MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Heroes of Newerth https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34094 |
Strona 21 z 103 |
Autor: | Huba [ 12 sie 2009, 08:43 ] |
Tytuł: | |
Zabijanie kongora solo sie nie oplaca, znacznie szybciej exp a zwlaszcza gold leci na farmie normalnych mobkow. Tak czy siak, do creepow magmus jest przegiety. |
Autor: | pooma [ 12 sie 2009, 09:21 ] |
Tytuł: | |
hm dziwne bo sk nigdy rewelacja pod tym katem nie byl... Trzeba wyprobowac :> |
Autor: | Quetzacotl [ 12 sie 2009, 09:47 ] |
Tytuł: | |
oni przesadzają, magnus jest dobry do creepow jezeli ktos potrafi last hittowac, ale na pewno nie lepszy niz dajmy na to zephyr czy ophelia. |
Autor: | pooma [ 12 sie 2009, 10:16 ] |
Tytuł: | |
ale im chodzi o foresting od 1 lvla |
Autor: | Icekk [ 12 sie 2009, 11:48 ] |
Tytuł: | |
pooma napisał(a): ale im chodzi o foresting od 1 lvla
wildsoul like. |
Autor: | ShadorVD [ 12 sie 2009, 12:06 ] |
Tytuł: | |
Wildsoul wysiada przy magmusie. Ten jego splash przy last hicie jest po prostu naprawde b. porzadny. Ostatnio zlozylem mu runed axe, makabra... creepy padaly jak muchy. Btw. Cytuj: Just wanted to let you all know we're aware of the issues with Magmus - his base armor and damage are higher than they're supposed to be. It's already fixed internally, and will be included with the next patch.
I caly topic o tym jak bardzo Magmus jest przegiety: http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=9785 |
Autor: | Highlander [ 12 sie 2009, 21:10 ] |
Tytuł: | |
uzytkownikowi "Lonek" wyslalem zaproszonko ;] i ta wildsoul przeciwko magmusowi to masakra, wiem bo gralem ;] |
Autor: | Quetzacotl [ 13 sie 2009, 11:23 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Version 0.1.35
-------------- General: - Mana combustion mechanics will no longer affect units with Magic Immunity Maps: - Fixed a neutral spawn on Caldavar for the Hellbourne Ancients. It was spawning two Predasaurs and one Predasaur Crusher. It now spawns two Predasaur Crushers and one Predasaur. Items: - Fixed Puzzlebox Mauler not revealing stealth units - If a hero has more than one Sacrificial Stone, only the first Sacrificial Stone will gain and lose charges from hero kills - Fixed a bug causing Nullfire blade to be created with 0 charges when the final component was given to a hero from a courier - Reduced health and mana regeneration per charge on Sacrificial Stone to 1.5 (from 2), and lowered passive mana regeneration to 150% (from 200%) - Increased damage of Doom Bringer from 200 to 250 Blood Hunter: - Fixed an issue causing his Blood Sense to trigger from dormant heroes (heroes waiting to respawn after the corpse had died) - Added a custom minimap icon for heroes that fall within the health threshold to trigger Blood Sense. Defiler: - Unholy Expulsion can now only support a set number of spirits. Using refresher and re-casting this skill while it is still active will kill the previous spirits - Removed movement speed bonus from Power in Death Hellbringer: - Fixed an issue causing Summon Malphas to play its effects before initiating the cool down or mana cost of the skill Magmus: - Fixed level 1 armor (from 3.4 to 0.7) and base damage (reduced by 18 ) - Fixed an issue causing the first portion of Lava Surge to act as a silence instead of a stun * This will allow units to queue abilities to be used after the stun duration - Reduced radius on Lava Surge slightly to more closely match Sand King's Burrowstrike - Steam Bath will no longer harm neutral creeps (includes Kongor) - Added some upward motion on Lava Surge to make it more obvious when you are impacted by it Pestilence: - Changed Impale to a Physical based skill. Magic Immunity no longer grants protection from it, and the damage dealt is Physical. Soulstealer: - Improved Dread armor reduction, from -1/-2/-3/-4 to -2/-3/-4/-5 Thunderbringer: - Increased the cool down on Chain Lightning from 2 seconds to 2.5 seconds z tym steam bath to chyba przesadzili, ze nie wali neutrali |
Autor: | ShadorVD [ 13 sie 2009, 11:43 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem dobrze zrobili, przeciez zadna inna klasa nie jest w stanie stac przy neutralach i ot tak po prostu je naparzac? Bez utraty hp nawet... ba, nawet utraty many. |
Autor: | pooma [ 13 sie 2009, 22:10 ] |
Tytuł: | |
Bez przesady, zabić tym kongora zajęłoby i tak z 20 minut, kto by na to czas tracił... Neutrale też mają za dużo hp żeby w ten sposób ekonomicznie farmić las. |
Autor: | Lonek [ 14 sie 2009, 19:04 ] |
Tytuł: | |
Yhh, pobawiłem sie troche ( dzieki Highlander za zaproszenie ) i powiem ze ciutek slabo mi idzie. Jakas konkretna postać polecacie na początek ? Ew jakies porady na start ? |
Autor: | Huba [ 14 sie 2009, 19:28 ] |
Tytuł: | |
Odpalaj najpierw gry w ogole bez nikogo, i sprawdzaj co hero potrafia, jak sie farmi, jak to ogolnie dziala. Poczytaj forum HoN. Potem gry z noobami. Nigdy nie gralem w DoTe, tez na poczatku kompletnie nie wiedzialem o co chodzi, ale pare gier i zalapalem. Na poczatek? Hm... Wlasnie chyba nie ma hero na poczatek, sa rozne typy herosow. Jak pisalem posprawdzaj na sucho. |
Autor: | WithnesS [ 14 sie 2009, 19:56 ] |
Tytuł: | |
- Zagraj ze 2-3 razy samemu. Zrozum o co tu w ogóle chodzi. - Graj same gry "Noob only". - Kiedy zaczynałem grać, kumpel mi tłumaczył że przeważnie zabijać innych graczy zaczyna się na 6tym (kiedy masz już ulti). Oczywiście, teraz robimy ganki na 2-3cim, ale jak zaczynasz dobrze jest grać defensywnie do tego 6tego. - Sprawdź Scouta. Bardzo łatwo się nim gra, jest to ulubiona postać wielu newbie. - Przeważnie, zawsze należy kupić buty za 500g i je ulepszyć we wcześniej fazie gry. Dla Intów kupuj pierwsze buty. Dla Agi/Str, kupuj te drugie. Na początku, kupuje się też (jeszcze przed ulepszeniem butów) jakąś regenka many/hp. - Kiedy będziesz czuł się na siłach, spróbuj zacząc denyować swoje creepy. Naciskaj A + click na creepa aby go dobić (kiedy będzie miał mało hp, tak aby padł od twojego hita) Przeciwnicy dostają wtedy mniej xpa (Chyba 3 razy) |
Autor: | Razoth [ 14 sie 2009, 19:59 ] |
Tytuł: | |
Pytanie: czy w grze istnieje jakiś ranking? Żeby grać z ludźmi na mniej więcej swoim poziomie? W DotA zły nie byłem, ale z reguły trafiałem niestety na lepszych od siebie mimo, że spędziłem w grze sporo czasu i właściwie wszystko robiłem ok. |
Autor: | WithnesS [ 14 sie 2009, 20:07 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Pytanie: czy w grze istnieje jakiś ranking? Żeby grać z ludźmi na mniej więcej swoim poziomie? W DotA zły nie byłem, ale z reguły trafiałem niestety na lepszych od siebie mimo, że spędziłem w grze sporo czasu i właściwie wszystko robiłem ok.
Spójrz na sigi ludzi postujących w tym topicu. Te wszystkie informację są dostępne w grze. Dodatkowo jest coś takiego jak PSR (Pub Skill Rating). Zaczynasz na 1500. Gra na podstawie jakichś danych, wylicza ile jaki team, ma % szans na wygraną. Każdy gracz indywidualnie, na podstawie jakichś tam danych, może stracić X punktów, i wygrać X punktów. Im wyższy rating przeciwników, tym mniej tracisz a więcej zyskujesz przy ewentualnej wygranej. Trochę tak jak Areny w WoWie, jeśli jesteś z tym zaznajomiony Jest też komenda "autobalance", która balansuje teamy, tak aby jak najbardziej zbliżyć je do 50%/50% No i oczywiście, trzy typy serwerów - Noob Only (Za wysoki PSR - nie wejdziesz), Noobs Allowed (Każdy może grać), Pro Only (Za niski PSR - nie wejdziesz) Fajną opcją jest też, możliwość "locknięcia" graczy w jednym teamie. Przykładowo - Wchodzę z kumplem, mówimy że chcemy być razem. Dostajemy locka. Autobalans nas nie przeżuci do innego teamu. Ogólnie, za lobby etc. ta gra ma szansę być dla mnie nową Dotą. |
Autor: | Huba [ 14 sie 2009, 21:59 ] |
Tytuł: | |
Lobby robi ogromne wrazenie. Powala to, ze gierka w sumie... no kopia doty, nie ma to przeciez ambicji na super hiper wow produkt, a lobby system, czaty, staty, friends itp jest zrobione po prostu genialnie. Gdyby relic przy dow 2 nie poszedl na latwizne i nie uzyl mega chu... GFWL.... |
Autor: | goki [ 15 sie 2009, 02:51 ] |
Tytuł: | |
WithnesS napisał(a): No i oczywiście, trzy typy serwerów - Noob Only (Za wysoki PSR - nie wejdziesz), Noobs Allowed (Każdy może grać), Pro Only (Za niski PSR - nie wejdziesz)
noobs only, noobs allowed, pro only nie ma nic wspolnego z PSR noobs only mozna grac do 6 lvl, noobs allowed zawsze, pro only od 15 lvl bodajze |
Autor: | ShadorVD [ 15 sie 2009, 08:37 ] |
Tytuł: | |
Version 0.1.36 -------------- General: - Updated some sounds on Magmus and Legionnaire Items: - Portal Key's cool down on damage will not trigger from self-inflicted damage (such as Insanitarius) Behemoth: - Updated tool tip for Shockwave to more clearly reflect the fact that enemy corpses are included in the damage calculation Jereziah: - Fixed an error in Protective Charm's tool tip, it was displaying the wrong durations for the buff Magmus: - Magmus now takes 0.5 seconds to recover from Lava Surge (matches Sand King's functionality) - Eruption will no longer slow units that have magic immunity - Updated Volcanic Touch tool tip to explain that it is an exclusive attack modifier - Updated Eruption tool tip to mention the movement speed slow that is applied to enemy units Shaman: - Arcane Hide cool down changed to 10 seconds (from 12), and the duration of the buff changed to 30 seconds (from 20) Tempest: - Elemental Void now uses a Push effect type. Units immune to Push (including gadgets, such as pollywog's wards) will no longer be affected by it Bug Fixes: - Fixed a bug that could cause mega creeps to spawn for a team when they had only destroyed one baracks in each lane of the enemy team - Fixed being unable to vote kick players from games - Fixed random draft rounds not being reset on a remake - Fixed remade games not showing up in the game list |
Autor: | Lonek [ 15 sie 2009, 08:40 ] |
Tytuł: | |
Oj wciągneło mnie i coraz przyjemniej sie gra: ) Dzieki za porady. I wazne pytanie. Czy ma ktos jeszcze jedenego invita dla kolegi ? Prosiłbym o wysłąnie na [email protected] Bede bardzo wdzięczny : ) |
Autor: | Lordrigar [ 15 sie 2009, 10:59 ] |
Tytuł: | |
Lonek - wyslane |
Strona 21 z 103 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |