MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Elder Scrolls V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38006
Strona 3 z 39

Autor:  Sparth2 [ 9 sty 2011, 18:23 ]
Tytuł: 

Mi by sie marzyl TES z systemem walki zaczerpnietym z Dark Messiaha.

Autor:  Keii [ 10 sty 2011, 16:30 ]
Tytuł: 

Nowe info z GameInformera.

Autor:  Dana [ 10 sty 2011, 16:33 ]
Tytuł: 

O, profesje, fajnie. O, będzie można zabijać dzieci, fajnie.

xD

Autor:  Sparth2 [ 10 sty 2011, 17:12 ]
Tytuł: 

Ciekawe czy poprawia Alchemie. W Morrowindzie i Oblivionie generowala niesamowite ilosci gotowki, ale byla tez chyba najnudniejszym zajeciem w grze.

Autor:  Adhoc [ 10 sty 2011, 17:18 ]
Tytuł: 

BRODY!!!!!

oh, poziom hypu wspina sie do granic mozliwosci.

Autor:  Razoth [ 10 sty 2011, 18:35 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
Ciekawe czy poprawia Alchemie. W Morrowindzie i Oblivionie generowala niesamowite ilosci gotowki, ale byla tez chyba najnudniejszym zajeciem w grze.


Sam jesteś najnudniejszy. Mi konstruowanie uber potionów sprawiało fun!

Cytuj:
tak, w Skyrim pojawią się dzieci


Z niecierpliwością czekam na pierwsze pedo mody!

Autor:  iniside [ 10 sty 2011, 18:59 ]
Tytuł: 

Ja z niecierpliwoscia czekam na kratowanice i fizyke! Kopniecie dzieciaka zeby sie na nia nabil - bezcenne.

A tak z innej beczki, ciekawi mnie jak magia bedzie dokladnie wygladac. Bo jesli to bedzie co na poziomie Morrowinda/Obliviona gdzie kazdy jebany czar wygladal tak samo, i robil z grubsza to samo.. to moge mnie w dupe pocalowac.

Autor:  Dana [ 10 sty 2011, 19:03 ]
Tytuł: 

Że wyglądał, to mogę się zgodzić. Ale że robiły to samo ? Po pierwsze, czary można było samemu składać. Po drugie, to w Morrowindzie była z setka efektów magicznych, po 20 na szkołę.

Autor:  iniside [ 10 sty 2011, 19:09 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Że wyglądał, to mogę się zgodzić. Ale że robiły to samo ? Po pierwsze, czary można było samemu składać. Po drugie, to w Morrowindzie była z setka efektów magicznych, po 20 na szkołę.

No ok:
Fireball
Greater Fireball
DoT Fireball
No kuwa, dla mnie to sie rozni tylko tym ze fireball robi wieksze bum. A gdzie czary chenneled, instant, instant hit, targeted aoe, itd ?

Wszystkie czary w grze to byly pociski, ktore wygladaly tak samo. Efektow zgodze sie bylo troche, ale nie nawet malgo placa u lewej nogi nie moze calowac temu co jest w DnD jesli chodzi o roznorodnosc. Nie mowie ze ma byc tak samo.. ale przydaloby sie wiecej kreatywnosci. Bo spamowanie latajcej kupy robilo sie naprawde nudne i to bardzo szybko.

Autor:  Razoth [ 10 sty 2011, 19:12 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
No kuwa, dla mnie to sie rozni tylko tym ze fireball robi wieksze bum. A gdzie czary chenneled, instant, instant hit, targeted aoe, itd ?


http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=9562

Beat this.

Autor:  iniside [ 10 sty 2011, 19:14 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
iniside napisał(a):
No kuwa, dla mnie to sie rozni tylko tym ze fireball robi wieksze bum. A gdzie czary chenneled, instant, instant hit, targeted aoe, itd ?


http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=9562

Beat this.

O modach nie mowimy ;p.

Autor:  Razoth [ 10 sty 2011, 19:18 ]
Tytuł: 

Jak można nie mówić o jednym z kluczowych feature serii?

(High5 konsolowcy)

Autor:  Dana [ 10 sty 2011, 19:18 ]
Tytuł: 

Cast, On touch, Aoe. Ty mówisz głównie o czarach zadających obrażenia, a to tylko jedna ze szkół. No ale pewnie mogłoby być lepiej i efektowniej.

Ale za to możesz skonstruować firebala z 50 metrowym aoe, który paraliżuje wszystkich w tym promieniu, dezintegruje ich broń oraz summonuje w to miejsce dremorę by siekała bezbronnych przeciwników :D

Autor:  iniside [ 10 sty 2011, 19:24 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cast, On touch, Aoe. Ty mówisz głównie o czarach zadających obrażenia, a to tylko jedna ze szkół. No ale pewnie mogłoby być lepiej i efektowniej.

Ale za to możesz skonstruować firebala z 50 metrowym aoe, który paraliżuje wszystkich w tym promieniu, dezintegruje ich broń oraz summonuje w to miejsce dremorę by siekała bezbronnych przeciwników :D

No nie. Moglby byc np. AoE Buffy/Debuffy, polymoprhy itd. A nie debuff lecacy na wroga w formie pocisku. Jak to widzialem, nie wiedzialem czy sie smiac czy plakac..

No tylko ze ten fajerball wyglada jak eksplodujaca kupa. Wiesz, wole poswiecic takie mozliwosci konstruowania czarow, na rzecz tego zeby bylo wiecej czarow hardcoded ale to za efektownych, i wsplopracujacych z innymi czarami i np. fizyka gry.

Autor:  Dana [ 10 sty 2011, 19:26 ]
Tytuł: 

Są aoe buffy i debuffy, wprawdzie w formie pocisku...

Autor:  Sparth2 [ 11 sty 2011, 00:00 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Sparth2 napisał(a):
Ciekawe czy poprawia Alchemie. W Morrowindzie i Oblivionie generowala niesamowite ilosci gotowki, ale byla tez chyba najnudniejszym zajeciem w grze.


Sam jesteś najnudniejszy. Mi konstruowanie uber potionów sprawiało fun!


Co nie zmienia faktu, ze jesli robiles to poraz 100/1000 to bylo to nudne w chuj. Wine ponosi za to tez durny system skillowania przypominajacy grind z MMO. Mam nadzieje, ze skille bedzie sie rozwijac tak jak w Falloucie.

Autor:  Robo [ 12 sty 2011, 14:32 ]
Tytuł: 

Najbardziej przeze mnie oczekiwana gra 2011, nie ma co.

Mapka :

Obrazek

Autor:  Dana [ 12 sty 2011, 14:37 ]
Tytuł: 

Cosik...mała...

Autor:  Robo [ 12 sty 2011, 14:44 ]
Tytuł: 

Ano na taką wygląda, zobaczymy.

Autor:  Aldatha [ 12 sty 2011, 16:41 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cosik...mała...


a jaka bys chcial przeciez to mala prowincja , z 1/3 cyrodill moze nawet nie

Strona 3 z 39 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team