MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wasteland 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42509
Strona 3 z 40

Autor:  warhameron [ 31 lip 2013, 23:40 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Kabraxis napisał(a):
Nope. Gdzies czytalem. Main q na 20h niedawno a o pobocznych to na podstawie tego ze jadac tylko story 'ominiesz ponad 50% gry" (czytalem gdzies nawet o 2/3 chyba).

Ale zrodel ci nie podam.. napewno nie teraz. ;)
Dla mnie jak bedzie 30h DOBREGO RPGa to gites. Wszystko ponad to to mile zaskoczenie.


W takie info bym może uwierzył , gdyby ktoś miał dostęp do bety... ale ta dopiero za 3 miechy. Nawet, jeśli tylko 30 godzin to i tak będę content zwłaszcza, że W2 też ma przecie mieć full edytora jak Shadowrun Returns.

Autor:  warhameron [ 1 sie 2013, 21:56 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

http://www.rockpapershotgun.com/2013/08 ... steland-2/

Autor:  Kabraxis [ 1 sie 2013, 22:11 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

haha frakcje.. lol.

Nice.

Autor:  warhameron [ 1 sie 2013, 22:42 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Kabraxis napisał(a):
haha frakcje.. lol.

Nice.


Czemu lol ? Były w jedynce- nie w takiej formie jak się chyba kojarzą z np WoW em.

Fallout> Brotherhood of Steel , a w Wastelands> Guardians, Desert Rangers i Cult of coś tam (wyznawcy promieniowania). Pewnie będzie ich więcej (na każdy region jedna zapewne, czasami dwie).

Autor:  Niah [ 1 sie 2013, 22:53 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Kabraxis napisał(a):
haha frakcje.. lol.

Nice.


Jedna frakcja do wyboru jak w f3 lepszym wyborem?

Autor:  Kabraxis [ 1 sie 2013, 23:43 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Kurwa nie potrafie pisac krotkich postow... :lol:

Chodzi o to ze mi sie podobaja te co opisali w artykule. : )
heh total misunderstanding. :)

Autor:  warhameron [ 9 sie 2013, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

http://i.imgur.com/4HYPiGt.jpg
As you may know, we had a deal in place with EA to give all our Wasteland 2 backers (including late backers) a copy of Wasteland 1, which was to be integrated and launched from the game’s menu like the original Bard’s Tale trilogy into the new Bard’s Tale. We very happy about that, as we’ve always wanted to enable people to get back to the original, and it serves as a good refresher for the sequel.

We recently went to talk with EA to try and get it out in a different, separate format, and they accommodated our idea. We’ve now inked a new deal where we’ll be able to release Wasteland 1 separately. After getting the game in our hands and ensuring it runs on modern machines, we plan to distribute it FOR FREE to all our backers before Wasteland 2’s release, as well as sell it on GOG.com and Steam for anyone else interested in trying out this classic RPG
http://www.kickstarter.com/projects/inx ... sts/564723

Wygląda na to, że to jedna z nielicznych gier, która ma reklamę za friko (jedna z pierwszych dzięki kickowi).

Autor:  ShadorVD [ 9 sie 2013, 18:16 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Jak na Wasteland to dla mnie za dużo zieleni :)

Autor:  Highlander [ 9 sie 2013, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

slaby ten screen. project eternity to co innego, kazdy obrazek to "ojapierdole" :)

Autor:  warhameron [ 21 sie 2013, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

http://i.imgur.com/RrcmDhz.jpg
http://i.imgur.com/BhrmhVT.jpg

http://www.gamebanshee.com/games/wastel ... tab=images (1 nowy ss)

Autor:  Razoth [ 21 sie 2013, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

"Nocny" klimat świetny. Za dnia już bywa różnie. :)

Ale to tylko statyczne obrazki. W ruchu + warstwa dźwiękowa może być już rewelka. :)

Autor:  raggnarok [ 21 sie 2013, 21:11 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Alez zjebana konwersje maja te screeny. Zal na nie patrzec.

Autor:  Drusek [ 21 sie 2013, 22:20 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Będzie jakaś fizyka pocisków w tej grze i zniszczenia? Czy tak samo płytko jak w Shadowrunie?

Autor:  Kabraxis [ 21 sie 2013, 22:31 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

No bo zniszczenia dodaja tyyyyllee glebi grze RPG. nie moge sie doczekac zeby wydali polowe dostepnej kasy na silnik fizyki i animowanie desek, drzazg i kamieni.

Autor:  Niah [ 21 sie 2013, 22:39 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Drusek napisał(a):
Będzie jakaś fizyka pocisków w tej grze i zniszczenia? Czy tak samo płytko jak w Shadowrunie?


Nawet w call of duty nie wprowadzili jeszcze zniszczeń, a ty chcesz żeby dodali do crpg z kickstartera. :wtf:

Autor:  Razoth [ 21 sie 2013, 22:51 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

No fajnie jak by gry w końcu zaczęły jakoś częściej dobijać do poziomu Silent Storma, który 9 lat temu wprowadził całkowite zniszczenia obiektów, strzelanie przez ściany etc.

Chociaż w sumie z cRPG mogłoby się to trochę kłócić i prowadzić do fuckupu rozgrywki.

Autor:  Highlander [ 21 sie 2013, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Screeny w dzien slabe na maxa, w nocy ok. Pewnie bedzie mialkie jak shadowrun.
Ale fallout ogolnie lepiej wyglada ;<

Autor:  Drusek [ 22 sie 2013, 00:17 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Niah napisał(a):
Drusek napisał(a):
Będzie jakaś fizyka pocisków w tej grze i zniszczenia? Czy tak samo płytko jak w Shadowrunie?


Nawet w call of duty nie wprowadzili jeszcze zniszczeń, a ty chcesz żeby dodali do crpg z kickstartera. :wtf:

JA2 w 99r miał już to wszystko...

Autor:  Drusek [ 27 sie 2013, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

http://www.gram.pl/artykul/2013/08/25/w ... enia.shtml

Autor:  warhameron [ 28 sie 2013, 18:16 ]
Tytuł:  Re: Wasteland 2

Wasteland 2 Prison Level Demo
http://www.youtube.com/watch?v=sdmGthYqTbo

Strona 3 z 40 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team