mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 229 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 143
Dołączył(a): 9.11.2006
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 15:23 
Cytuj  
Duuuużo klas postaci!


_________________
nie lubie konserw

*

Posty: 104
Dołączył(a): 25.10.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 15:27 
Cytuj  
Cyberpunkowy klimat


_________________
When everything else fails, read the instructions.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 24.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 15:27 
Cytuj  
1. housing - uo
2. przejmowanie terenu - neocron / eve
3. pojazdy - neocron
4. rozbudowany craft
5. wielki swiat
6. modyfikowalny interface - wow
7. rozwoj postaci - eve (chodzi o roznorodnosc skilli, nie wymagany czas na rozwoj skilla)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 17:22 
Cytuj  
S@mael napisał(a):

A ironia jest to ze nikt z was sie nei chce przyznac ze gra dla graficzki. Pixel whores all of you



Radek 9200, 256 RAM, 1.2 Procek. Im gorsza grafa tym lepiej ;)

Betoniara napisał(a):
Duuuużo klas postaci!



Zadnych klas postaci. System jak powiedzmy w Arcanum.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 17:45 
Cytuj  
idealne mmo jak idealne kobiety czy faceci-nie istnieja i sie nie pojawia
mozna zrobic gre ktora sie spodoba nam , problem pojawia sie kiedy dotrze do nas fakt ze mmo to 90% community , a ze ludzie nie sa utopijni to nie mozemy wymagac ze beda idealni


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 21:08 
Cytuj  
pod Community bym sie podpisal. Ale na dzisiejsze mmorgi trza miec cholernie dobre community zeby w to w ogole grac.

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 21:18 
Cytuj  
Tego chyba nigdzie nie ma, a powinno być imho.
System doświadczenia i reputacji graczy
Jeśli zbiera się sie party, ktore ktore idzie na jakiegokolwiek bossa albo idzie zrobic jakis konkretny quest, to po zakonczeniu party, po ubiciu final bossa lub wypelnieniu zadania, kazdy otrzymuje srebrna gwiazdke do swojej historii (czy punkt, kropke albo po prostu licznik +1 przeskakuje).
Dodatkowo, po wypelnieniu zadania, czyli np. ubiciu finalnego bossa, pojawia sie glosowanie, czy lider wg. teammates zasluguje na 1 zlota gwiazdke czy nie, lub na czarna, bo kiepsko dowodzil, albo np. na konkretna cyfrowa ocene za dowodzenie.
Zdaje sobie sprawe ze to bardzo trudne do opracowania bo to pole do naduzyc, ale przy rozsadnych rozwiazaniach, np. nie dostaje sie gwiazdek za zrobienie tego samego zadania w tym samym party po raz drugi, mogloby byc fajne. Czlowiek by wiedzial z kim ma do czynienia, a dobrzy liderzy byliby zawsze rozchwytywani. Teraz to poczta pantoflowa czlowiek sie dowiaduje ze ten a ten to master, a inny to noob.


_________________
O.o

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 21:23 
Cytuj  
Czyli cos jak allegro :wink:


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 22:31 
Cytuj  
Brodaty napisał(a):
Tego chyba nigdzie nie ma, a powinno być imho.
System doświadczenia i reputacji graczy.

W malo gier grales. Takie cos funkcjonuje chocby w SWG (badges - odznaczenia na karcie postaci, widoczne dla kazdego, od prostych badges za exploracje swiata, do tych bardziej znaczacych jak trudne elite chain questy lub zabicie jakiegos bossa). Po ilosci i jakosci badges mozna wlasnie poznac weterana SWG ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 22:48 
Cytuj  
swego czasu badges byly wymagane zeby wogole zaczac jedi


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 22:59 
Cytuj  
Tak to wam nawet w Erze nie dopasuja chlopaki!;(

A do tematu: open PvP z full lootem:):):)

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 sty 2007, 23:21 
Cytuj  
Te badges czy co tam to imo zly pomysl, tak jak w GW jest rank, żeby isc na tomby w GW to w tej chwili bez pomocy ludzi z gildii albo znajomych nie masz szans znalezc party, bo wszyscy wymagają rank6-9, a jak jestes nowy to wiadomo - rank1 i szukasz party caly dzien po to zeby zagrac 2 runy.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 sty 2007, 13:57 
Cytuj  
Rate'owanie graczy? Po co?
Zebys sie czul bezpiecznie przy tradowaniu?:E retarded .
To ma byc taka karma fame? pewnie w jakiejs formie mogloby to byc ale musialoby byc scile okreslone za co mozesz ratowac +/- .

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 8 sty 2007, 14:17 
Cytuj  
90% tego wszystkiego to UO. Moze tak wszyscy wrocimy do tej staruszki.Przeciez nikomu na grafie nie zalezy = ]


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2007, 14:27 
Cytuj  
Według mnie nie doczekamy sie takiego mmorpga nawet w zblizonej wersji, bo gry juz teraz zaczynaja isc w innym kierunku. Zaczyna nie liczyc sie wielkosc contentu i PvE polaczone z PvP, ale zdrowa rywalizacja, czyli zbalansowane PvP (nieoparte o lv postaci i jej sprzet, ani czas jaki nią gramy). Już teraz to widać chociażby w GW, które chociaż, że nie jest mmorpgiem to bije wiekszosc tychże w popularnosci. Gry idą w kierunku sportu i wg mnie to dobry kierunek.

PS Czemu UO choć tak bliskie ideałowi jednak się nudzi? Nie chodzi na pewno o grafikę. Mnie np dobija fakt, że w PvP w UO w pierwszej kolejnosci liczy się to ile masz % danej umiejetnosci i jaki masz sprzęt, a dopiero na dalekim planie liczy sie skill gracza.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.


Ostatnio edytowano 8 sty 2007, 14:31 przez Quetzacotl, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2007, 14:31 
Cytuj  
delete


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 sty 2007, 14:51 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
. Już teraz to widać chociażby w GW, które chociaż, że nie jest mmorpgiem to bije wiekszosc tychże w popularnosci. Gry idą w kierunku sportu i wg mnie to dobry kierunek.



Simy tez bija wiekszosc mmorpg w popularnosci. :D
Na rynku jest miejsce dla gier ktore stawiaja na sport (jak FPSy, wspomniany GW czy wyscigi multiplayer), ale tez na takie gdzie liczy sie dlugi (czesto zmudny) rozwoj postaci. Gusta graczy sa rozne.

A jesli chodzi o UO, to zycze wszystkim grom, zeby nudzily sie po takim czasie.

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 8 sty 2007, 14:57 
Cytuj  
mrynar napisał(a):

A jesli chodzi o UO, to zycze wszystkim grom, zeby nudzily sie po takim czasie.

http://student.uci.agh.edu.pl/~piotrow/rebus.jpg


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2007, 15:29 
Cytuj  
Ja mówię o tendencji. Teraz MMORPGi biją rekordy popularności, ale osiągną one taki pułap, imo niedługo, że ich popularnosc zacznie bardzo ustepowac grom nastawionym na rywalizacje ze "zdrowymi zasadami" i to na tych właśnie będą się koncentrować największe firmy developerskie - Blizzard etc. (być może niedługo ogłosi nad czym teraz pracuje, po premierze The Burning Crusade).


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 sty 2007, 17:01 
Cytuj  
Europa dopiero raczkuje w mmog i daleko nam do azji, wiec narazie dobre 5 lat to rozwijanie tego co jest lub jest planowane.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 229 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.