MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Civilization V
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37350
Strona 21 z 33

Autor:  pooma [ 30 wrz 2010, 10:23 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
Cytuj:
* Browse the following directory: My Documents\My Games\ Sid Meier’s Civilization 5
* Find the file called “UserSettings.ini”.
* Once the file is open, find the “SkipIntroVideo” setting which is set to 0. (You can use CTRL + F to find it fast)
* Set “SkipIntroVideo” to 1 and the intro should not come up when you start the game anymore.


i gotowe.

Dzięki, działa!

King to straszny hoax, w 1850 zostało nas dwóch (Ja Gandi, on Dariusz) i jesteśmy na poziomie rocket artillery ;p Tylko że on ma 10x więcej wojska :< On ma skończone drzewko Piety, ja rationalism i jestem za nim w techu mimo wszystko...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 wrz 2010, 11:47 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Cos ci sie spierdolilo.

Na pewno? Poszukalem tego problemu w necie i nikt czegos takiego nie zglasza. W recce na gamezilla znalazlem info, ze miasta nie zmieniaja sie miedzy pokami. Jestem w renesansie i wygladaja tak jak w starozytnosci. Moze dopiero epoka industrialna cos zmieni.

Autor:  iniside [ 30 wrz 2010, 12:05 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Cos ci sie spierdolilo.

Na pewno? Poszukalem tego problemu w necie i nikt czegos takiego nie zglasza. W recce na gamezilla znalazlem info, ze miasta nie zmieniaja sie miedzy pokami. Jestem w renesansie i wygladaja tak jak w starozytnosci. Moze dopiero epoka industrialna cos zmieni.

U mnie sie zmieniaja ;/.

Autor:  Highlander [ 30 wrz 2010, 14:55 ]
Tytuł: 

no bo na piracie dziala a na oryginale nie ;p

Autor:  raggnarok [ 30 wrz 2010, 15:21 ]
Tytuł: 

Muahahaha, zaraz bede mial atomowki i rozpierdole ten caly kontynent w proch!

Autor:  Nestor [ 30 wrz 2010, 22:48 ]
Tytuł: 

Doszedlem do miejsca gdzie gra zaczyna mi sie wypierdalac co kilka tur. Rok AD 2022, mapa large, 10 cywilizacji, etc.

What do?

Poki co robie upgrade z nvidia 256 WHQL na 260 beta. Halp.

Autor:  Deshroom [ 30 wrz 2010, 23:00 ]
Tytuł: 

jest BUG piszą o tym nawet na forach - blokuje sie możliwość wypowiedzenia wojny sąsiadowi po 10 turach pokoju :har:

Autor:  pooma [ 30 wrz 2010, 23:13 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
jest BUG piszą o tym nawet na forach - blokuje sie możliwość wypowiedzenia wojny sąsiadowi po 10 turach pokoju :har:

No mi się jeszcze nie zdarzyło bo nie akceptuję pokoju przeważnie :D
Ale jak już, to zwróciłem uwagę na to (dałem save wcześniej) i było ok.

Autor:  Razoth [ 30 wrz 2010, 23:25 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
No mi się jeszcze nie zdarzyło bo nie akceptuję pokoju przeważnie :D


+1 Swój chłop.

Ja nie zapomnę jak ciota Aleksander wypowiedział mi wojnę, rozjebał sobie 2/3 wojska na mojej obronie po czym stracił ze dwa miasta i stwierdził, że chce pokoju stawiając jakieś śmieszne warunki (że mam mu zapłacić, dać otwarte granice + dostęp do rzadkich surowców).

Niestety został pojechany. :(

Ps. Ta gra rządzi.

Autor:  Highlander [ 30 wrz 2010, 23:34 ]
Tytuł: 

pojawily sie moze dosc ciekawe mody/mapy
LEM - Legendary Earth Mod
Shiggs Earth
ale szczerze to nie wiem czym one roznia sie od zwyklej earth.

i ekonomiczny
http://forums.civfanatics.com/downloads ... e&id=15440

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 wrz 2010, 23:51 ]
Tytuł: 

Przez bezdennie glupie ai nudzi mnie ta gra juz. Wojna jest powtwornie nudna, komp zachowuje sie irracjonalnie. Ekonomie i nauke mam na tyle rozbudowana, ze gra sprowadza sie do next turn, next turn...

Autor:  pooma [ 1 paź 2010, 02:39 ]
Tytuł: 

Trzeba czekać na mody dobre, podstawka civ 4 też zbyt wiele nie oferowała w porównaniu z późniejszymi modami.
Ważne że podstawa jest dość dobra =)

Autor:  Sparth2 [ 1 paź 2010, 06:16 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Ważne że podstawa jest dość dobra =)


Podstawa jest taka sobie :)
Ale jest nadzieja, prace na RoM/AND dla CiV juz zostaly rozpoczete.
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=356780

Z tego co wyczytalem, da sie czesc moda przeniesc z IV do V bez wiekszych problemow. No i najwazaniejsze, ze chlopaki maja pelna glowe nowych pomyslow. Armie, alternatywne sciezki rozwoju, rozciagniecie historii ludzkosci od 10.000 BC do post-human era itd.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 1 paź 2010, 08:40 ]
Tytuł: 

Pooma mial chyba na mysli podstawe jako baze pod mody. Mnie sie wydaje, ze numerek 5 to chyba juz zwyczajnie za duzo tego samego. Ostatnio swietnie bawilem sie przy 3. Nastepna tez mnie dosc szybko znudzila.

Autor:  pooma [ 1 paź 2010, 11:01 ]
Tytuł: 

Tak chodziło mi o bazę, bardziej taktyczne wojny niż stacks of doom.
O ile bazowego contentu jest mniej niż w Civ4, na podstawie choćby RotM widać że to nie problem (288 techów vs podstawowe 86? Do tego budynki, jednostki, religie, korporacje, civics).

Autor:  iniside [ 1 paź 2010, 11:12 ]
Tytuł: 

Wiekszosc rzeczy w Civ4 i tak doszla dopiero w expach.

Autor:  raggnarok [ 1 paź 2010, 18:41 ]
Tytuł: 

Kurwa, juz mi zostal 1 komponent do zbudowania statku i doszla 500 tura i wpierdolilem punktami :(

Autor:  raggnarok [ 2 paź 2010, 18:14 ]
Tytuł: 

Topic umarl, widze. Nikt juz nie gra? :) No nic, pochwale sie, w koncu wygralem gre! Od poczatku nastawilem sie na wygrana kulturowa, ograniczylem sie do 2 miast i w 1980 zbudowalem Utopia Project. Lekki fail, nawet filmiku nie dali, tylko statyczny obrazek - porazka :( Poziom Duke, mapa Pangea, standardowo bylo duzo wojen, ale mnie nikt nie atakowal, moze dlatego, ze mialem sporo punktow, deale naukowe z kazdym z kim moglem, kilka paktow kooperacji, w tym z najwiekszym warmongerem USA. Anyway, czuje ze troche scheatowalem gre :)

Autor:  RufeN [ 2 paź 2010, 18:27 ]
Tytuł: 

heh, civka nie jest imho gra do napierdalania dniami i nocami przez cale miesiace - od czasu do czasu sobie w nia zagram i mi dobrze z tym :P

Autor:  pooma [ 2 paź 2010, 18:34 ]
Tytuł: 

mi się wiesza na "please wait", a taka fajna gra była na Duke...

Strona 21 z 33 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team