MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Ultima Online: Reaktywacja :) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=20960 |
Strona 3 z 5 |
Autor: | Vercin [ 25 sie 2006, 00:05 ] |
Tytuł: | |
Ładne te mobki są nawet ale imo mogliby odrobinkę popracować nad terenem domkami:) Jak usłyszałem nowy engine to spodziewałem sie czegoś innego tbh. |
Autor: | Mac [ 25 sie 2006, 12:34 ] |
Tytuł: | |
Press release: http://www.uo.com/UOKRpressrelease.html Nic ciekawego, moze poza "enhanced player-versus-player combat", ale to tak na prawde nic nie znaczy :/ |
Autor: | mookee [ 26 sie 2006, 16:07 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Additionally, nine years of content and features will be preserved and enhanced with all-new graphics
No czyli tylko silnik graficzny zmieniaja... nic sie nie nauczyli :[ |
Autor: | Aldatha [ 26 sie 2006, 16:31 ] |
Tytuł: | |
to ch ..im w d.. ![]() |
Autor: | Smashie [ 26 sie 2006, 16:46 ] |
Tytuł: | |
a na co wy liczyliście? ![]() dla mnie UO to już historia |
Autor: | Razoth [ 26 sie 2006, 19:49 ] |
Tytuł: | |
Zajebiście... |
Autor: | Brodaty [ 26 sie 2006, 19:56 ] |
Tytuł: | |
Jak te obrazki oglądałem to wygląda to tylko na wygładzone tła i sprite'y z poprzedniej wersji, np. kąt pod którym patrzy się na świat wydaje się być identyczny. I powiem że niezbyt mi się podoba (who cares) Trzeba by jednak zagrać by coś więcej powiedzieć imho |
Autor: | Dana [ 26 sie 2006, 20:00 ] |
Tytuł: | |
mookee napisał(a): Cytuj: Additionally, nine years of content and features will be preserved and enhanced with all-new graphics No czyli tylko silnik graficzny zmieniaja... nic sie nie nauczyli :[ Grafike to oni poprawili o 2 lata w stosunku do pierwowzoru. Nie oszukujmy się, mamy 2006 i ta "all-new graphics" jest śmiechu warta. Jak widać dopóki nie zrobią UO2 to nie ma co liczyć na jakieś rewolucyjne zmiany. |
Autor: | kris_67_45 [ 26 sie 2006, 20:07 ] |
Tytuł: | |
oni to poprawiają tylko dla kasy ale wątpie żeby coś jeszcze na tej grze zarobili |
Autor: | konrador [ 26 sie 2006, 20:31 ] |
Tytuł: | |
Nie przesadzajmy, grafika wyglada calkiem si i mozliwe, ze do premiery gry jeszcze sporo sie zmieni. Jesli chodzi o graficzke, to chcialbym falujace i poruszajace sie badyle, gdy sie po nich przechodzi a'la Titan Quest (chociaz falujace drzewka sa juz prawie pewne - bo to bylo w ktoryms updatecie po UO3D), robes/capes/cloaks swobodnie poruszajace sie na wietrze. W ruchu bedzie to wygladalo na pewno duzo lepiej niz na 3 statycznych screenach (oby). Wydaje mi sie, ze wiekszosc z was odrzuca uwazany za przestarzaly ''rzut izometryczny'', mi sie on akurat podoba i w polaczeniu z grafika 3D + zoom in/zoom out (jesli mamy tekstury w porzadnej rozdzielczosci i modele z wystarczajaca liczba detali) sprawdza sie bardzo dobrze. |
Autor: | Nestor [ 26 sie 2006, 21:55 ] |
Tytuł: | |
kris_67_45 napisał(a): oni to poprawiają tylko dla kasy ale wątpie żeby coś jeszcze na tej grze zarobili
A maja to poprawiac zeby graczom przyjemnosc zrobic? Nie bardzo rozumiem co chcesz powiedziec? ![]() |
Autor: | Aldatha [ 26 sie 2006, 21:58 ] |
Tytuł: | |
ja bym chcial plynniejsza animacje , takie realistycznie poruszajace sie statki a nie klatkowo jak w pierwowzorze , moze bedzie mozna pobawic sie w jakies naval battles . Niemniej problem nie lezy w grafice ktora jest naprawde ladna i plastyczna (mnie 3d nie powoduje mokrych majtek , jestem starym graczem i bardziej do mnie przemawia ladnie zrobiona grafika 2d ) , ale w tym ze chca dac UO w niezmienionej postaci w punkcie jakim jest obecnie , maja niepowtarzalna szanse wprowadzic to co sie ludziom najbardziej podobalo czyli ruleset z 2001 roku sam nie wiem , z jednej strony dobijajace jest to ze niczego sie nie nauczyli a z drugiej....nie zobaczymy szybko mmoga z lootingiem , ffa pvp i housingiem jak sie patrzy tak czy inaczej- trzeba czekac |
Autor: | WithnesS [ 26 sie 2006, 21:59 ] |
Tytuł: | |
Ale po co lepsze opakowanie, jak w środku dalej jest nie tak ; / |
Autor: | bloob [ 29 sie 2006, 23:16 ] |
Tytuł: | |
@up apreesh. Dajcie mi uo sprzed 4 lat z nedzna grafika i bede szczesliwy ;/ Moja jedyna nadzieja jest dfo ;] |
Autor: | Nileno [ 25 wrz 2006, 17:32 ] |
Tytuł: | |
Tak troche temat umiera w zarodku. Malo nowych newsow, ekscesow etc : ( UO to legenda, kto gral ten najwspanialsze wspomnienia z mmo ma wlasnie z Ultimy wiec nie powiem nawet jak wzburza mi sie krew jak slysze negatywne opinie. |
Autor: | Sou [ 25 wrz 2006, 19:34 ] |
Tytuł: | |
Spoko, spoko temat odzyje jak cos nowego zarzuca na tapete;] |
Autor: | paka [ 21 lis 2006, 00:55 ] |
Tytuł: | |
odnosnie budowania domkow UO nie jest jedyne. Runescape w wersji platnej umozliwia budowe, co ciekawsze nie ma zadnych gotowych schematow, tylko wyrabia sie umiejetnosc "construction", a potem na co fantazja pozwoli i finanse - o tyle o ile mi wiadomo. |
Autor: | Brodaty [ 21 lis 2006, 08:44 ] |
Tytuł: | |
Paka, to nie tak. Miałem domek w Runescape, i: 1. Jest on instancjowany 2. Posiada sloty na poszczególne elementy, np. dywan, kominek, zasłonki, dwie szafy etc., natomiast w zależności od skilla można szafę wykonać z sosny lub z mahoniu, dywan mieć wełniany lub jedwabny, albo w ogródku posadzić pokrzywy lub orchidee (na to ma także wpływ skill rolnictwo) 3. Narobi się przy tym człowiek, a funkcjonalność znikoma Z tego co wiem w UO jest prawdziwy domek, nieinstancjowany, z dowolnym wystrojem i który w dodatku można jakoś obrabować. |
Autor: | S@mael [ 21 lis 2006, 08:55 ] |
Tytuł: | |
Bywa ze na priv shardach mozesz sobie budowac z elementow.Pozatym sa custome house building wprowadozne w Aos. |
Autor: | Smashie [ 21 lis 2006, 12:18 ] |
Tytuł: | |
SAM cos wie o freeshardach, plebuje tam od poczatku UO ![]() A co do domkow to w istocie mozesz miec jaki tylko chcesz, oczywiscie ograniczajac sie do 'geometrii' UO |
Strona 3 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |