MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Age of Conan - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22665
Strona 3 z 18

Autor:  Pieszczoch [ 10 sty 2007, 17:55 ]
Tytuł: 

To jest akurat calkiem realne, w FFXI PC<>PS2 gracze normalnie sobie biegaja.

Autor:  Sintikari [ 10 sty 2007, 18:21 ]
Tytuł: 

W tej chwili nie przytocze cytatu ale z tego co czytalem to DirecX10 ma wlasnie zapewnic 100% kompatybilnosc w grach sieciowych i znacznie ulatwic proces pisania gier x-platformowych na vistaPC/xbox360 wiec to pewne na 99% :)

pozdrawiam
Sin

Autor:  mrynar [ 10 sty 2007, 20:23 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
To jest akurat calkiem realne, w FFXI PC<>PS2 gracze normalnie sobie biegaja.


Od zeszlego roku gracze PC<>PS2<>Xbox360 sa normalnie razem biegaja.

Autor:  Borsh [ 10 sty 2007, 21:41 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje ze do grania nie bedzie wymagane oplacenie xbox live gold i oplata bedzie wlaczona w cene abonamentu.

Cytuj:
w Valhalli.

Gdzie bochaterowie żyją wiecznie

Autor:  Sintikari [ 10 sty 2007, 21:57 ]
Tytuł: 

Nie zdziwil bym sie gdyby MS z FunCom'em podpisalo umowe ze na xboxlive nie bedzied abonamentu i beda poprostu dostawac od MS kase za kazdego gracza ktory xbxlive gold wykupil w celu gry w AoC, chociaz to tylko przypuszczenia, jak by nie patrzec FunCom mocny 'alians' z MS zawiazal wypuszczaja AoC jako flagowy produkt WindowsVista wiec kto wie :)

pozdro
Sin
( wracam do rycia na kolo ;\ )

edit: apropo xbox360 wspolpracujacego z PC cytat z komentarza do wypowiedzi Billa Gatesa nt Visty/Xbox'a z targow CES
Cytuj:
Hutchinson's presentation took place during Bill Gates' keynote address stressing increased connected experiences. Expect more connection between the 360 and PC soon with Windows Vista and the Xbox Live Anywhere service that will allow PC gamers and 360 gamers to play together online.

mieli tu na mysli nie tylko to ze gry beda mogly laczyc sie ze soba w trybach multiplayer, ale takze to ze kontroler do xboxa360 bez zadnych przejsciowek/dodatkowych sterow dziala z Vista, oraz to ze o wiele latwiejsze bedzie projektowanie gier x-platformowych o!

teraz juz ide na powaznie :)

Autor:  Sintikari [ 11 sty 2007, 01:00 ]
Tytuł: 

( zupelnie nowe info wiec daje jako osobny post )

Pojawil sie nowy filmik z CES pokazujacy jak bedzie wygladal dialog podczas questow odbiegajacy od tego co znamy z wiekszosci mmorpg'ow, dajacy raczej wrazenie 'kinowosci', wiecej walki, wiecej dzungli, seksowne kobiety do ratowania, walka z minibosem, wyglad inventory + pokazane jak przyzywa sie konia... nie bylo jeszcze chyba filmiku ktory pokazywal by tak wiele za jednym razem...

link jak zwykle tutaj \/
> click here <

tytul filmu CES 07 DirectX 10 Wilderness Rampage Gameplay
Jan 10, 2007

pozdrawiam
Sin

Autor:  mader [ 11 sty 2007, 09:54 ]
Tytuł: 

Obejrzałem kilka filmów i walka w każdym z nich wyglądała tak samo. On podczas walki wykonuje góra 3 ruchy, nie wydaje to wam się dziwne? Atak z lewej na prawą jest najczęściej powtarzaną sekwencją.
Na ostatnim filmiku pokazali jeden unik, mam nadzięję, że będzie ich więcej .


ps. szkapina jest boska :D

Autor:  Sintikari [ 11 sty 2007, 10:12 ]
Tytuł: 

Postac ktora widac na filmach ma poziom 1. i wydaje mi sie ze to kwestia tego, ze nie bedziemy w stanie od samego poczatku wykonywac mega combosow, wez tez pod uwage to ze osoby ktore w to graja nie sa graczami ktorzy graja w ta gre tylko w przypadku tych filmikow z gameplay'a jakimis przypadkowymi osobami na targach ktore tez pewnie zabardzo nie wiedza co i jak, nawet jak jakis Dev siada do sterow to tez pewnie ciezko mu sie gra jak gadac musi w czasie prezentacji. Na oficjalnych forach sie smiali ze same nooby graja na tych filmikach hehe

pozdrawiam
Sin

Autor:  mader [ 11 sty 2007, 10:33 ]
Tytuł: 

Mam nadzieję, że tak jest. Jestem bardzo ciekaw ich nowatorskiego systemu walki, tylko czy klawiszy wystarczy na te wszystkie combosy.

Autor:  Sintikari [ 11 sty 2007, 11:19 ]
Tytuł: 

Daje linka z wszystkimi cytatami Dev'ow, masz tam wzglednie dokladny opis tego jak walka wygladac bedzie mniejwiecej, czytalem jeszcze o tym ze zamiast klawiatury numerycznej bedzie mozna oczywiscie uzywac wlasnych key bindingow, gamepada do xbox360 (kompatybilny z pc) albo myszki bedzie sie klikac w odpowiednie meijsca na ekranie i bedzie przez to poszczegolne ciecia / elementy combo wyprowadzal, milej lektury!

> klik tutaj<

pozdrawiam
Sin

Autor:  Brodaty [ 11 sty 2007, 11:33 ]
Tytuł: 

Ha! A kto pamięta taką gierkę Die by the Sword? Tam to było fajnie rozwiązane imho, myszą się operowało jak mieczem, a klawiaturą sterowanie ciałem. W zależności od ruchu myszą cios był słabszy lub mocniejszy i cięcie szło zgodnie z ruchem myszy, dobre trafienie obrzynało mobowi kończynę lub łeb - priceless. Śmiesznie skakał potworek na jednej nodze i machał mieczem.

edit: naliczyłem na filmie 3 cięcia i 1 pchnięcie mieczem, jeśli może być tego więcej to będzie bardzo ciekawie. Trochę mało krwi tryska :evil:

Autor:  Borsh [ 11 sty 2007, 12:24 ]
Tytuł: 

W jednym trailerze odpadają głowy i wyglada to niezle.Przydała by sie klawiatura do xboxa mozna by bylo łatwiej rozmawiac.

Autor:  Sintikari [ 11 sty 2007, 12:44 ]
Tytuł: 

Brodaty -> z tego co pamietam to mozna bylo obcieta noge podniesc i okladac nia przeciwnika hehe

Borsh -> do xboxa360 mozna podpiac bez problemu klawiature i mysz na usb na 99% jest w 100% kompatybilny z kazda klawa/mysza usb kompatybilna z windowsem

Polecam tez kazdemu kto interesuje sie i zamierza grac w AoC wypelnic ta ankiete ktora moze pomoc zoptymalizowac gameplay pod katem preferencji graczy -> Ankieta <-

pozdro
Sin

Autor:  Sintikari [ 12 sty 2007, 17:15 ]
Tytuł: 

( nowe info )

nowy 'Friday Update' @ 12.01.07
w telegraficznym skrocie, przeanalizowane zostaly klasy postaci dla poszczegolnych archetypow i niektore z nich podobne do siebie zostaly polaczone, zapewne w celu ulatwienia zbalansowania rozgrywki. Na ten dzien w finalnej wersji bedziemy mogli spodziewac sie 9 podstawowych klas postaci mniej, co da nam lacznie i tak niezla sume 14 klas sposrod 4 archetopow. Poki co wsrod klas prestizowych nie ma zadnych zmian. Zegnaj Lotus Masterze... witaj Assasynie! /grin

Zapraszam do lektury na oficjalnej stronie

Pozdrawiam
Sintikari, Stygian Assasin (ta zmiana ulatwila wybor hah)

Autor:  zax [ 12 sty 2007, 21:28 ]
Tytuł: 

Trochę z tym merge przegięli.
"Master Thief = Barbarian" w szczególności. Conan rzeczywiście był złodziejem, nie jakimś wykwalifikowanym i wyskillowanym tylko raczej zwykłym newbem, który kradł co się da. :)
Natomiast klasy magów, które aż się proszą o merge zostały wszystkie nietknięte :/
Imo powinien być jeden summoner, nuker i shifter. Dwóch 'prawie' identycznych shifterów (Lich i Herold) wygląda według mnie dziwnie.

Autor:  Sintikari [ 12 sty 2007, 21:42 ]
Tytuł: 

mysle ze to raczej kwestia tego ze zrobili master thiefa jako postac ktora miala najwiecej skozystac na specjalnym trybie "zlodzieja" w bogatych dzielnicach miast, i teraz nie wiem czy to ma prowadzic do zlikwidowania tego trybu ktory pewnie nie jest najlatwiejszy do wprowadzenia, czy tryb bedzie udostepniony dla wszystkich czy tylko dla wszystkich klas rogue. Mam nadzieje ze tryb ten w ostatecznej wersji gry nie wyleci.
Co do master thiefa jako barbariana... hmm, wydaje mi sie ze zlodziej sam w sobie nie byl by optymalnym rozwiazaniem bo po ultimie juz chyba gier mmorpg nie bylo w ktorych gracz mogl okradac wszystkich npc czy graczy, nie sadze zeby tryb taki byl tutaj zwlaszcza ze na poczatku full pvp serwerow moze nie byc wogole tylko wszedzie pvp bedzie w border kingdoms i na arenach, i zlodzieje poprostu nie mieli by co robic, bo nie czarujmy sie, zlodziej nie jest maszyna do zabijania a stety lub nie ale we wszystkich wspolczesnych grach mmorpg to ten element gry jest najbardziej wyrozniany i rozwiniety. Ze zlodzieja zrobili barbarzynskiego rabusia i tyle, nie bedzie subtelnych kradziezy tylko grabienie i pladrowanie, tez kradziez jak by nie patrzec hehe...

pozdrawiam
Sin

Autor:  zax [ 12 sty 2007, 22:03 ]
Tytuł: 

Chodziło mi raczej o to, że Master Thief bardziej pasowałby do Assasina niż do Barbariana.
Tak 'zmergowali' to na siłe imo. Patrzeć na to czym/kim był Conan w książkach Howarda nie można, bo zajmował się on (Conan) praktycznie wszystkim. Gdyby Howard jeszcze żył zrobiłby z niego napewno jeszcze maga :]

Tak wracając do AOC ogólnie, nie wydaje wam się że na ostatnim trailerze wyraźnie pogorszyli grafę? Patrząc na ostatnie movies doszedłem do wniosku, że AOC robi się coraz bardziej podobny graficznie do innych MMO.

Autor:  Sintikari [ 12 sty 2007, 22:11 ]
Tytuł: 

Trailer byl zlepka starych filmikow na DX9, pewnie nie na topowych ustawieniach zeby plynny framerate pod filmiki uzyskac, obejzyj sobie filmiki z gameplaya z targow CES linki w postach wyzej, gra jak dla mnie wyglada tam powalajaco i sprawia ze chce czekac az pokaza sie laptopy z kartami DX10... a maja jeszcze spokojnie 5 miesiecy na optymalizacje kodu i dopieszczanie, wiec nie przejmowal bym sie strona graficzna i podchodzil do wszystkiego z malym dystansem, dopiero jak bedzie open beta i duzo wiecej info z pierwszej reki przecieknie do mas bedzie mozna ewentualnie zaczac narzekac :)

pozdro
sin

Autor:  Borsh [ 14 sty 2007, 22:00 ]
Tytuł: 

Archetyp Thief to taki jakby dres co da po łbie bejzbolem albo wsadzi kose pod ziobro,potem może się zmienić w takiego kieszonkowca co ci zniknie portfel i telefon zanim powiesz ku..a albo kibola z szalikiem na twarzy ktory łazi z siekierkom albo pałkom z gwoździami i rombie co popadnie.

Autor:  MagPS [ 15 sty 2007, 01:34 ]
Tytuł: 

Borsh napisał(a):
Archetyp Thief to taki jakby dres co da po łbie bejzbolem albo wsadzi kose pod ziobro,potem może się zmienić w takiego kieszonkowca co ci zniknie portfel i telefon zanim powiesz ku..a albo kibola z szalikiem na twarzy ktory łazi z siekierkom albo pałkom z gwoździami i rombie co popadnie.


niekorzystaj ze slow ktorych nie rozumiesz

Strona 3 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team