MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Everquest II - nazwa kodowa NEXT
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37078
Strona 3 z 17

Autor:  ShadorVD [ 2 sie 2013, 21:09 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Zimą będzie jakaś gierka Everquest Next Landmark

W której ludziki będą mogli tworzyć świat - tzn. jakiś taki edytor.

Autor:  Razoth [ 2 sie 2013, 21:12 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Czy oni właśnie "przy okazji" zabili Minecrafta? :O

Autor:  wodny [ 2 sie 2013, 21:13 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Widzę, że po "ArchaicznejAntygrze" dostaniemy kolejne MMO następnej generacji. Na takie gry chyba czeka każdy z nas.

Autor:  iniside [ 2 sie 2013, 21:13 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam. Jakie to bedzie miało wymagania ? 16GB ramu ? 50GB dysku ? O GTX 880 nawet nie wspomne.
Szczerze mowiac nie jestem przekonany. Wolałbym bardziej standardowe narzedzia i tworzenie normalnych modeli w zewnetrznym software i potem ich importowanie do gry. Jakolwiek fajnie to wyglada to mam powazne obawy co do wydajnosci całego systemu i jego ograniczen (to, ze Voxeli uzywa sie tak zadko w grach nie dzieje sie bez powodu).


Player Studio wyglada duzo ciekawiej.

Autor:  ShadorVD [ 2 sie 2013, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

iniside napisał(a):
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam. Jakie to bedzie miało wymagania ? 16GB ramu ? 50GB dysku ? O GTX 880 nawet nie wspomne.


Prawda, tez sie o tym zastanawialem, ale bardziej jak to bedzie ze strony serwerow.

Fajna rzecza jest stworzenie czegos fajnego jako gracz i sprzedanie tego czegos komus innemu.

Autor:  wodny [ 2 sie 2013, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę.

Autor:  raas [ 2 sie 2013, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Nareszcie ktoś na to wpadł. Koszta produkcji tak wielkiej gry jaką chcą by EQN był były by tak wielkie...że pomysł by to gracze zbudowali świat brzmi całkiem zajebiście ;D

Autor:  iniside [ 2 sie 2013, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam. Jakie to bedzie miało wymagania ? 16GB ramu ? 50GB dysku ? O GTX 880 nawet nie wspomne.


Prawda, tez sie o tym zastanawialem, ale bardziej jak to bedzie ze strony serwerow.

Fajna rzecza jest stworzenie czegos fajnego jako gracz i sprzedanie tego czegos komus innemu.

No wlasnie nie. Voxele renderuje sie ciezko, bo one zajmuja ogromne ilosci ramu a przeszukiwanie drzewa voxeli jest wolne. Dlatego min. Carmack zrezygnowal z silnika opartego całkowicie na Voxelach.

Nawet stosunkowo duze voxele jakie pokazali sprawia problemy. Chyba, ze tylko wieksze obiekty sa zlozone z voxeli a teren i wiekszosc assetow jest z polygonow.

Cytuj:
No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę.

No niech jeszcze do GW2 dodadza player created content ;p.


Everquest Landmark w tym roku.

RIP Minecraft.

Autor:  wodny [ 2 sie 2013, 21:22 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

iniside napisał(a):
Cytuj:
No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę.

No niech jeszcze do GW2 dodadza player created content ;p.

Po co? Żeby zalać grę łajnem? Większość contentu zrobionego przez graczy nadaje się tylko i wyłącznie do kosza. Poza tym już "Nigdywtoniegraj" udowodnił jaka nadzieja leży w takim rodzaju contentu - żadna. W MMORPG jestem całkowicie za tym by to tylko i wyłącznie twórcy tworzyli to co się w grze znajduje. Pieczołowicie utkany świat to jest to czego oczekuję. Dlatego również contentowi generowanemu losowo mówię stanowcze nie. Taki rodzaj contentu sprawdza się w "The Binding of Isaac".

Autor:  iniside [ 2 sie 2013, 21:25 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Jak to po co ? zeby było wiecej contentu. Content tworzny przez graczy i tak jest dopuszczany dopiero przez developerow. Valve na tym doskonalne wychodzi.
tl:dr Player generated content to jest przyszlosc gier online. Wszystkich.

Autor:  gosugamer1 [ 2 sie 2013, 21:26 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Mówili cokolwiek o PvP?

@wodny już daj spokój z tym GW2, gra jest gówniana, nikt w nią nie gra, idź popisać sam ze sobą w twoim specjalnie przygotowanym dziale.

handluj z tym

Autor:  sula [ 2 sie 2013, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

iniside napisał(a):
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam.[...]
Player Studio wyglada duzo ciekawiej.

Co miałeś już wizję bogactwa zarobionego na robieniu 3d assetów w 3dsmax lub innym tego typu programie do Player Studio? ;p

Autor:  iniside [ 2 sie 2013, 21:35 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Ehe, patrze na te Voxele i sie zastanawiam.[...]
Player Studio wyglada duzo ciekawiej.

Co miałeś już wizję bogactwa zarobionego na robieniu 3d assetów w 3dsmax lub innym tego typu programie do Player Studio? ;p

Nie. Wbrew pozora na tym, jest ciezko zarobić ;p.
Niemniej, wizja mi sie podoba, bo moglbym sobie zrobic taki armor jak mi sie podoba, bez czekania az laskawie jakis grafik w SOE trafi w moj gust ;p.
Cytuj:
@wodny już daj spokój z tym GW2, gra jest gówniana, nikt w nią nie gra, idź popisać sam ze sobą w twoim specjalnie przygotowanym dziale.

Ty nie grasz. Bo w grze jest mnóstwo ludzi.

Autor:  Razoth [ 2 sie 2013, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Hajpu nie złapałem (za dużo chujostwa już przerobiłem) ale zaciekawiło mnie bardzo. Chętnie zobaczę, co im z tego wyjdzie.

Autor:  TobiAlex [ 2 sie 2013, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

wodny napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
No i "GW2" to niby takie gówno a twórcy "NEXT" i twórcy "TESO" zrzynają z niego na potęgę.

No niech jeszcze do GW2 dodadza player created content ;p.

Po co? Żeby zalać grę łajnem? Większość contentu zrobionego przez graczy nadaje się tylko i wyłącznie do kosza. Poza tym już "Nigdywtoniegraj" udowodnił jaka nadzieja leży w takim rodzaju contentu - żadna. W MMORPG jestem całkowicie za tym by to tylko i wyłącznie twórcy tworzyli to co się w grze znajduje. Pieczołowicie utkany świat to jest to czego oczekuję. Dlatego również contentowi generowanemu losowo mówię stanowcze nie. Taki rodzaj contentu sprawdza się w "The Binding of Isaac".


Co to pieprzysz. Pewnie, znajdą się jakieś łajna, ale są też prawdziwe perełki, czego dowodem są kampanie w STO / NWN.

Autor:  Razoth [ 2 sie 2013, 21:40 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

No wodnemu się tryb pierdolenia głupot znowu załączył, trzeba przeboleć/zignorować.

W każdym razie interesuje mnie jak zostanie rozwiązany te tworzenie contentu i jego sprzedaż w sklepiku.

Bo nie rozumiem czemu miałbym coś kupić zamiast po prostu skopiować fajny pomysł i zbudować to samemu.

Autor:  iniside [ 2 sie 2013, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Razoth napisał(a):
No wodnemu się tryb pierdolenia głupot znowu załączył, trzeba przeboleć/zignorować.

W każdym razie interesuje mnie jak zostanie rozwiązany te tworzenie contentu i jego sprzedaż w sklepiku.

Bo nie rozumiem czemu miałbym coś kupić zamiast po prostu skopiować fajny pomysł i zbudować to samemu.


1. Rzeczy budowne na mapie, nie beda automatycznie w grze. Content bedzie na całe szczescie moderowany przez developerow.
2. Jesli chodzi o Player studio i armory/bronie/meble/whatever to bedzie tak samo, no i nie kazdemu chce sie uczyc obslugi Mayi albo 3ds maxa.
Nie bedzie takiej wolnej amerykanki jak w NWN. Bedzie to na sposob Valve.

Autor:  Kabraxis [ 2 sie 2013, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

On ma jakis inny tryb? Ja zauwazylem dwa... pierdolenia glupot i gloryfikacji AAA chlamu...

Przeciez gild lors 2 i 'kontent' patche od Arenanet (w ktorych nie ma za bardzo kontentu ale ciemny lud wszytko kupi jak widac) sa najlepszejsze lolololoo...

Szczerze to nie wiem co o tym nowym EQ myslec.. z jednej strony spoko ale z drugiej zrzynanie z GW2 = fail an dziendobry, jak uslyszalem 'skille powiazane z broniami' to zaplakalem.
User generated content jakby dobrym na papierze pomyslem nie byl nie powoduje nagle ze chujowe gry staja sie zajebiste - z gowna bata nie ukrecisz. Gry Cryptica maja mozliwosci tworzenia kontentu i co? I nico.

Jesli to bedize na poziomie edytorow do gier Bethesdy i innych Sp gier do ktorych tworzy sie pierdyliard modow i mozna zmienic wlasciwie wszytko to MOZE sie zgodze ze user generated content ma jakakolwiek przyszlosc. Narazie to mozna sobie zbudowac linearna mapke z klockow i wrzucic kapelusz - czyli az tyle co 15 lat temu w Quake 2 i sorry ale mnie to nie jara.

Ogolnie slabiej niz myslalem ale tez oduczylem sie hype'owac. Ale spodziewalem sie mozniejszego pierdolniecia tbh i jakis naprawde nowych pomyslow. Zawiodlem sie.

Autor:  wodny [ 2 sie 2013, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

TobiAlex napisał(a):
Co to pieprzysz. Pewnie, znajdą się jakieś łajna, ale są też prawdziwe perełki, czego dowodem są kampanie w STO / NWN.

http://www.gdcvault.com/play/1016471/Us ... nt-In-MMOs

Obejrzyj sobie powyższą prezentację a potem dopiero pisz, że ktoś pieprzy.

Autor:  Goatus [ 2 sie 2013, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT

Razoth napisał(a):
No wodnemu się tryb pierdolenia głupot znowu załączył, trzeba przeboleć/zignorować.

W każdym razie interesuje mnie jak zostanie rozwiązany te tworzenie contentu i jego sprzedaż w sklepiku.

Bo nie rozumiem czemu miałbym coś kupić zamiast po prostu skopiować fajny pomysł i zbudować to samemu.


A czemu teraz ludzie kupują wirtualne itemki / postacie / golda? Bo nie chce im się marnować czasu, to samo tutaj, zrobienie czegoś fajnego z voxeli to naprawdę dużo dłubaniny, oczywiście nikt nie kupi 1 kamienia, ale już całą wieże która ma kilka kondygnacji, której zrobienie osobie utalentowanej zajmie minimum kilka godzin, owszem.

Strona 3 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team