mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:09 
Cytuj  
Zimą będzie jakaś gierka Everquest Next Landmark

W której ludziki będą mogli tworzyć świat - tzn. jakiś taki edytor.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:12 
Cytuj  
Czy oni właśnie "przy okazji" zabili Minecrafta? :O


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:13 
Cytuj  
Widzę, że po "ArchaicznejAntygrze" dostaniemy kolejne MMO następnej generacji. Na takie gry chyba czeka każdy z nas.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:13 
Cytuj  
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam. Jakie to bedzie miało wymagania ? 16GB ramu ? 50GB dysku ? O GTX 880 nawet nie wspomne.
Szczerze mowiac nie jestem przekonany. Wolałbym bardziej standardowe narzedzia i tworzenie normalnych modeli w zewnetrznym software i potem ich importowanie do gry. Jakolwiek fajnie to wyglada to mam powazne obawy co do wydajnosci całego systemu i jego ograniczen (to, ze Voxeli uzywa sie tak zadko w grach nie dzieje sie bez powodu).


Player Studio wyglada duzo ciekawiej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 2 sie 2013, 21:15 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:14 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam. Jakie to bedzie miało wymagania ? 16GB ramu ? 50GB dysku ? O GTX 880 nawet nie wspomne.


Prawda, tez sie o tym zastanawialem, ale bardziej jak to bedzie ze strony serwerow.

Fajna rzecza jest stworzenie czegos fajnego jako gracz i sprzedanie tego czegos komus innemu.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:16 
Cytuj  
No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:17 
Cytuj  
Nareszcie ktoś na to wpadł. Koszta produkcji tak wielkiej gry jaką chcą by EQN był były by tak wielkie...że pomysł by to gracze zbudowali świat brzmi całkiem zajebiście ;D


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:17 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam. Jakie to bedzie miało wymagania ? 16GB ramu ? 50GB dysku ? O GTX 880 nawet nie wspomne.


Prawda, tez sie o tym zastanawialem, ale bardziej jak to bedzie ze strony serwerow.

Fajna rzecza jest stworzenie czegos fajnego jako gracz i sprzedanie tego czegos komus innemu.

No wlasnie nie. Voxele renderuje sie ciezko, bo one zajmuja ogromne ilosci ramu a przeszukiwanie drzewa voxeli jest wolne. Dlatego min. Carmack zrezygnowal z silnika opartego całkowicie na Voxelach.

Nawet stosunkowo duze voxele jakie pokazali sprawia problemy. Chyba, ze tylko wieksze obiekty sa zlozone z voxeli a teren i wiekszosc assetow jest z polygonow.

Cytuj:
No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę.

No niech jeszcze do GW2 dodadza player created content ;p.


Everquest Landmark w tym roku.

RIP Minecraft.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:22 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę.

No niech jeszcze do GW2 dodadza player created content ;p.

Po co? Żeby zalać grę łajnem? Większość contentu zrobionego przez graczy nadaje się tylko i wyłącznie do kosza. Poza tym już "Nigdywtoniegraj" udowodnił jaka nadzieja leży w takim rodzaju contentu - żadna. W MMORPG jestem całkowicie za tym by to tylko i wyłącznie twórcy tworzyli to co się w grze znajduje. Pieczołowicie utkany świat to jest to czego oczekuję. Dlatego również contentowi generowanemu losowo mówię stanowcze nie. Taki rodzaj contentu sprawdza się w "The Binding of Isaac".


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:25 
Cytuj  
Jak to po co ? zeby było wiecej contentu. Content tworzny przez graczy i tak jest dopuszczany dopiero przez developerow. Valve na tym doskonalne wychodzi.
tl:dr Player generated content to jest przyszlosc gier online. Wszystkich.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:26 
Cytuj  
Mówili cokolwiek o PvP?

@wodny już daj spokój z tym GW2, gra jest gówniana, nikt w nią nie gra, idź popisać sam ze sobą w twoim specjalnie przygotowanym dziale.

handluj z tym

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:31 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam.[...]
Player Studio wyglada duzo ciekawiej.

Co miałeś już wizję bogactwa zarobionego na robieniu 3d assetów w 3dsmax lub innym tego typu programie do Player Studio? ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:35 
Cytuj  
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam.[...]
Player Studio wyglada duzo ciekawiej.

Co miałeś już wizję bogactwa zarobionego na robieniu 3d assetów w 3dsmax lub innym tego typu programie do Player Studio? ;p

Nie. Wbrew pozora na tym, jest ciezko zarobić ;p.
Niemniej, wizja mi sie podoba, bo moglbym sobie zrobic taki armor jak mi sie podoba, bez czekania az laskawie jakis grafik w SOE trafi w moj gust ;p.
Cytuj:
@wodny już daj spokój z tym GW2, gra jest gówniana, nikt w nią nie gra, idź popisać sam ze sobą w twoim specjalnie przygotowanym dziale.

Ty nie grasz. Bo w grze jest mnóstwo ludzi.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:37 
Cytuj  
Hajpu nie złapałem (za dużo chujostwa już przerobiłem) ale zaciekawiło mnie bardzo. Chętnie zobaczę, co im z tego wyjdzie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:38 
Cytuj  
wodny napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę.

No niech jeszcze do GW2 dodadza player created content ;p.

Po co? Żeby zalać grę łajnem? Większość contentu zrobionego przez graczy nadaje się tylko i wyłącznie do kosza. Poza tym już "Nigdywtoniegraj" udowodnił jaka nadzieja leży w takim rodzaju contentu - żadna. W MMORPG jestem całkowicie za tym by to tylko i wyłącznie twórcy tworzyli to co się w grze znajduje. Pieczołowicie utkany świat to jest to czego oczekuję. Dlatego również contentowi generowanemu losowo mówię stanowcze nie. Taki rodzaj contentu sprawdza się w "The Binding of Isaac".


Co to pieprzysz. Pewnie, znajdą się jakieś łajna, ale są też prawdziwe perełki, czego dowodem są kampanie w STO / NWN.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:40 
Cytuj  
No wodnemu się tryb pierdolenia głupot znowu załączył, trzeba przeboleć/zignorować.

W każdym razie interesuje mnie jak zostanie rozwiązany te tworzenie contentu i jego sprzedaż w sklepiku.

Bo nie rozumiem czemu miałbym coś kupić zamiast po prostu skopiować fajny pomysł i zbudować to samemu.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:45 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
No wodnemu się tryb pierdolenia głupot znowu załączył, trzeba przeboleć/zignorować.

W każdym razie interesuje mnie jak zostanie rozwiązany te tworzenie contentu i jego sprzedaż w sklepiku.

Bo nie rozumiem czemu miałbym coś kupić zamiast po prostu skopiować fajny pomysł i zbudować to samemu.


1. Rzeczy budowne na mapie, nie beda automatycznie w grze. Content bedzie na całe szczescie moderowany przez developerow.
2. Jesli chodzi o Player studio i armory/bronie/meble/whatever to bedzie tak samo, no i nie kazdemu chce sie uczyc obslugi Mayi albo 3ds maxa.
Nie bedzie takiej wolnej amerykanki jak w NWN. Bedzie to na sposob Valve.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:46 
Cytuj  
On ma jakis inny tryb? Ja zauwazylem dwa... pierdolenia glupot i gloryfikacji AAA chlamu...

Przeciez gild lors 2 i 'kontent' patche od Arenanet (w ktorych nie ma za bardzo kontentu ale ciemny lud wszytko kupi jak widac) sa najlepszejsze lolololoo...

Szczerze to nie wiem co o tym nowym EQ myslec.. z jednej strony spoko ale z drugiej zrzynanie z GW2 = fail an dziendobry, jak uslyszalem 'skille powiazane z broniami' to zaplakalem.
User generated content jakby dobrym na papierze pomyslem nie byl nie powoduje nagle ze chujowe gry staja sie zajebiste - z gowna bata nie ukrecisz. Gry Cryptica maja mozliwosci tworzenia kontentu i co? I nico.

Jesli to bedize na poziomie edytorow do gier Bethesdy i innych Sp gier do ktorych tworzy sie pierdyliard modow i mozna zmienic wlasciwie wszytko to MOZE sie zgodze ze user generated content ma jakakolwiek przyszlosc. Narazie to mozna sobie zbudowac linearna mapke z klockow i wrzucic kapelusz - czyli az tyle co 15 lat temu w Quake 2 i sorry ale mnie to nie jara.

Ogolnie slabiej niz myslalem ale tez oduczylem sie hype'owac. Ale spodziewalem sie mozniejszego pierdolniecia tbh i jakis naprawde nowych pomyslow. Zawiodlem sie.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 sie 2013, 21:50 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:46 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Co to pieprzysz. Pewnie, znajdą się jakieś łajna, ale są też prawdziwe perełki, czego dowodem są kampanie w STO / NWN.

http://www.gdcvault.com/play/1016471/Us ... nt-In-MMOs

Obejrzyj sobie powyższą prezentację a potem dopiero pisz, że ktoś pieprzy.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2013, 21:50 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
No wodnemu się tryb pierdolenia głupot znowu załączył, trzeba przeboleć/zignorować.

W każdym razie interesuje mnie jak zostanie rozwiązany te tworzenie contentu i jego sprzedaż w sklepiku.

Bo nie rozumiem czemu miałbym coś kupić zamiast po prostu skopiować fajny pomysł i zbudować to samemu.


A czemu teraz ludzie kupują wirtualne itemki / postacie / golda? Bo nie chce im się marnować czasu, to samo tutaj, zrobienie czegoś fajnego z voxeli to naprawdę dużo dłubaniny, oczywiście nikt nie kupi 1 kamienia, ale już całą wieże która ma kilka kondygnacji, której zrobienie osobie utalentowanej zajmie minimum kilka godzin, owszem.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.