mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 16:16 
Cytuj  
Dziadek robi strasznie hype na tego Spellborna. Nie powiem, że o gierce słysze już od bardzo dawna, nawet miała podobno już wychodzić ale baaaardzo powoli im to idzie.
Witka khebeln tak przy okazji, NDA to kolejny krok "masonerii" do ograniczenia swobody i praw człowieka , wal śmiało :)

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 16:56 
Cytuj  
i to wszystko po przeczytaniu paru ogólnikowych informacji? :roll:


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 16:59 
Cytuj  
Czesc Eeagle :)

Zeby to bylo takie proste ja mowisz ;)


Generalnie w porownaniu od starej wersji z zeszlego roku sporo sie zmienilo.
Na poczatku chcialbym zaznaczyc ze Spellborn nie jest 8 cudem swiata (przynajmniej jeszcze nie) ale jezeli rozwiaza problemy ktore w tej chili maja z stabilnoscia serwera (wkoncu to pierwsze test nowego engine na masowa skale), zoptymilizuja questy i poprawia performace gra powinna byc gotowa na zaporoszenie wiekszej ilosci ludzi. Questy sa boskie, bardzo duzo lore, ktos kto nie lubi czytac questow moze miec tu problem, jest sporo tekstu do czytania nawet przy prostych questach.

Wiele osob porownuje Spellborn do WoW, a to duzy blad. Tocs ma tyle wspolnego z wow co eq2 z Cabal online ;) I nie mowie ze wow to tibia jak niektorzy ludzie, bo swojego czasu, czego ludzie juz nie pamietaja, wszystkim wow sie podobal a Eq2 plakal bo wszyscy grali w wowa ;) Ale to bylo wieki temu jak te 2 gry dopiero co wyszly :) Ekwipunek jak bronie czy armor nie maja znaczenia na twoj dmg czy ile jestes wstanie ciosow wytrzymac. Natomiast mozes zakladac specjalne runy na siebie (na swoje cialo sa one widoczne na tobie) jak i tworzyc kombinacje run na broniach do usyskania spejlnych funkcji. Gra nie ma zadnego grindu. Grind wlasciwie nie istnieje. Jest niesamowicie duzo questow. Lewele dostajesz glownie z questow za ktore dostajesz fame (tutejsze xp) natomiast za moby dostajesz bardzo bardzo mala ilosc fame ale za to poza fame dostajesz z nich pep xp i loot.

Teraz tak jak mowilem Fame = Normal XP natomiast Pep XP = Buff do Statystyk i skili za nie umieranie. Inaczej to ujmujac masz 5 poziomow pep za kazdy poziom dostajesz wiekszy bonus, jak zginiesz wszystko idzie do 0.

System walki jest oparty na zrecznym manewrowaniu postacia, celownikiem i skilami ktore masz w specjalnym skill deck. Najlepiej radze poczytac o tym na oficjalnej stronie, zbyt skomplikowane aby to jakos rozsadnie wytlumaczyc szybko. W tocs nie masz autoatack, nie masz tez terget lock. Co to oznacza ? W zaleznosci gdzie zucisz czar i gdzie nim ucelujesz czy tez jak machniesz mieczem zalezy czy trafisz oraz ile dmg zadasz.


Masz 9 Class postaci 3 archetypy. Zaczynasz jako archetyp np spellcaster, fighter, rogue a na lv 5 fame wybierasz klase postaci np Runemage czy Bloodwarrior. Na lv 10 wybierasz jeden z 5 domow i wtedy dopiero zaczyna sie powoli pvp na mapach lv 10+

Sprzetowo gra nie jest zbyt wymagajaca lecz wyglada przepieknie, glownie dzieki uzyciu najnowszych technologi w ciekawy sposob. W grze mozna spotkac mnostwo zapierajacych dech w piersiach miejsc. Osobiscie uwazam ze lore i art Tocs jest jego najlepszym punktem ktory przyciagnie wielu graczy. Osobiscie lubie normalny system walki uzywany czy to w WoW czy Lotr i trodno mi bylo sie przestawic na ten system ale po czasie mozna sie do tego przyzwyczaic, i nigdy juz nie uslyszymy ze ktos mowi xyz wygral z yzx poniewaz mial lepszy sprzet. Tu jezeli jestes dobrym graczem skill >>> gear.

Hmm ok to na tyle na dzisiaj ;) Napisze cos wiecej jak mi sie znowu zachce :roll:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2


Ostatnio edytowano 19 mar 2008, 17:09 przez Khebeln, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 139
Dołączył(a): 23.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 17:07 
Cytuj  
alez teraz mnie nakrecil ;] nic tylko czekac ^^

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 17:11 
Cytuj  
Dzieki za info.
Widac ze ida w dobrym kierunku, odchodzenie od nudnych standartow utrwalonych przez WoW plus wlasne ciekawe pomysly.
Wdaje mi sie ze gra bedzie konkurowac na rynku raczej tylko z Conanem bo sa pewne podobienstwa i chyba celuje w podobna grupe graczy.

Zobaczymy jak im bedzie szlo szlifowanie i dopracowywanie gry, jedynie obawiac sie mozna o to ze narazie nie maja za soba duzej firmy dystrybutora, ktora by ich zasypywala kasa, oby Sony sie nie zainteresowalo nimi :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 17:21 
Cytuj  
O to bym sie nie martwil jescze tak zgranej i zafascynowanej wlasna gra grupy devs nie widzialem. Generalnie komunikacja z nimi jest tak prosta jak z kumplem z podworka ;)

Chcialem przez to powiedziec ze oni glownie robia ta gre bo sprawia im to przyjemnosci i swietnie sie w niej sami bawia. Jak tylko maja wolny czas to lataja z nami w Tocs w grupach i testujemy jakies questy czy tez je razem robimy. Pamietam jeden numer jak boss sie zbugowali i kilowal nas 1 uderzeniem i mielismy dev w grupie. Byl w trybie normalnego gracza, uzyl toroche devhaxor magic ;) i zmienil postac na tryb GM i zabil bosa 1 uderzeniem tworac fajne fajerwerki przy tym (devs lubia ten czar nazywac divine punishment) ^^ CZesto uzywany jak sie NPC w combat mode zablokuje :]

Generalnie, narazie nic nie slyszalem aby im kasy brakowalo, i jezeli chodzi o porownanie podejscia ich firmy jest ono podobne do eve dawno temu jak chlopaki zaczynali (jeszcze pamietam te czasy alpha/beta i puste serwery i market, nawet 1 statku nie bylo na sprzedarz ), wiec nie bal bym sie o to ze sprzedadza sie sony czy ncsoft ;)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 22:04 
Cytuj  
Jak wygląda animacja postaci na dzień dzisiejszy? Płynna i "żywa", czy tak raczej nie za bardzo? ;)

Przy czym za wzór animacji uważam WoW'a - taki punkt odniesienia.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=I294BriYlbk - filmik z gameplay'u, chyba na czasie. Animacja postaci prezentuje się narazie średnio, razi mnie trochę zwłaszcza, że otoczenie, lokacje itd. prezentują się poprostu świetnie. Hah, rano jeszcze o grze nic nie wiedziałem, teraz zaczyna mi się hype włączać.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 19 mar 2008, 22:18 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 22:07 
Cytuj  
Luknij sam.

http://www.tcos.com/downloads/xfer/The_Chronicles_of_Spellborn__Azrael_&_Raznilof_Part1.wmv

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 22:21 
Cytuj  
Yhmm właśnie ten filmik tak mnie nakręcił. Wreszcie jakiś mmorpg, który nie jest WoW-clone-wannabe. No i dobieranie armora/broni tylko pod względem wyglądu. Bomba dla mnie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 22:49 
Cytuj  
Kheb jest jakies mmorpg w ktore nie grales?


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 23:00 
Cytuj  
w wurma nie gral.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 23:00 
Cytuj  
pooma napisał(a):
Kheb jest jakies mmorpg w ktore nie grales?

Poprawne pytanie brzmi, czy jest jakies MMO w ktorym nie osiagnal skill/lvl capa w miesiac ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 23:38 
Cytuj  
Hmm niech no pomysle ;) Np w to nie gralem :roll:

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setView/overview/gameID/93

A tak serio to mmo w ktore zwykle nie gram to mmo typu cash shop low class grinding crap ;)

Zeby w cos takiego zagrac musialbym sie NIESAMOWICE nudzic :] Naszczescie jeszcze do tego nie doszlo 8)

Swoja droga to przydalo by sie aby sygnaturka na mmorpg.pl byla 2x wieksza :/ Moglbym tam jeszcze 2x tyle mmo wpisac tylko nie mam juz miejsca :oops:

PS: Apropo Wurm to grac gralem w to, idea moze i fajna ale realizacja beznadziejna. Moze cos sie od tamtego czasu zmienilo. Najbardziej mnie odrzucila grafika, choc przyznam ze niektore aspekty gry jak sandbox type byly ciekawe. Ale jak juz wspomnialem, gra jest tak brzydka ze nawet jakby byla osmym codem swiata to bym do niej nie wrocil :roll:

http://www.wurmonline.com/


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2008, 23:59 
Cytuj  
no graficznie dno ale idee bardzo fajne.
mogloby ea kupic i przerobic graficznie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2008, 00:19 
Cytuj  
Problem jest w tym ze jest napisane w java, dlatego tez nie widze tego aby ktokowiek z wiekszych firm chcialby to przejac, chyba ze kiedys przez kom. bendziemy w to grac :wtf:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

*

Posty: 186
Dołączył(a): 29.06.2007
Offline
PostNapisane: 20 mar 2008, 08:43 
Cytuj  
Chetnie zaopiekuje sie acc do bety. Jak cos to pw ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2008, 10:35 
Cytuj  
Wszystko wygląda ładnie, tylko postacie poligonowe jak z przed 10 lat co najmniej i animacja postaci też wiele do życzenia pozostawia...


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2008, 11:51 
Cytuj  
Postacie pasuja w tym stylu do gry, jakbysmy wpakowali tu postacie ala Eq2 to by zupelnie nie pasowaly. Natomiast co do animacji to tu musze sie zgodzic. Nad nia jeszcze musza popracowac.


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2008, 12:16 
Cytuj  
Wiesz, ja zaczynałem w czasach XT i stacji 360kb, więc generalnie poligonowych postaci naoglądałem się co nie miara. Tylko że wypuszczanie gry z tak kanciastymi postaciami w dzisiejszych czasach świadczy o braku profesjonalizmu. Nie powiesz mi chyba, że twórcy specjalnie tak je zaprojektowali, bo dodaje to autentyczności światu gry :wink:


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2008, 12:30 
Cytuj  
Wiesz nie ty jeden w tych czasach zaczynales. Ja rowniez. Ale zawsze istnialy gry ktore czasami uzywaly czasami taki styl i zawsze jakos on pasowal. Dajmy chociaz za przyklad stare Interstate 76 czy dzisiejszy wow.

Mi wyglada postaci uzytu tu jak najbardziej pasuje do stylu gry i nie wyobrazam sobie postaci super realistycznych ala eq2 bo poprostu nie pasowaly by do wygladu lekko warpnietego swiata.

Jak kiedys ogladalem pierwsze screeny dawno dawno temu zanim dostalem sie do alphy, tez tak myslalem, nawet jakis czas po tym rowniez, ale jak zaczeli dodawac elementy swiata wszytko zaczelo pasowac do siebie :)

Postacie moga byc lekko kanciaste ale jak sie przyjzysz dokladnie maja dobry lightning i bardzo dobre tekstory.

Jednym slowem devs chcieli utrzymac postaci w grze w lekko karykatorowym stylu :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.