Cytuj:
Nieparzyste endurance nie maja sensu
Bullshit, tak było kiedyś, że mnożnik hp co lvl wzrastał co 2 poziomy ENDU, tutaj to tak nie działa. Endu 9 jest bardzo dobrym wyborem bo na buffoucie jest 10 - hp trochę mniej niż 10, ale mimo wszystko ma to duży sens.
Cytuj:
Na Farm imba wydaja sie byc jakies electric pistole ( bez fast shota) szczegolnie ze alien blasterow pelno wszedzie - mozna strzalem 460+ dmg walnac:P
Farmienie bez burstów to katorga na dłuższą metę, do tego farmienie alien blasterem nie jest zbyt ekonomiczne, zwykłym assaultem hexujesz moby za 350+ co chwilę.
Cytuj:
Fast shot daje glownei +5 dmg flat czyli na koncu kalkulacji ,obniza Apek tylko bronia ktore maja tez tryb aim
Fast shoot NIE zmniejsza AP potrzebnych do bursta. Jest genialny do farmienia pistolami w turówce, bo nowy Fast shoot daje 10% szans na to, że strzał trafi w losową część ciała (oczy, ręce, etc.) więc w połączeniu z 2x crit chance wchodzą nam dość częśto fajne crity, a nawet cripple.
@Jet, SPECIAL's masz rozdane w miarę rozsądnie, ale traity i perki to już totalny fail. Jednak SPECIAL'e też masz dość niekonsekwentnie rozdane w zestawieniu ze small gunsami. 8+ PE warto brać tylko dla snajperów (ale tu Luck musi być 9+) i dla Bazookarzy (tu 8 jest idealne).
1. Small frame - to trait, który ma sens na i tak kruche postacie, połączenie z 2x Toughness i 2x Lifegiver jest dość abstrakcyjne.
2. Weapon handling niepotrzebny, z buffoutem będziesz miał 5 siły - w zupełności wystarczy do wszystkiego, nawet Big gunsów pod ofensywne buildy.
3. Action Boy ma sens tylko w buildach pod turówkę lub throwing/hipsterskich bazookarzy.
Nie rób sam buildu, skorzystaj z jakiegoś gotowego, bo build musi być zrobiony pod konkretną broń i konkretne jej zastosowanie, ty taki zrobiłeś misz-masz wszystkiego.