MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[CB]Uncharted Water Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37107
Strona 3 z 6

Autor:  Teo [ 6 wrz 2010, 11:22 ]
Tytuł: 

- tworzenie postaci i jej wygląd
- animacje i ogólny poziom grafiki
- irytujące UI
- poruszanie się postacią na lądzie
- wygląd terenów lądowych
- przeciętna walka na morzu

+ rozwijanie postaci
+ dużo skili i specjalizacji
+ rozbudowana ekonomia
+ rozbudowany craft
+ duże urozmaicenie zajęć dla wybranej klasy
+ bardzo duży świat
+ pvp z lootem

Pewnie jest więcej minusów i plusów ale nie przychodzi mi teraz do głowy, ogólnie gra przypomina PotBS i Eve Online, pierwsze wrażenie z gry jest kiepskie, jakieś mangowe ludziki do wyboru i nędzna grafa nie zachęca.
Siła tej gry to pvp z lootem, duży świat, całkiem przyzwoity craft i ciekawie zrobiona ekonomia, jednak by się przekonać jaki to wszystko ma sens trzeba pograć na pełnym serwerze i dłużej.

Autor:  Droidt [ 6 wrz 2010, 11:54 ]
Tytuł: 

Hmm, moze sproboje zagrac. Szkoda ze jest tak malo na tyle ciekawych tytulow ktore moglby konkurowac z wowem. (dla mnie rzecz jasna).

Autor:  leju [ 6 wrz 2010, 17:17 ]
Tytuł: 

No to po Close Beta. Teraz tylko czekać na otwarcie OB..

Autor:  ShadorVD [ 6 wrz 2010, 17:31 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
- tworzenie postaci i jej wygląd
- animacje i ogólny poziom grafiki
- irytujące UI
- poruszanie się postacią na lądzie
- wygląd terenów lądowych
- przeciętna walka na morzu

+ rozwijanie postaci
+ dużo skili i specjalizacji
+ rozbudowana ekonomia
+ rozbudowany craft
+ duże urozmaicenie zajęć dla wybranej klasy
+ bardzo duży świat
+ pvp z lootem

Pewnie jest więcej minusów i plusów ale nie przychodzi mi teraz do głowy, ogólnie gra przypomina PotBS i Eve Online, pierwsze wrażenie z gry jest kiepskie, jakieś mangowe ludziki do wyboru i nędzna grafa nie zachęca.
Siła tej gry to pvp z lootem, duży świat, całkiem przyzwoity craft i ciekawie zrobiona ekonomia, jednak by się przekonać jaki to wszystko ma sens trzeba pograć na pełnym serwerze i dłużej.


W jaki sposob to przypomina EVE online? (szczerze bo mnie zainteresowalo)

Autor:  Huragan [ 6 wrz 2010, 18:36 ]
Tytuł: 

szczerze to nie wiadomo o co chodzi w twoim pytaniu :)

Autor:  ShadorVD [ 6 wrz 2010, 18:38 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
szczerze to nie wiadomo o co chodzi w twoim pytaniu :)


edited ;) Popiwkowo sie rypnalem ;)

Autor:  Teo [ 6 wrz 2010, 18:41 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
embe napisał(a):
- tworzenie postaci i jej wygląd
- animacje i ogólny poziom grafiki
- irytujące UI
- poruszanie się postacią na lądzie
- wygląd terenów lądowych
- przeciętna walka na morzu

+ rozwijanie postaci
+ dużo skili i specjalizacji
+ rozbudowana ekonomia
+ rozbudowany craft
+ duże urozmaicenie zajęć dla wybranej klasy
+ bardzo duży świat
+ pvp z lootem

Pewnie jest więcej minusów i plusów ale nie przychodzi mi teraz do głowy, ogólnie gra przypomina PotBS i Eve Online, pierwsze wrażenie z gry jest kiepskie, jakieś mangowe ludziki do wyboru i nędzna grafa nie zachęca.
Siła tej gry to pvp z lootem, duży świat, całkiem przyzwoity craft i ciekawie zrobiona ekonomia, jednak by się przekonać jaki to wszystko ma sens trzeba pograć na pełnym serwerze i dłużej.


W jaki sposob to przypomina EVE online? (szczerze bo mnie zainteresowalo)


Ale pytasz o cały post czy jego fragment zawarty w nim ?
Jeśli o cały post to nie, nie przypomina, jesli chodzi o fragment to zacytuj go.

Autor:  ShadorVD [ 6 wrz 2010, 18:42 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Pewnie jest więcej minusów i plusów ale nie przychodzi mi teraz do głowy, ogólnie gra przypomina PotBS i Eve Online


Po prostu rozwin ;) Dlaczego masz takie odczucia, przeciez chyba troche grales w to i w to. (mowa o porownaniu do EVE)

Autor:  Huragan [ 6 wrz 2010, 19:08 ]
Tytuł: 

ja tam duzo w eve nie grealem, ale kilka podobienstw w UWO jest, np.

- wszedzie jest daleko (ogromny swiat i przemieszczanie sie zabiera duzo czasu)
- ekonomie servera kreuja sami gracze i to nie tylko miedzy soba ale handel graczy wplywa tez na ceny towarow u lokalnych NPCow
- sa Trade Huby tworzone przez samych graczy (miasta polozone na szlakach handlowych w ktorych najlatwiej sprzedac cos innym graczom, np Lisboa w Portugali)
- system fitowania shipow
- crafting w stylu ze zeby cos wybudowac np statek, trzeba najpierw wybudowac czesci do niego. Najmniejszy stateczek buduje sie wiec 7 dni, heh

to tyle podobienstw jakie mi na szybko przyszly do glowy

Autor:  ShadorVD [ 6 wrz 2010, 19:10 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
ja tam duzo w eve nie grealem, ale kilka podobienstw w UWO jest, np.

- wszedzie jest daleko (ogromny swiat i przemieszczanie sie zabiera duzo czasu)
- ekonomie servera kreuja sami gracze i to nie tylko miedzy soba ale handel graczy wplywa tez na ceny towarow u lokalnych NPCow
- sa Trade Huby tworzone przez samych graczy (miasta polozone na szlakach handlowych w ktorych najlatwiej sprzedac cos innym graczom, np Lisboa w Portugali)
- system fitowania shipow
- crafting w stylu ze zeby cos wybudowac np statek, trzeba najpierw wybudowac czesci do niego. Najmniejszy stateczek buduje sie wiec 7 dni, heh

to tyle podobienstw jakie mi na szybko przyszly do glowy


A jak wygladaja skille? Sa? Uczymy sie w czasie rzeczywistym czy jest to zalezne od leveli?

Autor:  lordyp [ 6 wrz 2010, 19:23 ]
Tytuł: 

skille kupujesz za kase , klik i umiesz skill
z tym , że
-cześć skilli zależy od joba- trzeba mieć określony lvl w danej klasie ( adv, trade, battle)
-skille są ze sobą powiązane, nauczenie się jednego powoduje , że odblokowujesz naukę drugiego
-każdy lvl postaci ma określoną ilość skilli , wiec nie możesz uczyć się wszystkiego co popadnie
-wybranie określonego joba powoduje , że część skilli już masz na starcie, nawet niektóre dalej w drzewku - drzewka są widoczne cały czas więc możesz sobie przeanalizować co chcesz - oczywiście dla danego joba przydatniejsze są określone skill

Autor:  ShadorVD [ 6 wrz 2010, 19:25 ]
Tytuł: 

lordyp napisał(a):
skille kupujesz za kase , klik i umiesz skill
z tym , że
-cześć skilli zależy od joba- trzeba mieć określony lvl w danej klasie ( adv, trade, battle)
-skille są ze sobą powiązane, nauczenie się jednego powoduje , że odblokowujesz naukę drugiego
-każdy lvl postaci ma określoną ilość skilli , wiec nie możesz uczyć się wszystkiego co popadnie
-wybranie określonego joba powoduje , że część skilli już masz na starcie, nawet niektóre dalej w drzewku - drzewka są widoczne cały czas więc możesz sobie przeanalizować co chcesz - oczywiście dla danego joba przydatniejsze są określone skill


A kasa jak rozumiem zalezna jest od misji = grinda?

Autor:  Teo [ 6 wrz 2010, 20:06 ]
Tytuł: 

To może wkleje co pisalem na naszym forum:

Cytuj:
Moje obserwacje po tych kilku dniach na becie.
Mimo ze mamy do wyboru tylko trzy klasy, czyli Adventure, Battle, Trade to jednak ilość skili powiązanych z wybieranymi specjalizacjami ( job ) jest tak duża ze nasza kariera może być bardzo różnorodna.
Mozna spokojnie łączyć skile z rożnych klas ale zapomnijmy o uniwersalności i zrobieniu wykoksanego we wszystkim, ograniczenie skili wymaga specjalizowania się nie tylko we własnej klasie ale w wybranych specjalizacjach.

Adventure, domyślnie podróżnik i odkrywca jednak można, a nawet wymagane jest specjalizowanie się w tym co chce odkrywać, jest kilka możliwości odkrywania rożnych rzeczy, zaczynając od artefaktów, ruin, portów, roślin/zwierząt, na lądzie i morzu, kończąc na mapach ze do odkrycia lądów, wysp i skarbów.

Trader, może wybrać karierę producenta lub handlarza tak ogólnie, przewożenie towarów jest zyskowne ale bardzo ryzykowne bo przegrana z graczem czy piratem npc oznacza utratę całego ładunku.
Produkcja jest bardzo rozbudowana i nie ma szansy by ogarnąć wszystko do poziomu dającego zysk, wiec trzeba wybrać czym się specjalizować i jak zdobywać materiały do produkcji.

Battle, tu można na początku wybrać czy się specjalizować w mele walkach i abordażu na morzu, czy w walce na dystans z armat, jest tez sporo skili osłabiając przeciwnika, spowalniajacych, zatruwających, dochodzi tez walka na ladzie i zarządzanie flotą.

Mieszanie klas wydaje się na początku bardzo rozsądne i przydatne, warto połączyć adventure lub trade z battle, jednak ogranicza to znacząco na początku możliwości w wybranej klasie.

Jeśli wybieramy battle to musimy na początku nastawić sie na zdobycie kasy by mieć mocny statek, tu pomocna będzie gra w grupie, jeśli wybierzemy tradera to poświecić trzeba dużo czasu na początku na żmudne kursy od portu do portu by zarobić kasę na sensowny statek, adventurer wymaga natomiast wydania sporo kasy na skile i czytanie archiw, bez tego nie zarobimy wiele.

Wygląda to na dość ładnie zbalansowane i sensownie połączone, ciekaw jestem wysokich lvli i "endgame", ciekaw jestem jaki cel będzie w zdobywaniu coraz to lepszych statków, itemow itd, czy pvp nakręca wszystko ?

Autor:  Highlander [ 6 wrz 2010, 20:10 ]
Tytuł: 

kiedy ta Open Beta? Czy warto to sciagac teraz? Czy klient sie zmieni i jakies resety itp.

Autor:  Huragan [ 6 wrz 2010, 21:27 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
A kasa jak rozumiem zalezna jest od misji = grinda?


To chyba pierwsze mmo jakie znam w ktorym nie ma zadnego grindu. Kase mozna zdobywac na wiele sposobow.

- questy - daja malo kaski, czasami by zrobic questa trza na podroz wydac wiecej kasy niz sie potem dostanie jak sie questa odda. Questy natomiast szybko leveluja ci exp czyli level. Wykonywanie misji daje duzo exp.
- zabijanie mobkow, czyli atakowanie piratow NPCow daje tez kaske, ale nie wielka no i jest ryzyko ze jak walke przegramy to oni nas zlootuja :>
- zabijanie innych graczy (piractwo) i lootowanie ich statkow lub calych konwoji
- handel : tu sa dwie mozliwosci, mozemy opylac towary NPCom, kaska dosc spora jesli trafimy na poszukiwane przez dane miasto towary lub opylanie innym graczom. Ponoc w endgame (tak pisza na japonskim wiki) najwiecej kasy daje handlowanie rare materialami, ktore albo sami produkujemy na jakiejs wyspie na zadupiu Oceanu Spokojnego i potem przewozimy konwojami (z gildia) do Europy, albo te materialy znajdujemy, skarby.
- produkcja - mozemy sie wyspecjalizowac w produkcji roznych rzeczy i je potem sprzedawac, np. statki, potionki , ubrania, bronie, amunicja, wyposazenie statkow, itd. Co ciekawe, wyprodukwoabe przez gracza rzeczy sa lepsze (maja lepsze staty) niz rzeczy kupowane u NPCow.
- znajdywanie artefaktow w roznych dziwnych miejscach daje tez spora kase
- wplacenie kaski do banku i leca odsetki z tego :)
- Łowca głow - dostajesz kaske za dorwanie i zabicie poszukiwanego gracza pirata


innych sposobow jeszcze nie poznalem, ale KOEI (producent gry) reklamuje ze sa setki sposobow na zdobywanie kasy :>

Autor:  gosugamer1 [ 7 wrz 2010, 11:50 ]
Tytuł: 

Nawet ciekawie wygląda, ale mangowe pedo-ludki skutecznie odstraszają.

Jak wygląda walka na morzu? Podobnie do voyage centaury? bo tam niestety straszna bieda była - zaznaczyć cel i dusić spacje jak się obracamy burtą.

Autor:  Kleiv [ 7 wrz 2010, 12:26 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Jak wygląda walka na morzu? Podobnie do voyage centaury? bo tam niestety straszna bieda była - zaznaczyć cel i dusić spacje jak się obracamy burtą.

Niestety z tego co pograłem walka, jest dość prosta. Skilli do niej nie jest zbyt dużo ale te co są wyraźnie daja przewage.Szkoda że walka nie jest rozbudowana jak w potbs, jednak mysle (bo nie bralem udzialu ) ze pvp bedzie dawać fun. Szczególnie że obszar walk ma wpływ, np zależy czy walka toczy się w wąskim przesmyku czy na otwartym morzu.
Pozostaje czekać na OB, narazie termin nie znany.

Autor:  gandalftaurus [ 15 wrz 2010, 17:25 ]
Tytuł: 

Wiecie czy są plany zrzeszenia polskiej grupki graczy? Może wśród forumowiczów byliby zainteresowani? Sam chętnie bym dołączył do takiego zgromadzenia gdy gra ruszy.

Autor:  Agat [ 15 wrz 2010, 18:01 ]
Tytuł: 

gandalftaurus napisał(a):
Wiecie czy są plany zrzeszenia polskiej grupki graczy? Może wśród forumowiczów byliby zainteresowani? Sam chętnie bym dołączył do takiego zgromadzenia gdy gra ruszy.

Wiem, że na forum Gamecenter była jakaś dyskusja o tym...

Autor:  Huragan [ 15 wrz 2010, 19:39 ]
Tytuł: 

gandalftaurus napisał(a):
Wiecie czy są plany zrzeszenia polskiej grupki graczy? Może wśród forumowiczów byliby zainteresowani? Sam chętnie bym dołączył do takiego zgromadzenia gdy gra ruszy.


W WarCry i w IX Kohorcie jest pare osob zainteresowanych ta gra, wiec albo beda te dwie gildie albo zrobi sie jedna wspolna :)

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team