MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
TOP 20 mmorpg - dyskusja https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38308 |
Strona 3 z 6 |
Autor: | mrynar [ 23 sty 2011, 19:52 ] |
Tytuł: | |
FFXI to niestety momentami mocno pedalska i czasem pedofilska gra (CSy z malymi chlopcami i dziewczynkami...), ale generalnie mozna bylo na to spokojnie przymknac oko, bo gra ta oferowala kupe naprwde ciekawych rozwiazan i jak na PVE byla calkiem wymagajaca. |
Autor: | Atherius [ 23 sty 2011, 19:52 ] |
Tytuł: | |
tczewiak napisał(a): Tak samo jak na SWG i SWG preCU oraz SWG przeNGE hehe.
W WoW przede wszystkim wizualnie odpychała mnie kolorystyka, potem kiepskie community (ale to był jakiś random RP serwer) i ultraprostota, która zabijała mi cały fun. No i Undeady JAK NA undeady wyglądały pedalsko. Grałem jakimś warlockiem czy czymś takim i od początku lub prawie początku dostałem jakieś fioletowe ciuchy. Mobki też miały jakiś taki design. Ot tak po prostu. Nawet róż w Ragnaroku nie był aż tak irytujący. WoW ma niebywale wiele zalet, ale dla mnie ma więcej wad. Przecież było wiadomo, że gra jest projektowania w stylistyce warcraft 3 to po kiego chuja w ogóle to odpalałeś i jeszcze to zdziwienie ? Idź do fryzjera i zgól ten ul a nie pierdolisz o chujowatości czegoś. :] |
Autor: | mrynar [ 23 sty 2011, 20:02 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): mrynar pisze prace magisterska!!!oneone
chyba doktorat mgr to juz mam od dawna dosc |
Autor: | kamilus [ 23 sty 2011, 20:03 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): mrynar pisze prace magisterska!!!oneone
Albo maturę z polskiego Atherius zjebie - ja od dość dawna półłysy jestem... WoW było chujowe i tyle - basta. Dzięki swojej prostocie zdobyło rzesze tępych niedzielnych graczy i wyznaczyło kiepskie trendy w branży MMO. Każda popularna gra PvE z tamtego okresu była lepsza od WoW. Everquest2, Lineage2, FFXI... WoW zyskał popularność jedynie dzięki znanemu uniwersum oraz ogromnych nakładów finansowych na kampanię reklamową ze strony Blizzarda. Ot cała tajemnica popularności. |
Autor: | Mendol [ 23 sty 2011, 20:07 ] |
Tytuł: | |
wow zyskal popularnosc bo byl zajebiscie grywalny. ludzie, ktory do tej pory nie byli zainteresowani mmo zaczeli grac w wowa. bo byl bardzo user friendly, 'zabawnie' wygladajacy - i co wazne, na poczatku oferujacy rozrywke dla wszystkich - pve, pvp. to, ze blizzard go zjebal pozniej to inna sprawa. mnie jedynie dziwi w tej chwili fakt, ze majac takie zaplecze zajebistych tytulow (uo, daoc, swg, vg) nikt nie jest w stanie zrobic mmo, ktore polaczyloby najlepsze cechy wymienionych. wolnosci z uo, rvr z daoca, klimatu z swg i craftu z vg. |
Autor: | Dana [ 23 sty 2011, 20:08 ] |
Tytuł: | |
tczewiak napisał(a): WoW zyskał popularność jedynie dzięki znanemu uniwersum oraz ogromnych nakładów finansowych na kampanię reklamową ze strony Blizzarda. Ot cała tajemnica popularności.
Masz rację. APB też było promowane bardzo mocno i dlatego gra jest obecnie bardzo popularna. |
Autor: | Highlander [ 23 sty 2011, 20:18 ] |
Tytuł: | |
tczewiak napisał(a): Atherius zjebie - ja od dość dawna półłysy jestem...
. Klik omg 2 klik a matura z polskiego to juz slynna jest. a wow wygral bo byl zajebiscie "przyjazny" |
Autor: | Razoth [ 23 sty 2011, 20:31 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a):
O_O |
Autor: | Atherius [ 23 sty 2011, 20:39 ] |
Tytuł: | |
http://www.google.pl/images?um=1&hl=pl& ... =&aql=&oq= zdjęcie nr 3 i 16 :< |
Autor: | White Trox [ 23 sty 2011, 22:09 ] |
Tytuł: | |
No nic nazwa topicu sie zmieniła . To teraz kompletnie nie rozumiem pozycji swg i ultimy . Zaraz jakiś nowy forumowicz pomyśli ,ze wszyscy tutaj pizgaja w swg i uo lol. |
Autor: | Adhoc [ 23 sty 2011, 22:12 ] |
Tytuł: | |
White Trox napisał(a): No nic nazwa topicu sie zmieniła . To teraz kompletnie nie rozumiem pozycji swg i ultimy .
Zaraz jakiś nowy forumowicz pomyśli ,ze wszyscy tutaj pizgaja w swg i uo lol. |
Autor: | kamilus [ 23 sty 2011, 22:13 ] |
Tytuł: | |
To są gry za którymi tęsknimy. SWG został "uwowiony" i większość playerbase odeszła. Co z tego, że grałem w FFXI, Aiona oraz kilka mniej znaczących tytułów skoro to tylko zapchajdziury? |
Autor: | Mendol [ 23 sty 2011, 22:15 ] |
Tytuł: | |
btw. ciekawe ile placa mrynarowi za te informacje. |
Autor: | iniside [ 23 sty 2011, 22:25 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): btw. ciekawe ile placa mrynarowi za te informacje.
A moze zamierza wlasna gre zaczac tworzyc ? ;o |
Autor: | Atherius [ 23 sty 2011, 22:30 ] |
Tytuł: | |
Mrynar Online ? |
Autor: | Enhu [ 23 sty 2011, 22:54 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Takie AO czy SWG mnie poprostu miazdzyly klimatem, czasem naprawde nie moglem sie doczekac, zeby znowu sie zalogowac i to bez parcia na item czy tez po to zeby cos osiagnac w grze. Sama obecnosc w tych swiatach juz dawala fun. Wspolczesne gry juz nie daja takich wrazen. ^this tczewiak napisał(a): Tak samo jak na SWG i SWG preCU oraz SWG przeNGE hehe.
prawda jest taka, że z każdą zmianą combatu to była inna gra, od hardkorowego wręcz pre-cu z pizdylionem statystyk/skilli/buildów/buffów, rzeźniczym craftem itp rzeczy, przez casualowego CU z małą ilością statystyk lecz dalej dużą ilością skilli/buildów/buffów i takim samym craftingiem po NGE'owe point'n'click dla przedszkolaków z adhd |
Autor: | tomugeen [ 23 sty 2011, 23:36 ] |
Tytuł: | |
zomg mrynar, jaki spam. Pracy magisterskiej juz chyba nie piszesz. |
Autor: | Fenris [ 24 sty 2011, 00:05 ] |
Tytuł: | |
Po 13 latach doświadczeń z MMO mimo wszystko postawiłem na SWG jako lidera. Ta gra miała i w pewnym stopniu nadal ma duży potencjał mimo ze swego czasu została zdrowo pogrążona przez SOE. Od dłuższego jednak czasu devsi robią co mogą by zrobić z niej znowu solidny produkt a bogactwo contentu - zaskoczyło mnie po powrocie. Pytanie tylko czy czasu im starczy (SWTOR nadchodzi). Kolejne pozycje to: 2. Lord Of the Rings Online (za klimat i duży poziom dbałości o oddanie świata LOTR) 3. Shadowbane (za genialne pvp i mroczny klimat) 4. Ultima Online (chyba nie muszę tłumaczyć) 5. Darkfall Online (za zaiste interesujące rozwiązania i duży wkład w stały rozwój produktu + klimę) 6. Neocron (cyberpunk!!! + świetnie rozwiązane kwestie korporacyjnych walk o wpływy) 7. EVE Online (za architekturę świata [jeden serwer], klimat i godne wszelkich pochwał wsparcie producenta) trzy ostatnie miejsca przypisałem 8. Dark Age of Camelot 9. Age Of Conan 10. Fallen Earth |
Autor: | Enhu [ 24 sty 2011, 00:37 ] |
Tytuł: | |
zakładam, że już można powiedzieć że wow będzie nr1? strasznie dużo coś wowkidsów które grały/grają tylko w jeden tytuł, ew tych którzy f0r t3h l33t dopisali na 2 miejscu UO |
Autor: | Asmax [ 24 sty 2011, 01:13 ] |
Tytuł: | |
Ja tam sie nie dziwie. Najwiecej ludzi do kina chodzi na filmu typu 2012, najwiecej po ulicach jezdzi Golfów III no i najwiecej ludzi gra w WoW... A, ze to kicz i tandeta ktora wcisnie kazdy - zadna tajemnica. |
Strona 3 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |