MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

EQ2 PvP ruleset released!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17764
Strona 3 z 6

Autor:  Xanth [ 27 sty 2006, 11:59 ]
Tytuł: 

Nie ma z open pvp? pierwsze z brzegu to lineage 2 i ultima online.

X.

Autor:  Mac [ 27 sty 2006, 12:01 ]
Tytuł: 

Nie nazwal bym ich open pvp. Juz bardziej 'open' jest EVE.

Autor:  Mark24 [ 27 sty 2006, 12:02 ]
Tytuł: 

wiedziałem, ze ktoś zaraz wyskoczy z Ultima Online - zbiór najlepszych cech jakie tylko mmo może mieć w malutkiej pigułce. Do tego od dawna przez nikogo nie zażywanej.

Lineage 2 - to ta gra gdzie jest szansa na jakieś niskie drop rate części armorku i trzeba ~rok ostrego grania by wylewelować postać? Obie cechy identyczne jak w darmowym Kal Online notabene. Dziękuję pogram w sapera.

Autor:  Xanth [ 27 sty 2006, 12:04 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
Nie nazwal bym ich open pvp. Juz bardziej 'open' jest EVE.

Open, czyli mozliwosc zaatakowania kazdego gracza bez wyjatku. Owszem, EVE tez jest open :)

X.

Autor:  Constantin [ 27 sty 2006, 12:10 ]
Tytuł: 

open pvp z lootem = neocron :wink:

Autor:  Sathorn [ 27 sty 2006, 12:51 ]
Tytuł: 

Asherons Call 1 swego czasu, chociaz nie wiem jak teraz :)

Autor:  Mac [ 27 sty 2006, 13:01 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Open, czyli mozliwosc zaatakowania kazdego gracza, zawsze i wszedzie, bez wyjatku.


Poprawione :P

Autor:  Xanth [ 27 sty 2006, 13:04 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
Poprawione :P

To mialem na mysli. W UO, L2, NC2, EVE czy paru innych tytulach jest to jak najbardziej mozliwe ;)

X.

Autor:  Sylvian [ 27 sty 2006, 13:09 ]
Tytuł: 

@Jackhammer - znaczna część nie gra w EQ2 z prostej przyczyny nie było PvP. A skoro juz wprowadzają to się zastanwia kilka osób czy jest sens w to się pchać. Jak widać nie narazie nie...

@Mark - Open PvP to jedno a loot to drugie. W L2 jest open PvP to po pierwsze (owszem szansa na dropnięcie czekoś konkretnego w PvP przy założeniu, że nie jesteś oflagowany jako badyta wynosi... 1% ale jak widać nie można mieć wszystkiego).
Po drugie wylewelowanie postaci do levelu nadającego się do konkretnego PvP jak np.siege (czyli jakiś 60-65lev) zajmuje z 2-3 miesiące (pod warunkiem, że się odpowiednio zaopatrzysz na wstępie lub masz pomoc przy levelowaniu bo wtedy: 1-35lev robi się w 3-3,5h).

Autor:  PsyborgMJ [ 27 sty 2006, 13:18 ]
Tytuł: 

W sumie jesli chodzi jedyny open PvP z full lootem itd. to przychodzi mi do glowy jedynie EVE... Ale to chyba juz OT. ;)

Autor:  Xanth [ 27 sty 2006, 13:20 ]
Tytuł: 

W EVE nie ma full lootingu.

X.

Autor:  Jackhammer [ 27 sty 2006, 13:37 ]
Tytuł: 

jak nie ma? poprostu częśc wyposażenia jest niszczone razem ze statkiem kiedy wybucha (brzmi nawet logicznie) to co zostaje (często niewiele) możesz zlootować

Autor:  Mac [ 27 sty 2006, 13:40 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
To mialem na mysli. W UO, L2, NC2, EVE czy paru innych tytulach jest to jak najbardziej mozliwe ;)


W UO nie (trammel). W L2 nie wiem jak to jest szczerze mowiac.

Autor:  Xanth [ 27 sty 2006, 13:43 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
W UO nie (trammel).

Rownie dobrze mozna mowic, ze na niektorych serwerach NC2 tez nie ma, bo sa safe zony. Co nie zmienia faktu, ze gra umozliwia pelne open pvp. Tak jak UO ;)

Jackhammer napisał(a):
jak nie ma? poprostu częśc wyposażenia jest niszczone razem ze statkiem kiedy wybucha

To nie jest full looting. Pelne lootowanie jest wtedy, kiedy moge zgarnac wszystko co miales przy sobie, a nie tylko czesc.

X.

Autor:  PsyborgMJ [ 27 sty 2006, 14:26 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Jackhammer napisał(a):
jak nie ma? poprostu częśc wyposażenia jest niszczone razem ze statkiem kiedy wybucha

To nie jest full looting. Pelne lootowanie jest wtedy, kiedy moge zgarnac wszystko co miales przy sobie, a nie tylko czesc.

X.


To twoja definicja. Ale widze, ze lubisz zabawy i kruczki slowne, to niech bedzie: w EVE jest PvP loot bez ograniczen. Lepiej?
W zaleznosci od uszkodzen jest % ryzyka zniszczenia kazdego z modulow. Cokolwiek przetrwa, jest dostepne dla kazdego, kto jest w okolicy. Ba, jesli ktos ucieknie ze statku, mozesz przejac dzilajacy sprzet calkowicie.

Autor:  Mac [ 27 sty 2006, 14:30 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Rownie dobrze mozna mowic, ze na niektorych serwerach NC2 tez nie ma, bo sa safe zony. Co nie zmienia faktu, ze gra umozliwia pelne open pvp. Tak jak UO ;)


Nie ma obecnie mmo z pelnym open pvp :P Najblizej jest chyba EVE, jeszcze lepiej bedzie w DFO jesli kiedys wyjdzie.

Autor:  Xanth [ 27 sty 2006, 14:31 ]
Tytuł: 

PsyborgMJ napisał(a):
To twoja definicja.

Nie, to definicja full lootingu. A jak wyglada looting i pvp w EVE to ja wiem, gralem dosc sporo. I nadal to nie jest full looting, o ktorym byla mowa. Bo nie zbierzesz z przeciwnika wszystkiego, tylko niewiele jakis randomowych itemow. I nie mowie tu o wyskakiwaniu ze statku, bo malo kto lata bez wykupionego klona.

Mac napisał(a):
Nie ma obecnie mmo z pelnym open pvp

Mylisz sie. To, ze jakas jedna z druga gra oferuja serwery z ograniczonym pvp obok tych z pelnym nie zmienia faktu, ze na serwerach z open pvp JEST open pvp. Pozatym chyba w L2 nie ma takiego rozgraniczenia i open pvp jest na kazdym serwerze (przypominam: mozliwosc zaatakowania zawsze i wszedzie, niezaleznie od okolicznosci... to, ze sa za to kary to inna bajka).

X.

Autor:  Sylvian [ 27 sty 2006, 14:45 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Jak wyglada looting i pvp w EVE to ja wiem, gralem dosc sporo czasu. Ale nadal to nie jest full looting, o ktorym byla mowa. Bo nie zbierzesz z przeciwnika wszystkiego, tylko niewiele jakis randomowych itemow. I nie mowie tu o wyskakiwaniu ze statku, bo malo kto lata bez wykupionego klona.

Mac napisał(a):
Nie ma obecnie mmo z pelnym open pvp

Mylisz sie. To, ze jakas jedna z druga gra oferuja serwery z ograniczonym pvp obok tych z pelnym nie zmienia faktu, ze na serwerach z open pvp JEST open pvp. Pozatym chyba w L2 nie ma takiego rozgraniczenia i open pvp jest na kazdym serwerze 9przypominam: mozliwosc zaatakowania zawsze i wszedzie, niezaleznie od okolicznosci... to, ze sa za to kary to inna bajka).

X.

W North American L2 nie ma serverów innych niz Open PvP (w koreańskiej wersji są jeszcze non-pvp i tzw. relax server ale to juz inna para kaloszy). Można zaatakować i zabić każdego i prawie "wszędzie".
Generalnie nie można zabijać w miastach (czy to w PvP czy za pomocą mobów - bez znaczenia). A to dlatego, że po zabiciu masz właśnie szanse na dropnięcie stuffu - czyli nie było by mozliwości ustawienia sobie swobodnie sklepu w mieście (bo auction systemu się nie doczekaliśmy :/).

Dla mnie to wciąż jest open pvp - gdziekolwiek poza bramą miasta można gankowac, pk'ować, trainować kto co lubi.

IMO full looting może i brzmi fajnie ale byłby niegrywalny zupelnie.Co innego, że możesz zginąć zawsze i wszędzie a co innego, że w ciągu 5 sekund można stracić cały stuff (lub powiedzmy najdroższy jego el. za kazdym razem gdy ktoś cie zabije). Żeby to mogło wogóle zaistnieć potrzebny byłby no-item based system - a jakoś sobie tego nie wyobrażam. Mi akutra sprawia frajdę zdobywanie nowego lepszego ekwipunku, mało tego to przecież podstawa ekonomii w mmo.

Czyli podsumowaując albo open pvp albo full looting ;)

Autor:  Carnillon [ 27 sty 2006, 14:52 ]
Tytuł: 

Ja na mmorpg sie za bardzo nie znam ale podobnie uważam że taki full-looting byłby raczej mało grywalny. Dla mnie byłoby to trochę irytujące że itemy na które długo pracowałem przepadałyby wraz ze śmiercią.

Chociaż fajnie byłoby wraz z grupą przyjaciół wyruszyć na poszukiwania mojego zabójcy i odebrać mu to co mi zabrał. :)

Autor:  Xanth [ 27 sty 2006, 14:54 ]
Tytuł: 

Carnillon napisał(a):
Chociaż fajnie byłoby wraz z grupą przyjaciół wyruszyć na poszukiwania mojego zabójcy i odebrać mu to co mi zabrał. :)

Standardowe zabawy w old school UO ;)

X.

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team