MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Civilization V https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37350 |
Strona 21 z 33 |
Autor: | pooma [ 30 wrz 2010, 10:23 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): Cytuj: * Browse the following directory: My Documents\My Games\ Sid Meier’s Civilization 5 * Find the file called “UserSettings.ini”. * Once the file is open, find the “SkipIntroVideo” setting which is set to 0. (You can use CTRL + F to find it fast) * Set “SkipIntroVideo” to 1 and the intro should not come up when you start the game anymore. i gotowe. Dzięki, działa! King to straszny hoax, w 1850 zostało nas dwóch (Ja Gandi, on Dariusz) i jesteśmy na poziomie rocket artillery ;p Tylko że on ma 10x więcej wojska :< On ma skończone drzewko Piety, ja rationalism i jestem za nim w techu mimo wszystko... |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 wrz 2010, 11:47 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Cos ci sie spierdolilo.
Na pewno? Poszukalem tego problemu w necie i nikt czegos takiego nie zglasza. W recce na gamezilla znalazlem info, ze miasta nie zmieniaja sie miedzy pokami. Jestem w renesansie i wygladaja tak jak w starozytnosci. Moze dopiero epoka industrialna cos zmieni. |
Autor: | iniside [ 30 wrz 2010, 12:05 ] |
Tytuł: | |
Tor-Bled-Nam napisał(a): raggnarok napisał(a): Cos ci sie spierdolilo. Na pewno? Poszukalem tego problemu w necie i nikt czegos takiego nie zglasza. W recce na gamezilla znalazlem info, ze miasta nie zmieniaja sie miedzy pokami. Jestem w renesansie i wygladaja tak jak w starozytnosci. Moze dopiero epoka industrialna cos zmieni. U mnie sie zmieniaja ;/. |
Autor: | Highlander [ 30 wrz 2010, 14:55 ] |
Tytuł: | |
no bo na piracie dziala a na oryginale nie ;p |
Autor: | raggnarok [ 30 wrz 2010, 15:21 ] |
Tytuł: | |
Muahahaha, zaraz bede mial atomowki i rozpierdole ten caly kontynent w proch! |
Autor: | Nestor [ 30 wrz 2010, 22:48 ] |
Tytuł: | |
Doszedlem do miejsca gdzie gra zaczyna mi sie wypierdalac co kilka tur. Rok AD 2022, mapa large, 10 cywilizacji, etc. What do? Poki co robie upgrade z nvidia 256 WHQL na 260 beta. Halp. |
Autor: | Deshroom [ 30 wrz 2010, 23:00 ] |
Tytuł: | |
jest BUG piszą o tym nawet na forach - blokuje sie możliwość wypowiedzenia wojny sąsiadowi po 10 turach pokoju ![]() |
Autor: | pooma [ 30 wrz 2010, 23:13 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): jest BUG piszą o tym nawet na forach - blokuje sie możliwość wypowiedzenia wojny sąsiadowi po 10 turach pokoju
![]() No mi się jeszcze nie zdarzyło bo nie akceptuję pokoju przeważnie ![]() Ale jak już, to zwróciłem uwagę na to (dałem save wcześniej) i było ok. |
Autor: | Razoth [ 30 wrz 2010, 23:25 ] |
Tytuł: | |
pooma napisał(a): No mi się jeszcze nie zdarzyło bo nie akceptuję pokoju przeważnie :D
+1 Swój chłop. Ja nie zapomnę jak ciota Aleksander wypowiedział mi wojnę, rozjebał sobie 2/3 wojska na mojej obronie po czym stracił ze dwa miasta i stwierdził, że chce pokoju stawiając jakieś śmieszne warunki (że mam mu zapłacić, dać otwarte granice + dostęp do rzadkich surowców). Niestety został pojechany. :( Ps. Ta gra rządzi. |
Autor: | Highlander [ 30 wrz 2010, 23:34 ] |
Tytuł: | |
pojawily sie moze dosc ciekawe mody/mapy LEM - Legendary Earth Mod Shiggs Earth ale szczerze to nie wiem czym one roznia sie od zwyklej earth. i ekonomiczny http://forums.civfanatics.com/downloads ... e&id=15440 |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 wrz 2010, 23:51 ] |
Tytuł: | |
Przez bezdennie glupie ai nudzi mnie ta gra juz. Wojna jest powtwornie nudna, komp zachowuje sie irracjonalnie. Ekonomie i nauke mam na tyle rozbudowana, ze gra sprowadza sie do next turn, next turn... |
Autor: | pooma [ 1 paź 2010, 02:39 ] |
Tytuł: | |
Trzeba czekać na mody dobre, podstawka civ 4 też zbyt wiele nie oferowała w porównaniu z późniejszymi modami. Ważne że podstawa jest dość dobra =) |
Autor: | Sparth2 [ 1 paź 2010, 06:16 ] |
Tytuł: | |
pooma napisał(a): Ważne że podstawa jest dość dobra =)
Podstawa jest taka sobie ![]() Ale jest nadzieja, prace na RoM/AND dla CiV juz zostaly rozpoczete. http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=356780 Z tego co wyczytalem, da sie czesc moda przeniesc z IV do V bez wiekszych problemow. No i najwazaniejsze, ze chlopaki maja pelna glowe nowych pomyslow. Armie, alternatywne sciezki rozwoju, rozciagniecie historii ludzkosci od 10.000 BC do post-human era itd. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 1 paź 2010, 08:40 ] |
Tytuł: | |
Pooma mial chyba na mysli podstawe jako baze pod mody. Mnie sie wydaje, ze numerek 5 to chyba juz zwyczajnie za duzo tego samego. Ostatnio swietnie bawilem sie przy 3. Nastepna tez mnie dosc szybko znudzila. |
Autor: | pooma [ 1 paź 2010, 11:01 ] |
Tytuł: | |
Tak chodziło mi o bazę, bardziej taktyczne wojny niż stacks of doom. O ile bazowego contentu jest mniej niż w Civ4, na podstawie choćby RotM widać że to nie problem (288 techów vs podstawowe 86? Do tego budynki, jednostki, religie, korporacje, civics). |
Autor: | iniside [ 1 paź 2010, 11:12 ] |
Tytuł: | |
Wiekszosc rzeczy w Civ4 i tak doszla dopiero w expach. |
Autor: | raggnarok [ 1 paź 2010, 18:41 ] |
Tytuł: | |
Kurwa, juz mi zostal 1 komponent do zbudowania statku i doszla 500 tura i wpierdolilem punktami ![]() |
Autor: | raggnarok [ 2 paź 2010, 18:14 ] |
Tytuł: | |
Topic umarl, widze. Nikt juz nie gra? ![]() ![]() ![]() |
Autor: | RufeN [ 2 paź 2010, 18:27 ] |
Tytuł: | |
heh, civka nie jest imho gra do napierdalania dniami i nocami przez cale miesiace - od czasu do czasu sobie w nia zagram i mi dobrze z tym ![]() |
Autor: | pooma [ 2 paź 2010, 18:34 ] |
Tytuł: | |
mi się wiesza na "please wait", a taka fajna gra była na Duke... |
Strona 21 z 33 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |