MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Metal Gear Soild 5: Phantom Pain
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44717
Strona 3 z 10

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 4 wrz 2015, 14:31 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

A ty znaffco kupiłeś? Bo coś mi się nie wydaje. ;)

Autor:  Mendol [ 4 wrz 2015, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

nie mam czasu w tym miesiacu :P
poza tym z mgs'em nie trzeba sie spieszyc, zawsze zdaze pograc.

Autor:  Razoth [ 4 wrz 2015, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

No mnie po prostu rwie, żeby wydać te 200 zł na klucz ale muszę pozostać wierny ideałom. :C

Z tego co czytam i oglądałem, to gra pod względem gameplayowym jest top notch, chyba najlepsza skradanka, dająca ogromne pole do popisu a jednocześnie można przechodzić ją w rambo style, jak się człowiek wkurwi. ;)

Co do otoczki typu story/bohater/storytelling to pozostawia ponoć wiele do życzenia (odstaje od standardów MGS'owych), ale to sam ocenię jak pogram.

Autor:  Deshroom [ 4 wrz 2015, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

misje poboczne to nieskończona farma w tych samych campach (uwolnij więźnia nr N+1) ale to jest żeby zdobyć środki na rozbudowę bazy. wątek główny jest super ale jest dość trudno bez wyfarmienia sprzętu.

jak dla mnie ta gra ma dużo rzeczy których generalnie nie lubię ale że strasznie marzyła mi się skradanka właśnie z opcją "pełnej kurwy" to gram jak najęty.
skradanie daje bonusy więc lepiej jest się skradać nawet jak można zabijać

zdecydowanie polecam.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 5 wrz 2015, 09:14 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Deshroom napisał(a):
misje poboczne to nieskończona farma w tych samych campach (uwolnij więźnia nr N+1) ale to jest żeby zdobyć środki na rozbudowę bazy. wątek główny jest super ale jest dość trudno bez wyfarmienia sprzętu.


Zniechęciłeś mnie. Strasznie nie lubię tego w grach, liczyłem że tutaj można zupełnie olać bazę i skupić się na głównym wątku.

Autor:  Atherius [ 5 wrz 2015, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Wiedzą jak przedłużyć grę.

Autor:  Mark24 [ 5 wrz 2015, 09:28 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

lipa trochę - wolałbym wyraźną linię fabularną bez open worldu i powtarzania schematycznych misji. Chociaż jak gra jest dobrze zrobiona to też daje to radę.
jak tam multi deshroom?

Autor:  Deshroom [ 5 wrz 2015, 10:11 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

nie wiem, zrobiłem 6 fabularnych i z 15 pobocznych misji.
sprzęt mam na 2 poziomie zwykle a jest ich z 10. tzn 10 poziomów pistoletu, a rodzajów pistoletów jest z 5 conajmniej.

natomiast misje fabularne są epickie. nie jest dla mnie problemem farmienie jak mam dawać radę w tym co się dzieje a dzieje się :P

otwarty świat to jedynie siatka szerokich wąwozów

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2015, 09:05 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

trochę się rozszalałem i pojawiła się heavy infantry. pełny hełm, płyta z przodu i z tyłu, snajperka zapomnij. tylko tactical takedown.
snajperką około 10 trafień żeby padł.

bardzo podoba mi się adaptacja do ulubionej taktyki gracza.
dodatkowo snajperzy widzą bardzo dobrze i skanują lunetą.

rozwój stoi bo nie mam kasy, sprzęt, support do każdej misji kosztuje też sporo.

dopiero 8 misja a jest ich podobno 50. pobocznych jest 150 zrobiłem z 15.

Autor:  Mark24 [ 6 wrz 2015, 09:11 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

dzisiaj zamówiłem gre 8)

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2015, 09:36 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

gra ma wady ale gameplay jest super. rośnie też poziom trudności i jest fajna fabuła.

podoba mi się system save.

gra się savuje często i można wyłączyć ją. natomiast nie ma możliwości loadowania poprzedniego save np po jakimś failu.

czyli save co 5 minut ale load np godzinę wcześniej. to motywuje :p

Autor:  sula [ 6 wrz 2015, 13:05 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Deshroom napisał(a):
misje poboczne to nieskończona farma w tych samych campach (uwolnij więźnia nr N+1) ale to jest żeby zdobyć środki na rozbudowę bazy. wątek główny jest super ale jest dość trudno bez wyfarmienia sprzętu.


Zniechęciłeś mnie. Strasznie nie lubię tego w grach, liczyłem że tutaj można zupełnie olać bazę i skupić się na głównym wątku.

+1

Ostatnia rzecz na którą mam ochotę to grindzić jakieś generic misję, zeby "rozbudować bazę".

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2015, 13:23 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Rozumiem Was. Gra ma wady.
Dishonored np. najtrudniejszy poziom był za łatwy. Ja nie pamiętam tak dobrej skradanki i jeszcze ten system save który nie wybacza.

Co do farmy też tego nie lubię.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 6 wrz 2015, 14:04 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Patrząc po streamach to AI też kuleje. Powalanie przeciwnika z rzuceniem go o ziemię metr od kolegi, brak reakcji. Zabicie kogoś w biały dzień kilkadziesiąt metrów od patrzącego się strażnika, brak reakcji. Nie mówiąc o tych wrzeszczących ludziach czy ciężkim sprzęcie odlatujących wokół bazy balonami.

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2015, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

AI jest dobre to gra nie jest realistyczna. Moim zdaniem AI jest ustawione tak że nie są zbyt mądrzy ale jest ich sporo i sztuka ich pozdejmować po jednym.

Powalanie itp takie jest że wybacza. Co do balonu to nie jest tak zupełnie prosto.
Jeżeli nie patrzy to nie widzi, jeżeli patrzy nawet z daleka to widzi i ogłasza stan podwyższonej gotowości. Przyjdą sprawdzić.

zabrałem mortar, patrol przyszedł i zgłosił brak, alarm.

Tactical Takedown są dość latwe natomiast utrzymanie sytuacji w której nie wiedzą że coś się dzieje jest trudniejsze i czesto nieodwracalnie niewykonalne.

Nie jest problemem zrobić misje do końca ale jak się postrzela i pozabija to można wyjść z misji na minusie...

Jest bardzo mało takich gier w ostatnich latach.

Nie jestem fanem serii i nie wmuszam Wam że gra jest genialna. Bawię się bardzo dobrze i staram się opisywać wrażenia obiektywnie.

Autor:  TobiAlex [ 6 wrz 2015, 14:35 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Patrząc po streamach to AI też kuleje. Powalanie przeciwnika z rzuceniem go o ziemię metr od kolegi, brak reakcji. Zabicie kogoś w biały dzień kilkadziesiąt metrów od patrzącego się strażnika, brak reakcji. Nie mówiąc o tych wrzeszczących ludziach czy ciężkim sprzęcie odlatujących wokół bazy balonami.


I tym stwierdzeniem masz dowód na to, że to nie AI kuleje, tylko takie są założenia gry. Bo AI jest bardzo dobre a ostatni raz takie akcje żołnierzy widziałem w Half-Life 1 (pamięta ktoś akcje żołnierzy? I te komunikaty radiowe? Do dziś tego klimatu żadna gra nie pobiła).

Edit:
O właśnie Deshroom w poście wyżej ładnie to opisał :)

Autor:  Yuurei [ 6 wrz 2015, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

AI wcale nie kuleje. Ostatnio tak się właśnie wkopałem. Zwabiłem jednego żołnierze kompletnie nie myśląc, że kilkanaście metrów dalej stoi jego kumpel, patrzący się mniej więcej w naszym kierunku. No i z cichej akcji zrobiła się strzelanina i taktyczny odwrót, żeby sytuacja się uspokoiła. Moim zdaniem zachowanie żołnierzy jest bardzo ok.

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2015, 16:22 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Nie wiem jak daleko jesteś ale później jest INTEL. Robi takie duże czerwone kółka tam gdzie jest jakiś żołnierz wiec trudno jest kogoś przeoczyć tylko trzeba go znaleźć (nie jestem pewny czy oznacza wszystkich, może zależy to od poziomu w bazie). Myślę że kółko ma ze 20 metrów średnicy.
Wszystkich najpierw oznaczam lornetką i dopiero zaczynam.

snajper to mnie widzi w stealth suit z 100-200 metrów jak się powoli czołgam w trawie. trzeba popatrzeć lornetką kiedy patrzy w inną stronę przez lunetę.

Autor:  Yuurei [ 6 wrz 2015, 16:29 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

Wiedziałem, że ten drugi żołnierz tam jest. Tylko najpierw zrobiłem, a potem pomyślałem ;)

Autor:  Deshroom [ 6 wrz 2015, 16:36 ]
Tytuł:  Re: Metal Gear Soild 5: Phantom Pain

No jest misja gdzie pojawia się gunship. To pierwsza misja w której nabrałem respektu do zastępów prostych żołnierzy.
Nie wiem czy ją już widziałeś.

Teraz będę miał za przeciwnika czołgi..

A Heavy Infantry mają shotguny, które zwalają z nóg.

Strona 3 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team