MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warplanes/Planes & World of Battleships
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39389
Strona 3 z 11

Autor:  Dana [ 19 sie 2011, 17:23 ]
Tytuł: 

Jak ktoś lubi realizm ocierający się o masochizm, w niezbyt wyszukanej oprawie, to polecam Battleground Europe. To właśnie "World of War" jest.


A wracając do tematu, to o ile Samoloty prostsze do zbalansowania, to już przy Okrętach będzie większy rozstrzał niż przy czołgach.

Jeżeli nie będzie lotniskowców z samolotami, to pancerniki będą dominować w late game.

Autor:  Isengrim [ 19 sie 2011, 17:56 ]
Tytuł: 

Lotniskowce chyba będą, na filmiku widziałem masę zero na tle bandery japsów.
Ja ciekaw jestem czy będą okrety podwodne i jak je, nomen omen, zbalansują :)
Bo jak wiadomo okręty dzielą się na 2 typy - okręty podwodne i ich cele.

Autor:  Dana [ 19 sie 2011, 18:03 ]
Tytuł: 

No cóż, można teoretyzować na bazie Navy Field jako schematu.

Cytuj:
na filmiku widziałem masę zero na tle bandery japsów.


Gdzie ?

Autor:  Isengrim [ 19 sie 2011, 18:33 ]
Tytuł: 

Ze screenami mi się zmylilo
Obrazek

Autor:  Mendol [ 19 sie 2011, 18:35 ]
Tytuł: 

ja nie bardzo widze balans samolotow.
w t1 beda dwuplatowce a w t10 migi?

Autor:  Dana [ 19 sie 2011, 18:44 ]
Tytuł: 

Bardziej chodzi o to iż Samolotowy odpowiednik Tygrysa z Tier7 (np. P-51D) powinien mieć w teorii większe szanse wygranej niż ww. Tygrys z Vk4502 ausfB Tier 9 (Me-262).

Gdyż w czołgach jest znacznie większa różnica w uzbrojeniu i pancerzu. W samolotach raczej tylko osiągi, których różnice (again, w TEORII) da się zniwelować do pewnego stopnia przez odpowiednie manewrowanie, np. wciągnięcie w walkę kołową przy niskiej prędkości, atak z przewagą wysokości etc.

@2up

Nice. Nie jestem specjalistą od Sowieckiej marynarki z tego okresu, ale ten szip na pierwszym planie wygląda jak niszczyciel klasy Tashkent. W tle, nie wiem.

Autor:  Isengrim [ 19 sie 2011, 19:10 ]
Tytuł: 

Teoretycznie MiG i Sabre miały zbliżone osiągi (mig miał znacznie lepsze na wysokim pulapie) konstrukcja MiGa wywodzi się z jakiegoś prototypowego szkopa.więc będzie podobnie jak w WoT. Bez elektroniki jet nie ma dużej przewagi nad silnikowcem, jest za szybki :) Jety mają przewagę szybkości i pułapu, ale są mniej zwrotne od silnikowych. W walce kołowej szanse będą wyrównane, nawet z przewagą tłokowych. W 2wś jest masa przypadków kiedy teoretycznie lepsze parametry techniczne nie przesądzały o zwycięstwie, a wręcz przeciwnie. Polski pilot latający na Hurricaine (myśliwiec prawie niezdolny do nurkowania, dość wolny ogólnie słabizna) miał starcie z Me-109 (ogólnie jeden z najlepszych myśliwców 2wś - szybki zwrotny, latwo wchodził w nurkowanie - ulubiona taktyka "death from above!") Zdołał zmusić Hurriego do nurkowania i na niskiej wysokości po prostu puścił ster - myśliwiec sam poszedł do góry. Pewny zdobyczy Bf nie byl w stanie przeprowadzić takiego manewru i zgrabnie się pochował w La Manche.
Sowieckie samoloty to też nie tylko trumny ,choć nie były tak dobre jak czołgi. Dana wspominał Ławoczkina, ale było całkiem sporo udanych konstrukcji. Szwankowalo wykonanie, ale sowieci mieli naprawdę dobre zabawki do gry w wojnę. Przynajmniej do Chruszczowa.

Autor:  KomaNczos [ 19 sie 2011, 19:55 ]
Tytuł: 

Ciekawi mnie system uszkodzen oraz granice mapy...(sciana? styl BF?)

Autor:  Dana [ 19 sie 2011, 20:15 ]
Tytuł: 

Mapy mają mieć 15 kilometrów kwadratowych, więc pewnie będzie soft bounce.

Autor:  Highlander [ 19 sie 2011, 20:18 ]
Tytuł: 

a bedzie mozna fruwac red baronem? :P

Autor:  Deshroom [ 19 sie 2011, 20:19 ]
Tytuł: 

samolotami nie można kampić :evil:

Autor:  Isengrim [ 19 sie 2011, 20:23 ]
Tytuł: 

Można bardziej niż tankami - pułap, chmury.

Autor:  Dana [ 19 sie 2011, 20:26 ]
Tytuł: 

Ale samolot nie może być wycelowany w jednym kierunku czekając aż ktoś wyskoczy by go ustrzelić :D

Autor:  Isengrim [ 19 sie 2011, 20:27 ]
Tytuł: 

Max pułap i "Death from above!"

Autor:  Dana [ 19 sie 2011, 20:30 ]
Tytuł: 

Boom and zoom, ale to nie to samo co kampienie czołgiem. Widok będzie na pewno TPP, więc takiego zaskoczenia też nie będzie. Grając w Iła na serwerach z takim widokiem, 75% czasu spędzało się z kamerą na zewnątrz wypatrując zagrożenia.

Autor:  Isengrim [ 19 sie 2011, 20:50 ]
Tytuł: 

Chmury będą robiły za krzaki, ciekawe co ze słońcem.Jak dodadzą oślepienie... Ale... skoro mają być myśliwce szturmowe, to może tryb będzie polegał na zniszczeniu bazy przeciwnika, zbiciu jej HP. No i osłony (pancerz) nie większe niż 20mm na fotelu, więc nie będzie problemu z przebijalnością. To mnie w tankach wnerwia - koleś dostaje strzala z dużego kalibru bez penetracji i jedzie dalej. Chociaż tu też pewnie okaże się że silnik zatrzymał pociski.
W sumie to najbardziej czekam na nową wersję Navy Field - bo z tego co wiem sporo betatesterów WoT,miłych gości, ostro pogrywała w NF. Community powinno więc być silne.

Autor:  Huragan [ 20 sie 2011, 07:07 ]
Tytuł: 

Jesli bitwy morskie to tylko takie

http://www.youtube.com/watch?v=Dl2WGpm7 ... age#t=150s

Autor:  Piaskowy [ 24 sie 2011, 21:52 ]
Tytuł: 

World of Warplanes to Enter CBT in September
Cytuj:
Recently, Wargaming has disclosed more details on World of Warplanes, the sequel to World of Tanks at Gamescom 2011. Its CBT is scheduled to kick off for hardcore World of Tanks players in September. The game content is shown below, check it out.

Background
Set in the period from World War II to Vietnam War (1961-1973), the game provides American, German and Russian warplanes for selection, including single-engine light fighter planes, powerful twin-engine warplanes and lethal ground attack aircrafts. Moreover, some planes that have never been used in actual battles will also be added into the game.

Controls
In World of Warplanes, except a pilot, no machine gunner or bombardier is required in a warplane. Abandoning the traditional perspective in flight games, World of Warplanes allows players to freely switch between the first and third perspective and look around from the warplane tail.
Aside from keyboard and mouse, players can also use joysticks and rocking levers in the game. What's more, a signpost system and auto-driving system are integrated so as to help players get familiar with the game more quickly.

Modes
In World of Warplanes, every map covers 15 square kilometers on average and game rooms are adopted like in World of Tanks.
Currently, the game supports 15 vs. 15 combats at most, so no large-scale battles will be available in the game. Apart from in aerial combats, players are required to cooperate with one another to occupy, destroy or defend strongholds, escort others, etc. In addition to planes controlled by players, some ground and aerial AI units will show up in the game.

Game Status
World of Warplanes is now under alpha testing internally. Its CBT is scheduled to kick off for hardcore World of Tanks players in September. If everything goes smoothly, the game will be officially released at the beginning of 2012.

Autor:  Dana [ 25 sie 2011, 17:14 ]
Tytuł: 

World of Planes

Filmik konkurencji. Będzie rywalizacja, bo prezentuje się to bosko !

Autor:  Isengrim [ 28 sie 2011, 16:27 ]
Tytuł: 

IMO plastikowo trochę.
No i tylko pacyfik było widać...

Strona 3 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team