mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 paź 2012, 11:21 
Cytuj  
troche biednie ;/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2012, 11:25 
Cytuj  
Ja pogralem wczoraj z 4-5h na Classic IronMan i jestem zachwycony. Na Classicu gra jest naprawde TRUDNA, a zarzadzanie baza jest o wiele wazniejsze niz w oryginale poniewaz wplywa na znacznie wiecej elementow gry. Wczoraj skonczylem zabawe w polowie 2 miesiaca bo po prostu juz nie dawalem rady, moi wszyscy weterani padli na ryj po 1ym spotkaniu z Chryssalidami, rookies dostawali becki, panika na swiecie sie szerzyla niczym ogien w buszu i ciagniecie tego nie mialo sensu :)
Generalnie trzeba drastycznie zmienic taktyke grania, bo nie mozna sobie samemu np. kupic naukowcow/engineerow, tylko dostaje sie ich w nagrode za misje, ale z drugiej strony trzeba wybierac i zongolowac tak misjami by wykonywac je tez tam, gdzie panika rosnie coraz szybciej, a satelity wrzucajace kraj pod nasza strefe ochrony buduja sie bardzo powoli. Do tego decyzje, decyzje, co lepiej zabrac na misje - granat, a moze lepsza kamizelke z +3hp, a moze lunete dla snajpera, jak rozbudowywac baze, co wynajdywac - armor czy bron (bo troche to trwa), czy warto tracic czas na sekcje zwlok, itp., etc... No jest po prostu kurwa trudno, trza kombinowac i caly czas czuc, ze oddsy sa przeciw nam, a czas pracuje przeciwko nam...
Walki taktyczne rowniez znakomite - kazdy strzal sie liczy, trzeba grac z glowa, wykorzystywac umiejetnie 'line of sight' i umiejetnosci zolnierzy, a takze bacznie obserwowac otoczenie (jebane wybuchajace auta...). Mapy sa rozne, mialem mapke mala, ale mialem tez bardzo duza, na roznorodnosc nie narzekam, brakuje mi tylko map innych klimatycznie np. pustynnych, ale moze jeszcze na nie trafie.
Co do interfejsu: wrzucamy rotowanie kamery na myche i jest imho ganz. Skille mozna wybierac dwuclickiem Deshroom :) Generalnie gram bez uzywania klawiatury i interfejs w ogole mi nie przeszkadza.

Ah, gra ma tez kilka minusow, ale o nich jak cos pozniej :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2012, 11:28 
Cytuj  
W orginalnym xcomie tez bylo tylko kilku. 8? Plus wariacje typu engineer, commander, etc.

Mysle, ze to w zadnym stopniu nie umniejsza rozrywce.
Dzisiaj sie poddalem, scancelowalem order w gram i kupilem w muve.


_________________
Nestor#1522

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2012, 20:18 
Cytuj  
Jak to sie aktywuje przed premiera? Bo bym zagral juz..


_________________
Nestor#1522

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 paź 2012, 21:40 
Cytuj  
logujesz sie na steama z proxy-IP w usa - ja uzywam programiku spotflux do tego celu bo jest bezproblemowy w obsludze ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2012, 21:43 
Cytuj  
Kamera się jebie. Drugi raz musiałem zabić grę, bo kamera zawisła i ui nie działało. Partactwo.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2012, 21:54 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Kamera się jebie. Drugi raz musiałem zabić grę, bo kamera zawisła i ui nie działało. Partactwo.
Szkoda że nie ma kamery z góry. Nie ma prawda ? Wewnątrz ufo gówno widać - kręcić trzeba strasznie.


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 06:20 
Cytuj  
eee, u mnie ladnie sie sciany przeswietlaja, nie mialem zadnych problemow w statkach ufo czy w bazie kosmitow,gdzie sa chyba 3 poziomy "balkonow" w pewnym momencie. gram uzywajac tylko myszki + backspace by wymusic koniec tury. kamery wogole nie obracam bo mi sie nie chce.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 08:34 
Cytuj  
Od czasów ostatniego oryginalnego ufa nie podeszła mi żadna kontynuacja. Krótko i zwięźle warto kupić czy lepiej czekać na xentonauts?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 09:15 
Cytuj  
Chyba warto , chociaż perę bugow jest. Jak je poprawia (obiecali ,że przed premierą ich nie będzie > ściany> i dali dupy) i wyjdą sensowne dlc w stylu nowe mapy, nowe bazy, nowi alieni, nowe itemy, więcej slotów w bagach (możliwość wzięcia 1 granata to imo debilizm) to będzie full wypas. Teraz dałbym tej grze 85-89%, jak poprawia i zapgrejdują gre to może i 99%.

Jak nie masz ciśnienia i masz w co grać to imo lepiej poczekać do wyprzedaży i kupić za połowę ceny :P

Marzy mi się granatnik bębenkowy(z różna amunicja) i aby dało się walnąć serie odłamkowy dymny, zapalający ot tak dla frajdy :D


Ostatnio edytowano 11 paź 2012, 09:21 przez warhameron, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 09:16 
Cytuj  
lepiej czekać, straszne pierdzielenie sie z kasa- wielka światowa organizacja walki z ufo a musi liczyc sie z każdym groszem.
Za mało UFO latajacych ciagle misje to tylko ratowanie ratowanie i ratowanie , ściągnij se demo z torrentów.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 09:44 
Cytuj  
Da się jakoś pomijać te wszystkie cut scenki?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 10:49 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Da się jakoś pomijać te wszystkie cut scenki?

Oj jak mnie to wkurza, miliardowy raz oglądać jak stateczek leci z/do misji, albo tę samą scenkę jak pokazują się alieny. Już chyba wolałem setny raz oglądać animacje ataków przywołańców w finalach ;F


Jest jakiś prosty sposób, żeby po 4-5 godzinach gry nie stracić, któregoś kraju z projektu XCOM? Już trzeci raz zaczynam grę przez to, a lubię mieć wszystko tip top. Teraz kompletnie olewam rozwój merców i wszystko ładuję w rozbudówkę satelit, ale i tak po jakiejś godzince mam przynajmniej dwa kraje czerwone i ni ch nie da się w takim tempie rozbudować połączeń satelitarnych żeby zdążyć przed miesięcznym raportem dla organizacji.


_________________
Duh, winning

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 11:07 
Cytuj  
normal czy classic ?


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 11:14 
Cytuj  
Na Classicu raczej trzeba sie pogodzic z faktem, ze ktos nam bedzie co jakis czas spierdalal z Councila :( To taka walka z czasem mam wrazenie, przypomina to troche gre roguelike, hehe. Ja dostaje wpierdol okropny na Classic IronMan, wytrzymalem chyba max 1.5 miecha, potem sie wszystko juz walilo jak domek z kart, a ta pierwsza Terror misja, w ktorej sa Chryssalidy to jest jak maszynka do miesa, chyba nastpnym razem ja po prostu oleje :) Imho ta gra jest trudniejsza od oryginalu.

I tez bym duzo dal za wypieprzenie tych animacji przy spotkaniu ufokow. Pewnie mozna to gdzies wylaczyc w pliku .ini, ale znajdz to panie...

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 11:16 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Da się jakoś pomijać te wszystkie cut scenki?


Da się to wyciąć, na forum xcom jeszcze przed premiera było info (możliwe ,że w temacie modowania dema). Jak ktoś ma czas, ochotę i wyszpera to niech zapoda co i jak.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 11:23 
Cytuj  
Animacje statku anuluje wciśnięcie esc. Poziom paniki reguluje się tylko satelitami i misjami jeśli się pojawią?


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 11:25 
Cytuj  
Coś takiego znalazłem !
http://www.pcgamer.com/2012/10/10/how-t ... y-unknown/
Using certain soldier names in XCOM: Enemy Unknown will activate XCOM Heroes - pre-designed super soldiers such as Sid Meier and Ken Levine. Before activating a Hero, a pop-up will warn you that they're too damn amazing to allow you to continue the game with achievements turned on, and you cannot modify a Hero character after summoning it. If you decide to use one, do avoid killing him with some bull-headed tactical screw-up -- we'd kind of like BioShock Infinite to be finished.

The currently known XCOM Heroes are below - if there are more, someone will surely find them soon.


Sid Meier
Ken Levine
Joe Kelly
Otto Zander


Te to pewnie żart:
Chuck Norris

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 11:34 
Cytuj  
Zdecydowanie ta gra jest dla mnie za trudna:) Czas się wreszcie pogodzić z faktem że jestem straszna lama i wrócić do czytania książek :/


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2012, 11:54 
Cytuj  
Na Normalu, Neonin?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.