MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 3 z 73

Autor:  wenth1 [ 17 lis 2013, 22:26 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

bronie wyglądają ładnie + można je modyfikować, tłumniki, latarki, celowniki itp i wyglądają jeszcze ładniej :D

a z tymi zapisanymi receptami nie wiem jak jest, bo od początku gram na jednym serverze który mi sie podoba.
poznałem kilku psycholi którzy wydają dziwne dziwięki na voice chacie i po głosie wiem czy mam uciekać hehe

Highlander 1 strzał z szotgana w głowe (bliska odległośc) = smierć

z pistoletu to jakies 3-4 strzały (jeżeli pociski przyjmujesz na golasa)

a jeżeli masz na sobie, hełm, kamizelke, spodnie i buty ze skóry + apteczki i bandaże to walka potrafi trwać do paru minut. Dzisiaj taką zaobserwowałem

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 22:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

High wydaje mi się że urok walki w DayZ czy Rustcie w dużej mierze wynika z full loota. Zginiesz to tracisz co posiadacz, zabijesz to masz radochę z tego ze ten po drugiej stronie się wścieka :P

Autor:  wenth1 [ 17 lis 2013, 22:31 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

1.moim zdaniem więcej funu dalej jak włamiesz sie komuś do domku, zabierzesz cenne przedmioty, i zmienisz "zamki" w drzwiach.
wtedy ktoś się naprawde może wściekąć :lol:

2. wyrównane pvp też daje dużo funu bo wiesz że możesz sporo zyskać albo stracić + uświadamiasz sobie że jestes noskill jeśli przegrasz xd

Autor:  Oyci3C [ 17 lis 2013, 22:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

wenth1 napisał(a):
bronie wyglądają ładnie + można je modyfikować, tłumniki, latarki, celowniki itp i wyglądają jeszcze ładniej :D

a z tymi zapisanymi receptami nie wiem jak jest, bo od początku gram na jednym serverze który mi sie podoba.
poznałem kilku psycholi którzy wydają dziwne dziwięki na voice chacie i po głosie wiem czy mam uciekać hehe

Highlander 1 strzał z szotgana w głowe (bliska odległośc) = smierć

z pistoletu to jakies 3-4 strzały (jeżeli pociski przyjmujesz na golasa)

a jeżeli masz na sobie, hełm, kamizelke, spodnie i buty ze skóry + apteczki i bandaże to walka potrafi trwać do paru minut. Dzisiaj taką zaobserwowałem


Czyli kompletny arcade. Nudy i syf.

Autor:  gosugamer1 [ 17 lis 2013, 23:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No szczelanie wygląda inaczej niż w armie na pewno:

http://www.youtube.com/watch?v=vfk9M0B-Iyg

ale Rust na propsie, wygląda na survivala, który najbardziej poszedł do przodu. Nie grałem ale widziałem filmiki z przed kilku miesięcy i te najnowsze, i widać jak na dłoni, że tam ludzie nie śpią i znają się na robocie. :]

Koleś jakbyś kupował to potwierdź, że można normalnie dodać do steam'a. :p

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 23:16 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

a co też kupisz? xD (na 99% można dodać, jest info na ich stronie)

Autor:  Oyci3C [ 17 lis 2013, 23:17 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Też chciałbym wiedzieć.
Bo w przeciwieństwie do niektórych zagram w Rust zamiast tylko po nim jeździć. ^^

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 23:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
wenth1 napisał(a):
bronie wyglądają ładnie + można je modyfikować, tłumniki, latarki, celowniki itp i wyglądają jeszcze ładniej :D

a z tymi zapisanymi receptami nie wiem jak jest, bo od początku gram na jednym serverze który mi sie podoba.
poznałem kilku psycholi którzy wydają dziwne dziwięki na voice chacie i po głosie wiem czy mam uciekać hehe

Highlander 1 strzał z szotgana w głowe (bliska odległośc) = smierć

z pistoletu to jakies 3-4 strzały (jeżeli pociski przyjmujesz na golasa)

a jeżeli masz na sobie, hełm, kamizelke, spodnie i buty ze skóry + apteczki i bandaże to walka potrafi trwać do paru minut. Dzisiaj taką zaobserwowałem


Czyli kompletny arcade. Nudy i syf.


A jednak? ;P
Kupujecie to w najbliższym czasie? bo ja chyba dziś się w Rusta zaopatrzę.

Autor:  gosugamer1 [ 18 lis 2013, 00:08 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Koleś napisał(a):
a co też kupisz? xD (na 99% można dodać, jest info na ich stronie)


Chyba kupie, bo w sumie się opłaca, później pewnie będą chcieli zdzierać z człowieka na steamie 25 euro~. Z drugiej strony ostatnio więcej kupuje niż gram, więc trzeba to przemyśleć, i jeszcze nowy xcom chodzi mi po głowie. :]

Tak czy inaczej, rzeczywiście na stronie jest ok teraz opisane (wysylaja steam key) i dobrze, że już nie ma tych popieprzonych aukcji. :]

Autor:  Xender [ 18 lis 2013, 00:13 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

aukcje dalej są, przynajmniej tak to nazywaj. W rzeczywistości rzucają 500 kluczy.
kupujcie kupujcie to będziemy wrzucać filmiki jak raidujemy bazy care bearki jak topicu o wrumie :P

Autor:  Highlander [ 18 lis 2013, 00:43 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tez mysle o zakupie, bo co ogladam to wyglada ciekawiej, ale ze wzgledu na to, ze wyglada solidnie. Lepsze podejscie devsow itp. Garry ogarnia. No i pozniej pewnie bedzie drozsze.

btw. to jest Source engine? Jak wydajnosc?

Autor:  Xender [ 18 lis 2013, 00:54 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Unity :P
jakiś czas temu to na web playerze.

Autor:  Highlander [ 18 lis 2013, 00:57 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

No dobra, to sie jeszcze zastanowie :p
to jak z ta wydajnoscia? ;p

Autor:  Xender [ 18 lis 2013, 01:49 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

właśnie kupuje, zaraz ogram i napiszę co i jak.
Fuck dolicza Vat xDDd aż się odechciewa...
Można to jakos obejść?

EDIT:
Kupiłem, wychodzi 77zł. Download zajmuje 1100MB a na steamie gra nazywa sie steam sub i jakiś numerek xD

Autor:  Xender [ 18 lis 2013, 04:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Pograłem i nie żałuję zakupu, strzela się fajnie, a do tego ten craft...
Wydajność hm to śliska sprawa... Na maxa było płynnie a co jakiś czas płynność spadała i utrzymywała się na niskim poziomie. Przestawiłem na opcje good i jest ok a różnicy w grafice nie widzę.

Ładnie to wygląda, naprawdę zapowiada się ciekawie.

Autor:  wenth1 [ 18 lis 2013, 07:27 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

wybrałeś sobie jakiś server czy tak po kolei sprawdzasz jak narazie??

jak coś to, gram na tym i jest fajnie - BMRF.ME -Official Server

Autor:  wenth1 [ 18 lis 2013, 08:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

sorry za double posta, ale nie mogłem juz edytować.

@Koleś, jak byś czegoś nie wiedział to tutaj http://rust.wikidot.com/ znajdziesz potrzebne info na temat craftingu, niekompletne ale na początek wystarczy (mi wystarcza)

masz tam też mapke o którą pytałeś


ps. jak byś grał na tym sevie co ja, to moge Ci pomoc w budowie domku, może niedaleko mojego?
jak wróce z roboty to pozbieram troche surowców żeby wystarczyło na coś małego

tylko trzeba poczytać jak budować zeby konstrukcja była ciężka to rozwalenia przez innych graczy.

Autor:  Highlander [ 18 lis 2013, 11:10 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

lulz już prawie nie ma kluczy. Przy takiej sprzedaży raczej nie będą mieli problemu by nad grą pracować. Ze oni tak nie zrobili z dayz standalone... to ilu to już może mieć graczy online? skoro sprzedano 25k?

Jak mówicie, ze unity i gra wygląda znośnie i działa znośnie to chyba będzie to najlepsze zaimplementowanie unity. Wiekszosc gier na tym jest w większości gowniana.

Autor:  gosugamer1 [ 18 lis 2013, 11:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Co do wydajności to pierwszy news z góry:

http://www.playrust.com/

Grass can flicker on some nvidia computers, crashing on connect, poor performance issues. :P:P:P

Jak ktoś już gra to mógłby powiedzieć jak to wygląda z pierwszej osoby: FPS'y, FPS'y dropy, freezy, desynchronizacje, crashe?
Ogółem, jaki jest komfort gry. Bo odziwo na filmikach wygląda to raczej wszystko płynnie i bez większych problemów.

Autor:  Xender [ 18 lis 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Gram na GTX 660Ti i jest spoko i stabilnie, działa lepiej niż Arma z DayZ :>
Trochę wysoki pingdo tego serwera BMRF.ME
PS: Starforge też jest na unity.

Strona 3 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team