MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 3 z 73 |
Autor: | wenth1 [ 17 lis 2013, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
bronie wyglądają ładnie + można je modyfikować, tłumniki, latarki, celowniki itp i wyglądają jeszcze ładniej a z tymi zapisanymi receptami nie wiem jak jest, bo od początku gram na jednym serverze który mi sie podoba. poznałem kilku psycholi którzy wydają dziwne dziwięki na voice chacie i po głosie wiem czy mam uciekać hehe Highlander 1 strzał z szotgana w głowe (bliska odległośc) = smierć z pistoletu to jakies 3-4 strzały (jeżeli pociski przyjmujesz na golasa) a jeżeli masz na sobie, hełm, kamizelke, spodnie i buty ze skóry + apteczki i bandaże to walka potrafi trwać do paru minut. Dzisiaj taką zaobserwowałem |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 22:28 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
High wydaje mi się że urok walki w DayZ czy Rustcie w dużej mierze wynika z full loota. Zginiesz to tracisz co posiadacz, zabijesz to masz radochę z tego ze ten po drugiej stronie się wścieka |
Autor: | wenth1 [ 17 lis 2013, 22:31 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
1.moim zdaniem więcej funu dalej jak włamiesz sie komuś do domku, zabierzesz cenne przedmioty, i zmienisz "zamki" w drzwiach. wtedy ktoś się naprawde może wściekąć 2. wyrównane pvp też daje dużo funu bo wiesz że możesz sporo zyskać albo stracić + uświadamiasz sobie że jestes noskill jeśli przegrasz xd |
Autor: | Oyci3C [ 17 lis 2013, 22:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
wenth1 napisał(a): bronie wyglądają ładnie + można je modyfikować, tłumniki, latarki, celowniki itp i wyglądają jeszcze ładniej a z tymi zapisanymi receptami nie wiem jak jest, bo od początku gram na jednym serverze który mi sie podoba. poznałem kilku psycholi którzy wydają dziwne dziwięki na voice chacie i po głosie wiem czy mam uciekać hehe Highlander 1 strzał z szotgana w głowe (bliska odległośc) = smierć z pistoletu to jakies 3-4 strzały (jeżeli pociski przyjmujesz na golasa) a jeżeli masz na sobie, hełm, kamizelke, spodnie i buty ze skóry + apteczki i bandaże to walka potrafi trwać do paru minut. Dzisiaj taką zaobserwowałem Czyli kompletny arcade. Nudy i syf. |
Autor: | gosugamer1 [ 17 lis 2013, 23:05 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No szczelanie wygląda inaczej niż w armie na pewno: http://www.youtube.com/watch?v=vfk9M0B-Iyg ale Rust na propsie, wygląda na survivala, który najbardziej poszedł do przodu. Nie grałem ale widziałem filmiki z przed kilku miesięcy i te najnowsze, i widać jak na dłoni, że tam ludzie nie śpią i znają się na robocie. Koleś jakbyś kupował to potwierdź, że można normalnie dodać do steam'a. |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 23:16 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
a co też kupisz? xD (na 99% można dodać, jest info na ich stronie) |
Autor: | Oyci3C [ 17 lis 2013, 23:17 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Też chciałbym wiedzieć. Bo w przeciwieństwie do niektórych zagram w Rust zamiast tylko po nim jeździć. ^^ |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 23:22 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): wenth1 napisał(a): bronie wyglądają ładnie + można je modyfikować, tłumniki, latarki, celowniki itp i wyglądają jeszcze ładniej a z tymi zapisanymi receptami nie wiem jak jest, bo od początku gram na jednym serverze który mi sie podoba. poznałem kilku psycholi którzy wydają dziwne dziwięki na voice chacie i po głosie wiem czy mam uciekać hehe Highlander 1 strzał z szotgana w głowe (bliska odległośc) = smierć z pistoletu to jakies 3-4 strzały (jeżeli pociski przyjmujesz na golasa) a jeżeli masz na sobie, hełm, kamizelke, spodnie i buty ze skóry + apteczki i bandaże to walka potrafi trwać do paru minut. Dzisiaj taką zaobserwowałem Czyli kompletny arcade. Nudy i syf. A jednak? ;P Kupujecie to w najbliższym czasie? bo ja chyba dziś się w Rusta zaopatrzę. |
Autor: | gosugamer1 [ 18 lis 2013, 00:08 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Koleś napisał(a): a co też kupisz? xD (na 99% można dodać, jest info na ich stronie) Chyba kupie, bo w sumie się opłaca, później pewnie będą chcieli zdzierać z człowieka na steamie 25 euro~. Z drugiej strony ostatnio więcej kupuje niż gram, więc trzeba to przemyśleć, i jeszcze nowy xcom chodzi mi po głowie. Tak czy inaczej, rzeczywiście na stronie jest ok teraz opisane (wysylaja steam key) i dobrze, że już nie ma tych popieprzonych aukcji. |
Autor: | Xender [ 18 lis 2013, 00:13 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
aukcje dalej są, przynajmniej tak to nazywaj. W rzeczywistości rzucają 500 kluczy. kupujcie kupujcie to będziemy wrzucać filmiki jak raidujemy bazy care bearki jak topicu o wrumie |
Autor: | Highlander [ 18 lis 2013, 00:43 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tez mysle o zakupie, bo co ogladam to wyglada ciekawiej, ale ze wzgledu na to, ze wyglada solidnie. Lepsze podejscie devsow itp. Garry ogarnia. No i pozniej pewnie bedzie drozsze. btw. to jest Source engine? Jak wydajnosc? |
Autor: | Xender [ 18 lis 2013, 00:54 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Unity jakiś czas temu to na web playerze. |
Autor: | Highlander [ 18 lis 2013, 00:57 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
No dobra, to sie jeszcze zastanowie to jak z ta wydajnoscia? ;p |
Autor: | Xender [ 18 lis 2013, 01:49 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
właśnie kupuje, zaraz ogram i napiszę co i jak. Fuck dolicza Vat xDDd aż się odechciewa... Można to jakos obejść? EDIT: Kupiłem, wychodzi 77zł. Download zajmuje 1100MB a na steamie gra nazywa sie steam sub i jakiś numerek xD |
Autor: | Xender [ 18 lis 2013, 04:11 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Pograłem i nie żałuję zakupu, strzela się fajnie, a do tego ten craft... Wydajność hm to śliska sprawa... Na maxa było płynnie a co jakiś czas płynność spadała i utrzymywała się na niskim poziomie. Przestawiłem na opcje good i jest ok a różnicy w grafice nie widzę. Ładnie to wygląda, naprawdę zapowiada się ciekawie. |
Autor: | wenth1 [ 18 lis 2013, 07:27 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
wybrałeś sobie jakiś server czy tak po kolei sprawdzasz jak narazie?? jak coś to, gram na tym i jest fajnie - BMRF.ME -Official Server |
Autor: | wenth1 [ 18 lis 2013, 08:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
sorry za double posta, ale nie mogłem juz edytować. @Koleś, jak byś czegoś nie wiedział to tutaj http://rust.wikidot.com/ znajdziesz potrzebne info na temat craftingu, niekompletne ale na początek wystarczy (mi wystarcza) masz tam też mapke o którą pytałeś ps. jak byś grał na tym sevie co ja, to moge Ci pomoc w budowie domku, może niedaleko mojego? jak wróce z roboty to pozbieram troche surowców żeby wystarczyło na coś małego tylko trzeba poczytać jak budować zeby konstrukcja była ciężka to rozwalenia przez innych graczy. |
Autor: | Highlander [ 18 lis 2013, 11:10 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
lulz już prawie nie ma kluczy. Przy takiej sprzedaży raczej nie będą mieli problemu by nad grą pracować. Ze oni tak nie zrobili z dayz standalone... to ilu to już może mieć graczy online? skoro sprzedano 25k? Jak mówicie, ze unity i gra wygląda znośnie i działa znośnie to chyba będzie to najlepsze zaimplementowanie unity. Wiekszosc gier na tym jest w większości gowniana. |
Autor: | gosugamer1 [ 18 lis 2013, 11:19 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Co do wydajności to pierwszy news z góry: http://www.playrust.com/ Grass can flicker on some nvidia computers, crashing on connect, poor performance issues. :P:P Jak ktoś już gra to mógłby powiedzieć jak to wygląda z pierwszej osoby: FPS'y, FPS'y dropy, freezy, desynchronizacje, crashe? Ogółem, jaki jest komfort gry. Bo odziwo na filmikach wygląda to raczej wszystko płynnie i bez większych problemów. |
Autor: | Xender [ 18 lis 2013, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Gram na GTX 660Ti i jest spoko i stabilnie, działa lepiej niż Arma z DayZ :> Trochę wysoki pingdo tego serwera BMRF.ME PS: Starforge też jest na unity. |
Strona 3 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |