbialem to w UO

Dwutlenek a mnie sie wydaje ze wlasnie rozwijanie WoW idzie Blizzowi opornie , mogliby szybciej wypuszczac content

Autor:  Xanth [ 22 lip 2005, 19:49 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
craft w horizons byl dla mnie az za skomplikowany

No jesli w Horizons craft byl dla ciebie zbyt skomplikowany, to w SWG chyba bys umarl ;)

X.

Autor:  Aldatha [ 22 lip 2005, 19:52 ]
Tytuł: 

wzbudziles moja ciekawosc , az sobie poczytam :]
chyba najbardziej hardcorowy craft jest w Lineage 2 ( dla prawdziwych mezczyzn , harrr :wink: )

Autor:  Pieszczoch [ 22 lip 2005, 20:10 ]
Tytuł: 

No jesli w Horizons craft byl dla ciebie zbyt skomplikowany, to w SWG chyba bys umarl

No mnie powalil ;)
Tak skomplikowany, ze az realistyczny. W zadmyn MMO nie musialem sobie przypominac trudniejszych wzorow matematycznych. A jak cos w prawdziwym zyciu spieprza np. zle wytopiony metal co moglby zawierac wegiel w srodku (tak sie prawdopodobnie Tytanik zlamal), to w SWG jest do dupy quality.

Autor:  Escaflone [ 22 lip 2005, 20:21 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
[i]tak sie prawdopodobnie Tytanik zlamal


Dobiłeś mnie :D

Autor:  Xanth [ 22 lip 2005, 21:11 ]
Tytuł: 

Craft w SWG to sztuka sama w sobie. Tysiace itemow mozliwych do scraftowania, na kazdy musisz miec odpowiednie resource ktorych jest kilkanacie typow i setki podtypow, ktore maja kilka roznych elementow jakosciowych, ktore to do kazdego itemu sa inne, do tego do lepszych itemow konkretne skladniki (metale, rudy, skory, kosci, drewno, flora itd.) z konkretnych planet. Do tego fabryki komponentow (do wielu itemow trzeba kilku identycznych komponentow z fabryki), do tego experymenty w celu uzyskania lepszej jakosci konkretnego parametru i wiele wiele innych zaleznosci. Zdobywanie skladnikow to zupelnie inna bajka, poczynajac od koparek, konczac na zbieraniu miesa i skor ze zwierzakow ;)

X.

Autor:  Pieszczoch [ 22 lip 2005, 21:32 ]
Tytuł: 

Dobiłeś mnie

Eeee?
Przeciez to mial byc niezniszczalny statek, a zmeczenie materialu mialo byc marginesem w kwestii sily statku.
Najprawdopodobniej w miejscu zlamania statku byl najslabszy stop metalu, a w tamtych czasach kazdy statek mial (jak na dzisiejsze standardy) zbyt zanieczyszczone stopy metalu.

Autor:  Aldatha [ 22 lip 2005, 21:58 ]
Tytuł: 

Xanth , no prosze crafting jak sie patrzy , kto wie gdybym nie mial aktualnie checi na odprezajacego mmoga (AA , CoV) to moze bym sie skusil na SWG , podczas odpoczynku od WoW :] .

Pieszczochu , na te lata Tytanic byl plywajaca forteca , co mozna by dzis porownac do eksperymentalnych statkow kosmicznych na naped hybrydowy . Chodzilo glownie o rozmach nie funkcjonalnosc , ot taka zabawka dla elit :]

Autor:  Escaflone [ 22 lip 2005, 22:03 ]
Tytuł: 

A słyszeliście ze chcą nakręcić „Titanic 2”. Historia ma wyglądać tak, gdy Titanic tonął utworzyła się komora powietrzna i tam potomkowie ludzi ze statku żyją od 87 lat i myślą, że żyją na Tytani, bo błoto zakryło „C”. Nie wiem jak wy, ale ja czekam na ten film :D

Autor:  Ashton [ 24 lip 2005, 15:21 ]
Tytuł: 

Warhammer Online

chociaz narazie najbardziej czekam na City of Villains ;p

Autor:  Shadhun [ 25 lip 2005, 10:24 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Dungeons & Dragons Online - wiadomo czemu, chyba kazdy lubi D&D


Niektorzy nienawidza .... Sory ale bardziej durnej mechaniki niz w D&D w zadnym rpg nie uświadczysz.


Ja osobiscie czekam tylko na d&l.

Autor:  SwenG [ 25 lip 2005, 10:31 ]
Tytuł: 

Wiedzą, wiedzą, patrz strona wcześniej ;)

Autor:  Shadhun [ 25 lip 2005, 10:36 ]
Tytuł: 

O , wlasnie sie dowiedzialem ze craftu tez nie bedzie w D&DO + brak PvP = nothx :).

Autor:  SwenG [ 25 lip 2005, 11:06 ]
Tytuł: 

No bo to ma być jak GW chyba.

Autor:  tomugeen [ 25 lip 2005, 13:12 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
No bo to ma być jak GW chyba.
Szczegolnie ten brak PvP ;]

Autor:  SwenG [ 25 lip 2005, 13:17 ]
Tytuł: 

Chodziło mi raczej o typ gry, nie pvp. D&D nie ma być mmo.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team