MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Ultima Online: Reaktywacja :)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=20960
Strona 3 z 5

Autor:  Vercin [ 25 sie 2006, 00:05 ]
Tytuł: 

Ładne te mobki są nawet ale imo mogliby odrobinkę popracować nad terenem domkami:) Jak usłyszałem nowy engine to spodziewałem sie czegoś innego tbh.

Autor:  Mac [ 25 sie 2006, 12:34 ]
Tytuł: 

Press release:
http://www.uo.com/UOKRpressrelease.html

Nic ciekawego, moze poza "enhanced player-versus-player combat", ale to tak na prawde nic nie znaczy :/

Autor:  mookee [ 26 sie 2006, 16:07 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Additionally, nine years of content and features will be preserved and enhanced with all-new graphics


No czyli tylko silnik graficzny zmieniaja... nic sie nie nauczyli :[

Autor:  Aldatha [ 26 sie 2006, 16:31 ]
Tytuł: 

to ch ..im w d.. :har:

Autor:  Smashie [ 26 sie 2006, 16:46 ]
Tytuł: 

a na co wy liczyliście? :D

dla mnie UO to już historia

Autor:  Razoth [ 26 sie 2006, 19:49 ]
Tytuł: 

Zajebiście...

Autor:  Brodaty [ 26 sie 2006, 19:56 ]
Tytuł: 

Jak te obrazki oglądałem to wygląda to tylko na wygładzone tła i sprite'y z poprzedniej wersji, np. kąt pod którym patrzy się na świat wydaje się być identyczny. I powiem że niezbyt mi się podoba (who cares)
Trzeba by jednak zagrać by coś więcej powiedzieć imho

Autor:  Dana [ 26 sie 2006, 20:00 ]
Tytuł: 

mookee napisał(a):
Cytuj:
Additionally, nine years of content and features will be preserved and enhanced with all-new graphics


No czyli tylko silnik graficzny zmieniaja... nic sie nie nauczyli :[


Grafike to oni poprawili o 2 lata w stosunku do pierwowzoru. Nie oszukujmy się, mamy 2006 i ta "all-new graphics" jest śmiechu warta.

Jak widać dopóki nie zrobią UO2 to nie ma co liczyć na jakieś rewolucyjne zmiany.

Autor:  kris_67_45 [ 26 sie 2006, 20:07 ]
Tytuł: 

oni to poprawiają tylko dla kasy ale wątpie żeby coś jeszcze na tej grze zarobili

Autor:  konrador [ 26 sie 2006, 20:31 ]
Tytuł: 

Nie przesadzajmy, grafika wyglada calkiem si i mozliwe, ze do premiery gry jeszcze sporo sie zmieni. Jesli chodzi o graficzke, to chcialbym falujace i poruszajace sie badyle, gdy sie po nich przechodzi a'la Titan Quest (chociaz falujace drzewka sa juz prawie pewne - bo to bylo w ktoryms updatecie po UO3D), robes/capes/cloaks swobodnie poruszajace sie na wietrze. W ruchu bedzie to wygladalo na pewno duzo lepiej niz na 3 statycznych screenach (oby). Wydaje mi sie, ze wiekszosc z was odrzuca uwazany za przestarzaly ''rzut izometryczny'', mi sie on akurat podoba i w polaczeniu z grafika 3D + zoom in/zoom out (jesli mamy tekstury w porzadnej rozdzielczosci i modele z wystarczajaca liczba detali) sprawdza sie bardzo dobrze.

Autor:  Nestor [ 26 sie 2006, 21:55 ]
Tytuł: 

kris_67_45 napisał(a):
oni to poprawiają tylko dla kasy ale wątpie żeby coś jeszcze na tej grze zarobili


A maja to poprawiac zeby graczom przyjemnosc zrobic? Nie bardzo rozumiem co chcesz powiedziec? :)

Autor:  Aldatha [ 26 sie 2006, 21:58 ]
Tytuł: 

ja bym chcial plynniejsza animacje , takie realistycznie poruszajace sie statki a nie klatkowo jak w pierwowzorze , moze bedzie mozna pobawic sie w jakies naval battles . Niemniej problem nie lezy w grafice ktora jest naprawde ladna i plastyczna (mnie 3d nie powoduje mokrych majtek , jestem starym graczem i bardziej do mnie przemawia ladnie zrobiona grafika 2d ) , ale w tym ze chca dac UO w niezmienionej postaci w punkcie jakim jest obecnie , maja niepowtarzalna szanse wprowadzic to co sie ludziom najbardziej podobalo czyli ruleset z 2001 roku

sam nie wiem , z jednej strony dobijajace jest to ze niczego sie nie nauczyli a z drugiej....nie zobaczymy szybko mmoga z lootingiem , ffa pvp
i housingiem jak sie patrzy

tak czy inaczej- trzeba czekac

Autor:  WithnesS [ 26 sie 2006, 21:59 ]
Tytuł: 

Ale po co lepsze opakowanie, jak w środku dalej jest nie tak ; /

Autor:  bloob [ 29 sie 2006, 23:16 ]
Tytuł: 

@up apreesh.

Dajcie mi uo sprzed 4 lat z nedzna grafika i bede szczesliwy ;/
Moja jedyna nadzieja jest dfo ;]

Autor:  Nileno [ 25 wrz 2006, 17:32 ]
Tytuł: 

Tak troche temat umiera w zarodku.
Malo nowych newsow, ekscesow etc
: (
UO to legenda, kto gral ten najwspanialsze wspomnienia z mmo ma wlasnie z Ultimy wiec nie powiem nawet jak wzburza mi sie krew jak slysze negatywne opinie.

Autor:  Sou [ 25 wrz 2006, 19:34 ]
Tytuł: 

Spoko, spoko temat odzyje jak cos nowego zarzuca na tapete;]

Autor:  paka [ 21 lis 2006, 00:55 ]
Tytuł: 

odnosnie budowania domkow UO nie jest jedyne.
Runescape w wersji platnej umozliwia budowe, co ciekawsze nie ma zadnych gotowych schematow, tylko wyrabia sie umiejetnosc "construction", a potem na co fantazja pozwoli i finanse - o tyle o ile mi wiadomo.

Autor:  Brodaty [ 21 lis 2006, 08:44 ]
Tytuł: 

Paka, to nie tak.
Miałem domek w Runescape, i:
1. Jest on instancjowany
2. Posiada sloty na poszczególne elementy, np. dywan, kominek, zasłonki, dwie szafy etc., natomiast w zależności od skilla można szafę wykonać z sosny lub z mahoniu, dywan mieć wełniany lub jedwabny, albo w ogródku posadzić pokrzywy lub orchidee (na to ma także wpływ skill rolnictwo)
3. Narobi się przy tym człowiek, a funkcjonalność znikoma

Z tego co wiem w UO jest prawdziwy domek, nieinstancjowany, z dowolnym wystrojem i który w dodatku można jakoś obrabować.

Autor:  S@mael [ 21 lis 2006, 08:55 ]
Tytuł: 

Bywa ze na priv shardach mozesz sobie budowac z elementow.Pozatym sa custome house building wprowadozne w Aos.

Autor:  Smashie [ 21 lis 2006, 12:18 ]
Tytuł: 

SAM cos wie o freeshardach, plebuje tam od poczatku UO :)

A co do domkow to w istocie mozesz miec jaki tylko chcesz, oczywiscie ograniczajac sie do 'geometrii' UO

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team