MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TOP 20 mmorpg - dyskusja
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38308
Strona 3 z 6

Autor:  mrynar [ 23 sty 2011, 19:52 ]
Tytuł: 

FFXI to niestety momentami mocno pedalska i czasem pedofilska gra (CSy z malymi chlopcami i dziewczynkami...), ale generalnie mozna bylo na to spokojnie przymknac oko, bo gra ta oferowala kupe naprwde ciekawych rozwiazan i jak na PVE byla calkiem wymagajaca.

Autor:  Atherius [ 23 sty 2011, 19:52 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Tak samo jak na SWG i SWG preCU oraz SWG przeNGE hehe.
W WoW przede wszystkim wizualnie odpychała mnie kolorystyka, potem kiepskie community (ale to był jakiś random RP serwer) i ultraprostota, która zabijała mi cały fun.
No i Undeady JAK NA undeady wyglądały pedalsko. Grałem jakimś warlockiem czy czymś takim i od początku lub prawie początku dostałem jakieś fioletowe ciuchy. Mobki też miały jakiś taki design. Ot tak po prostu.

Nawet róż w Ragnaroku nie był aż tak irytujący.

WoW ma niebywale wiele zalet, ale dla mnie ma więcej wad.


Przecież było wiadomo, że gra jest projektowania w stylistyce warcraft 3 to po kiego chuja w ogóle to odpalałeś i jeszcze to zdziwienie ? Idź do fryzjera i zgól ten ul a nie pierdolisz o chujowatości czegoś. :]

Autor:  mrynar [ 23 sty 2011, 20:02 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
mrynar pisze prace magisterska!!!oneone


chyba doktorat ;)

mgr to juz mam od dawna dosc

Autor:  kamilus [ 23 sty 2011, 20:03 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
mrynar pisze prace magisterska!!!oneone

Albo maturę z polskiego ;)

Atherius zjebie - ja od dość dawna półłysy jestem...
WoW było chujowe i tyle - basta. Dzięki swojej prostocie zdobyło rzesze tępych niedzielnych graczy i wyznaczyło kiepskie trendy w branży MMO.
Każda popularna gra PvE z tamtego okresu była lepsza od WoW. Everquest2, Lineage2, FFXI...
WoW zyskał popularność jedynie dzięki znanemu uniwersum oraz ogromnych nakładów finansowych na kampanię reklamową ze strony Blizzarda. Ot cała tajemnica popularności.

Autor:  Mendol [ 23 sty 2011, 20:07 ]
Tytuł: 

wow zyskal popularnosc bo byl zajebiscie grywalny.
ludzie, ktory do tej pory nie byli zainteresowani mmo zaczeli grac w wowa.
bo byl bardzo user friendly, 'zabawnie' wygladajacy - i co wazne, na poczatku oferujacy rozrywke dla wszystkich - pve, pvp.
to, ze blizzard go zjebal pozniej to inna sprawa.

mnie jedynie dziwi w tej chwili fakt, ze majac takie zaplecze zajebistych tytulow (uo, daoc, swg, vg) nikt nie jest w stanie zrobic mmo, ktore polaczyloby najlepsze cechy wymienionych.
wolnosci z uo, rvr z daoca, klimatu z swg i craftu z vg.

Autor:  Dana [ 23 sty 2011, 20:08 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
WoW zyskał popularność jedynie dzięki znanemu uniwersum oraz ogromnych nakładów finansowych na kampanię reklamową ze strony Blizzarda. Ot cała tajemnica popularności.


Masz rację. APB też było promowane bardzo mocno i dlatego gra jest obecnie bardzo popularna.

Autor:  Highlander [ 23 sty 2011, 20:18 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Atherius zjebie - ja od dość dawna półłysy jestem...
.

Klik

omg
2 klik

a matura z polskiego to juz slynna jest.

a wow wygral bo byl zajebiscie "przyjazny"

Autor:  Razoth [ 23 sty 2011, 20:31 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):


O_O

Autor:  Atherius [ 23 sty 2011, 20:39 ]
Tytuł: 

http://www.google.pl/images?um=1&hl=pl& ... =&aql=&oq=

zdjęcie nr 3 i 16 :<

Autor:  White Trox [ 23 sty 2011, 22:09 ]
Tytuł: 

No nic nazwa topicu sie zmieniła . To teraz kompletnie nie rozumiem pozycji swg i ultimy .

Zaraz jakiś nowy forumowicz pomyśli ,ze wszyscy tutaj pizgaja w swg i uo lol.

Autor:  Adhoc [ 23 sty 2011, 22:12 ]
Tytuł: 

White Trox napisał(a):
No nic nazwa topicu sie zmieniła . To teraz kompletnie nie rozumiem pozycji swg i ultimy .

Zaraz jakiś nowy forumowicz pomyśli ,ze wszyscy tutaj pizgaja w swg i uo lol.

Obrazek

Autor:  kamilus [ 23 sty 2011, 22:13 ]
Tytuł: 

To są gry za którymi tęsknimy. SWG został "uwowiony" i większość playerbase odeszła. Co z tego, że grałem w FFXI, Aiona oraz kilka mniej znaczących tytułów skoro to tylko zapchajdziury?

Autor:  Mendol [ 23 sty 2011, 22:15 ]
Tytuł: 

btw. ciekawe ile placa mrynarowi za te informacje.

Autor:  iniside [ 23 sty 2011, 22:25 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
btw. ciekawe ile placa mrynarowi za te informacje.

A moze zamierza wlasna gre zaczac tworzyc ? ;o

Autor:  Atherius [ 23 sty 2011, 22:30 ]
Tytuł: 

Mrynar Online ?

Autor:  Enhu [ 23 sty 2011, 22:54 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Takie AO czy SWG mnie poprostu miazdzyly klimatem, czasem naprawde nie moglem sie doczekac, zeby znowu sie zalogowac i to bez parcia na item czy tez po to zeby cos osiagnac w grze. Sama obecnosc w tych swiatach juz dawala fun.

Wspolczesne gry juz nie daja takich wrazen.


^this

tczewiak napisał(a):
Tak samo jak na SWG i SWG preCU oraz SWG przeNGE hehe.


prawda jest taka, że z każdą zmianą combatu to była inna gra, od hardkorowego wręcz pre-cu z pizdylionem statystyk/skilli/buildów/buffów, rzeźniczym craftem itp rzeczy, przez casualowego CU z małą ilością statystyk lecz dalej dużą ilością skilli/buildów/buffów i takim samym craftingiem po NGE'owe point'n'click dla przedszkolaków z adhd

Autor:  tomugeen [ 23 sty 2011, 23:36 ]
Tytuł: 

zomg mrynar, jaki spam.
Pracy magisterskiej juz chyba nie piszesz.

Autor:  Fenris [ 24 sty 2011, 00:05 ]
Tytuł: 

Po 13 latach doświadczeń z MMO mimo wszystko postawiłem na SWG jako lidera. Ta gra miała i w pewnym stopniu nadal ma duży potencjał mimo ze swego czasu została zdrowo pogrążona przez SOE. Od dłuższego jednak czasu devsi robią co mogą by zrobić z niej znowu solidny produkt a bogactwo contentu - zaskoczyło mnie po powrocie. Pytanie tylko czy czasu im starczy (SWTOR nadchodzi).
Kolejne pozycje to:
2. Lord Of the Rings Online (za klimat i duży poziom dbałości o oddanie świata LOTR)
3. Shadowbane (za genialne pvp i mroczny klimat)
4. Ultima Online (chyba nie muszę tłumaczyć)
5. Darkfall Online (za zaiste interesujące rozwiązania i duży wkład w stały rozwój produktu + klimę)
6. Neocron (cyberpunk!!! + świetnie rozwiązane kwestie korporacyjnych walk o wpływy)
7. EVE Online (za architekturę świata [jeden serwer], klimat i godne wszelkich pochwał wsparcie producenta)
trzy ostatnie miejsca przypisałem
8. Dark Age of Camelot
9. Age Of Conan
10. Fallen Earth

Autor:  Enhu [ 24 sty 2011, 00:37 ]
Tytuł: 

zakładam, że już można powiedzieć że wow będzie nr1?


strasznie dużo coś wowkidsów które grały/grają tylko w jeden tytuł, ew tych którzy f0r t3h l33t dopisali na 2 miejscu UO

Autor:  Asmax [ 24 sty 2011, 01:13 ]
Tytuł: 

Ja tam sie nie dziwie. Najwiecej ludzi do kina chodzi na filmu typu 2012, najwiecej po ulicach jezdzi Golfów III no i najwiecej ludzi gra w WoW... A, ze to kicz i tandeta ktora wcisnie kazdy - zadna tajemnica.

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team