MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rift trzyma poziom, SWTOR w Q4, Xsyon failuje?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38676
Strona 3 z 11

Autor:  Morfidon [ 18 mar 2011, 11:45 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Ddiabelekk napisał(a):
aczkolwiek prawda jest taka, że na razie dużego spadku nie ma: http://www.xfire.com/games/rft/RIFT/


Póki co mamy darmowy miesiac, wiec jakos sie jeszcze trzyma. Na mmorpg.com jest ankieta, gdzie 45% graczy Rifta deklaruje ze quituje ta gre po pierwszym miesiacu. Głownymi zarzutami jest wszechobecna nuda i zupelny brak balansu w grze.

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... onth-.html


wiadome, w cale nie bronię tej gry ;)

PvE wygląda ciekawie, rozwijanie postaci ciekawie, ale PvP wygląda sztucznie. Jakoś tak mało dynamicznie, głównie przez combat system.

Hit, stay, hit, stay, hit, stay, takie animacje są żmudne, dodatkowo są tak jakoś dziwnie jaskrawe, niedobrane, że nie wiadomo tak naprawdę co się dzieje i czego można sie spodziewać po przeciwniku.

Combat system daoca wymiata + oczywiście sam fakt 3 realmów i RvR, jakby taki combat system był wprowadzony w jakiejś grze + PvE rifta / WoWa to myślę, że byłaby to gra roku.

Autor:  Kabraxis [ 18 mar 2011, 11:45 ]
Tytuł: 

Nawet jak quitnie 45% community co jest bullshitem tak samo jak to ze ta ankieta czy Xfire sa jakimkolwiek wyznacznikiem playerbase i popularnosci MMO to przy ponad milionie preorderow i 120k pudelek zostanie ok. 600 tysiecy graczy co spokojnie wystarczy na poczatkowe rozwijanie gry.

PS. Zanim powiecie ze nie ma argumentow to jebne taki na poziomie Huragana. Gram w MMO od 8 lat i nigdy nawet nie zainstalowalem Xfire na kompie, nigdy tez nie napisalem posta na mmorpg.com.

Wiec.... /care

Huragan sobie pierdoli a dzis zaczyna sie weekend i znowu beda kolejki a 90% serwerow w primetime bedzie na High i w Europie i w US. Najlepsze jest to ze mimo tego whinu i deklaracji quita patrzac na obciazenie serwerow placzki dalej graja mimo ze gra jest chujowa, nudna i juz przeciez dawno quitneli.

Kontynuuj Huragan swoje brednie - milo jest posmiac sie przed poludniem. :)

Autor:  Atherius [ 18 mar 2011, 11:58 ]
Tytuł: 

Nie chodzi o to, że gra jest chujowa tylko większości się już warcraft przejadł i chcieli czegoś nowego. To właśnie daje rift, ale niestety nie ma tutaj rewolucji więc to się znudzi.. a ludzie grać w coś muszą.
Co do pvp i combat to faktycznie jest nieraz mało czytelne, kiedy co kto rzuca, kiedy rzucić jakiegoś countera itp. to ma być intuicyjne, ale wszystko przed nimi, gra dopiero co miała premierę.

Autor:  warhameron [ 18 mar 2011, 12:24 ]
Tytuł: 

Ale długo była testowana , wręcz przecież się chwalili i wysmiewali innych twórców jak mozna wypuscić nie dorobiony produckt. Ano mozna i trion tez wypuscil.

Autor:  Kabraxis [ 18 mar 2011, 12:33 ]
Tytuł: 

yyy lol? :)

Co jest niby "niedorobionego" w tej grze? Plz porownaj z premierami MMO z ostatnich ~6 lat wlaczajac premiere WoW'a.

To ze cos ci sie nie podoba to nei znaczy ze gra jest niedorobiona. Wiele mozna o RIFT powiedziec ale ze jest niedorobiona? Dal spokoj. To najbardziej kompletny, najlepiej dzialajacy (moze LOTRO stalo na tym samym poziomie) i najlepiej wypuszczony na rynek produkt MMO w ciagu ostatniej dekady. Gra dziala, servery stabilne, lagow wlasciwie brak, content jest i dziala... wtf? Ze placzki znudzone gatunkiem sie nudza to wina gry? Ze niby brak balansu? I tak go nie bedzie nawet za 5 lat.. tak jak go nie ma np. w WoW czy na Monster Play w LOTRO.
Te rzeczy oznaczaja ze MMO jest niedorobione? No to w takim razie najbardziej niedorobionym MMO jest World Of Warcraft.

Jak do tej pory jedynym bledem Trionu i to przyznaje bez bicia jest slabe zabezpieczenie (hacking kont). Ale i tutaj Trion pokazuje klase w porownaniu do takiego Blizzarda (u ktorego PLAGA hackingu kont trwa w najlepsze od paru latek) implementujac Coin Lock (i to w ciagu 2 tygodni), ktory eliminuje wlasciwie sens hackowania kont.
KOlejnya rzecza byl placz na agrro radius mobow i sismountowanie lvl 50 przez lovlvl mobki - w dzisiajszym patchu mamy zmiany.

Troszke kurwa obiektywizmu ludzie bo chyba gralismy w inne gry z innych planet na przestrzeni tych ostatnich kilku lat.

NIe zaczynajcie tu plz takiego pierdolenia jak na General Discussion forum RIFTa gdzie 90% tresci to troll posty jednopostowcow, ktorzy przylaza i opluwaja gre bo im sie ich cenne gildie w innych MMO rozpadly. Albo jakis dzieciakow ktore wypisuje ultimatum ze quituja jesli nie bedzie fixa ich super waznego buga, ktory czesto nawet nie jest bugiem juz dzis a najlepiej to na wczoraj.
Bo kto by tam patrzyl na to ze gra ma 3 tygodnie i ze wiekszosc MMO wlaczajac WoW'a w ciegu pierwszego miesiaca to sie modliles zeby serwera nie wyjebalo a nie myslales o bugach czy balansie a pierwsze content patche byly po trzech miesiacach tymczasem w RIFT bylu juz 8 hotfixow i dwa wieksze patche.

Na serio im starsze to forum tym glupsze i mam wrazenie ze pierdolicie tylko po to by pierdolic zajmujac miejsce Mendola ktory ostatnio jakby zmadrzal i mendolic przestal. :)

Grajcie sobie w co chcecie. W garazowe "hity" w ktorych najczestszym pytaniem jest czy servery stja i czy zniknal juz lag czy w koreanskie staeczki gdzie huragan pewnie wydal juz kilkaset zlotych na zagle z cash shopu..... mam na to wyjebane. Ale nie wypisujcie glupot.

Autor:  Atherius [ 18 mar 2011, 12:48 ]
Tytuł: 

Kabra ok, od strony technicznej nikt nie ma nic do zarzucenia, start idealny, wszystko działa itp. ale to jest tylko dobry produkt, tak jak już pisałem kiedyś bez pierdolnięcia.
Sam kupiłem, bo to nowość, dobrze się bawiłem od headstartu, na razie odpoczywam trochę, bo nie chcę się przesycić i za szybko wypalić a nie mam duszy napierdalacza, co ciśnie czym prędzej do max lvl.

Większość jest znudzona robieniem tego samego w mmo więc nie ma się co dziwić.
Gierka na pewno nie upadnie szybko to jest w/g mnie pewnie, nie ma w zasadzie innej alternatywy dla tego typu gry - wow już wszyscy rzygają, warek przekreślili, lotro poszło w f2p więc wiadomo agonia, więc co pozostaje.

Mendol nie mendoli bo nołlajfi w rifcie. :D

Autor:  iniside [ 18 mar 2011, 13:02 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Kabra ok, od strony technicznej nikt nie ma nic do zarzucenia, start idealny, wszystko działa itp. ale to jest tylko dobry produkt, tak jak już pisałem kiedyś bez pierdolnięcia.
Sam kupiłem, bo to nowość, dobrze się bawiłem od headstartu, na razie odpoczywam trochę, bo nie chcę się przesycić i za szybko wypalić a nie mam duszy napierdalacza, co ciśnie czym prędzej do max lvl.

Większość jest znudzona robieniem tego samego w mmo więc nie ma się co dziwić.
Gierka na pewno nie upadnie szybko to jest w/g mnie pewnie, nie ma w zasadzie innej alternatywy dla tego typu gry - wow już wszyscy rzygają, warek przekreślili, lotro poszło w f2p więc wiadomo agonia, więc co pozostaje.

Mendol nie mendoli bo nołlajfi w rifcie. :D


No. Ale to nie jest wina gry. Bylo od samego POCZATKU wiadomo jaka będzie ta gra. Nit nie ukrywał, że to będzie klikane mmo nr 91238123 + male dodatki.

Guild Wars 2 ma taki semi-action combat. I to na te gre naprawde czekam, tylko cholera wie kiedy premiera ;p.

Slasherowe MMO to dalej przyszlosc. W tym roku TERA ale pedaltswo wylazi z tej gry w takim stopniu, ze dluzej niz 1 dzien sie grac nie da.
Vindictus ? Nie ma w EU, pozatym to jest biedny.
Zachodnich MMO tego typu pewnie dlugo nie zobaczymy. Chyba, ze to SyFy MMO na ktorym pracuje osobny zespol Trionu, ale to dopiero za pare lat pewnie.
Warhammer 40k Online. To tez 2013/14 o ile nie pozniej.

Autor:  Mendol [ 18 mar 2011, 13:09 ]
Tytuł: 

ja nie widze sensu dyskusji w tym temacie.
rift nie jest nowoscia, wiele rzeczy mogliby dodac/poprawic.
biorac pod uwage to jak na razie reaguja na prosby graczy to jest podstawa zrobienia z rifta calkiem dobrej gry - lacznie z pvp.
ktore swoja droga idealne nie jest - ale ma to 'cos' co bylo w wowie na poczatku (o czym pisalismy setki razy). robiac questa w contested zonie co chwila sie ogladasz dookola siebie, zastanawiasz - zabic czy nie.
sa lekkie i przyjemne instancje, ktore wymagaja zgrania w grupie, sa wfy gdzie mozna potrenowac rozne kombinacje klas i teamplay.
szwankuje troche opvp bo poza samym zabijaniem niewiele wnosi do gry.
ale jesli ludzie beda grac to mysle, ze z czasem trion moze wprowadzic troche urozmaicenia do tego.
niestety po tylu latach w mmo podobnie jak w single player grach ciezko wymyslic cos nowego jesli chodzi o system skilli czy sam combat.

mimo to, rift jest dobra gra do pogrania ze znajomymi.
w gildii codziennie ludzie robia wspolnie instancje, questy, wfy - i o to chodzilo.

Autor:  GeFunk [ 18 mar 2011, 16:32 ]
Tytuł: 

Constantin napisał(a):
Pewnie tam, gdzie 3 miliony mieszkań od PiS.


Pewnie tam gdzie autostrady od Platformy i niższe ceny.

Autor:  Isengrim [ 19 mar 2011, 02:44 ]
Tytuł: 

W papierowym RPG na początku było D&D, potem AD&D. Potem byli tacy, co śmiali się z THAC0, klas pancerza i innych "sztywnych zasad". Potem AD&D przerobiono na system "d20", dano swobodę korzystania z systemu i okazało się że nie system się liczy, ale zawartość. Bo każdy wydawca robił swój erpegowy świat pod system d20. Wniosek z tego prosty - nie jest problemem opakowanie (mechanika), ważne by zawartość była strawna. A podobna mechanika tylko upraszcza graczom odnalezienie się w nowym środowisku. Dlatego Rift jest fajny - znana mechanika, nowy świat (nowy, to nie Azaroth Dorotko) nowe wyzwania i niesamowita ( w stosunku do innych"EQklonów") swoboda kształtowania swojej postaci. Cały czas wiemy jak rzucać kostkami,gramy wedle znanych zasad. Ale jest inaczej. Choćby T2 dungeony - dla ogarniętych to godzina roboty. Nie wymuszonej traszem, pierdołami. No i pogadać sobie z przeciwną frakcją jak pełni niepewności i wątpliwości jedziemy jeden drugiego... Oto RPG.

Autor:  Aldatha [ 19 mar 2011, 10:22 ]
Tytuł: 

wielu ludzi sami nie wiedza czego chca , co jest glownym powodem ze
wszystko jest dla nich chujowe:)

Autor:  Huragan [ 19 mar 2011, 11:28 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
wielu ludzi sami nie wiedza czego chca , co jest glownym powodem ze
wszystko jest dla nich chujowe:)


To nie to. Chujowe jest to co nie ma zadnego story line i tylko chodzisz i napierdalasz mobki, grindujesz i nic z tego nie masz oprocz jakiegos chujowego do niczego nie potrzebnego epaxa. Takie gry jak Rift nie wnosza totalnie nic do gier mmo, jest to dobrze wykonany MacDonald dla malo wymagajacego pospólstwa. Od gry mmorpg wymagam wciagajacego story line.. a nie tylko grindu dla bezmózgich graczy botów.

Autor:  ubeck [ 19 mar 2011, 11:44 ]
Tytuł: 

A na czym ma polegac to wciagajace story line w MMO?

Autor:  Perrin [ 19 mar 2011, 12:07 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
A na czym ma polegac to wciagajace story line w MMO?


Napierdzielanie sie stateczkami dla chujowego expa i lepszego stateczka 5 leveli wyzej ;).

Autor:  Huragan [ 19 mar 2011, 12:27 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
A na czym ma polegac to wciagajace story line w MMO?


Na tym samym co story line w filmach :) Mozesz zrobic film efektowny , dac mu duza i dobra reklame, ale taki film i tak jest PUSTY w srodku... ot zobaczyc i zapomniec.
Jezeli tego nie rozumiesz, to nie mam zamiaru ci tlumaczyc bo widocznie jestes tak samo pusty i miałki jak tego typu produkcje.

Autor:  lordyp [ 19 mar 2011, 13:11 ]
Tytuł: 

Huragan
weź nie udawaj , że wyszukujesz story line w mmo

tak samo jak 95% graczy , którzy nie czytają questów- raz , że się im nie chce , dwa , że może za słabo znają angielski

story line najważniejszą rzeczą w mmo ,a Huragan na prezydenta :D

Autor:  Ravushimo [ 19 mar 2011, 13:20 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Na tym samym co story line w filmach :) Mozesz zrobic film efektowny , dac mu duza i dobra reklame, ale taki film i tak jest PUSTY w srodku... ot zobaczyc i zapomniec.
Jezeli tego nie rozumiesz, to nie mam zamiaru ci tlumaczyc bo widocznie jestes tak samo pusty i miałki jak tego typu produkcje.

porownujesz filmy do mmo? mmo przede wszystkim ma miec porzadna mechanike, story moze byc nawet o dwoch braciach walczacych z watacha gesi i gra bedzie swietna, a mozesz miec cale uniwersum warhammera i wyjdzie kupa.

Autor:  Huragan [ 19 mar 2011, 13:21 ]
Tytuł: 

lordyp napisał(a):

story line najważniejszą rzeczą w mmo ,a Huragan na prezydenta :D


Nie w mmo ale w mmorpg nubie :) mmo jak bede chcial to sobie pogram w BF2 :>
I tak, w grach mmorpg najwazniejsza rzecza jest story line.

Oczywiscie jest tez duzo pseudo mmorpgow, w ktorych najwazniejsza rzecza jest grind levelka i epaxy.. ale to sa pozycje dla smieciowych graczy bez ambicji.

Autor:  ubeck [ 19 mar 2011, 13:46 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
ubeck napisał(a):
A na czym ma polegac to wciagajace story line w MMO?


Na tym samym co story line w filmach :) Mozesz zrobic film efektowny , dac mu duza i dobra reklame, ale taki film i tak jest PUSTY w srodku... ot zobaczyc i zapomniec.


Jasne, filmowa fabula w grach mmo. Ciekawe jak bys chcial to osiagnac.

Huragan napisał(a):
Jezeli tego nie rozumiesz, to nie mam zamiaru ci tlumaczyc bo widocznie jestes tak samo pusty i miałki jak tego typu produkcje.


Czyli - nie wiem co powiedziec, wiec zrobie wycieczke osobista. GG Huragan.

Autor:  Kabraxis [ 19 mar 2011, 13:51 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=hMJ6k5Nh ... re=related

W sumie podziwiam troche Huragana - ma wyobraznie. Codziennie potafi wymyslic nowa brednie. Pewnie o tym co napisze jutro na mmorpg.pl mysli jak zasypia.

Pomijam juz fakt ze napisanie: "Chujowe jest to co nie ma zadnego story line" o RIFT jest zwyczajnym klamstwem. Kolejnym juz zreszta.

Poczytaj sobei Huraganku:

http://eu.riftgame.com/en/world/index.php
http://eu.riftgame.com/en/world/planes/index.php
http://eu.riftgame.com/en/world/history/index.php
http://eu.riftgame.com/en/world/notable ... /index.php
http://eu.riftgame.com/en/world/fiction/index.php

A to jest tylko overview - reszta jest ingame i jest tego sporo.

Strona 3 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team