MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

world of tanks MMo
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35710
Strona 21 z 60

Autor:  gosugamer1 [ 5 wrz 2010, 15:03 ]
Tytuł: 

Ja zaobserwowałem, że jadąc t28 i t46 z takim samym działem, trafiając podobną liczbę strzałów zawsze zarabiam 2-3k kredytów więcej prowadząc t28.

Oczywiście koszty naprawy są coraz większe, więc w wyższych tierach kredyty się przy przegranych wręcz traci.
Słyszałem opinię, że taką granicą po między łatwym zarobkiem, a dopłacaniem do cięższych maszyn jest Tier5.

Cytuj:
Jesli chodzi o rozpiske postnieta przez gosu to nie mam juz sily o tym myslec.
Nie rozumiem jak mozna faworyzowac slabe czolgi az tak bardzo... meh


Eno bez przesady, light/medium tanki( z niższych tierów) nie mają przecież łatwego życia, każdy grubas ściąga takich scoutów na strzała, a zdarza się, że i artyleria w rozpędzonego mediuma/lighta trafi.
Dodając do tego fakt, że mniejsze czołgi nie mają nawet szans spenetrować grubasów to ten exp za wykrywanie pozycji jest często jedynym osiągnieciem w bitwie dla mniejszych czołgów.

Autor:  Karol66 [ 5 wrz 2010, 15:56 ]
Tytuł: 

Ktos wie może o ile rośnie koszt naprawy maszyn po dorzuceniu tych dodatkowych mod?
Full rozwinietym grilem z siatką tylko mam~1500-2000. Zastanawiam się o ile to może wzrosnąc po dodaniu ramera i szybszego namierzania (+700k a jak dotąd grill kosztował mnie max 400k).

Autor:  Dana [ 5 wrz 2010, 16:49 ]
Tytuł: 

Mam rammer i nie zauważyłem większej różnicy w kosztach naprawy.

Autor:  Rzeznik [ 5 wrz 2010, 20:20 ]
Tytuł: 

ja teraz jezdze sobie KV-3 i kasa leci jak szalona
zwykle 500-800exp na gre i 20-24k kasy. Na premium.
Naprawa to okolo 4,5k, ammo 270 za strzal.

Autor:  Dana [ 5 wrz 2010, 20:23 ]
Tytuł: 

A flexnę co mi tam :d

Obrazek

Autor:  Neonin [ 6 wrz 2010, 07:49 ]
Tytuł: 

Mówiłem że JagTigery są przegięte ;P

BTW szukamy 3-go do plutonu (gramy zazwyczaj po 20). W teami jagpantera, VK3001 - czyli nic rewelacyjnego (więc nie musisz grać IS7 żeby dołączyć ;p). Anyone?

Autor:  Mendol [ 6 wrz 2010, 10:43 ]
Tytuł: 

czy oplaca sie przesiadac z vk3001H na vk3001P?
czy lepiej sobie powoli i spokojnie zbierac na vk3002?

Autor:  Karol66 [ 6 wrz 2010, 11:07 ]
Tytuł: 

JT nie s przegięte - powiedz to gościowi którego w 1:1 zajechało T34.
Sprzęt jest sensownym upgradem po koszmarze grania ferdynandem ;)

Mendol:
Jak jeździsz z tym działem 105mm i potrzebna Ci duża zwrotność to ten 3001H jest lepszy.
Ale jak grasz tym 88mm i więcej snipujesz niż grasz w close combat to bardziej Ci sie przyda trochę lepszy armor i HP z 3001P.
Niestety najwiekszym failem jest, że silników nie przełożysz a bez upgrade (przynajmniej do tego pierwszego) zawsze przesiadka będzie bolesna.

Autor:  Mendol [ 6 wrz 2010, 11:43 ]
Tytuł: 

czyli najlepiej miec 2.
jeden do 'pojezdzenia' a drugi do snajpy :)
dzieki Karol :)

Autor:  Atherius [ 6 wrz 2010, 11:44 ]
Tytuł: 

Gdzie teraz można dostać kluczyk ?

Autor:  Neonin [ 6 wrz 2010, 11:45 ]
Tytuł: 

Hehehe no ja nie zamierzam się przesiadać na Ferdynanda ani na JT zostanę w JP. Mam tylko nadzieję, że jest to dobry kompromis pomiędzy mobilnością, i siłą ognia (i kosztami ;p).
Na IS7, mausa czy innego ciężkiego koszmara i tak nie mam co polować (chyba że jest jakieś działo które na to pozwala) ale w trybie supportu dla arti albo jak backup dla ciężkich jest ok.

Autor:  Karol66 [ 6 wrz 2010, 12:18 ]
Tytuł: 

Masa osób tak zrobiła.
Powyżej JagdP to się już robi z TD czołgajaca się kupa blachy.
Też ma swój urok ale jak ktoś lubi ciężkie czołgi.
Zresztą gra się dość dynamicznie zmienia. Na poczatku nie było specjalnie widać altylerii a teraz bywaja gry, gdzie jest 5-6 szt po obu stronach. A dobre arty to masakra dla tych ciężkich maszyn.

Mendol: zawsze jest lepiej miec 2 maszyny. Jak Ci kijowo pójdzie gra (a fajki się skończyły :) ) to nie czekasz do końca tylko się przesiadasz do następnej.

Autor:  Mendol [ 6 wrz 2010, 12:20 ]
Tytuł: 

hehe do tego mam pzk4 jeszcze :)
no i niestety Neon zawsze sie chowa po krzakach co oznacza, ze musze czekac 10min az go zabija ;)

btw. polecam wybrac ms-1 i wskoczyc z plutonem do t6-t9 walki ;)
fajnie wyglada ms w porownaniu do tigera :P

Autor:  Dana [ 6 wrz 2010, 15:16 ]
Tytuł: 

Cytuj:
JT nie s przegięte - powiedz to gościowi którego w 1:1 zajechało T34.
Sprzęt jest sensownym upgradem po koszmarze grania ferdynandem


Ba nie tyle nawet t34, co wszystko co posiada wieżyczkę.
Nie powalę żadnego czołgu jednym strzałem, więc wystarczy że zacznie na mnie szarżować zachowując przyzwoity transversal speed, i jeżeli nie mam nikogo do pomocy to dupa zbita.
A że większość walk odbywa się na śmiesznie małych dystansach (pomijając campinovkę)...

No i z Ferdinanda też w sumie byłem zadowolony.

Autor:  Mendol [ 6 wrz 2010, 15:50 ]
Tytuł: 

hm ta 88 straasznie wolno sie laduje.

Autor:  Adhoc [ 6 wrz 2010, 15:54 ]
Tytuł: 

BTW jak ja nie lubie malinovki, a jak na zlosc gra zawsze losuje x2 pod rzad ta sama mape.

Autor:  siled [ 6 wrz 2010, 16:43 ]
Tytuł: 

Sciagnalem gierkie przedwczoraj, troszke sobie strzelam tu i tam, no i w koncu na slepo zainwestowalem w Hetzera. Albo kupilem kiepska maszyne albo jestem kiepskim graczem (sklaniam sie do tej drugiej opcji) bo bitwy koncze stosunkowo szybko (przyjme dwa, max trzy strzaly artyleryjskie i po ptokach) i rzadko kiedy cos upoluje.
Nie ruszam sie zbytnio z respawnu, jedynie wybieram sobie jakies bardziej dogodne miejsce do strzalu, czy to pagorek, czy to schowam sie w krzakach, byle tylko nie stac na otwartej przestrzeni. amidoingitright?
Nie obrazilbym sie gdyby ktos sie podzielil ze mna jakimis protipami co do gry TD albo gdyby ktos polecil jakis w miare dobry czolg z 3-4 tieru ;<

Autor:  Adhoc [ 6 wrz 2010, 16:52 ]
Tytuł: 

Jesli dostajesz od arty. to cos robisz zle. Jesli przeciwnik jest blisko ciebie to artyleria cie widzi i jesli sie nie poruszasz to jestes latwym celem.
Polecam ukrywanie sie wraz z artyleria w krzokach i czesta relokacje jesli przeciwnik znajdzie sie blisko.
Tyle, ze i tak to jest slaba maszyna, pewnie jestes przydzielany do duzo silniejszych czolgow wiec zostaje zagryzc zeby i poczekac do t6-8

Autor:  Karol66 [ 6 wrz 2010, 16:53 ]
Tytuł: 

TD to sniper z FPSów.
Musi pozostać niewykryty żeby go nie zabili (dlatego o 25% trudniej go wykryc niz zwykły czołg).
Siedz w krzakasz, zdecydowanie za linią walki.
Wal z dystansu jak jesteś pewny trafienia przynajmniej na 50%.
Jeśli strzelałeś dużo albo zabiliście przeciwnika na tyle blisko, że Cie detektnął to nie stój w miejscu - uciekaj starajać się skrecać żeby nie być łatwym celem dla artylerii (jeśli nikt inny Cie nie widział to potrzebujesz ok 5-8 sek żeby zniknąć "z radaru" - po tym czasie mozna nawet wrócić na stare miejsce).

Co do wyboru maszyn to wszystkie "trees" są ok - nie ma czegos gimpniętego.
Natomiast nie wszystkim pasuje każdy styl walki.
Poświęć czas po swojej śmierci na obserwowanie jak grają inni to wyczaisz co Tobie będzie najbardziej pasowało - arty, TD, medium czy heavy tanki.

Autor:  Neonin [ 6 wrz 2010, 19:12 ]
Tytuł: 

Hetzer jest biedny. Nie masz specjalnie szans na kile. Lepiej dopiero jest panzerjagerIV. JP jest już nice jak masz lesze działo.

Jako TD po pierwsze jedziesz z tyłu a nie z przodu Ty nie jesteś od szarżowania ale od strzelania z daleka. Zasada jest prosta. Jak jest artyleria w grze to strzelasz max 3 razy i zmieniasz miejsce inaczej po tobie.Staraj się nie grać samemu - jak możesz działaj razem z medium tankiem, który pomoże w przypadku szarży jakiegoś mediuma lub lighta, z którymi jeżeli nie unieruchomisz to nie masz szans. Granie TD to faktycznie snajperka. Strzał max 2 i zmieniasz miejsce pobytu. Kup siatkę maskującą - pomaga. Miłego polowania i nie zrażaj sie nedzą hetzera czy stuga.

Strona 21 z 60 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team