MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental- war of magic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=36052
Strona 3 z 7

Autor:  Vallador [ 23 sie 2010, 21:15 ]
Tytuł: 

Dla mnie gra nie jest wybitna, ale jest naprawde porządna. Jest w niej co robic w każdej turze i aż chcę się odkrywac ten świat.
Póki co nie miałem żadnego crasha in-game (za to crashuje sie po wyjsciu z gry do gównego menu, jesli chce bez restartu zacząć nowa grę, albo wczytać sava czasami, ale to pikuś).
Jeśli miałbym wyliczac wady, to wymieniłbym relatywnie małą różnorodnoć dostępnych ras i czarów, razi też troche toporność UI (np fakt, że jak otworzysz okienko, to musisz je zamknąć klikając ładnie w krzyżk w prawym gówrnym rogu, zamiast po prostu LPM gdzies poza oknem), słabiutkie efekty dzwiękowe (ciągłe pomruki mhm, uhmm, hmmm? przy wybieraniu jednostek) i czasteczkowe niektórych czarów, no i przede wwszystkim brak tooltipsów i porządnych opisów.... Aha - nie ma tez możliwości upgradowania wyprodukowanych juz jedostek, albo ja takiej funkcji nie moge znaleźć...
Ale to naprawde detale są - dla mnie bardzo udany release. A juz od paru dni zapowiadany jest tzw 0-day patch, ktory ma wyjsc jutro. Ode mnie 7.5/10.

Autor:  Vallador [ 23 sie 2010, 21:21 ]
Tytuł: 

We have a pretty big list of new things for the day 0 version over what was in the “gold” version that some people got and the pre-day 0 that we put out last night for those who pre-ordered and the beta group.

So here’s what to expect:

* Lots of new Seed maps
* Fixes for some crash issues that have been reported
* There is an Alt-Tab crash issue on ATI cards that we have a call in to AMD about (the game uses a particular driver feature that is having an ugly side effect). If you can, run the game in a window (if you run it at the same resolution as your desktop, it effectively is the same as full screen).
* Lots of little polish things being fixed, particular in tactical battles with regards to camera control and such.
* Some various balancing tweaks here and there.

http://forums.elementalgame.com/391533

Autor:  ShadorVD [ 23 sie 2010, 21:41 ]
Tytuł: 

Przetestuje sobie z innych zrodel i jak mi przypadnie do gustu to z pewnoscia kupie... bo niestety przy paru innych produkcjach Stardock delikatnie sie zawiodlem :)

Autor:  warhameron [ 23 sie 2010, 23:24 ]
Tytuł: 

Ich jedyna porażka to demigod, sins i galactic są przecie zajebiste.

Autor:  Dana [ 24 sie 2010, 01:36 ]
Tytuł: 

Sins ? Fajna ale bez rewelacji. Galactic ? Dużo bardziej "budżetowe" SotS czy Space Empires bardziej mi przypadły do gustu.

Swoją droga jest już release od Skidrow, pora zobaczyć z czym to się je :D

Autor:  Nekromanta [ 24 sie 2010, 06:50 ]
Tytuł: 

Elemental nie ma żadnych zabezpieczeń i to celowe działanie. Wiedzieli ,że gra będzie piracona i stwierdzili ,że nie ma sensu z tym walczyć , zabezpieczając grę. Skopiowali prawdopodobnie pomysł z wypuszczeniem nie dopracowanej gry i łatką( dla posiadaczy orginałow posiadających konto impulse). Dzisiejsza łatka zapewne naprawi wszystkie dokuczliwe błędy , a piraci będą się musieli męczyć. Imo dobry sposób na piratów.

A sama gra jest naprawdę dobra, chyba wyszedł godny następca Master of Magic. Wczoraj odpaliłem grę po 17, chwilę pograłem i tu urwa po 24 się zrobiło:D Po prostu sam miód, jak narazie za bardzo nie mam się do czego przyczepić ( i nawet crashe ,które się zdarzają mnie nie zniechęcają). Polecam !

Autor:  iniside [ 24 sie 2010, 07:16 ]
Tytuł: 

Nekromanta napisał(a):
Elemental nie ma żadnych zabezpieczeń i to celowe działanie. Wiedzieli ,że gra będzie piracona i stwierdzili ,że nie ma sensu z tym walczyć , zabezpieczając grę. Skopiowali prawdopodobnie pomysł z wypuszczeniem nie dopracowanej gry i łatką( dla posiadaczy orginałow posiadających konto impulse). Dzisiejsza łatka zapewne naprawi wszystkie dokuczliwe błędy , a piraci będą się musieli męczyć. Imo dobry sposób na piratów.

A sama gra jest naprawdę dobra, chyba wyszedł godny następca Master of Magic. Wczoraj odpaliłem grę po 17, chwilę pograłem i tu urwa po 24 się zrobiło:D Po prostu sam miód, jak narazie za bardzo nie mam się do czego przyczepić ( i nawet crashe ,które się zdarzają mnie nie zniechęcają). Polecam !

Nie wiem jaki ma byc sens tego dzialania. PRzeciez ten patche jutro albo w pojutrze bedzie dla kazdego ;o.

Autor:  Nekromanta [ 24 sie 2010, 07:54 ]
Tytuł: 

Niby jak ? Updejt idzie przez impulse. Nie zaciągasz fizycznie patcha na dysk , którego będzie mozna zpiracić.(Pozatym coś pisali, że sam updejt wymaga impulse w trakcie jak i poźniej,aby gra działała. Może obejdą to zabezpieczenie, może.)
Teoretyczną opcją będzie będzie wrzucenie zupdejtowanego elementala ponownie. Jesli beda robić małe poprawki co pare dni to chyba , żadnemu piratowi nie będzie się chciało ponownie zaciągać 7-8 giga ?


Ciekawostka: do ksiązki zapodali kod na dodatkową kampanię (zapewne na bazie powieści).

Autor:  ShadorVD [ 24 sie 2010, 08:00 ]
Tytuł: 

@up

No mi zostalo jeszcze 2 party po 200mb i przetestuje sobie wieczorkiem. Tak jak napisalem wczesniej, jesli rzeczywiscie okaze sie to MoM2 ;) To z pewnoscia kupie (jak te giant postacie, nie przeszkadzaja w grze?)

Autor:  Mendol [ 24 sie 2010, 08:01 ]
Tytuł: 

napisze ktos jakas zwiezla sensowna recke?

Autor:  Vallador [ 24 sie 2010, 08:20 ]
Tytuł: 

Nekromanta napisał(a):
...
Teoretyczną opcją będzie będzie wrzucenie zupdejtowanego elementala ponownie. Jesli beda robić małe poprawki co pare dni to chyba , żadnemu piratowi nie będzie się chciało ponownie zaciągać 7-8 giga ?...


Właśnie o to chodzi...dziś juz jest jeden patch, na jutro juz zapowiedziany następny, większy.

Ja kupiłem tą grę, bo lubie tego typu strategie...no i pamiętam swoje przejścia z piracką GalCiV II - piraci owszem, crackowali updeaty, ale z duzym opoznieniem, bo updeatów wychodzilo sporo, a gra nie jest na tyle popularna, żeby sie cały czas nią zajmować... np. Empire Total War dostawlao cracki zaraz po wypuszczeniu updeatu, ale z grami od Stardocka juz tak dobrze nie jest.

Pewnie, ze to nie jest doskonały sposób na piratów, ale wg mnie poki co lepszego nie ma: wypuszczać updeaty bardzo często, najlepiej równocześnie z blacklistowaniem krązących po sieci cd-keyow (Dominions 3 robiło kosmetyczne patche, które w sumie zwiększały content niż cokolwiek łatały,głównie w tym celu i można na TPB poczytać płacze nieszczęśników, którzy zassali "zcrackowanego" patcha tylko po to, żeby sie dowiedzieć, że im cd-key przestał działać po jego zainstalowaniu)...

W sumie gra juz jest zpiracona, więc polecam właśnie sciągnąć pirata, pograć trochę i ewentualnie wtedy kupić orygianał jeśli sę spodoba, bo updeatoanie tej gry crackowanymi patchami to będzie przysłowiowy pain in the ass.

Autor:  Nekromanta [ 24 sie 2010, 08:43 ]
Tytuł: 

Te duże postacie nie zeskalowanie to chyba wczesna beta. Ja biegałem swoim hero na wilku (można dokupić mounty dla chempionów, dodaja bonus do ruchu+ np: 1atk wilk) i z Fire elementalem. Elemental 2 razy wiekszy od chempiona tak ,że wielkość jednostek jest git. Ocziwiście postać bohatera jest dużo wieksza jak się oddali na scrolu mape, aby łatwo go było znaleść w odniesieniu do innych waznych punktów na mapie.

Jak narazie Elemental czerpie garsciami z Master of Magic, Stronghold (te stare fantasy strategia) i Civilizacji. Ilość itemów do wyprodukowania( w tym magicznych) ilość budynków, technologii, czarów naprawdę jest co robić. Mozliwosc tworzenia własnych jednostek(też wypas) Można np : zaprojektować łucznika doć mu pierścienie do hp lub dmg magiczny łuk, pancerz itp( itemów jest w cholerę i ciut więcej i pewnie dojdzie jeszcze więcej) czego efektem wyjdzie rzeźnik, ale drogi ba bardzo drogi w produkcji. Mozliwości jakie daje własne projektowanie oddziałow są ... duże.

Można na starcie zajac się rozbudowa miasta, lub exploracja (a sporo jest do zwiedzania). Ja np nie buduje zwiedzam gromadzę dobra inwuję do oddziału a napotkane miasta na starcie przejmuje bez strat praktycznie.

Oczywiście mozna obrac zupełnie inną drogę do zwyciestwa, nastawic się np: na magię i magiczne jednostki, mozliwosci jest sporo. A wiem ,że bedzie lepiej. W postach beta testerów mozna wyczytać ,że sa zszokowani jak się wiele zmieniło przez miesiąc. A co będzie za 30/60 dni ? Grę non stop rozwijają na dniach pewnie sie juz pierwsze mody pokazą. ta gra styknie na pare miechów jak nie dłużej.

Poniekąd obiektywna recenzja:
http://forums.elementalgame.com/391821

A co do obsługi gry przez stardock, ludzie zgłaszali w poniedziałek ,że jeden q nie da się skończyć (Magic shard ). Dziś jest wtorek i poprawili ten bug jak i wiele innych. JAKA inna firma przy swojej grze działała tak szybko i sprawnie ? Nie wiem jak będzie dalej ,ale narazie to mały szoking.

2 patch : http://forums.elementalgame.com/391747

Autor:  raggnarok [ 24 sie 2010, 12:24 ]
Tytuł: 

No zobaczymy jak z tymi patchami bedzie. Faktycznie gra updejtuje sie bezposrednio przez Impulse, takze piraci moga miec male problemy z wypuszczeniem kolejnych updejtow, ale kto wie, grupy sa pomyslowe :)

Recki/opinii graczy szukaj na forum gry Mendol. Ciezko cos w zwiezle napisac, gra jest bardzo rozbudowana. Na pewno warto zessac pirata i przekonac sie samemu. Ja kupna nie zaluje, Stardock ma naprawde duze plany co do nowego contentu/supportu gry, a cala kampania w grze zostala zrobiona przy pomocy narzedzi dostepnych dla graczy. Fajne mody sa juz w produkcji. To juz teraz jest swietna gra, a bedzie tylko lepsza i za pare miesiecy jak juz zagra sie w wiekszosc hitow tego roku i sie je sprzeda to Elemental dalej bedzie na dysku i dalej bedzie sie w niego grac, zupelnie pewnie jak np. z Civ5.

Autor:  Highlander [ 24 sie 2010, 12:50 ]
Tytuł: 

ale to cholerstwo drogie i malo miejsc gdzie to mozna kupic.

Autor:  iniside [ 24 sie 2010, 13:09 ]
Tytuł: 

JA moze kupie, ale jak gra bedzie miala polskiego wydawce. W przeliczaniu na nasz rynek to 49.99$ ta gra nie jest warta ;p

Autor:  raggnarok [ 24 sie 2010, 13:11 ]
Tytuł: 

155zl. Czy ja wiem czy takie drogie. Wszedlem wlasnie na gram.pl, sekcja pre-orderow i gry na PC kosztuja od 110 do 130 + przesylka 15zl. CIV5, gra majaca zywotnosc na poziomie Elementala to 135zl z wysylka. Wychodzi prawie to samo. Szkoda, ze Stardock nie ma oficjalnego dystrubutora w Polsce, gra na pewno bylaby tych 20-30zl tansza i mialby czlowiek pudelko :)

Autor:  raggnarok [ 24 sie 2010, 13:13 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
JA moze kupie, ale jak gra bedzie miala polskiego wydawce. W przeliczaniu na nasz rynek to 49.99$ ta gra nie jest warta ;p


Nie bedzie miala. W Europie generalnie nie ma chyba oficjalnego dystrybutora. Moze na ebayu kupisz taniej za kilka miesiecy.

Autor:  Vallador [ 24 sie 2010, 13:36 ]
Tytuł: 

Gra w ogóle nie bedzie dystrybuowana w Europie inaczej niż przez Impulse. Jest gdzieś wątek na ich forum o tym. Stardock nie zarobił na europejsich pudełkowych wersjach Sins of Solar Empire i Gal Civ II, głównie z powódów wygórowanych marż europejskich retailerów i VATu w Europie, więc sprzedawać będzie tylko przez Impulse bo pudełka w Europie im się po prostu nie zwracają.

Autor:  Nekromanta [ 24 sie 2010, 14:11 ]
Tytuł: 

Oni się wręcz skarżyli (Stardock),że poszczególni wydawcy chcieli kase za dystrybucję ich gier +70-80% dla nich razem z podatkami. Doliczając koszt transportu i magazynowania to zarobek z 1 kopi wachał się od 1 do 2 $ i stwierdzili ,że mają europejskich dystrybutorów głęboko w 4 literach.

50 $ to nie jest kosmiczną cena za naprawdę dobra grę. (Każdy szanujący się wielbiciel turowych strategii powinien mieć Elementala:D )

A jesli chcecie kupować to najlepiej bezposrednio z impulse.

Autor:  Oyci3C [ 24 sie 2010, 14:15 ]
Tytuł: 

No i teraz widać skąd się biorą ceny gier z dupy. Tzn, wiadomo było od dawna ale to tylko potwierdza. :(

Strona 3 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team