MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MMO Idealne
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=23001
Strona 3 z 12

Autor:  Betoniara [ 7 sty 2007, 15:23 ]
Tytuł: 

Duuuużo klas postaci!

Autor:  xyz [ 7 sty 2007, 15:27 ]
Tytuł: 

Cyberpunkowy klimat

Autor:  czlowiek [ 7 sty 2007, 15:27 ]
Tytuł: 

1. housing - uo
2. przejmowanie terenu - neocron / eve
3. pojazdy - neocron
4. rozbudowany craft
5. wielki swiat
6. modyfikowalny interface - wow
7. rozwoj postaci - eve (chodzi o roznorodnosc skilli, nie wymagany czas na rozwoj skilla)

Autor:  kozas15 [ 7 sty 2007, 17:22 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):

A ironia jest to ze nikt z was sie nei chce przyznac ze gra dla graficzki. Pixel whores all of you



Radek 9200, 256 RAM, 1.2 Procek. Im gorsza grafa tym lepiej ;)

Betoniara napisał(a):
Duuuużo klas postaci!



Zadnych klas postaci. System jak powiedzmy w Arcanum.

Autor:  Aldatha [ 7 sty 2007, 17:45 ]
Tytuł: 

idealne mmo jak idealne kobiety czy faceci-nie istnieja i sie nie pojawia
mozna zrobic gre ktora sie spodoba nam , problem pojawia sie kiedy dotrze do nas fakt ze mmo to 90% community , a ze ludzie nie sa utopijni to nie mozemy wymagac ze beda idealni

Autor:  S@mael [ 7 sty 2007, 21:08 ]
Tytuł: 

pod Community bym sie podpisal. Ale na dzisiejsze mmorgi trza miec cholernie dobre community zeby w to w ogole grac.

Autor:  Brodaty [ 7 sty 2007, 21:18 ]
Tytuł: 

Tego chyba nigdzie nie ma, a powinno być imho.
System doświadczenia i reputacji graczy
Jeśli zbiera się sie party, ktore ktore idzie na jakiegokolwiek bossa albo idzie zrobic jakis konkretny quest, to po zakonczeniu party, po ubiciu final bossa lub wypelnieniu zadania, kazdy otrzymuje srebrna gwiazdke do swojej historii (czy punkt, kropke albo po prostu licznik +1 przeskakuje).
Dodatkowo, po wypelnieniu zadania, czyli np. ubiciu finalnego bossa, pojawia sie glosowanie, czy lider wg. teammates zasluguje na 1 zlota gwiazdke czy nie, lub na czarna, bo kiepsko dowodzil, albo np. na konkretna cyfrowa ocene za dowodzenie.
Zdaje sobie sprawe ze to bardzo trudne do opracowania bo to pole do naduzyc, ale przy rozsadnych rozwiazaniach, np. nie dostaje sie gwiazdek za zrobienie tego samego zadania w tym samym party po raz drugi, mogloby byc fajne. Czlowiek by wiedzial z kim ma do czynienia, a dobrzy liderzy byliby zawsze rozchwytywani. Teraz to poczta pantoflowa czlowiek sie dowiaduje ze ten a ten to master, a inny to noob.

Autor:  Motopompa [ 7 sty 2007, 21:23 ]
Tytuł: 

Czyli cos jak allegro :wink:

Autor:  Xanth [ 7 sty 2007, 22:31 ]
Tytuł: 

Brodaty napisał(a):
Tego chyba nigdzie nie ma, a powinno być imho.
System doświadczenia i reputacji graczy.

W malo gier grales. Takie cos funkcjonuje chocby w SWG (badges - odznaczenia na karcie postaci, widoczne dla kazdego, od prostych badges za exploracje swiata, do tych bardziej znaczacych jak trudne elite chain questy lub zabicie jakiegos bossa). Po ilosci i jakosci badges mozna wlasnie poznac weterana SWG ;)

X.

Autor:  Aldatha [ 7 sty 2007, 22:48 ]
Tytuł: 

swego czasu badges byly wymagane zeby wogole zaczac jedi

Autor:  RoozTer [ 7 sty 2007, 22:59 ]
Tytuł: 

Tak to wam nawet w Erze nie dopasuja chlopaki!;(

A do tematu: open PvP z full lootem:):):)

Autor:  Quetzacotl [ 7 sty 2007, 23:21 ]
Tytuł: 

Te badges czy co tam to imo zly pomysl, tak jak w GW jest rank, żeby isc na tomby w GW to w tej chwili bez pomocy ludzi z gildii albo znajomych nie masz szans znalezc party, bo wszyscy wymagają rank6-9, a jak jestes nowy to wiadomo - rank1 i szukasz party caly dzien po to zeby zagrac 2 runy.

Autor:  S@mael [ 8 sty 2007, 13:57 ]
Tytuł: 

Rate'owanie graczy? Po co?
Zebys sie czul bezpiecznie przy tradowaniu?:E retarded .
To ma byc taka karma fame? pewnie w jakiejs formie mogloby to byc ale musialoby byc scile okreslone za co mozesz ratowac +/- .

Autor:  Motopompa [ 8 sty 2007, 14:17 ]
Tytuł: 

90% tego wszystkiego to UO. Moze tak wszyscy wrocimy do tej staruszki.Przeciez nikomu na grafie nie zalezy = ]

Autor:  Quetzacotl [ 8 sty 2007, 14:27 ]
Tytuł: 

Według mnie nie doczekamy sie takiego mmorpga nawet w zblizonej wersji, bo gry juz teraz zaczynaja isc w innym kierunku. Zaczyna nie liczyc sie wielkosc contentu i PvE polaczone z PvP, ale zdrowa rywalizacja, czyli zbalansowane PvP (nieoparte o lv postaci i jej sprzet, ani czas jaki nią gramy). Już teraz to widać chociażby w GW, które chociaż, że nie jest mmorpgiem to bije wiekszosc tychże w popularnosci. Gry idą w kierunku sportu i wg mnie to dobry kierunek.

PS Czemu UO choć tak bliskie ideałowi jednak się nudzi? Nie chodzi na pewno o grafikę. Mnie np dobija fakt, że w PvP w UO w pierwszej kolejnosci liczy się to ile masz % danej umiejetnosci i jaki masz sprzęt, a dopiero na dalekim planie liczy sie skill gracza.

Autor:  Quetzacotl [ 8 sty 2007, 14:31 ]
Tytuł: 

delete

Autor:  mrynar [ 8 sty 2007, 14:51 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
. Już teraz to widać chociażby w GW, które chociaż, że nie jest mmorpgiem to bije wiekszosc tychże w popularnosci. Gry idą w kierunku sportu i wg mnie to dobry kierunek.



Simy tez bija wiekszosc mmorpg w popularnosci. :D
Na rynku jest miejsce dla gier ktore stawiaja na sport (jak FPSy, wspomniany GW czy wyscigi multiplayer), ale tez na takie gdzie liczy sie dlugi (czesto zmudny) rozwoj postaci. Gusta graczy sa rozne.

A jesli chodzi o UO, to zycze wszystkim grom, zeby nudzily sie po takim czasie.

Autor:  Motopompa [ 8 sty 2007, 14:57 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):

A jesli chodzi o UO, to zycze wszystkim grom, zeby nudzily sie po takim czasie.

http://student.uci.agh.edu.pl/~piotrow/rebus.jpg

Autor:  Quetzacotl [ 8 sty 2007, 15:29 ]
Tytuł: 

Ja mówię o tendencji. Teraz MMORPGi biją rekordy popularności, ale osiągną one taki pułap, imo niedługo, że ich popularnosc zacznie bardzo ustepowac grom nastawionym na rywalizacje ze "zdrowymi zasadami" i to na tych właśnie będą się koncentrować największe firmy developerskie - Blizzard etc. (być może niedługo ogłosi nad czym teraz pracuje, po premierze The Burning Crusade).

Autor:  Teo [ 8 sty 2007, 17:01 ]
Tytuł: 

Europa dopiero raczkuje w mmog i daleko nam do azji, wiec narazie dobre 5 lat to rozwijanie tego co jest lub jest planowane.

Strona 3 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team