MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jaką gre mmorpg w klimacie fantasy polecacie?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17337
Strona 3 z 3

Autor:  Aldatha [ 3 sty 2006, 15:30 ]
Tytuł: 

kazdy mmog jest ciekawy do pewnego momentu bo kazdy ma setki cech wspolnych z innymi , gra sie nudzi szybko potem zostaje sie dla ludzi , kiedy oni odchodza idziesz razem z nimi . GandalfX nie bardzo mnie interesuje kto jest bezposrednio odpowiedzialny za popsucie SWG , Lucas czy SoE , wazne ze gra jest teraz marnym cieniem tego czym byla .

Autor:  Mark24 [ 3 sty 2006, 16:11 ]
Tytuł: 

Aldatha - jak dla mnie SWG nigdy niczym specjalnym nie było. Do SOE (bo to oni zajmowali się SWG przez prawie 2 lata) też chyba dotarło, że produkt deczko im nie wypalił (może liczyli na coś więcej, lub coś innego), bo jak inaczej wytłumaczyć np. te CU zmieniające mechanikę gry raptem o 180 stopni? Dosłownie kilka miesięcy po zaimplementowaniu nowego combat systemu znowu zmiana o 180 stopni tylko w całkiem inną stronę. A co lepsze czytając posty część graczy wierzy, że wrócą "stare dobre czasy" (czyli kolejny obrót o 180). SOE życzyłbym by najpierw pomyśleli, zbadali rynek, wysłuchali oczekiwań graczy, a potem robili... bo to co odstawili da się porównać ale do cyrku.

Volc - endgaming w każdym mmorpgu jest nudny i powtarzalny. WoW przynajmniej walczy z tą nudą idąc na ilość contentu który jest do opanowania w endgamingu - po zapowiadanym dodatku zabraknie 7 wieczorów w tygodniu i gildie będą wybierać z czego rezygnują, bo fizycznie zabraknie im czasu. Dla starych graczy bieganie po MC setny raz to nuda. Ale mmorpgi się rozwijają graczy przychodzą/odchodzą, wyobraź sobie człowieczka który teraz zaczął WoW-a, dingnął 60lvl i ma do wyboru kilka(naście) raidowych dungeonów, kilka eventów outdoor, kilka BG itp. Nuda? Na pewno nie. Na pewno nie w porównaniu z innymi tytułami, gdzie do wyboru masz knajpę i cyber, knajpę i cyber lub.. knajpę i cyber.

Autor:  Peonz0r [ 3 sty 2006, 16:29 ]
Tytuł: 

Taaaa zgodze sie z Mareczkiem. Zrobilem postac w SWG, dingnelem kilka lvli i wszedlem do kantyny... koniec mojej przygody z SWG :<

Autor:  Kristof_24 [ 3 sty 2006, 19:26 ]
Tytuł: 

"spoko" wydawalaby sie prosta odpwoiedz na pytanie " co wybrac" zamienila sie w indwywidualne dywagacje o tresci " ja lubie to" a " Ty sie nie znasz bo gllupi malkontent jestes" etc..:]

Autor:  Mr.FooT [ 3 sty 2006, 19:31 ]
Tytuł: 

Kristof_24 napisał(a):
"spoko" wydawalaby sie prosta odpwoiedz na pytanie " co wybrac" zamienila sie w indwywidualne dywagacje o tresci " ja lubie to" a " Ty sie nie znasz bo gllupi malkontent jestes" etc..:]

nic nowego tbh :D

Autor:  Kristof_24 [ 3 sty 2006, 19:36 ]
Tytuł: 

A tam zaczne chyba Guild Wars & Chillout

Autor:  tomugeen [ 3 sty 2006, 19:48 ]
Tytuł: 

Kristof_24 napisał(a):
Chillout

Nie gralem :har:

Autor:  Aldatha [ 3 sty 2006, 22:11 ]
Tytuł: 

spolonizowana ver to tzw ' gra w zielone" :)

Autor:  krebain [ 3 sty 2006, 22:14 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
spolonizowana ver to tzw ' gra w zielone" :)


To ta gra, gdzie siadają dwie osoby w pokoju i palą do oporu?

Potem jeden wychodzi, a drugi zgaduje który wyszedł?

Autor:  Borsh [ 3 sty 2006, 22:55 ]
Tytuł: 

Chillout znaczy wyluzuj się

Autor:  Mr.FooT [ 3 sty 2006, 23:01 ]
Tytuł: 

Borsh napisał(a):
Chillout znaczy wyluzuj się

mozesz nam przedstawic droge dedukcji jaka do tego doszedles?

Autor:  konrador [ 3 sty 2006, 23:39 ]
Tytuł: 

Obawiam sie, ze my, szaraczki, mimo szczerych checi nie bylibysmy w stanie pojac toku myslenia kolegi Borsha.

Autor:  Kristof_24 [ 5 sty 2006, 18:02 ]
Tytuł: 

Dobre - zaraz sie zacznie debata na temat " Znaczenia slowa `chillout`i zasadności jego uzycia w terminologii gier mmorpg" ;] :P

Autor:  Gregys [ 5 sty 2006, 20:10 ]
Tytuł: 

Raczej: ironia i jej rozpoznawanie... ;)

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team