MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

LOTRO Goes Beta!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=21235
Strona 21 z 25

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 kwi 2007, 11:09 ]
Tytuł: 

Premiera tego tytulu zbliza sie wielkimi krokami, a gra ciagle jest strasznie zbugowana. Cala masa bledow uniemozliwia wielu ludziom zalogowanie sie na serwer, do swiata czy sama gre. Do tego turbine sobie wyraznie z tym nie radzi. Slabo widze ta premiere, trzeba bedzie chyba poczekac z miesiac, moze sie uporaja.

Autor:  mrynar [ 11 kwi 2007, 11:28 ]
Tytuł: 

Z tego co ludzie pisza to bugi w LOTRO, w porownaniu z bugami w takim Vanguadzie, sa praktycznie niezauwazalne. Zreszta turbine ma jeszcze troche czasu na poprawe bledow w questach itp

Autor:  Huragan [ 11 kwi 2007, 11:36 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Premiera tego tytulu zbliza sie wielkimi krokami, a gra ciagle jest strasznie zbugowana. Cala masa bledow uniemozliwia wielu ludziom zalogowanie sie na serwer, do swiata czy sama gre. Do tego turbine sobie wyraznie z tym nie radzi. Slabo widze ta premiere, trzeba bedzie chyba poczekac z miesiac, moze sie uporaja.


juz nie ma tych bugow, przedwczorajszy patch to naprawil :)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 kwi 2007, 11:38 ]
Tytuł: 

Ja zaczalem grac w vanguard jakies 3 tygodnie po premierze, bugow praktycznie nie zauwazylem, raczej jakies drobiazgi. Mozliwe ze w dzien premiery bylo gorzej. Natomiast w lotr nie da sie czesto grac. Permanentne disconnecty podczas prob zalogowanie na wybrane serwery,zapetlony loader, black sreen po uruchomieniu gry, brak mozliwosci zalogowania sie postacia na serwer (dwa razy juz mnie to spotkalo w tej open becie) etc. Do tego nie widze zeby turbine latalo cos ciagle, a premiera za 14 dni.
@up niestety nie naprawil, dalej zdarzaja sie bledy lgowanie na serwer, cigale moje postaci sa zablokowane (wczoraj mi sie kolejna zablokowala), ludzie dalej postuja na forum te same bugi.

Autor:  White Trox [ 11 kwi 2007, 11:42 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Permanentne disconnecty podczas prob zalogowanie na wybrane serwery,zapetlony loader, black sreen po uruchomieniu gry, brak mozliwosci zalogowania sie postacia na serwer (dwa razy juz mnie to spotkalo w tej open becie) etc. Do tego nie widze zeby turbine latalo cos ciagle, a premiera za 14 dni.
Na UE nic mnie z wyzej wymienionych rzeczy nie spotkalo

Autor:  Huragan [ 11 kwi 2007, 11:43 ]
Tytuł: 

no wszystkich bugow jeszcze nie naprawili... poprawione sa te:

Cytuj:
The following patch notes are for the Monday, April 9 patch:
Fixed a potential exploit with the auction system.
Certain players (and one in particular - you know who you are) will be extremely happy to know that they can now have names with 3 consecutive vowels! However, we still think Legolaaas and Eeomir are pretty silly.
We fixed an issue that could lead to players being stuck at the loading screen when trying to enter some instances. This will fix issues with the instances "Skorgrím's Tomb" and "The Refuge of Edhelion," along with many others.
Fixed a loading screen hang that can occur when logging in.
Fixed players being able to exit their client and logout immediately to prevent dying. So sorry, guys. Be more careful, because now there's no easy way out!
Bûb-hosh, an orc leader present in the Retake Weathertop instance, escaped his cage and decided to hang out on the slopes of Weathertop. We think he honestly believed that we wouldn't catch him as he kept saying something akin to, "I would have gotten away with it, if it wasn't for those meddling kids..." We're not certain what that means, but Bûb-hosh has been returned to his cage.
"A Guardian's Duty" can be completed once again! Guardians everywhere rejoice, drawing the attention of monsters as close as 15 meters.
Fair Sherman is no longer quite so generous, so y'all can pack up those tents now and go home.
Mr. Ranger finally caught the sneaky bear who kept following players and scaring them with his random growling. You won't be hearing him anymore. (However, his accomplice is still on the loose, so be on the lookout for a small brown bear with a bowtie.)


mysle ze do premiery sie uporaja z reszta tych podstawowych bledow.. po to jest wlasnie Beta by je wychwytywac przy duzym obciazeniu grajacych ludzi.

Autor:  mrynar [ 11 kwi 2007, 11:57 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ja zaczalem grac w vanguard jakies 3 tygodnie po premierze, bugow praktycznie nie zauwazylem, raczej jakies drobiazgi.


Zacytuje moich kolegow opinie o Vanguardzie (pisane w polowie marca, wiec juz troche po premierze):

Caspian napisał(a):
Nie bede sie rozpisywal za duzo bo nie ma sensu ale stwierdzam jedno. ABSOLUTNIE nie rozumiem powodow zachwycenia nad ta gra. Wlasnie po raz kolejny mnie wywalilo z gry a teraz na dodatek nie rozpoznaje mojego ID i hasla (please contact support center)... To malo - gra jest na MAXA zbugowana. Podczas gry zmienia mi sie GLOWA na inna :P Bardzo czesto sa zwiechy, gra sie ustawicznie dogrywa, a wymagania sprzetowe wolaja o pomste do nieba.


Slayerek napisał(a):
miałem bugi z głową ale się skończyły, chyba to już naprawili, prawie codziennie są updatey które przy starcie się zaciagają
gorszym bugiem jest to że czsami pasek HP mobka zostaje zamrozony i nie wiadomo w czasie walki jak się go bije i czy się zdąży zabić zanim on zabije gracza
jeszcze gorszym bugiem jest to że niektórych questów nie można zrobić bo niektóre mobki są 'invalid target' jak się chce je zabić dla quest itema
jeszcze gorszym bugiem są wodotryski w pomieszczeniach które spowalniają grę gorzej niż kołyszące drzewa i czasami ciężko wyjść z pomieszczenia w sensownym stylu
jeszcze gorszym bugiem jest mieszanie w kolejnych updateach aggro range mobków, tak jakby nie można było ustalić tego w godzinę
jeszcze gorszym bugiem jest to że po np. ścięciu drzewa nie można stargetować myszką mobka stojącego za nim
jeszcze gorszym bugiem jest to że zakosili mi fajne ability do którego się przyzwyczajałem
dzisiaj po update widzę że mobek mi umiera jak ma kilka % HP i ma tak nawet jak leży martwy, nie wiem czy to bug czy nowy trend
chyba najgorszym bugiem jest to że Vanguard robi garstka ludzi którzy mają szefów którzy mają nadzieję zarobić na grze która ma fajnie wyglądać

bugi będą na 100% przez kolejne 5-10 lat bo to jest bardzo dobry sposób na budżetowanie kolejnych etapów projektów i czerpanie zysków przez działy developerskie


Przegladam forum LOTRO i o tego typu bledach nie slychac, a gra ciegle jest w fazie beta.
Problemy z logowaniem i disconnecty sa pewnie dlatego, ze wpuscili mase ludzi na serwery i testuja wytrzymalosc. Cala sztuka to znalezc srodek ciezkosci miedzy zbyt pustymi serwerami a zbyt zapchanymi. Nie sztuka stworzyc kilkadziesiat serwerow na starcie (poza duzymi kosztami), nie sztuka tez wepchnac wszystkich na 3 serwery i kazac ludziom czekac godzine w kolejce.

Autor:  mrynar [ 11 kwi 2007, 11:58 ]
Tytuł: 

do skasowania

Autor:  Teo [ 11 kwi 2007, 12:43 ]
Tytuł: 

Gralem w Vanguarda w marcu i w EU bete LotRO, to co sie dzieje w Vangurdzie to tragedia, to nawet alpha nie jest, a na dodatek platne, skok przez plot czy nad kamieniem to sztuka, jakis dziwne zachowania postaci podczs skoku itp, mozna utknac na kazdej rzeczy, ciezko trafic w drzwi bo sa powalone czesto tekstury, brakujace tekstury w terenie, duze bledy w oswietleniu postaci i terenu, czesto po zalogowaniu postacie byly zatopione w scianach lub w ziemi, npc lewitujacy, mobki wyskakujace z drzew.
To takie drobiazki, ktore sie likwiduje w becie, a jak widac Sigil pod patronatem SOE stosuje taka sama taktyke jak w SWG gdzie po 4 latach sa nadal te same bugi, naprawde liczylem ze ta gra bedzie fajna, narazie czekam na koniec platnej bety w Vanguardzie.
Co do LotRO to wlasnie podejscie turbine i codemaster jest podobne jak blizzarda, dopracowane szczegulow i dbalosc o klienta jest bardzo duze, dlatego minusy tej gry sa tak malo istotne w momencie jak widac ze gra jest dopracowana.
Czekam niecierpliwie na koniec bety i info od devsow jak bedzie ta gra rozwijana bo nie da sie ukryc ze potencjal jest gigantyczny, tylko czy zotanie wykorzystany czy zaprzepaszczony jak w Vangurdzie ? :(

Autor:  Huragan [ 11 kwi 2007, 12:54 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Czekam niecierpliwie na koniec bety i info od devsow jak bedzie ta gra rozwijana


tu masz najnowszy wywiad z devsami LOTRO

http://www.stratics.com/content/portals ... g/hoc7.php

jest sporo fajnych rzeczy zapowiedzianych.. m.in housing :)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 kwi 2007, 13:04 ]
Tytuł: 

Widac znowu kazdy gra w inna gre. W vanguard nie stwierdzilem uciazliwych bugow. Questy dzialaly, bledow w tekstorach utrudniajacych poruszanie sie tez nie widzialem. Byly jakies mobki zablokowane, czy na drzewach zbugowane, ale takie rzeczy to ja widzialem niedawno w wow, ktore jest 2 lata na rynku. Natomiast lotr usa-beta to jeden wielki problem, sama gre ciezko ocenic bo trudno jest zaczac grac wogole. Wejdz na support forum zobacz co ludzie pisza. Lotr dopracowane? Skad ludzie biora takie teorie. Nie mieszaj tego czy ci sie gra podoba z tym jak jest zrobiona. Mam nadzieje, ze tylko ta betka jest tak zjebana i w dzien premiery wszystko bedzie ok.

Autor:  Huragan [ 11 kwi 2007, 13:11 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Wejdz na support forum zobacz co ludzie pisza. Lotr dopracowane? Skad ludzie biora takie teorie.


wejdz na forum Vanguarda to ci dopiero wlosy deba stana jak jest zabugowane.. tam to juz nic nie dziala tak jak powinno

http://forums.station.sony.com/vg/forum ... orum_id=13

Autor:  Arturnik [ 11 kwi 2007, 13:52 ]
Tytuł: 

LotRO jest niezłe, zgadzam się.
wejdz na forum Vanguarda to ci dopiero wlosy deba stana jak jest zabugowane.. tam to juz nic nie dziala tak jak powinno
Z tym się nie zgadzam, może i ludzie narzekają, ale gram już w tę grę przeszło miesiąc i nie zauważyłem, żadnego błędu wpływającego na gameplay.
Gra mi się bardzo podoba i ogólnie jest świetnie.
Tyle na temat Vanguarda.

Co do LotR:O, to developerzy naprawdę się postarali, lecz na dłuższą metę ta gra nie oferuję dużo oprócz dobrego craftingu, znośnego grindu no i oczywiście świata śródziemia :)

Autor:  reassor [ 11 kwi 2007, 14:36 ]
Tytuł: 

argh 4gb ssania zeby tylko sie wkurzyc :(

gf8800gts i gra rwie jak szalona .. nie wazne jakie ustawienia ... zawsze gra rwie takimi falami - mycha tez po ekranie sunie rowno z lagami graficznymi ... nie mam pojecia o co biega :/

Autor:  kozas15 [ 11 kwi 2007, 14:38 ]
Tytuł: 

A ile ramu? Bylo nie bylo w mmo wazniejszy jest ram...
Ale przy takiej karcie raczej watpie bys mial malo ramu. Moze cos z dyskiem, przelec jakims spybotem or smth.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 kwi 2007, 14:46 ]
Tytuł: 

Karta tu nie jest problemem. Ja mam zaledwie 7600gt, ale 2gb ramu i gram w ustawieniach na 90% plus 2xaa i 4xanizo, problemow nie ma.

Autor:  Ashton [ 11 kwi 2007, 16:02 ]
Tytuł: 

nx6600gt 1gb ram i gram bez problemow

Autor:  Huragan [ 11 kwi 2007, 16:08 ]
Tytuł: 

Athlon 2600, 1 GB RAM, karta Radeon X1650 - chodzi wszystko bardzo ladnie :)

Autor:  Teo [ 11 kwi 2007, 17:28 ]
Tytuł: 

AMD 3000+, GF 7300gt/128mb, 1gb ( tu brakuje ale jutro dokladam na 2gb ), wszystko dziala na max ale w miescie czy w gigantyzch bitwach gdzie jest po 200 luda tnie strasznie, brakuje ramu, dlatego dokladam na 2gb i powinno byc ok.

Jak masz tak super karte to szukaj co ci psuje efekt bo to niemozliwe, kolega gra na Ati 9600pro/64mb i 512mb, ustawienia ma na srednie i jest ok, nawet jakosc grafiki dosc ladna.

Autor:  Chrisq [ 11 kwi 2007, 17:34 ]
Tytuł: 

Przydalby sie nowy topic o LOTRO jako ze premiera blisko a od 14 ludzei beda grali. Tak jak ma go juz Vanguard. :)

Strona 21 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team