Yep, respawnują się.
Ok, co daje Ci DENY w HoNie? - To, że przeciwnik nie dostaje exp/gold. Co to jest za problem, trafić w swojego moba, który stoi ew porusza się wg wyznaczonego skryptu. To jest TRUDNE i przejebane w HoNie? Po 30 grach pewnie wchodzi w nawyk i nawet o tym nie myślisz.
W LoLu, jak już pisałem, DENY daje Ci taki sam efekt jak w HoNie - przeciwnik nie dostaje exp/gold. Sposób jednak, by to sprawić jest już w chuj trudniejszy, bo walczysz z żywym przeciwnikiem, a nie stojącym mobem. Odpowiednie ustawienie oraz lasthitowanie, tak by nie pushować i dostawać jak najwięcej golda, przy jednoczesnym blokowaniu farmy i expa twojego przeciwnika, jest bardziej wymagające niż denylasthit w docie/HoNie.
Fakt, HoN jest dynamiczniejszy - championi poruszają się szybciej/animacja jest szybsza, co nie oznacza, że jest bardziej ekscytująca. Nie wiem, czy w HoNie są skillskoty ala stun ashe, które odmieniają losy całej potyczki ( vide, EPIC ARROW FROM YELLOWSTAR ). W mniej dynamiczniejszym LoLu to właśnie takie rzeczy podnoszą adrenaline, co imo rekompensuje brak tej "dynamiki". Jak będzie, a będzie na pewno filmik z tej akcji, to wam podrzuce - sami ocenicie.
Cytuj:
-harassowac go, zeby w odpowiednim momencie go zerznac, co skutecznie odcina go od farmy i expa na wystarczajaco dlugo, zeby zyskac duza przewage i zaczac gankowac sidelanes predzej niz przeciwnik
-zwracac uwage na timer - co 20 spawnuje sie runa nad/pod srodkowym lane, trzeba pilnowac run zeby zyskac przewage/nie pozwolic przeciwnikowy zyskac przewagi nad toba
-gankowac sidelanes, zeby uciac farme przeciwnemu teamowi i pomoc swojemu
-caly czas zwracac uwage na minimape czy czasem ktos do ciebie sie nie wybral.
To samo jest w LoLu. Widać, że nie grałeś. Zamiast run, które tylko "podnosisz" są moby, które nie jest łatwo zabić solo w early i mid. Do tego smok + junglerzy. Na nich trzeba w chuj uważać, a o tym juz w HoNie nie wspomniałeś. Mogę to spłycić tak jak Ty - w HoNie lasthitujesz swoje i ich moby, zabijasz przeciwników i tyle. Kurwa, gra jak flash z joemonstera, ino trzeba zabulić $$.
Ciężko wam jest to przełknąć, ale LoL na chwilę obecną oferuje więcej. Grafika + dynamika nie mają szans w starciu z możliwościami rozwoju i budowy championa, lepszą taktyką i skillshotami.