MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Silniki graficzne https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43950 |
Strona 3 z 11 |
Autor: | iniside [ 25 mar 2014, 18:08 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Nie ma. O ile ktos, ich nie napisze, to prawdopodbienstwo ,ze doda je Epic jest rowne zeru (; |
Autor: | ankuman [ 26 mar 2014, 20:26 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Space Engine. Proceduralnie generowany wszechświat. http://en.spaceengine.org/ https://www.youtube.com/watch?v=0WTlb9Y3VdI Nie znam się kompletnie na programowaniu, ale to coś jest zajebiste. Można ściągnąć (900 mb) i pozwiedzać. Miłej zabawy |
Autor: | zaboleq [ 27 mar 2014, 13:19 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Jak coś wymodzicie to pochwalcie się . Ciekawe kiedy 3dBuzz i inne podobne site'y zaczną uruchamiać jakieś live classy i inne tutki. |
Autor: | Bahamut [ 27 mar 2014, 14:39 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Korzystał ktoś z softu do robienia ze zdjęć modeli 3d i textur? Soft wygląda w teori rewolucyjnie ale nikt w necie o nim nie pisze http://www.wykop.pl/ramka/1924108/polac ... go-swiata/ http://www.agisoft.ru/products |
Autor: | iniside [ 27 mar 2014, 17:39 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Prawda jest taka, ze do robienia modeli do gier nadaje sie w najlepszym razie słabo. Wiecej jest potem poprawiania i fixowania, niz by było gdyby sie zaczęło od zera. Najlepiej to sie chyba sprawia do robienia wszelkiem masci skał, gdyby nie fakt, ze w zbrushu tez mozna je robić maszynowo majac zamkniete oczy. Oczywiscie pod warunkiem, ze efekt koncowy ma byc akceptowalny a sama skała, nie być głównym propem, tylko byc masowo uzywana jako uzpełniacz. |
Autor: | Goatus [ 27 mar 2014, 20:44 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Snow Drop Ubisoftu (Division na tym lata): https://www.youtube.com/watch?v=_F-hwyu9bcU Wychodzi na to, że visual scripting się zdecydowanie bardziej spopularyzuje w gamedevie w nadchodzących latach. |
Autor: | Bahamut [ 27 mar 2014, 21:05 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
iniside napisał(a): Prawda jest taka, ze do robienia modeli do gier nadaje sie w najlepszym razie słabo. Wiecej jest potem poprawiania i fixowania, niz by było gdyby sie zaczęło od zera. Najlepiej to sie chyba sprawia do robienia wszelkiem masci skał, gdyby nie fakt, ze w zbrushu tez mozna je robić maszynowo majac zamkniete oczy. Oczywiscie pod warunkiem, ze efekt koncowy ma byc akceptowalny a sama skała, nie być głównym propem, tylko byc masowo uzywana jako uzpełniacz. Tak też myślałem... Goatus napisał(a): Snow Drop Ubisoftu (Division na tym lata): https://www.youtube.com/watch?v=_F-hwyu9bcU Wychodzi na to, że visual scripting się zdecydowanie bardziej spopularyzuje w gamedevie w nadchodzących latach. Zajebisty silnik. Wolałbym takie coś 10x bardziej niż UE4. |
Autor: | Goatus [ 28 mar 2014, 02:50 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Bahamut napisał(a): Zajebisty silnik. Wolałbym takie coś 10x bardziej niż UE4. A porównujesz to na podstawie czego dokładnie? Nie to żeby mi się to demo nie podobało, ale śmiem twierdzić, że ani z UE4 ani z Snow Drop nie korzystałeś więc raczej nie powinieneś się wypowiadać na temat wyższości jednego nad drugim. |
Autor: | iniside [ 28 mar 2014, 12:46 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Swoja droga smieszni sa ludzie ktorzy chca zeby do UE4 dodac wsparcie dla DirectX 9 i Windows XP. Czytam ich i po prostu nie jestem w stanie zrozumiec co siedzi w ich mozgu (o ile takowy posiadaja), ze mysla iz bedzie to dobry pomysl. Ideas ? |
Autor: | zaboleq [ 28 mar 2014, 13:30 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Inside bo taki mają pewnie kaprys albo trollują - innej opcji nie widzę. Nawet kurwa w bankomatach już się powoli zabierają za migrackę do win7 także trudno to w ogóle skomentować:). SnowDrop wygląda zajebiście ale ten silnik skonczy raczej jako wewnętrzbne narzędzie UbiSoftu bo po polityce Ubi nie spodziewam się, że będą go licencjować innym firmom . Wygląda fajnie, chociaż póki co brak jakichkolwiek konkretów a gameplay z The Division to hmm, trudno skomentować bo do premiery jeszcze daleko w sumie. Ja tam jak tylko ogarnę inegracje AS400/DB2 + .Net to zabieram się za jakiegoś asteroida czy cuś w UE 4 . |
Autor: | Bahamut [ 28 mar 2014, 15:19 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Zajebistość SD polega na tym co pokazali od 1:48 do 1:50 a w szególności na tym co pokazali 1:55-1:58, za taką funkcje w jakimkolwiek silniku bym zabił Niby szczegół ale dla kogoś kto raczej patrzy na funkcjonalność niż na wodotryski w postaci pierdyliarda shaderów to ma znaczenie. |
Autor: | zaboleq [ 28 mar 2014, 16:36 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Bahamut napisał(a): Zajebistość SD polega na tym co pokazali od 1:48 do 1:50 a w szególności na tym co pokazali 1:55-1:58, za taką funkcje w jakimkolwiek silniku bym zabił Niby szczegół ale dla kogoś kto raczej patrzy na funkcjonalność niż na wodotryski w postaci pierdyliarda shaderów to ma znaczenie. To co pokazali to funkcje edytora - raczej nie łączyłbym tego z samym silnikiem(mogę się mylić, przecież to pewnie ze sobą współgra ale dla mnie to raczej funkcjonalność edytora). Tak samo przecież mamy w TES CS czy w RedKicie w sensie to co tam dostaliśmy to edytory(No może w TES CS mamy trochę więcej). Fakt faktem zajebista funkcjonalność. Oczywiście najlepiej dostać zajebisty engine + zajebisty edytor bo wtedy lvl designer/gmpl designer pewnie by mógł się fapować non stop. Inside mógłby się wypowiedzieć bo to on guru jest. |
Autor: | iniside [ 28 mar 2014, 18:01 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Bahamut napisał(a): Zajebistość SD polega na tym co pokazali od 1:48 do 1:50 a w szególności na tym co pokazali 1:55-1:58, za taką funkcje w jakimkolwiek silniku bym zabił Niby szczegół ale dla kogoś kto raczej patrzy na funkcjonalność niż na wodotryski w postaci pierdyliarda shaderów to ma znaczenie. Mowisz o tych generowanych budynkach ? To samo mozna zrobic w blueprintach. Zreszta to nie jest funkcja SD tylko jakis sprytny level designer zrobil odpowiedni skrypt uzywajac tego ich visualnego scriptowania, ktory wyglada podobnie do blueprintow |
Autor: | Bahamut [ 28 mar 2014, 18:28 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
iniside napisał(a): Bahamut napisał(a): Zajebistość SD polega na tym co pokazali od 1:48 do 1:50 a w szególności na tym co pokazali 1:55-1:58, za taką funkcje w jakimkolwiek silniku bym zabił Niby szczegół ale dla kogoś kto raczej patrzy na funkcjonalność niż na wodotryski w postaci pierdyliarda shaderów to ma znaczenie. Mowisz o tych generowanych budynkach ? To samo mozna zrobic w blueprintach. Zreszta to nie jest funkcja SD tylko jakis sprytny level designer zrobil odpowiedni skrypt uzywajac tego ich visualnego scriptowania, ktory wyglada podobnie do blueprintow No nie wiem, jakby tak było jak mówisz to by nawet UE taką funkcje włączył na stałe do silnika i reklamował to jako key feature zamiast innych głupot, a mniemam że czegoś takiego nikt nie zrobił do tej pory. Oczywiście "zrobić można wszystko" ale póki do tego ktoś profesjonalnie nie podejdzie to będzie działać tak że wiecej będzie poprawiania i debugowania niż jakby każdy obiekt z osobna zrobić w 3d sofcie. Imho tego nie zrobił sprytny level designer tylko team inżynierów, ale jak jest naprawde to obaj nie wiemy, więc zostawmy to. |
Autor: | TobiAlex [ 28 mar 2014, 18:44 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Ale tam tak naprawdę nie ma niczego szczególnego. Gościu edytował box'a (za pomocą vertexa) z nałożoną teksturą jakiegoś wieżowca. Co w tym nadzwyczajnego? |
Autor: | Goatus [ 28 mar 2014, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Też nie widzę w tamtym fragmencie nic splecionego, fakt fajny tool, ale całkowicie do zrobienia zarówno w UE4 (BP) czy nawet w Unity3d (przez odpowiednie rozszerzenie edytora) Edit: Żeby nie było że jestem gołosłowny: https://www.assetstore.unity3d.com/#/content/7292 Pierwszy z brzegu przykład z unity asset store |
Autor: | vilhelm [ 15 kwi 2014, 13:11 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
No jeszcze jest Torque 3D na którym powstaje Life is Feudal. Ciekawe jak się sprawdzi ten Open Source silniczek. |
Autor: | TobiAlex [ 15 kwi 2014, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
vilhelm napisał(a): No jeszcze jest Torque 3D na którym powstaje Life is Feudal. Ciekawe jak się sprawdzi ten Open Source silniczek. Kiedyś używałem tego silnika, teraz są o wiele lepsze silniki (też darmowe). |
Autor: | Highlander [ 3 maja 2014, 10:23 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Nie znam sie. Ktos wie moze czy np. jest mozliwa konwersja gry z ue3 na ue4? |
Autor: | iniside [ 3 maja 2014, 12:15 ] |
Tytuł: | Re: Silniki graficzne |
Znaczy Ctrl+C, Ctrl+V. To nie jest. Trzeba wszystko przepisac od podstaw. Da sie tylko assety przeimportować. Zakładajac, ze dalej masz oryginalne źródła. |
Strona 3 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |