MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dungeons of Dredmor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39282
Strona 3 z 3

Autor:  Arturnik [ 18 lip 2011, 00:19 ]
Tytuł: 

Dobra, poprawiłem swój buildzik i udało mi sie Dredmora ubić.
http://i.imgur.com/49m4l.jpg

No i 227k punktów zdobyłem.

Autor:  Highlander [ 18 lip 2011, 06:08 ]
Tytuł: 

mindfuck

Autor:  Templair [ 18 lip 2011, 07:03 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Dobra, poprawiłem swój buildzik i udało mi sie Dredmora ubić.
http://i.imgur.com/49m4l.jpg

No i 227k punktów zdobyłem.


Ile czasu zajelo? ...

T.

Autor:  Arturnik [ 18 lip 2011, 22:37 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
Ile czasu zajelo? ...

T.


Nie jestem pewny, ze 3-4 godziny raczej.

Autor:  Dana [ 19 lip 2011, 19:32 ]
Tytuł: 

rofl nie zejdę niżej niż na drugi poziom. Miałem 50,000 złota, zoo wyczyściłem, większośc levelu 2 zbadana, no ale musiał mój minion wejść na pułapkę. k.

Autor:  Adhoc [ 16 wrz 2011, 16:12 ]
Tytuł: 

Z permadeath doszedlem najdalej do 5 lv.
Z moich obserwacji wynika, ze must have to vamp.
Mialem jeszcze dual (2x tarcze) unarmed, shield astrology.

Niestety pozniej robi sie za maly dmg i zalowalem, ze nie mialem skilla na miecze albo macki.

Jakby ktos mial pomysl na dobry i skuteczny build to chetnie przetestuje.
BTW jest pewien bug ze sklepami, moza zabrac wszystko za darmo jesli podniesie sie przedmiot, polozy sie go przy wyjsciu a nastepnie przeniesie sie go na ziemie, bedac poza sklepem. Tylko trzeba pamietac, zeby juz nie wchodzic do sklepu albo zdejmowac itemki przed wejsciem.

Autor:  Arturnik [ 16 wrz 2011, 16:27 ]
Tytuł: 

Ja już gdzieś swój podawałem, ten build co Dredmora zabiłem.
Afair miałem fire magic, perception, tinkering, magic mastery żeby utrzymać mane blood magic i ten drugi skill do odnawiania many (te 6 skilli must have do tego builda), no i swords do zabijania na wypadek braku many.

Pierwsze levelki dajemy w fire magic zeby dostac summona, ktory przez pierwsze 3 lvlki dungeona jest niezastapiony, a potem fireball, a reszta w nasze mana regen, wszystko zabijajac po kolei fireballem.

Autor:  Adhoc [ 16 wrz 2011, 16:45 ]
Tytuł: 

a po co ci byl tinkering ?

Autor:  Arturnik [ 16 wrz 2011, 17:32 ]
Tytuł: 

ZNACZNIE wzrastała mozliwosc detect trapow i disarm, na niższych levelach to jak wpadniesz w jakiegos poison trapa to praktycznie masz juz gg, wiec nieoceniony skill, w dodatku fajne bolty mozna craftowac z ore.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team