MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Final Fantasy XIV mmorpg zapowiedziane na E3 !!!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33682
Strona 3 z 7

Autor:  iniside [ 5 cze 2009, 21:36 ]
Tytuł: 

Niech sobie na innych serwerach poprostu graja i tyle.
Pozatym, po co zaraz myslicie ze skile trzeba odpalac kombinajac przyciskow Mozna je wybirac jak bronie w shooterach.

Autor:  Razoth [ 5 cze 2009, 21:39 ]
Tytuł: 

Gdyby był podział na serwery konsolowe i pctowe dyskusja prawdopodobnie nigdy by się nie odbyła.

Autor:  iniside [ 5 cze 2009, 21:51 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Gdyby był podział na serwery konsolowe i pctowe dyskusja prawdopodobnie nigdy by się nie odbyła.

No ok. Jest jeszcze rozwiazanie numer dwa. Mozna zrezgnowac z aktywacji skilla, poprzez wciscniecia odpowiedniego skrotu.

Autor:  kamilus [ 6 cze 2009, 00:55 ]
Tytuł: 

Mareczek jak zwykle pierdoli bez sensu... Klawiatury używa się jak najbardziej (do komunikacji). Tylko co za problem podłączyć klawiaturę do konsoli? Ja nie widzę.

FF11 powstało na ps2, potem na pc, a na końcu na xboxa.

Dynamicznych walk nie ma, co nie zmienia faktu, iż wielu graczy bardzo szybko wybiera sobie makra ze skillami i zmianą equipu - również używając pada. Więc nawet przy zwiększonej dynamice byłoby to wykonalne. Chociaż finale zawsze zawierały w drobnym stopniu element turowo-taktyczny i osobiście wolę takie flegmatyczne rozwiązanie (oglądanie seriali w trakcie eventów to nie problem ;) ). Niestety ciężko sięo tym przekonać nie mając dostępu do endgame w ff11. Bo wcześniej gra ta nie oferuje nic. Nawet by ukończyć wątek fabularny potrzebny jest maksymalny lvl. Znaczy się jest kupa contentu, która cieszy przez kilkanaście dni, ale tak naprawdę to zapychacz aby w końcu dotrzeć do bardziej epickich walk (bo walenie przez 3 minuty kraba z dynamiką nie ma nic wspólnego). W całym FFXI kojarzę tylko 2 (słownie dwa) moby, przy których należy się ruszać jednocześnie robiąc krótkie postoje na użycie skilla. Z czego jeden z nich jest konkretny.
Tak jak wypominam w dziale FFXI, że od ponad pół roku serwują nam betatesty dla nowego MMO tak tu mogę napisać, iż właśnie Dark Ixion to prawdopodobnie test jak gracze sobie poradzą z taką "zwiększoną" dynamiką. I niestety muszę rzec, iż japończycy sobie nie radzą. Co nie rokuje najlepiej na to jakie rozwiązania zostaną użyte w FFXIV.

Autor:  MagPS [ 6 cze 2009, 06:43 ]
Tytuł: 

@tczewiak
i w wowie na raidach możesz oglądać seriale

Autor:  Gokulo [ 6 cze 2009, 07:29 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Tak jak wypominam w dziale FFXI, że od ponad pół roku serwują nam betatesty dla nowego MMO tak tu mogę napisać, iż właśnie Dark Ixion to prawdopodobnie test jak gracze sobie poradzą z taką "zwiększoną" dynamiką. I niestety muszę rzec, iż japończycy sobie nie radzą. Co nie rokuje najlepiej na to jakie rozwiązania zostaną użyte w FFXIV.


Nie badz taki pewien. Mowisz z doswiadczenia zwiazanego z naszym serverem, gdzie japonce poza botowaniem fafa nic nie potrafia. Jest wiele serverow gdzie zabijaja oni DI bez problemu, ba, wrecz maja na niego monopol i inni moga sobie pomarzyc o walce z nim.

Autor:  mrynar [ 6 cze 2009, 09:03 ]
Tytuł: 

Na konsoli bez problemu mozna osiagnac duzo dynamike o ile nie trzeba precyzyjnie targetowac celu (dlatego fpsy ssa).

Patrzycie na XIV przez pryzmat XI, a przeciez to ma byc zupelnie inna gra, tylko wygladajaca znajomo (zeby przyciagnac obecnych i bylych fanow XI).

Przyjrzyjcie sie walce z filmiku - tam atakuje horda mobow, prawie jak w Diablo 2. Nie widze tam miejsca na taktyczna walke, po minucie z kazdym mobem.

Obecnym graczom XIV moze sie nie spodobac, za to moze przyciagnac miliony graczy szukajacych prostej, szybkiej rozgrywki. Pewnie bedzie content dla HC graczy, beda te wszystkie smaczki za ktore kochamy XI, ale walka moze okazac sie bardzo prosta.

Mysle, ze SE celuje wysoko i pewnie nie zadowoli sie milionem graczy, wiec gra musi byc prosta i przyjemna. Mob ze startowej krainy o poziomie trudnosci niektorych bossow z wow tym razem raczej nie przejdzie. ;)

Autor:  Gokulo [ 6 cze 2009, 09:08 ]
Tytuł: 

Moje chyba najwieksze marzenie:
Wiecej niz 3 rodzaje skinow dla mobow uzywane od lv1 do 75(czyli max) :P

Autor:  Aldatha [ 6 cze 2009, 09:26 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
fajnie ze prawie z data premiery prawdopodobnie beda wychodzic nowe generacje konsol:<


nie

stworzenie nowej konsoli to masa pieniedzy , do tego musisz miec launch titles . Obecnie gry na current geny sa juz tak pochlaniajace czasowo ze wszystkie liczace sie studia maja co robic , do tego ms juz oficjalnie zapowiedzial support 10 letni dla xboxa czyli do 2015, conajmniej
podobnie rzecz sie ma z ps3 gdzie nawet wczesniej wydano takie oswiadczenie

takie technologie jak NATAL pokazuja ze ms widzi ze jego xbox to moze byc drugie ps2 , nie licz szybko na nowa generacje i w sumie dobrze bo jakosc grafiki w takim GoW3 , Alan Wake , czy Uncharted 2 naprawde robi dobrze graczowi i w sumie to ciezko sobie wyobrazic jeszcze lepsza :)

Autor:  iniside [ 6 cze 2009, 10:20 ]
Tytuł: 

Alda, tys chyba modow do Crysisa nie widzial, skoro trudno ci sobie lepsza grafike wyobrazic ;o.

Autor:  szaki24 [ 6 cze 2009, 17:51 ]
Tytuł: 

ja powiem więcej, uważam, że większość gier na konsolę jest bardziej dynamiczna niż na mysz+klawiaturę. Padem w większości (oprócz FPSów) przypadków steruje się znacznie przyjemniej i szybciej. Ale radzę tczewiakom i innym baranom najpierw poczuć pad w ręku a potem pierdolić głodne farmazony :lol:

Razoth - w którym mmorpg nie mamy autotargetu, oświeć mnie pls.

Autor:  Arturnik [ 6 cze 2009, 17:54 ]
Tytuł: 

a RTSy?

Autor:  szaki24 [ 6 cze 2009, 18:03 ]
Tytuł: 

zapomniałeś też o simsach - przesunięcie kursora na lodówkę i szybki click może uratować naszego bohatera od śmierci głodowej!

Autor:  Razoth [ 6 cze 2009, 18:33 ]
Tytuł: 

szaki24 napisał(a):

Razoth - w którym mmorpg nie mamy autotargetu, oświeć mnie pls.


Nie znam mmo które ma autotarget z automatycznym obracaniem się postaci w kierunku wroga, czyli to co zaproponowałeś.

Szkoda, że ci nie wyszło.

Autor:  Arturnik [ 6 cze 2009, 18:43 ]
Tytuł: 

Czyli sugerujesz ze np. ktos kto gra dobrze w Red Alert 3 na x360 ma realne szanse na pokonanie kogos kto rowniez gra dobrze w RA3 na komputerze?
Hehe :)

Autor:  karloss_g [ 6 cze 2009, 18:54 ]
Tytuł: 

fpp, rts, crpg, mmo - klawiatura+mysz > pad
sportowe, arcade wyscigi, bijatyki, tpp, jrpg - pad > klawiatura+mysz
symulatory - kierownice etc > all

imho ;p

Autor:  kamilus [ 6 cze 2009, 20:13 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Nie znam mmo które ma autotarget z automatycznym obracaniem się postaci w kierunku wroga

ff11.

Autor:  Razoth [ 6 cze 2009, 20:44 ]
Tytuł: 

No to już znam. ;)

Autor:  mrynar [ 6 cze 2009, 20:58 ]
Tytuł: 

Kazdy normalny gracz go predzej czy pozniej wylacza, choc znam pullerow co pullowali moby na auto-targecie (smieszny widok).

Autor:  mrynar [ 6 cze 2009, 21:12 ]
Tytuł: 

O PvP w FFXIV:

"The interviewer also brought up PKing and PvP, to which the developers responded they were considering options for the latter. They explain that while the game will involve cooperation, this does not necessarily always mean party vs. monster. Still, they say PvP will more likely take a shape similar to Final Fantasy XI, and they seem to shy away from allowing players to simply fight and kill each other anywhere, worrying it could lead to monopolization of content."

czyli jakies PvP bedzie - to dobra wiadomosc, ale raczej nie ma sie co nastawiac na to, ze bedzie to wazny element gry. :har:

Strona 3 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team