MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

POLSKA PRODUKCJA MMORPG - SZLACHCIC (SZCZERBIEC)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22021
Strona 3 z 7

Autor:  Dantje Aligheri [ 2 gru 2006, 19:49 ]
Tytuł: 

Wiedziałem ,że mi ktoś pociśnie :D
Troszke przesadziłem ale tak naprawde chyba mam troszke racji bo teraz to tylko te H&S'y a nie prawdziwe massive rpg :-?

Autor:  Dwutlenek [ 2 gru 2006, 20:28 ]
Tytuł: 

Dantje Aligheri napisał(a):
Wiedziałem ,że mi ktoś pociśnie :D
Troszke przesadziłem ale tak naprawde chyba mam troszke racji bo teraz to tylko te H&S'y a nie prawdziwe massive rpg :-?


Podaj przykład takiego prawdziwego massive rpg, żebym wiedział co masz na myśli. Chyba wiesz, że sprzedajesz tanie pomysły ludziom, którzy są w fazie wczesnych testów?
Mam wrażenie, że równie dobrze mógłbyś się zając tłumaczeniem profesorowi fizyki na czym polega dodawanie, w momencie, w którym on się akurat zabiera za jakieś skomplikowane równanie kwantowe.

Autor:  Dantje Aligheri [ 3 gru 2006, 11:54 ]
Tytuł: 

Dantje Aligheri napisał(a):
1 grudzień 2006 22:35 (info)

Tak naprawde tego nie było :( ,ale powinno być to tylko H&S ...



Nie doczytałem się ,że spotkałem sie kiedyś z taką grą i dlatego przy żadnej nie zostałem dłużej niż 2 mies. a potem wracałem do innej i tak w kółeczko tak naprawde opisałem gre ( jak dla mnie ) idealną.
Wyszło troszke głupio ale może jednak developer posłuży sie jednym pomysłem z tego "steku banałów" może jednak podsunie to komuś jakiś pomysł.. Miała być propozycja i jest do ,wyboru do koloru : P

Autor:  Nestor [ 3 gru 2006, 13:26 ]
Tytuł: 

Dantje Aligheri napisał(a):
... a nie Massive Multiplayer Online Role Playing Game takim jak : Tibia..


Jak juz kiedys zagrasz w prawdziwe mmo i bedziesz mial pojecie jak wyglada to wroc i dawaj porady na temat tego jak gra powinna wygladac.

Poki co, shhhh :)

Autor:  Aenima [ 3 gru 2006, 13:45 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Jak juz kiedys zagrasz w prawdziwe mmo i bedziesz mial pojecie jak wyglada to wroc i dawaj porady na temat tego jak gra powinna wygladac.

Poki co, shhhh :)


A ja jestem ciekaw czy twoje doswiadczenie z mmorpg wykracza poza wow.

Autor:  RoozTer [ 3 gru 2006, 13:50 ]
Tytuł: 

Howdy hooo, pr0 player strikes againt n3st0r~~:<.

Autor:  Aenima [ 3 gru 2006, 14:19 ]
Tytuł: 

Howdy hooo, pr0 player strikes againt n3st0r~~:<.

nah po prostu od czsu pojawienia sie na rynku wow okazalo sie ze wszyscy to specjalisci od mmog.

Moze Dantje i napisal stek bzdur ale to juz co2 stwierdzil, wiec dalsze najezdzanie na niego imo jest tylko spamowaniem...

Autor:  Dwutlenek [ 3 gru 2006, 14:22 ]
Tytuł: 

Może się nie powinienem rzucać jak ryba na piasku i bezmyślnie zrobiłem offtop, za co przepraszam założyciela tematu.

Mam nadzieje, że zamkniemy tym postem tą niepotrzebną dyskusję.

Autor:  Aldatha [ 3 gru 2006, 14:28 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Howdy hooo, pr0 player strikes againt n3st0r~~:<.

nah po prostu od czsu pojawienia sie na rynku wow okazalo sie ze wszyscy to specjalisci od mmog.

Moze Dantje i napisal stek bzdur ale to juz co2 stwierdzil, wiec dalsze najezdzanie na niego imo jest tylko spamowaniem...


WoW sux! :)

niedlugo zagramy w DFO Ae , ale bedziemy musieli powiedziec wczesniej naszym dzieciom zeby wnukow nie przywozili :)

Autor:  Nestor [ 3 gru 2006, 15:01 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):

Nestoreq gral w Neocrona, Eve, UO i WoW :f


I beta testy roznych pomniejszych.

Najlepiej kogos sflamowac ze tylko w wowa gral :)

Autor:  Mendol [ 4 gru 2006, 12:49 ]
Tytuł: 

nestor ty tam cichaj bo opowiem wszystkim jakie buty nosisz

Autor:  Pieszczoch [ 4 gru 2006, 16:14 ]
Tytuł: 

niedlugo zagramy w DFO Ae , ale bedziemy musieli powiedziec wczesniej naszym dzieciom zeby wnukow nie przywozili

Teraz jak o tym wspomiasz (pewnie z setny raz ;)) to naszlo mi na mysl, iz granie w DFO na emeryturce to normalnie raj dla mojej przyszlej prostaty i hemoroidow HEHE

Autor:  Balis [ 5 gru 2006, 19:08 ]
Tytuł: 

napiszcie mi pm-a i podajcie mi :

1. do jakiego rozszerzenia dawac wam obiekty :)
2. do jakiego rozszerzenia dawac animacje? renderowac je czy przed renderem wam dawac ?
3. teksturowac obiekty itd. ??
4. zastosujcie filtering dla textur wtedy jakosc/grafika gry znacznie wzrosnie
5. jakich jednostek lub budynkow wam brakuje ;)
6. beda jakies porty morskie ?
7. obiekty wedlug moich wymylow czy wedlug waszego pomyslu ?
8. w jakim przedziale wiekowym maja byc obiekty ?
9. jakiego rodzaju potwory ? ( ludzie, bestie, demony, nieumarli, fantastyczne )

z niecierpliowscia czekam na odp. :)

pare moich prac :P ale takich slabszych bo filmiki niektore troszke zajmuja :) ale wciaz sie ucze jak kazdy zreszta bo nie da sie calej grafiki opanowac :) ( niektore zapisane do bmp bo w jpeg niszczyla sie jakosc foty ) to tylko probka tego co potrafi ten program :

http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/pierscien.jpg
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/meteoryt.bmp
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/gwiazda.jpg
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/abs ... 20kuli.bmp
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/abstrakcja.jpg
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/akwarium.jpg
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/mp3.bmp
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/mp4.bmp
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/platek.bmp
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/drzewo.bmp
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/drzewo2.bmp
http://lastchaos.ovh.org/maxon/foty/logo.rar
http://lastchaos.ovh.org/wlosy.bmp

Tak wyglada przykladowa gra bez filteringu textur ( screen filtering ) :

http://lastchaos.ovh.org/z_filteingiem.jpg

a tak z filteringiem textur ( screen filtering ) :

http://lastchaos.ovh.org/bez_filteringu.jpg

Widac naprawde duza roznice :)

Autor:  ikona [ 6 gru 2006, 10:49 ]
Tytuł: 

Balis napisał(a):
napiszcie mi pm-a i podajcie mi :

1. do jakiego rozszerzenia dawac wam obiekty :)
2. do jakiego rozszerzenia dawac animacje? renderowac je czy przed renderem wam dawac ?
3. teksturowac obiekty itd. ??
4. zastosujcie filtering dla textur wtedy jakosc/grafika gry znacznie wzrosnie
5. jakich jednostek lub budynkow wam brakuje ;)
6. beda jakies porty morskie ?
7. obiekty wedlug moich wymylow czy wedlug waszego pomyslu ?
8. w jakim przedziale wiekowym maja byc obiekty ?
9. jakiego rodzaju potwory ? ( ludzie, bestie, demony, nieumarli, fantastyczne )

*CIACH*

http://lastchaos.ovh.org/z_filteingiem.jpg

a tak z filteringiem textur ( screen filtering ) :

http://lastchaos.ovh.org/bez_filteringu.jpg

Widac naprawde duza roznice :)


WTF, tak ciezko zajrzec na ich strone?


Wszyscy zainteresowani dołączeniem do projektu, proszeni są o wysłanie do mnie e-maila z dwiema próbkami swoich umiejętności (screenshoty). Przez cały czas poszukuje ludzi obeznanych z tematem tworzenia postaci i obiektów do gier, chodzi tu zarówno o modelowanie jak i animację.


Pozatym fakt ze nie odrozniasz filteringu od shadera tez zle o Tobie swiadczy.

Autor:  Nestor [ 6 gru 2006, 16:50 ]
Tytuł: 

ikona napisał(a):
Pozatym fakt ze nie odrozniasz filteringu od shadera tez zle o Tobie swiadczy.


Akurat z filteringiem mial racje tbh. Szkoda ze mu sie linki pomieszaly i wyszlo odwrotnie :P

Fakt ze prace sa heh.. amatorskie badzmy szczerzy. Do tego gry rzadko kiedy uzywaja dobrze znanych formatow typu .max czy .3ds. Wiekszosc systemow wymaga specjalnego exportera ktory konwertuje dane na format gry.

Animacji w grach 3d sie nie renderuje.. chyba ze chodzilo o cutsceny :)

No i najlepszy pomysl to kontaktowac sie z tworcami na ich maila, a nie tutaj gdzie wilki kazdego zjedza :)

Autor:  Aenima [ 6 gru 2006, 16:59 ]
Tytuł: 

No i najlepszy pomysl to kontaktowac sie z tworcami na ich maila, a nie tutaj gdzie wilki kazdego zjedza

chyba ze to byl zamierzonym celem postujacego, btw jakis grafik uzywa formatu bmp? Bo ja sie nei spotkalem nigdy, png juz lepiej wypada.

Autor:  Balis [ 6 gru 2006, 17:49 ]
Tytuł: 

przeciez zawsze mozna prace przekonwertowac na inne rozszerzenie w tym nie widze problemu ....

co do tego format png czy bmp hmmm .... wyobraz sobie :

antyaliasing 16x16 do 16x16
1024x768
24 bity kolorow

zapisz to do jpg a otrzymasz jedna wielka syfiasta graficzna plame xD

zrobie kilka broni jakies budynki moze byc ^^ ?? bo to byly podstawy programu xD 5 min roboty xD

wiem ze kazdy oceniac potrafi ale nie kazdy potrafi zrobic ...

to sa tylko wyrenderwowane zzdjecia prac a ni gotowe projecty do gry ... xD

ja tylko pokazalem prace a wy tutaj mi wyjezdzacie o renderingu itd. po co jak nie o to wogole chodzi xD

Autor:  Frost [ 6 gru 2006, 18:48 ]
Tytuł: 

Wlasnie tez mnie bitmapa zmylila :o A juz myslalem ze ja sie nie znam, niestety format bmp jest gorszy niz jpg.

Autor:  Enhu [ 6 gru 2006, 18:54 ]
Tytuł: 

Frost napisał(a):
Wlasnie tez mnie bitmapa zmylila :o A juz myslalem ze ja sie nie znam, niestety format bmp jest gorszy niz jpg.


właściwie, to format bmp jest lepszy od jpg, ale przy małej utracie jakości pliki w formacie jpg zajmują dużo mniej pamięci

Autor:  ikona [ 6 gru 2006, 19:16 ]
Tytuł: 

Balis napisał(a):
przeciez zawsze mozna prace przekonwertowac na inne rozszerzenie w tym nie widze problemu ....

co do tego format png czy bmp hmmm .... wyobraz sobie :

antyaliasing 16x16 do 16x16
1024x768
24 bity kolorow

zapisz to do jpg a otrzymasz jedna wielka syfiasta graficzna plame xD

zrobie kilka broni jakies budynki moze byc ^^ ?? bo to byly podstawy programu xD 5 min roboty xD

wiem ze kazdy oceniac potrafi ale nie kazdy potrafi zrobic ...

to sa tylko wyrenderwowane zzdjecia prac a ni gotowe projecty do gry ... xD

ja tylko pokazalem prace a wy tutaj mi wyjezdzacie o renderingu itd. po co jak nie o to wogole chodzi xD


Tylko ze nikt ci tutaj nie odpowie na pytania ktore cie powinny najbardziej interesowac.

- w jakim formacie maja byc modele
- ile poly na scene / model
- w jaki sposob teksturuja / czy ich engine potrafi obsluzyc normal mapy.

Pozatym nie wiadomo czy ludzie bezposrednio zajmujacy sie gra sledza ten topic czy nie.

Cytuj:
właściwie, to format bmp jest lepszy od jpg, ale przy małej utracie jakości pliki w formacie jpg zajmują dużo mniej pamięci


A jak zauwazyl Aenima .png kompresuje bezstratnie. Zreszta Balis napisal ze kompresja jpg psuje mu obraz.

Strona 3 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team