MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Heroes of Newerth
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34094
Strona 21 z 103

Autor:  Huba [ 12 sie 2009, 08:43 ]
Tytuł: 

Zabijanie kongora solo sie nie oplaca, znacznie szybciej exp a zwlaszcza gold leci na farmie normalnych mobkow. Tak czy siak, do creepow magmus jest przegiety.

Autor:  pooma [ 12 sie 2009, 09:21 ]
Tytuł: 

hm dziwne bo sk nigdy rewelacja pod tym katem nie byl... Trzeba wyprobowac :>

Autor:  Quetzacotl [ 12 sie 2009, 09:47 ]
Tytuł: 

oni przesadzają, magnus jest dobry do creepow jezeli ktos potrafi last hittowac, ale na pewno nie lepszy niz dajmy na to zephyr czy ophelia.

Autor:  pooma [ 12 sie 2009, 10:16 ]
Tytuł: 

ale im chodzi o foresting od 1 lvla

Autor:  Icekk [ 12 sie 2009, 11:48 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
ale im chodzi o foresting od 1 lvla

wildsoul like.

Autor:  ShadorVD [ 12 sie 2009, 12:06 ]
Tytuł: 

Wildsoul wysiada przy magmusie. Ten jego splash przy last hicie jest po prostu naprawde b. porzadny. Ostatnio zlozylem mu runed axe, makabra... creepy padaly jak muchy.

Btw.

Cytuj:
Just wanted to let you all know we're aware of the issues with Magmus - his base armor and damage are higher than they're supposed to be. It's already fixed internally, and will be included with the next patch.


I caly topic o tym jak bardzo Magmus jest przegiety:

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=9785

Autor:  Highlander [ 12 sie 2009, 21:10 ]
Tytuł: 

uzytkownikowi "Lonek" wyslalem zaproszonko ;]

i ta wildsoul przeciwko magmusowi to masakra, wiem bo gralem ;]

Autor:  Quetzacotl [ 13 sie 2009, 11:23 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Version 0.1.35
--------------

General:
- Mana combustion mechanics will no longer affect units with Magic Immunity

Maps:
- Fixed a neutral spawn on Caldavar for the Hellbourne Ancients. It was spawning two Predasaurs and one Predasaur Crusher. It now spawns two Predasaur Crushers and one Predasaur.

Items:
- Fixed Puzzlebox Mauler not revealing stealth units
- If a hero has more than one Sacrificial Stone, only the first Sacrificial Stone will gain and lose charges from hero kills
- Fixed a bug causing Nullfire blade to be created with 0 charges when the final component was given to a hero from a courier
- Reduced health and mana regeneration per charge on Sacrificial Stone to 1.5 (from 2), and lowered passive mana regeneration to 150% (from 200%)
- Increased damage of Doom Bringer from 200 to 250

Blood Hunter:
- Fixed an issue causing his Blood Sense to trigger from dormant heroes (heroes waiting to respawn after the corpse had died)
- Added a custom minimap icon for heroes that fall within the health threshold to trigger Blood Sense.

Defiler:
- Unholy Expulsion can now only support a set number of spirits. Using refresher and re-casting this skill while it is still active will kill the previous spirits
- Removed movement speed bonus from Power in Death

Hellbringer:
- Fixed an issue causing Summon Malphas to play its effects before initiating the cool down or mana cost of the skill

Magmus:
- Fixed level 1 armor (from 3.4 to 0.7) and base damage (reduced by 18 )
- Fixed an issue causing the first portion of Lava Surge to act as a silence instead of a stun
* This will allow units to queue abilities to be used after the stun duration
- Reduced radius on Lava Surge slightly to more closely match Sand King's Burrowstrike
- Steam Bath will no longer harm neutral creeps (includes Kongor)
- Added some upward motion on Lava Surge to make it more obvious when you are impacted by it

Pestilence:
- Changed Impale to a Physical based skill. Magic Immunity no longer grants protection from it, and the damage dealt is Physical.

Soulstealer:
- Improved Dread armor reduction, from -1/-2/-3/-4 to -2/-3/-4/-5

Thunderbringer:
- Increased the cool down on Chain Lightning from 2 seconds to 2.5 seconds


z tym steam bath to chyba przesadzili, ze nie wali neutrali

Autor:  ShadorVD [ 13 sie 2009, 11:43 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem dobrze zrobili, przeciez zadna inna klasa nie jest w stanie stac przy neutralach i ot tak po prostu je naparzac? Bez utraty hp nawet... ba, nawet utraty many.

Autor:  pooma [ 13 sie 2009, 22:10 ]
Tytuł: 

Bez przesady, zabić tym kongora zajęłoby i tak z 20 minut, kto by na to czas tracił... Neutrale też mają za dużo hp żeby w ten sposób ekonomicznie farmić las.

Autor:  Lonek [ 14 sie 2009, 19:04 ]
Tytuł: 

Yhh, pobawiłem sie troche ( dzieki Highlander za zaproszenie ) i powiem ze ciutek slabo mi idzie. Jakas konkretna postać polecacie na początek ? Ew jakies porady na start ?

Autor:  Huba [ 14 sie 2009, 19:28 ]
Tytuł: 

Odpalaj najpierw gry w ogole bez nikogo, i sprawdzaj co hero potrafia, jak sie farmi, jak to ogolnie dziala. Poczytaj forum HoN. Potem gry z noobami. Nigdy nie gralem w DoTe, tez na poczatku kompletnie nie wiedzialem o co chodzi, ale pare gier i zalapalem.

Na poczatek? Hm... Wlasnie chyba nie ma hero na poczatek, sa rozne typy herosow. Jak pisalem posprawdzaj na sucho.

Autor:  WithnesS [ 14 sie 2009, 19:56 ]
Tytuł: 

- Zagraj ze 2-3 razy samemu. Zrozum o co tu w ogóle chodzi.
- Graj same gry "Noob only".
- Kiedy zaczynałem grać, kumpel mi tłumaczył że przeważnie zabijać innych graczy zaczyna się na 6tym (kiedy masz już ulti). Oczywiście, teraz robimy ganki na 2-3cim, ale jak zaczynasz dobrze jest grać defensywnie do tego 6tego.
- Sprawdź Scouta. Bardzo łatwo się nim gra, jest to ulubiona postać wielu newbie.
- Przeważnie, zawsze należy kupić buty za 500g i je ulepszyć we wcześniej fazie gry. Dla Intów kupuj pierwsze buty. Dla Agi/Str, kupuj te drugie. Na początku, kupuje się też (jeszcze przed ulepszeniem butów) jakąś regenka many/hp.
- Kiedy będziesz czuł się na siłach, spróbuj zacząc denyować swoje creepy. Naciskaj A + click na creepa aby go dobić (kiedy będzie miał mało hp, tak aby padł od twojego hita) Przeciwnicy dostają wtedy mniej xpa (Chyba 3 razy)

Autor:  Razoth [ 14 sie 2009, 19:59 ]
Tytuł: 

Pytanie: czy w grze istnieje jakiś ranking? Żeby grać z ludźmi na mniej więcej swoim poziomie? W DotA zły nie byłem, ale z reguły trafiałem niestety na lepszych od siebie mimo, że spędziłem w grze sporo czasu i właściwie wszystko robiłem ok.

Autor:  WithnesS [ 14 sie 2009, 20:07 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Pytanie: czy w grze istnieje jakiś ranking? Żeby grać z ludźmi na mniej więcej swoim poziomie? W DotA zły nie byłem, ale z reguły trafiałem niestety na lepszych od siebie mimo, że spędziłem w grze sporo czasu i właściwie wszystko robiłem ok.


Spójrz na sigi ludzi postujących w tym topicu. Te wszystkie informację są dostępne w grze. Dodatkowo jest coś takiego jak PSR (Pub Skill Rating). Zaczynasz na 1500. Gra na podstawie jakichś danych, wylicza ile jaki team, ma % szans na wygraną. Każdy gracz indywidualnie, na podstawie jakichś tam danych, może stracić X punktów, i wygrać X punktów. Im wyższy rating przeciwników, tym mniej tracisz a więcej zyskujesz przy ewentualnej wygranej. Trochę tak jak Areny w WoWie, jeśli jesteś z tym zaznajomiony ;-) Jest też komenda "autobalance", która balansuje teamy, tak aby jak najbardziej zbliżyć je do 50%/50%

No i oczywiście, trzy typy serwerów - Noob Only (Za wysoki PSR - nie wejdziesz), Noobs Allowed (Każdy może grać), Pro Only (Za niski PSR - nie wejdziesz)

Fajną opcją jest też, możliwość "locknięcia" graczy w jednym teamie. Przykładowo - Wchodzę z kumplem, mówimy że chcemy być razem. Dostajemy locka. Autobalans nas nie przeżuci do innego teamu.

Ogólnie, za lobby etc. ta gra ma szansę być dla mnie nową Dotą.

Autor:  Huba [ 14 sie 2009, 21:59 ]
Tytuł: 

Lobby robi ogromne wrazenie. Powala to, ze gierka w sumie... no kopia doty, nie ma to przeciez ambicji na super hiper wow produkt, a lobby system, czaty, staty, friends itp jest zrobione po prostu genialnie.

Gdyby relic przy dow 2 nie poszedl na latwizne i nie uzyl mega chu... GFWL....

Autor:  goki [ 15 sie 2009, 02:51 ]
Tytuł: 

WithnesS napisał(a):
No i oczywiście, trzy typy serwerów - Noob Only (Za wysoki PSR - nie wejdziesz), Noobs Allowed (Każdy może grać), Pro Only (Za niski PSR - nie wejdziesz)


noobs only, noobs allowed, pro only nie ma nic wspolnego z PSR
noobs only mozna grac do 6 lvl, noobs allowed zawsze, pro only od 15 lvl bodajze

Autor:  ShadorVD [ 15 sie 2009, 08:37 ]
Tytuł: 

Version 0.1.36
--------------

General:
- Updated some sounds on Magmus and Legionnaire

Items:
- Portal Key's cool down on damage will not trigger from self-inflicted damage (such as Insanitarius)

Behemoth:
- Updated tool tip for Shockwave to more clearly reflect the fact that enemy corpses are included in the damage calculation

Jereziah:
- Fixed an error in Protective Charm's tool tip, it was displaying the wrong durations for the buff

Magmus:
- Magmus now takes 0.5 seconds to recover from Lava Surge (matches Sand King's functionality)
- Eruption will no longer slow units that have magic immunity
- Updated Volcanic Touch tool tip to explain that it is an exclusive attack modifier
- Updated Eruption tool tip to mention the movement speed slow that is applied to enemy units

Shaman:
- Arcane Hide cool down changed to 10 seconds (from 12), and the duration of the buff changed to 30 seconds (from 20)

Tempest:
- Elemental Void now uses a Push effect type. Units immune to Push (including gadgets, such as pollywog's wards) will no longer be affected by it

Bug Fixes:
- Fixed a bug that could cause mega creeps to spawn for a team when they had only destroyed one baracks in each lane of the enemy team
- Fixed being unable to vote kick players from games
- Fixed random draft rounds not being reset on a remake
- Fixed remade games not showing up in the game list

Autor:  Lonek [ 15 sie 2009, 08:40 ]
Tytuł: 

Oj wciągneło mnie i coraz przyjemniej sie gra: ) Dzieki za porady.

I wazne pytanie. Czy ma ktos jeszcze jedenego invita dla kolegi ?

Prosiłbym o wysłąnie na [email protected]
Bede bardzo wdzięczny : )

Autor:  Lordrigar [ 15 sie 2009, 10:59 ]
Tytuł: 

Lonek - wyslane

Strona 21 z 103 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team