MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Everquest II - nazwa kodowa NEXT https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37078 |
Strona 3 z 17 |
Autor: | ShadorVD [ 2 sie 2013, 21:09 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Zimą będzie jakaś gierka Everquest Next Landmark W której ludziki będą mogli tworzyć świat - tzn. jakiś taki edytor. |
Autor: | Razoth [ 2 sie 2013, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Czy oni właśnie "przy okazji" zabili Minecrafta? :O |
Autor: | wodny [ 2 sie 2013, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Widzę, że po "ArchaicznejAntygrze" dostaniemy kolejne MMO następnej generacji. Na takie gry chyba czeka każdy z nas. |
Autor: | iniside [ 2 sie 2013, 21:13 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam. Jakie to bedzie miało wymagania ? 16GB ramu ? 50GB dysku ? O GTX 880 nawet nie wspomne. Szczerze mowiac nie jestem przekonany. Wolałbym bardziej standardowe narzedzia i tworzenie normalnych modeli w zewnetrznym software i potem ich importowanie do gry. Jakolwiek fajnie to wyglada to mam powazne obawy co do wydajnosci całego systemu i jego ograniczen (to, ze Voxeli uzywa sie tak zadko w grach nie dzieje sie bez powodu). Player Studio wyglada duzo ciekawiej. |
Autor: | ShadorVD [ 2 sie 2013, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
iniside napisał(a): Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam. Jakie to bedzie miało wymagania ? 16GB ramu ? 50GB dysku ? O GTX 880 nawet nie wspomne. Prawda, tez sie o tym zastanawialem, ale bardziej jak to bedzie ze strony serwerow. Fajna rzecza jest stworzenie czegos fajnego jako gracz i sprzedanie tego czegos komus innemu. |
Autor: | wodny [ 2 sie 2013, 21:16 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę. |
Autor: | raas [ 2 sie 2013, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Nareszcie ktoś na to wpadł. Koszta produkcji tak wielkiej gry jaką chcą by EQN był były by tak wielkie...że pomysł by to gracze zbudowali świat brzmi całkiem zajebiście ;D |
Autor: | iniside [ 2 sie 2013, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Shador von Dal napisał(a): iniside napisał(a): Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam. Jakie to bedzie miało wymagania ? 16GB ramu ? 50GB dysku ? O GTX 880 nawet nie wspomne. Prawda, tez sie o tym zastanawialem, ale bardziej jak to bedzie ze strony serwerow. Fajna rzecza jest stworzenie czegos fajnego jako gracz i sprzedanie tego czegos komus innemu. No wlasnie nie. Voxele renderuje sie ciezko, bo one zajmuja ogromne ilosci ramu a przeszukiwanie drzewa voxeli jest wolne. Dlatego min. Carmack zrezygnowal z silnika opartego całkowicie na Voxelach. Nawet stosunkowo duze voxele jakie pokazali sprawia problemy. Chyba, ze tylko wieksze obiekty sa zlozone z voxeli a teren i wiekszosc assetow jest z polygonow. Cytuj: No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę. No niech jeszcze do GW2 dodadza player created content ;p. Everquest Landmark w tym roku. RIP Minecraft. |
Autor: | wodny [ 2 sie 2013, 21:22 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
iniside napisał(a): Cytuj: No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę. No niech jeszcze do GW2 dodadza player created content ;p. Po co? Żeby zalać grę łajnem? Większość contentu zrobionego przez graczy nadaje się tylko i wyłącznie do kosza. Poza tym już "Nigdywtoniegraj" udowodnił jaka nadzieja leży w takim rodzaju contentu - żadna. W MMORPG jestem całkowicie za tym by to tylko i wyłącznie twórcy tworzyli to co się w grze znajduje. Pieczołowicie utkany świat to jest to czego oczekuję. Dlatego również contentowi generowanemu losowo mówię stanowcze nie. Taki rodzaj contentu sprawdza się w "The Binding of Isaac". |
Autor: | iniside [ 2 sie 2013, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Jak to po co ? zeby było wiecej contentu. Content tworzny przez graczy i tak jest dopuszczany dopiero przez developerow. Valve na tym doskonalne wychodzi. tl:dr Player generated content to jest przyszlosc gier online. Wszystkich. |
Autor: | gosugamer1 [ 2 sie 2013, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Mówili cokolwiek o PvP? @wodny już daj spokój z tym GW2, gra jest gówniana, nikt w nią nie gra, idź popisać sam ze sobą w twoim specjalnie przygotowanym dziale. handluj z tym |
Autor: | sula [ 2 sie 2013, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
iniside napisał(a): Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam.[...] Player Studio wyglada duzo ciekawiej. Co miałeś już wizję bogactwa zarobionego na robieniu 3d assetów w 3dsmax lub innym tego typu programie do Player Studio? ;p |
Autor: | iniside [ 2 sie 2013, 21:35 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
sula napisał(a): iniside napisał(a): Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam.[...] Player Studio wyglada duzo ciekawiej. Co miałeś już wizję bogactwa zarobionego na robieniu 3d assetów w 3dsmax lub innym tego typu programie do Player Studio? ;p Nie. Wbrew pozora na tym, jest ciezko zarobić ;p. Niemniej, wizja mi sie podoba, bo moglbym sobie zrobic taki armor jak mi sie podoba, bez czekania az laskawie jakis grafik w SOE trafi w moj gust ;p. Cytuj: @wodny już daj spokój z tym GW2, gra jest gówniana, nikt w nią nie gra, idź popisać sam ze sobą w twoim specjalnie przygotowanym dziale. Ty nie grasz. Bo w grze jest mnóstwo ludzi. |
Autor: | Razoth [ 2 sie 2013, 21:37 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Hajpu nie złapałem (za dużo chujostwa już przerobiłem) ale zaciekawiło mnie bardzo. Chętnie zobaczę, co im z tego wyjdzie. |
Autor: | TobiAlex [ 2 sie 2013, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
wodny napisał(a): iniside napisał(a): Cytuj: No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę. No niech jeszcze do GW2 dodadza player created content ;p. Po co? Żeby zalać grę łajnem? Większość contentu zrobionego przez graczy nadaje się tylko i wyłącznie do kosza. Poza tym już "Nigdywtoniegraj" udowodnił jaka nadzieja leży w takim rodzaju contentu - żadna. W MMORPG jestem całkowicie za tym by to tylko i wyłącznie twórcy tworzyli to co się w grze znajduje. Pieczołowicie utkany świat to jest to czego oczekuję. Dlatego również contentowi generowanemu losowo mówię stanowcze nie. Taki rodzaj contentu sprawdza się w "The Binding of Isaac". Co to pieprzysz. Pewnie, znajdą się jakieś łajna, ale są też prawdziwe perełki, czego dowodem są kampanie w STO / NWN. |
Autor: | Razoth [ 2 sie 2013, 21:40 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
No wodnemu się tryb pierdolenia głupot znowu załączył, trzeba przeboleć/zignorować. W każdym razie interesuje mnie jak zostanie rozwiązany te tworzenie contentu i jego sprzedaż w sklepiku. Bo nie rozumiem czemu miałbym coś kupić zamiast po prostu skopiować fajny pomysł i zbudować to samemu. |
Autor: | iniside [ 2 sie 2013, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Razoth napisał(a): No wodnemu się tryb pierdolenia głupot znowu załączył, trzeba przeboleć/zignorować. W każdym razie interesuje mnie jak zostanie rozwiązany te tworzenie contentu i jego sprzedaż w sklepiku. Bo nie rozumiem czemu miałbym coś kupić zamiast po prostu skopiować fajny pomysł i zbudować to samemu. 1. Rzeczy budowne na mapie, nie beda automatycznie w grze. Content bedzie na całe szczescie moderowany przez developerow. 2. Jesli chodzi o Player studio i armory/bronie/meble/whatever to bedzie tak samo, no i nie kazdemu chce sie uczyc obslugi Mayi albo 3ds maxa. Nie bedzie takiej wolnej amerykanki jak w NWN. Bedzie to na sposob Valve. |
Autor: | Kabraxis [ 2 sie 2013, 21:46 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
On ma jakis inny tryb? Ja zauwazylem dwa... pierdolenia glupot i gloryfikacji AAA chlamu... Przeciez gild lors 2 i 'kontent' patche od Arenanet (w ktorych nie ma za bardzo kontentu ale ciemny lud wszytko kupi jak widac) sa najlepszejsze lolololoo... Szczerze to nie wiem co o tym nowym EQ myslec.. z jednej strony spoko ale z drugiej zrzynanie z GW2 = fail an dziendobry, jak uslyszalem 'skille powiazane z broniami' to zaplakalem. User generated content jakby dobrym na papierze pomyslem nie byl nie powoduje nagle ze chujowe gry staja sie zajebiste - z gowna bata nie ukrecisz. Gry Cryptica maja mozliwosci tworzenia kontentu i co? I nico. Jesli to bedize na poziomie edytorow do gier Bethesdy i innych Sp gier do ktorych tworzy sie pierdyliard modow i mozna zmienic wlasciwie wszytko to MOZE sie zgodze ze user generated content ma jakakolwiek przyszlosc. Narazie to mozna sobie zbudowac linearna mapke z klockow i wrzucic kapelusz - czyli az tyle co 15 lat temu w Quake 2 i sorry ale mnie to nie jara. Ogolnie slabiej niz myslalem ale tez oduczylem sie hype'owac. Ale spodziewalem sie mozniejszego pierdolniecia tbh i jakis naprawde nowych pomyslow. Zawiodlem sie. |
Autor: | wodny [ 2 sie 2013, 21:46 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
TobiAlex napisał(a): Co to pieprzysz. Pewnie, znajdą się jakieś łajna, ale są też prawdziwe perełki, czego dowodem są kampanie w STO / NWN. http://www.gdcvault.com/play/1016471/Us ... nt-In-MMOs Obejrzyj sobie powyższą prezentację a potem dopiero pisz, że ktoś pieprzy. |
Autor: | Goatus [ 2 sie 2013, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Razoth napisał(a): No wodnemu się tryb pierdolenia głupot znowu załączył, trzeba przeboleć/zignorować. W każdym razie interesuje mnie jak zostanie rozwiązany te tworzenie contentu i jego sprzedaż w sklepiku. Bo nie rozumiem czemu miałbym coś kupić zamiast po prostu skopiować fajny pomysł i zbudować to samemu. A czemu teraz ludzie kupują wirtualne itemki / postacie / golda? Bo nie chce im się marnować czasu, to samo tutaj, zrobienie czegoś fajnego z voxeli to naprawdę dużo dłubaniny, oczywiście nikt nie kupi 1 kamienia, ale już całą wieże która ma kilka kondygnacji, której zrobienie osobie utalentowanej zajmie minimum kilka godzin, owszem. |
Strona 3 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |