MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
PvP Fejlur https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24549 |
Strona 3 z 8 |
Autor: | Vercin [ 30 kwi 2007, 13:04 ] |
Tytuł: | |
Mi wali serce zawsze jak jest jakas akcja pvp:) Sam fakt porazki z zywym przeciwnikiem boli a wygrana cieszy bardzo. Nie potrzebuje do tego podniety dodatkowej w postaci mozliwosci dokuczenia komus jeszcze bardziej i zabrania itemkow:) Sama rywalizacja jest wystarczajaco fajna a mozliwosc nawrzucania komus, okradzenia go itp jest dla mnie zbedna w grze mmorpg. Nie odbieram ludzi ktorzy tak bardzo tego pragna jako bardziej hard corowych jak dla mnie liczy sie skill dynamika rozgrywki, taktyka^^ Szkoda ze sprowadzacie zawsze dyskusje na ten temat tylko i wylacznie do free pvp i loota z cial... Who to np zaimplementowana detekcja kolizji. Nabierze znaczenie ustawienie ekipy oslanianie klas slabo opancerzonych itp No ale nie ma loota z cial wiec pvp w who ssie:| |
Autor: | Mendol [ 30 kwi 2007, 13:09 ] |
Tytuł: | |
no wiec zupenie nie rozumiem ver czemu widzisz problem w instancjonowanym pvp moze bedzie fajnie, a tak naprawde znosne pvp widzialem ostatnio tylko w vg, problem w tym ze srednio je supportuja. anyway co ma byc to bedzie, biorac pod uwage rozwoj rynku mysle ze nadal bedziemy zasypywani roznymi tytulami i moze w koncu dla kazdego z nas pojawi sie jakis kasek ktory wciagnie nas na dlugie miesiace. tego tez kazdemu z was i sobie zycze |
Autor: | Mendol [ 30 kwi 2007, 13:12 ] |
Tytuł: | |
http://www.war-rvr.net/index.php?option ... pic=1711.0 |
Autor: | Vercin [ 30 kwi 2007, 13:14 ] |
Tytuł: | |
Ja nie widze problemu:) Jedyne wyjscie aby zapewnic zbalansowane i uczciwe walki i ominiecie problemu ratio frakcji na danym serwerze. Who tworza ludzie z wielkim doswiadczeniem jesli chodzi o rvr i wierze ze zapewnia mi dobra zabawe |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 kwi 2007, 16:02 ] |
Tytuł: | |
Jakiekolwiek instancje w mmorpg to syf. Wypada sie przyzwyczaic albo przestac grac. Wiekszosc ludzi podniecala sie jak uslyszeli, ze beda robic WHO. W miare ujawniania szczegolow emocje zaczely opadac jak penis po stosunku. Brak pvp w grze, chciazby w postaci faction-pvp sprowadza gre do crpg+czat. Niestety jak jest wszyscy widza, a ta tendecja sie nie zmienia od jakiegos czasu. Ja odliczam juz czas do premiery mitycznego Darkfall. :> |
Autor: | Vercin [ 30 kwi 2007, 18:34 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jakiekolwiek instancje w mmorpg to syf. Wypada sie przyzwyczaic albo przestac grac. Wiekszosc ludzi podniecala sie jak uslyszeli, ze beda robic WHO. W miare ujawniania szczegolow emocje zaczely opadac jak penis po stosunku. Brak pvp w grze, chciazby w postaci faction-pvp sprowadza gre do crpg+czat. Niestety jak jest wszyscy widza, a ta tendecja sie nie zmienia od jakiegos czasu. Ja odliczam juz czas do premiery mitycznego Darkfall. :> Instancje to znakomite rozwiazanie o ile nie jest naduzywane a ja im wiecej slysze czy widze tym bardziej sie nakrecam na who.Natomiast darkfall nigdy sie nie ukaza a jesli nawet to okaze sie wielka klapa i kupa a wiara ze bedzie inaczej to jak wiara w bajki:)
|
Autor: | iniside [ 30 kwi 2007, 19:22 ] |
Tytuł: | |
Po przeczytani calego tematu stwierdzam ze kazdy marudzi, iz brakuje w mu w MMO open PvP. Brakuje bo kazdy jak leci jest skrzywiony na punkcie fantasy i w MMO trzeba sie napier. mieczami i fajerbalami [;. Bez obrazy ale ja tak to widze Gra sobie w EVE, w zasadzie jest tam wszystko o co tocza sie whiny, wlacznie z kreacja swiata przez graczy... No przepraszam, zamiast biegac 123513542345 elfem trzeba latac statkiem kosmicznym, jednak nie ma tam wszystkiego... Jasne ze EVE mogloby byc lepsze (ja bym np. zmienił sterowanie, i dodal wiecej skortow klawiaturowych), ale pozatym jest swietne i spelnia wszystkie zalozenia idealnego MMO i chyba jako jedyna gra zalozenia RPG (; |
Autor: | Teo [ 30 kwi 2007, 21:00 ] |
Tytuł: | |
Ludzie placza o rozne rzeczy i marudza glownie na WoW, a jak na rynku jest gra, ktora posiada wszystkie te zalety i jakos malo ludzi sie garnie do niej. EVE moze ma duzo zalet ale to jednak inny swiat, ciezko jest sie cieszyc z kawalka nowej blachy na swoim stateczku w odroznieniu od np fajnego miecza czy staffa, tak juz jest ze jednak swiat fantasy itp maja wieksze wziecie. Ja nadal sie upieram ze Vanguard oferuje wszystko to co ludzie pisza i marudza na forum ze chca miec. |
Autor: | Mendol [ 30 kwi 2007, 21:03 ] |
Tytuł: | |
vg ma pvp ale nie bylo i nie bedzie jak mysle zbalansowane. who i koniec. |
Autor: | Aldatha [ 30 kwi 2007, 21:23 ] |
Tytuł: | |
jestes naiwny jak myslisz ze w who bedzie zbalansowane wogole co to jest balans ? cos jak w quake nie? kazdy moze noisc BFG |
Autor: | iniside [ 30 kwi 2007, 21:50 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Ludzie placza o rozne rzeczy i marudza glownie na WoW, a jak na rynku jest gra, ktora posiada wszystkie te zalety i jakos malo ludzi sie garnie do niej.
EVE moze ma duzo zalet ale to jednak inny swiat, ciezko jest sie cieszyc z kawalka nowej blachy na swoim stateczku w odroznieniu od np fajnego miecza czy staffa, tak juz jest ze jednak swiat fantasy itp maja wieksze wziecie. Ja nadal sie upieram ze Vanguard oferuje wszystko to co ludzie pisza i marudza na forum ze chca miec. Szczerze mowiac zawsze woałem być kapitane statku niż, niz machać mieczem. Co jak co ale skala 10km vs 5m to jedna zupelnie co innego IMHO cieszenie sie wlasnym statkiem, to jak dla niektorych cieszenie sie samchodem |
Autor: | Mendol [ 30 kwi 2007, 21:52 ] |
Tytuł: | |
ald w tym wieku moge sobie juz pozwolic na bycie naiwnym poza tym balance mozna bardzo roznie rozumiec. tak czy inaczej czekam teraz na potbs i who. a no i oczywiscie na bg3 i ufo ;-p peace ziomy |
Autor: | Aldatha [ 30 kwi 2007, 23:05 ] |
Tytuł: | |
fakt naiwnosc przychodzi z wiekiem a ja czekam na chetna goraca azjatke ubrana w koronkowy fartuszek z taca zielonej cherbaty i sushi |
Autor: | Asmax [ 30 kwi 2007, 23:34 ] |
Tytuł: | |
cherbata eno Aldatha:) Sorry pijany jestem. |
Autor: | tomugeen [ 30 kwi 2007, 23:47 ] |
Tytuł: | |
Aua :f Podejrzewam, ze alda tez. |
Autor: | Quetzacotl [ 1 maja 2007, 00:11 ] |
Tytuł: | |
jak chce pograc w dobre PvP to gram w GW, jak chce odgrywac postac to przepraszam, ale dla przykladu WoW mi takiej mozliwosci nie daje i poki co nie zanosi, zeby cos takiego powstalo. |
Autor: | tomugeen [ 1 maja 2007, 00:17 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): jak chce pograc w dobre PvP to gram w GW, jak chce odgrywac postac to przepraszam, ale dla przykladu WoW mi takiej mozliwosci nie daje i poki co nie zanosi, zeby cos takiego powstalo.
A jakich mozliwosci potrzebujesz do odgrywania postaci? Zawsze myslalem, ze to zalezy od gracza, nie od gry. |
Autor: | Sou [ 1 maja 2007, 00:37 ] |
Tytuł: | |
od GRACZY chyba ;] No i od gry tez. O wiele latwiej sie bawic w RPG gdy wypowiadane slowa nie pojawiaja sie w jakims smiesznym okienku z boku ekranu nie mowiac juz o jakis ELO oderwanych od swiata przedmiotach ktore do niektorych gier dodaja No trzeba miec poprostu warunki stworzone a nie zeby czlowiek co 5 minut musial udawac ze czegos nie slyszy albo nie widzi |
Autor: | Nestor [ 1 maja 2007, 00:46 ] |
Tytuł: | |
Sou napisał(a): od GRACZY chyba ;] No i od gry tez. O wiele latwiej sie bawic w RPG gdy wypowiadane slowa nie pojawiaja sie w jakims smiesznym okienku z boku ekranu nie mowiac juz o jakis ELO oderwanych od swiata przedmiotach ktore do niektorych gier dodaja No trzeba miec poprostu warunki stworzone a nie zeby czlowiek co 5 minut musial udawac ze czegos nie slyszy albo nie widzi
Fakt, w UO tez dalo sie chatlog przesunac. W wowie nie ma nic oderwanego od swiata, sa tylko rzeczy ktore kloca sie z tym co ludzie uwazaja jako 'fantasy'. To czego brakuje w wowie pod wzgledem RP to crafting rp ciuszkow, ffa pvp i housing. |
Autor: | Pieszczoch [ 1 maja 2007, 00:56 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Ludzie placza o rozne rzeczy i marudza glownie na WoW, a jak na rynku jest gra, ktora posiada wszystkie te zalety i jakos malo ludzi sie garnie do niej.
Poniewaz, pomimo rekordowych ilosci graczy w WoW, pewnie porownywalna czescdo tych ilosci sie zawiodla. Pamietam jak wypuscili nielegalna bete, to kilka serwerow irc padlo bo sie rzucili ludzie na dcc, czy tez gamefaq.com chodzilo jak krew z nosa. Pewnie bym dalej w WoWa gral, gdyby wlasnie nie te "inne" wyborazenie o tej grze jakie mialem. Z reszta, temat nie powinien schodzic na rozmowe o WoW vs reszta. Osobiscie, teraz mialbym ochote pograc w cos co nie ma open pvp, ale przykladowo, sa bitwy kilka razy w tygodniu o kontrole terytoriow. Mnostwo npcow (najlepiej w wiezach czy bunkrach, bo AI w MMO zawsze bedzie debilne) i kupa graczy na froncie. Taki ground control mial byc w DnL. Idac dalej, full loot jaknajbardziej. Ale z przeciwnej frakcji zlootowany sprzet moglby byc tylko przerobiony na tokeny/kase/materialy. Itemki robiace roznice w malym stopniu, typu (mowie o grze real time combat jak neocron) lepszy celownik, shoulder drone, recoil reduction, jakies atrybuty do armora (cos jak speed vs resistance vs packs - wiekszy atrybut, kosztem drugiego). Exp = stopien wojskowy, czyli lepszy dostep do "field equipment", wiec frakcja zalatwia dla nas stuff. Nastepnie w okresie "miedzy bitewnym" gracze zajmuja sie logistyka, budowa, rozwojem, aby miec srodki na nastepna bitwe (jakosc, lvl itp. itemkow jest ekwiwalentem srodkow frakcji/ilosc graczy wchodzacych w bitwe). Dostanie sie na bitwe takze wymaga inicjatywy gracza, musi spelniac srednia wymagana (fragi, stopien, death/frag - ratio, contribution points), a reszta do rezerwy lub supply depot. Reszte to moze sobie reszta dopisac PS. Minimum 3 frakcje, oraz kazda posiadajaca unikalny typ uzbrojenia, wraz z atrybutami budynkow socjalnych/ekonomicznych/militarnych. |
Strona 3 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |