MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Hellgate: London - SP demo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=27036
Strona 3 z 5

Autor:  Khebeln [ 27 paź 2007, 00:21 ]
Tytuł: 

Zgadzam sie z konradorem. Wkoncu udalo mi sie dx10 uruchomic w us beta ktora sie wlasnie skonczyla. Pogralem Sumonerem do lv 12 i Blademasterem do 20.

Anyway, gra w dx10 to miodzio problem lezal w tym ze nowe sterowniki Ati nie dzialaja z HL. Dodali fajny bajer tzn Osiagniecia. Generalnie dzikie subquesty dlugoterminowe jak np zrobic lv xx w takim a takim czasie albo zabic bosa uzywajac np kija do bejsbola :P albo skonczyc elite lv nago bez zbori lol.

Apropo mobkow padajacych za szybko. Moze i na normal ale wiez mi normal przejsziesz tylko raz, na wyszysch pozimach trodnosci masz lepszy loot moby sa trodniejsze a poziomy ZNACZnie wieksze.

Pogralem sobie w becie po patch 0 moim blademasterem w Elite mode, jezus ale zabawacaly czas balas mmiedzy zyciem a smiercia, moby bija jak ciezarowki, znacznie wiecej ich, cos jak resident evil, tak mi sie nasow bo ostatnio ogladalem ^^ Generalnie miodzio.

Jak dla mnie gra jest ok i nawet moge sobie ta polsubskrypcje placic jak benda na serio patche co miecha dodawac z roszeszeniami. Swietna gra aby sie zrelaksowac od ciezkiego myslenia i chwile sobie np z kumplem polatac i sie rozladowac. Generalnie wszystko jest szybko i przyjemnie nie ma zadnych utrodnien jak w normalnym mmo.

Ja bym HG nazwal Semi mmo troche jak GW. Generalnie dev mowia ze roznica miedzy Gw a HG jest taka ze oni planuja updaty w ramach abonamentu a nie tylko dodatkowe bajery. Inna sprawa ze ta list aco jest dostepne dla placacych i nie placacacych jest troche przesadzana nie jest tak zle, generlanie jak placisz masz nowy content full pvp, gildie i rozne inne udogodnienia jak wiekszy bank etc.

Autor:  Dragu [ 28 paź 2007, 00:28 ]
Tytuł: 

Każdy traktuje grę na swój sposób i każdy ma pewne oczekiwania wobec gry. Jestem przekonany że graliśmy w tą samą grę, i mnie gra rozczarowała, troszeczkę inaczej sobie ją wyobrażałem szczególnie jak byłem raczony słodkim pierdzeniem devsów jaki to hit i screenami które po zagraniu mają się nijak do rzeczywistości, grafika jest syfska i moby też czy się ruszają czy nie, bo ja ruch postaci podciągam pod efekty wizualne -> grafikę, lubię rzeczy prosto nazywać i nie będę się spierał czy ruch to jeszcze grafika czy nie.

Co do tekstur to te tunele nawet jak na tunele wyglądają nędznie, i to nawet bardzo. Fabuła opowiada o bodajże z tego co pamiętam, wojnie która zaczęła się 20 lat wstecz, a w metrze czyściej niż u mnie w pokoju, idealnie białe kafelki wszystko równo ułożone, czysto, świeżo i schludnie. Krzesełka przy stole jakby ktoś od śniadania wstał przed chwilą.

Sterowanie jak pisałem o myszce to nie czepiałem się klikania a stwierdziłem jaki to rodzaj gry (mogłem napisac że to hakandslasz ale mnie poniosło ot taki jestem że żeczy powiedzmy bardziej złożone upraszczam a te proste komplikuje) a nie że sterowanie to syf, bo kwestia grania WSAD'em jest bardzo fajna, ale bez autoaimu, nie jestem konsolowcem żeby tego potrzebować. Gdyby nie to to bym powiedział że nawet jest fajne :)

Wiem że moje posty to narzekanie na tą grę lub na jakąś inna koreańską, ale to moje pierwsze posty i naprawdę uwierz mi że napisał bym coś pozytywnego o jakiejś grze gdybym miał taką szansę, nie chcę rozgrzebywać postów sprzed 6 miesięcy że ta gra i ta jest fajna. Mam nadzieję że będę mógł się podniecać takim Conanem a jeszcze bardziej Darkfallem i wtedy będę o te grach pisał w superlatywach i na bank znajdzie się ktoś komu się nie spodoba, i dobrze konkurencja też musi z kogoś żyć żeby nie było monopolu.

Ale obiecuję że jak tylko wyjdzie coś fajnego to napisze że jest to fajne i nie będę na wszystko narzekał. Jeśli chodzi o narzekanie o hgl no to od tego jest to forum żeby napisać czy mi (czyli byle komu) coś się podoba czy nie, ja chcę tylko ostrzec innych że ta gra to nie same superlatywy.

Wielu moich znajomych chce w to grać, kilku zrobiło preordera nie wiem co oni w tym widzą, ale nie staram się ich z tego wg mnie błędu wyprowadzić. Każdy ma swój gust. Jeśli kogoś moje zdanie obraziło w jakikolwiek sposób to przepraszam.

Pozdrawiam
Dragu

Autor:  Khebeln [ 28 paź 2007, 04:02 ]
Tytuł: 

Powiem to tak. Czesciowo sie z toba zgadzam, ale roznimy sie w podejsciu. :)

Ja w tej chwili mam z 4 subskrypcje mmo typu eve czy lotr. W tej chwili patrze na HG tylko jako H&S dla rozladowania sie i zrelaksowania szarych komorek. HG jest tak proste i prostolinijne zeby nie powiedziec glupie ze az fajne jezeli szukasz czegos dla odpoczynku co ma losowy generator :)

Przyznam sie ze jezeli szukasz prawdziwego mmo to sie powaznie rozczarujesz. HG blizej ma do Diablo czy GW niz do WoW,Eq2 czy Lotr.

HG to czysta masakra rodem z diablo z dx10 engine i pierwszym solodnie dzialajacym generatorem 3D map. I know SoF2 mial tez generator ale tam to nie bylo na taka skale.

Pozdrawiam
Khebeln

Autor:  Mark24 [ 28 paź 2007, 08:33 ]
Tytuł: 

biorąc pod uwagę tylko mmo to generator losowych map 3D był już w Anarchy Online prawie 10 lat temu. Do tego znacznie bardziej zaawansowany.

A HL to dla mnie syf. Szczerze mówiąc bardzo mało grałem, ale gra odrzuca dokładnie wszystkim.
Najlepsze z Hellgate London jest komiks który sie właśnie ukazał. Jak mieszkasz gdzieś w UK to pewnie mozesz zakupić Khebeln - dużo lepszy niż gra ;)

Autor:  Miracle [ 28 paź 2007, 12:08 ]
Tytuł: 

Jestem wielkim fanem Diablo 1 (3 lata), Diablo 2 (2 lata), WoW (2 lata) i musze przyznac, ze HL wciagnal mnie niesamowicie. Oczywiscie jest mnostwo ostro wku#@% bugów ale i tak nie moglem sie od tej gry oderwac :) Po premierze oczekuję na:
- jak najszybsze poprawienie podstawowych bugów
- wprowadzenie auction house
- stabilność serwerów i dobry ping non stop ;)

Jedyne co mnie jeszcze zastanawia to jak rozwiążą sprawę wspólnej gry graczy, którzy płacą i tych, którzy nie chcą płacić (oby nie sprowadzało się to jedynie do spotykania w metrze). Ciekawi mnie jeszcze czy jak opłacę grę na miesiąc i znajdę jakiś elitarny przedmiot a następnie zrezygnuje z dalszych opłat to czy ta postać będzie po prostu zablokowana do czasu opłacenia czy może da się nią grać ale bez tych przedmiotów "subscriber only" ?

Tak czy owak polecam tą grę dla każdego fana Diablo !

Autor:  Mark24 [ 28 paź 2007, 13:24 ]
Tytuł: 

Miracle napisał(a):
Ciekawi mnie jeszcze czy jak opłacę grę na miesiąc i znajdę jakiś elitarny przedmiot a następnie zrezygnuje z dalszych opłat to czy ta postać będzie po prostu zablokowana do czasu opłacenia czy może da się nią grać ale bez tych przedmiotów "subscriber only" ?



pewnie tak jak w innych tego typu "mmo" - przedmiot spadnie i nie będziesz mógł uzywać, nie widzę sensu w blokowaniu całej postaci.

Autor:  Khebeln [ 28 paź 2007, 16:58 ]
Tytuł: 

Z tymi elitarnymi przedmiotami to nie tak, kazdy przedmiot mozesz uzywac ale tylko subscriber moze grac w elite mode gdzie poziomy sa wieksze, trodniejsze a moby to jak walczenie z bosem co chwile, ze o samych bosach nie wspomne. Pozatym droprate zadkich przedmiotow i generalnie lepszych jest tam wiekszy, ale i death rate jest bardzo duzy :)

CO do generatora 3D to tu masz racje Mark sam przeciez gralem w AO i mam tam jeszcze Keepera na 220LV :P Z tego co pamietam to byl drogi Keeper na serwerze ktory dobil do tego lv jak wyszeedl dodatek Shadowlands ^^

Ale nie o to mi chodzi, jezeli oceniasz HG na podstawie dema to sie nie dziwie ja pogralem sobie troche w pelna bete, i ten generator potrafi robic calkiem zroznicowane poziomy. I serio templaty ktore wybrali do dema sa najgorsze z calego HG. Pozatym niektore poziomy mialy z 12 poziomow (pieter) i bytly BARDZO duze i pokrecone :) Na dx10 to zupelnie inaczej wyglada tez.

HG to nie mmo to sieczka ala diablo czy GW, jak ktos chce mmo to trzymajta sie z daleka bo sie zawiedziecie :)

A co do komiksu to az takim fanem nie jestem, ja chce tylko troche bezmozgiej rozwalki co jakis czas jak ide od Eve odpoczac ^^

Autor:  konrador [ 28 paź 2007, 18:02 ]
Tytuł: 

Każdy traktuje grę na swój sposób

Rzeczywiscie w wielu miejscach moglismy sie po prostu nie zrozumiec.

Ja do potworkow w zasadzie nic nie mam. Glownie dlatego, ze biore pod uwage, ze pojawiaja sie one w dosc duzych ilosciach, jako ze jest to hns pelna geba, i wyspawnowanie czegos skladajacego sie z tak pokaznej liczby trojkatow jak postaci glowne i npc pojawiajacy sie w stacjach, mogloby doprowadzic do sporej czkawki nawet high endowe sprzety. Tym czasem mamy engine (i grafike), ktory nawet na low end konfiguracjach zachowuje sie przyzwoicie i wyglada - wedlug mnie - ok.

Mi sie ogolnie gra podoba, bo lubie czasem poklikac w odmozdzajace hnsy. Od poczatku wiedzialem, ze gra wlasnie hnsem bedzie, takim Diablo w przyszlosci, i niczego nadzwyczajnego, jesli chodzi o sposob rozgrywki lub lore sie nie spodziewalem. Mimo powyzszych i tego, ze premiera juz za pare dni, ja nadal mocno zastanawiam sie nad ewentualnym kupnem gry. Elementy (lub ich brak), ktore mnie odpychaja to totalnie spieprzony mouse input (mysz zyje wlasnym zyciem mozna by powiedziec i zachowuje sie dokladnie jak w menu Bioshocka, nie potrafie przez to grac zadna postacia strzelajaca, mimo ze wszystkie hitboxy sa rozmiarow wyraznie otylego hipopotama [~auto-aim]), okropna animacja glownych postaci, brak jakiegokolwiek PvP i wcisniecie go jako afterthought pod sam koniec bety...

Autor:  Khebeln [ 28 paź 2007, 19:28 ]
Tytuł: 

Generalnie ja sam do mychy nic nie mam. Ale moze mnie pseudo autoaim w semi mmo nie odpycha ;) Osoiscie podba mi sie jak jest system eqp zrobiony i jak mozesz rozwijac swoje bronie i je ulepszac. Mnogosc uzbrojenia nie tylko w kwesti statystyk czy grafiki ale ttakze w stylu uzywania ich. Niektore bronie poprostu wywolaly duze LOL na mojej twarzy ^^ Jak np Grapler dla Blademastera co mozna by opisac jak lanca scorpiona z MK co przyciagala goscia do ciebie ^^ Albo cos jak rocket laucher/granade z opuznionym zaplonem co wbija sie w przeciwnika i wybucha z opuznionym zaplonem rozucajac flaki dookola ^^ Przyklady moglbym wymieniac bardzo dlugo. Genralnie z tego co dev pisza w tej chwil jest ok 100 typow broni i kazdym type gra sie inaczej :)

Puki co ja planuje conajmniej 3 postaci w retial Blademaster (crit build) - DPS monster, nic sie mu nie jest wstanie rownac kiedy przychodzi do czystego dps, jedyny problem ze jak ty nie zabijesz pierwszy to cie zabija szybko :) Czyli typowy glass cannon w mele, typowe mele fireworks ^^

Summoner - Your everyday hell spawn army ;) Czyli inaczej mowiac kupa rozwalki i bawisz sie w prowadzenie zastepow petow, i tu zaznacze ze doslownie zastepow bo jedyny limit do sumonowania lesser minions to ilosc twojego power pool aby je utrzymac :) Oprocz tego mozna jescze trzybac 1 duzego peta z 3 typow no i na koniec mamy jescze cos jak summon diabla z piekla na okreslony czas tylko. Summoner uzywa glownie magicznych broni ktore sa conajmniej pokrecone. Nawet wole nie opisywac ich tu :)

No i guardian. Tym sie za duzo nie bawilem, ale rozmawialem z ludzmi co maja max lv w becie. Generalnie Super Tank, z AOE i bonusami im wiecej przeciwnikow na tobie/dookola ciebie tym silniejszy jestes. Zaznacze tu ze np na elite mode mozesz miec i 50-60 przeciwnikow atakujacych cie na raz. Prawdziwa rzeznia ^^

Co do animacji to jakos animacji sama w sobie jest bardzo dobra, problem bardziej lezy w dobraniu ruchow postaci i zachowan etc. Np doskoki blademastera sa conajmniej smieszne czasami. Ale chyba zaczynam sie do tego przyzwyczajac, niemniej na poczatku reagowalem na to WTF ? Teraz nie zwracam na to uwagi :)

PVP jest szczatkowe tylko jak nie masz subskrypcji, w becie nie bylo za bardzo jak potestowac pelnego pvp. Jak bendziesz mial subskrypcje sa rankingi, areny, i specjalne poziomy do pvp :) Mozna sobie takze wlaczyc pvp w normalnych misjach jak z kims grasz i miec np friendly fire ^^

PS Konrador mam nadzieje ze sobie kupisz hellgate i sobie pogramy razem. Jaka postacia bys gral jezeli kupil bys HG ?

Autor:  konrador [ 28 paź 2007, 20:34 ]
Tytuł: 

Hmm, blademasterem albo evokerem bym sobie pogral. I nie wiem jeszcze, czy nie pogralbym na hardcore. Kiedys katowalem ten tryb w D2.

Autor:  Khebeln [ 28 paź 2007, 22:30 ]
Tytuł: 

Srednio widze granie tymi klasami w hardcore. 2x Glass Cannon :) Ja bym nie mogl w Hardcore grac, tzn moglbym ale tracenie postaci to lekka przesada zwlaszcza jakbym chcial pvp robic :)

HG ma mnie odstresowywac a nie stresowac. Ale kazdy tryb jest ukierunkowany do innych osob, jestem pewien ze wiele osob bendzie sie rozkoszowac trybem hardcore :)

Autor:  Brachson [ 30 paź 2007, 12:24 ]
Tytuł: 

Ja chcę z powrotem czasy AO... :( (hey Mark :D)

A co do HGL, ta gra ma potencjał ale w ograniczeniu do klikania myszką. Dokładnie tak jak napisał Khebeln, jeśli chcesz pograć bez użycia mózgu włącz sobie HGL, ludzie którzy się spodziewali rewolucji w mmorpg chyba czytali inne zapowiedzi niż ja czy Khebeln :)

Ja osobiście nie grałem w bardziej wymagającą grę niż AO, tam naprawdę trzeba było myśleć grając (nie mówiąc o ubieraniu implantów - czasem to tydzień trwało) - i pewnie szybko nie zagram bo teraz się nie robi tak skomplikowanych gier, WOW bazuje na zmuszaniu ludzi do teamowania (bo gra sama w sobie jest banalna) ale nie wszystkim to odpowiada, HGL na klikaniu myszką i też nie każdemu to pasuje, ale na szczęście rynek gier jest duży i dla każdego coś fajnego.

Jak wyjdzie Conan to nas i tak wszystkich pogodzi :)

Autor:  Neonin [ 30 paź 2007, 14:48 ]
Tytuł: 

W AO trzeba było myśleć?:) przesadzasz chyba - poważnego myślenia wymagało jedynie zakładanie implantów (o czym już napisałeś) oraz PvP jako ma po nerfie crita a przed wejściem SL.

On topic - HGl wygląda na miły odstresowywacz:)

Autor:  Oyci3C [ 30 paź 2007, 15:25 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Hmm, blademasterem albo evokerem bym sobie pogral. I nie wiem jeszcze, czy nie pogralbym na hardcore. Kiedys katowalem ten tryb w D2.


Na ktorym lvlu zdechles i pocieles sobie zyly h3h3? :[

Autor:  Brachson [ 30 paź 2007, 16:40 ]
Tytuł: 

AO - dokładnie implanty i pvp (w pvp myślenie zaczynało się od Novica jak każdy się na ciebie czaił a Ty chciałeś Neophyte nie mówiąc o NW gdzie w ogóle sieczka była).

Niezależnie w jakich momentach trzeba było myśleć w AO to nie zmienia faktu że trzeba było :) Bo w now days MMORPG mózgu się używa do zalogowania postaci do gry :)

Jeszcze odnośnie HGL to kupić warto imho ale 10 euro płacić jako abonament już nie bardzo...

Autor:  konrador [ 30 paź 2007, 17:26 ]
Tytuł: 

Na ktorym lvlu zdechles i pocieles sobie zyly h3h3? :[

not sure lvlku. Pamietam tylko, ze byl to wyjebany pally i rozlaczylo mi sie SDI :<

Autor:  Khebeln [ 30 paź 2007, 19:11 ]
Tytuł: 

Brachson napisał(a):
Ja osobiście nie grałem w bardziej wymagającą grę niż AO, tam naprawdę trzeba było myśleć grając (nie mówiąc o ubieraniu implantów - czasem to tydzień trwało) - i pewnie szybko nie zagram bo teraz się nie robi tak skomplikowanych gier


Sprobuj Eve-Online jezeli lubisz skomplikowane. Eve to w tej chwili najbardziej skomplikowana gra mmo zeby nie powiedziec true mmo z jednym swiatem i rozgrywka typu sandbox :) Bardziej skomplikowane i rozbudowane mmo nie istnieje :) Nawet po roku ludzie nie lapia wiekszasci rzeczy. Ze nie wspomne o samej eksploraracji. Przecietny gracz zwiedzi moze 10-15 % systemow w calej galaktyce, a pomine tu jescze rozbudowana polityke, kontrole sektorow, player build structures, true pvp, i corp wars :) Gralem w AO dawno temu jak bylo jeszce mlode mniejwiecej do kiedy Shadowlands wyszedl i pare miesiecy od tego momentu, nadal mam tam gdzies kato z lv 220 Keeper ktory byl drogim czy trzecim na serwerze na max lv, byl maly wiscig zbrojen wtedy, az sie z lezka w oku wspomina. Jedno z nielicznych mmo gdzie lubilem sobie dolonaczyc do grup RP na ulicach w miastach ^^ Bylo Vip Treatment i pogawedki ^^ Milo sie wspomina :)

Kon heh zdarza sie tez sobie hardcore tryb probowalem Evokerem na Nightmare, ale dostalem wpie#$!@ i sobie odpuscilem :) Jezeli po Hardcore bende latal to nie bende mial raczej dlugoterminowych planow :)

Autor:  Mendol [ 30 paź 2007, 19:12 ]
Tytuł: 

eve online niestety wali nuda. skillujesz, idlujesz, skillujesz, idlujesz

Autor:  Khebeln [ 30 paź 2007, 19:14 ]
Tytuł: 

Jest nuda jak siedzisz w empire :) No i zabawa sie zaczyna jak wyskilujesz podstawy a wiekszosc osob odpuszcza sobie po 1 miesiacu a zwykle z 3 miechy potrzeba aby podstawy wyskilowac i ewentualnie do 0.0 sie przeniesc :)

Autor:  Mendol [ 30 paź 2007, 19:40 ]
Tytuł: 

no i dalej nuda ;-)

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team