MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM: Enemy Unknown (2012+)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171
Strona 3 z 17

Autor:  Mendol [ 10 paź 2012, 11:21 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

troche biednie ;/

Autor:  raggnarok [ 10 paź 2012, 11:25 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Ja pogralem wczoraj z 4-5h na Classic IronMan i jestem zachwycony. Na Classicu gra jest naprawde TRUDNA, a zarzadzanie baza jest o wiele wazniejsze niz w oryginale poniewaz wplywa na znacznie wiecej elementow gry. Wczoraj skonczylem zabawe w polowie 2 miesiaca bo po prostu juz nie dawalem rady, moi wszyscy weterani padli na ryj po 1ym spotkaniu z Chryssalidami, rookies dostawali becki, panika na swiecie sie szerzyla niczym ogien w buszu i ciagniecie tego nie mialo sensu :)
Generalnie trzeba drastycznie zmienic taktyke grania, bo nie mozna sobie samemu np. kupic naukowcow/engineerow, tylko dostaje sie ich w nagrode za misje, ale z drugiej strony trzeba wybierac i zongolowac tak misjami by wykonywac je tez tam, gdzie panika rosnie coraz szybciej, a satelity wrzucajace kraj pod nasza strefe ochrony buduja sie bardzo powoli. Do tego decyzje, decyzje, co lepiej zabrac na misje - granat, a moze lepsza kamizelke z +3hp, a moze lunete dla snajpera, jak rozbudowywac baze, co wynajdywac - armor czy bron (bo troche to trwa), czy warto tracic czas na sekcje zwlok, itp., etc... No jest po prostu kurwa trudno, trza kombinowac i caly czas czuc, ze oddsy sa przeciw nam, a czas pracuje przeciwko nam...
Walki taktyczne rowniez znakomite - kazdy strzal sie liczy, trzeba grac z glowa, wykorzystywac umiejetnie 'line of sight' i umiejetnosci zolnierzy, a takze bacznie obserwowac otoczenie (jebane wybuchajace auta...). Mapy sa rozne, mialem mapke mala, ale mialem tez bardzo duza, na roznorodnosc nie narzekam, brakuje mi tylko map innych klimatycznie np. pustynnych, ale moze jeszcze na nie trafie.
Co do interfejsu: wrzucamy rotowanie kamery na myche i jest imho ganz. Skille mozna wybierac dwuclickiem Deshroom :) Generalnie gram bez uzywania klawiatury i interfejs w ogole mi nie przeszkadza.

Ah, gra ma tez kilka minusow, ale o nich jak cos pozniej :)

Autor:  Nestor [ 10 paź 2012, 11:28 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

W orginalnym xcomie tez bylo tylko kilku. 8? Plus wariacje typu engineer, commander, etc.

Mysle, ze to w zadnym stopniu nie umniejsza rozrywce.
Dzisiaj sie poddalem, scancelowalem order w gram i kupilem w muve.

Autor:  Nestor [ 10 paź 2012, 20:18 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Jak to sie aktywuje przed premiera? Bo bym zagral juz..

Autor:  RufeN [ 10 paź 2012, 21:40 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

logujesz sie na steama z proxy-IP w usa - ja uzywam programiku spotflux do tego celu bo jest bezproblemowy w obsludze ;)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 paź 2012, 21:43 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Kamera się jebie. Drugi raz musiałem zabić grę, bo kamera zawisła i ui nie działało. Partactwo.

Autor:  Deshroom [ 10 paź 2012, 21:54 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Kamera się jebie. Drugi raz musiałem zabić grę, bo kamera zawisła i ui nie działało. Partactwo.
Szkoda że nie ma kamery z góry. Nie ma prawda ? Wewnątrz ufo gówno widać - kręcić trzeba strasznie.

Autor:  RufeN [ 11 paź 2012, 06:20 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

eee, u mnie ladnie sie sciany przeswietlaja, nie mialem zadnych problemow w statkach ufo czy w bazie kosmitow,gdzie sa chyba 3 poziomy "balkonow" w pewnym momencie. gram uzywajac tylko myszki + backspace by wymusic koniec tury. kamery wogole nie obracam bo mi sie nie chce.

Autor:  Havok [ 11 paź 2012, 08:34 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Od czasów ostatniego oryginalnego ufa nie podeszła mi żadna kontynuacja. Krótko i zwięźle warto kupić czy lepiej czekać na xentonauts?

Autor:  warhameron [ 11 paź 2012, 09:15 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Chyba warto , chociaż perę bugow jest. Jak je poprawia (obiecali ,że przed premierą ich nie będzie > ściany> i dali dupy) i wyjdą sensowne dlc w stylu nowe mapy, nowe bazy, nowi alieni, nowe itemy, więcej slotów w bagach (możliwość wzięcia 1 granata to imo debilizm) to będzie full wypas. Teraz dałbym tej grze 85-89%, jak poprawia i zapgrejdują gre to może i 99%.

Jak nie masz ciśnienia i masz w co grać to imo lepiej poczekać do wyprzedaży i kupić za połowę ceny :P

Marzy mi się granatnik bębenkowy(z różna amunicja) i aby dało się walnąć serie odłamkowy dymny, zapalający ot tak dla frajdy :D

Autor:  Jackhammer [ 11 paź 2012, 09:16 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

lepiej czekać, straszne pierdzielenie sie z kasa- wielka światowa organizacja walki z ufo a musi liczyc sie z każdym groszem.
Za mało UFO latajacych ciagle misje to tylko ratowanie ratowanie i ratowanie , ściągnij se demo z torrentów.

Autor:  Bloodleaf [ 11 paź 2012, 09:44 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Da się jakoś pomijać te wszystkie cut scenki?

Autor:  shp [ 11 paź 2012, 10:49 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Bloodleaf napisał(a):
Da się jakoś pomijać te wszystkie cut scenki?

Oj jak mnie to wkurza, miliardowy raz oglądać jak stateczek leci z/do misji, albo tę samą scenkę jak pokazują się alieny. Już chyba wolałem setny raz oglądać animacje ataków przywołańców w finalach ;F


Jest jakiś prosty sposób, żeby po 4-5 godzinach gry nie stracić, któregoś kraju z projektu XCOM? Już trzeci raz zaczynam grę przez to, a lubię mieć wszystko tip top. Teraz kompletnie olewam rozwój merców i wszystko ładuję w rozbudówkę satelit, ale i tak po jakiejś godzince mam przynajmniej dwa kraje czerwone i ni ch nie da się w takim tempie rozbudować połączeń satelitarnych żeby zdążyć przed miesięcznym raportem dla organizacji.

Autor:  Deshroom [ 11 paź 2012, 11:07 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

normal czy classic ?

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2012, 11:14 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Na Classicu raczej trzeba sie pogodzic z faktem, ze ktos nam bedzie co jakis czas spierdalal z Councila :( To taka walka z czasem mam wrazenie, przypomina to troche gre roguelike, hehe. Ja dostaje wpierdol okropny na Classic IronMan, wytrzymalem chyba max 1.5 miecha, potem sie wszystko juz walilo jak domek z kart, a ta pierwsza Terror misja, w ktorej sa Chryssalidy to jest jak maszynka do miesa, chyba nastpnym razem ja po prostu oleje :) Imho ta gra jest trudniejsza od oryginalu.

I tez bym duzo dal za wypieprzenie tych animacji przy spotkaniu ufokow. Pewnie mozna to gdzies wylaczyc w pliku .ini, ale znajdz to panie...

Autor:  warhameron [ 11 paź 2012, 11:16 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Bloodleaf napisał(a):
Da się jakoś pomijać te wszystkie cut scenki?


Da się to wyciąć, na forum xcom jeszcze przed premiera było info (możliwe ,że w temacie modowania dema). Jak ktoś ma czas, ochotę i wyszpera to niech zapoda co i jak.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 paź 2012, 11:23 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Animacje statku anuluje wciśnięcie esc. Poziom paniki reguluje się tylko satelitami i misjami jeśli się pojawią?

Autor:  warhameron [ 11 paź 2012, 11:25 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Coś takiego znalazłem !
http://www.pcgamer.com/2012/10/10/how-t ... y-unknown/
Using certain soldier names in XCOM: Enemy Unknown will activate XCOM Heroes - pre-designed super soldiers such as Sid Meier and Ken Levine. Before activating a Hero, a pop-up will warn you that they're too damn amazing to allow you to continue the game with achievements turned on, and you cannot modify a Hero character after summoning it. If you decide to use one, do avoid killing him with some bull-headed tactical screw-up -- we'd kind of like BioShock Infinite to be finished.

The currently known XCOM Heroes are below - if there are more, someone will surely find them soon.


Sid Meier
Ken Levine
Joe Kelly
Otto Zander


Te to pewnie żart:
Chuck Norris

Autor:  Neonin [ 11 paź 2012, 11:34 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Zdecydowanie ta gra jest dla mnie za trudna:) Czas się wreszcie pogodzić z faktem że jestem straszna lama i wrócić do czytania książek :/

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2012, 11:54 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Na Normalu, Neonin?

Strona 3 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team