MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall Online - premiera 25.02.09 !
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=32071
Strona 3 z 5

Autor:  Lufanga [ 6 gru 2008, 17:08 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Darkafall raczej nie odciagnie ludzi z eve ze wzgledu ze to jednak jest fantasy i jednak wymaga sporo standartowego grania przypominajacego wlasnie wow.

ja mysle ze dla wiekszosci graczy eve nie ma znaczenia sf czy fantasy
jesli dostana dobry produkt to mysle ze wlasnie uderzy w eve najbardziej



Ashton napisał(a):
Brak open bety nie przemawia pozytywnie...

Gdyby gra byla dopracowana to taka beta bylaby jak reklamowka... jej brak znaczy ze tworcy probuja cos ukryc..

dokladnie

no i wezmy pod uwage ze ta gra ma byc naprawde mocno rozbudowana i devsi powinni postawic na open bete tak z pol roku przed premiera na pol roku aby sprawdzic wszystkie jej aspekty
czy tez stress test serwerow itp...

dziwne podejscie i smierdzi na kilometr...
ale oby moje obawy nie okazaly sie sluszne...
jeszcze z rok temu przed AoC i WAR moze bym lepiej do tego podchodzil - jako ze jedynie przejechalem sie na Vanguardzie i tlumaczylem to po czesci logiem SOE
po TR czy tez PotBS sie wiele nie spodziewalem - dlatego zreszta ich nie kupilem

kurde moze sa pewni swojego produktu - moze te lata pracy nad nim to wlasnie bylo dopieszczaniem gry i dostatniemy w nasze rece naprawde swietny produkt...

Autor:  sqall [ 6 gru 2008, 17:52 ]
Tytuł: 

Lufanga napisał(a):
ja mysle ze dla wiekszosci graczy eve nie ma znaczenia sf czy fantasy
jesli dostana dobry produkt to mysle ze wlasnie uderzy w eve najbardziej


Nie gram w eve tylko dla tego ze nigdy nie lubilem klimatu sf, jezeli byloby inaczej to gralbym i niedlugo na pewno przesiadl sie na DFO, gdyby on okazal sie gra dobra, juz pewnie do eve bym nie wracal...

Autor:  iniside [ 6 gru 2008, 18:50 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
cb od marca 2004 do listopada 2004 ale przed cb byla jeszcze z 3 miechy alpha dla friendsow

Internal Testy to nie zaprszanie testerow z zewnatrz ktorzy graja w mniej lub bardziej dzialajacy produkt, tylko szczegolowe testowanie poszczegolnych modolow (czesto nawet pojedynczych metod, zeby sprawdzic czy zachowują sie tak jak trzeba).
Moze Tasos jest taki pewny siebie bo dokladnie przetestowali mechanike i wszystko zachowuje sie tak jak mialo sie zachowywac ? -;-.

Autor:  Nyx [ 6 gru 2008, 20:30 ]
Tytuł: 

Nie jestem w temacie. Wytłumaczcie mi co ta gra ma takiego w sobie, ze na ta wiadomość połowie ludzi na forum chuj stanął.

Autor:  Mac [ 6 gru 2008, 20:39 ]
Tytuł: 

FFA PvP
Full loot
City building & sieging
Naval combat
No instances
Manual aiming
...

starczy? :)

Autor:  brazz [ 6 gru 2008, 20:42 ]
Tytuł: 

also skill based sandbox

Autor:  Nyx [ 6 gru 2008, 20:43 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
FFA PvP
Full loot
City building & sieging
Naval combat
No instances
Manual aiming
...

starczy? :)


Tak patrze wszystko fajnie ale jakoś w takiej marnej oprawie

Autor:  sqall [ 6 gru 2008, 20:45 ]
Tytuł: 

+ no target selection, full physics, no radar, no floating names, or chartreuse colored circles at your feet, no invisibility, ‘true stealth’, visual and audio cues, full mounted combat

do tego mozna dodac, hired npcs, skill system, no levels, no classes

ogolnie gra od poczatku miala byc sandboxem

a wszystkim pala stoi bo nikt wczesniej nie wpadl na pomysl, aby taka gre zrobic, mowiac o aktualnym czasie i mozliwosciach a nawet jak wpadal to wszystko sie konczylo failem

Cytuj:
Tak patrze wszystko fajnie ale jakoś w takiej marnej oprawie


w jakim sensie?

Autor:  Mugrim [ 6 gru 2008, 22:43 ]
Tytuł: 

Zapisałem się na betę, jest jeszcze jakaś szansa dostania się?

Autor:  sqall [ 6 gru 2008, 22:47 ]
Tytuł: 

Nie pytaj czy jest, lepiej zapytać czy w ogóle będzie ;)

Open beta została zapowiedziana, jednak daty wciąż nie ma. Według tego co mówią, to cały czas zapraszają nowych graczy do zamkniętej, która ciągle trwa.

Autor:  Mugrim [ 6 gru 2008, 22:50 ]
Tytuł: 

Ja myślałem że to na co się zapisuje to closed jest :)

Autor:  sqall [ 6 gru 2008, 23:59 ]
Tytuł: 

Tak bo to są zapisy już do closed, z tym że jak otworzą to pewnie wszyscy, którzy na closed sie zapisywali dostana automatyzcnie inva.

Autor:  Vercin [ 7 gru 2008, 04:11 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
FFA PvP
Full loot
City building & sieging
Naval combat
No instances
Manual aiming
...

starczy? :)

[prognoza]a to wszystko tak zbugowane i wypelnione failem ze kilka dni po premierze ludzie beda kasowac ten szit z dysku[/prognoza]

Autor:  joshe [ 7 gru 2008, 13:36 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
[prognoza]a to wszystko tak zbugowane i wypelnione failem ze kilka dni po premierze ludzie beda kasowac ten szit z dysku[/prognoza]


A pytałeś bacy jaką ma prognozę ?

Autor:  Oyci3C [ 9 gru 2008, 10:03 ]
Tytuł: 

I zbiegli sie specjalisci mmo wydajac osad nad DFO.

gtfo

Autor:  joshe [ 9 gru 2008, 11:39 ]
Tytuł: 

Eksperci, jak ci od piłki nożnej.

Autor:  Aenima [ 9 gru 2008, 12:20 ]
Tytuł: 

a wszystkim pala stoi bo nikt wczesniej nie wpadl na pomysl, aby taka gre zrobic,

o'rly, slyszales o uo?

Autor:  brazz [ 9 gru 2008, 17:03 ]
Tytuł: 

albo o eve.

Autor:  Xanth [ 9 gru 2008, 18:18 ]
Tytuł: 

Albo o SWG zanim je popsuli idiotycznym levelowaniem.

X.

Autor:  Lokti [ 10 gru 2008, 13:48 ]
Tytuł: 

Ta...i jeszcze może FiFA '09?
:lol:

Kurde, nie porównujcie SWG czy EvE do gier w klimacie magii i miecza. Dla mnie to dwie kompletnie inne bajki. Nawet jeśli system rozwoju skillsów jest podobny. Niektórych po prostu gry w "kosmicznym" klimacie nie interesują, więc nie biorą ich pod uwagę w swoich opiniach...imo słusznie.

Z tego co mi wiadomo, to DFO jest pierwszym tego typu projektem jeśli chodzi o erę gier 3D. UO to juz zamierzchła prehistoria, której większość obecnych graczy nie pamięta (a ci którzy zaczynali od WoW pewnie nawet nie wiedzą że istnieje).

Strona 3 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team