MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Torchlight 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39483
Strona 21 z 25

Autor:  Mendol [ 24 wrz 2012, 19:34 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

a tak calkiem serio, to czemu nie moga zrobic 2 trybow gry?
jeden z respecem dla zwyklych, codziennych graczy, a drugi dla hardkorowcow jak kabra?

gry sa po to, zeby w nie grac i miec z tego fun.
i ja rozumiem wszystko, ale serio kabraxis, 'twoja' prawda nikogo nie przekonuje.
podobnie jak twoje stwierdzenia, ze hns MUSI tak wygladac. nic nie musi, bo nie jest to uregulowane zadna ustawa z tego co wiem :)

Autor:  Kabraxis [ 24 wrz 2012, 19:38 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Musi zeby odniosl dlugoterminowy sukces. Poprostu pewnych rzczy nie przeskoczysz mendol (patrz D3). Musi by do tego odpowiednia mechanika w gzre. w przypadku T2 musi jej wystarczyc do czasu wypuszczenia edytora i duzych modow itd.... przynajmniej takie sa plany devsow. Brak respeca jest tu rownorzedna czescia zaraz kolo randomizacji leveli i pierdyliarda unikatow.

No i:

Cytuj:
a tak calkiem serio, to czemu nie moga zrobic 2 trybow gry?
jeden z respecem dla zwyklych, codziennych graczy, a drugi dla hardkorowcow jak kabra?


1. To nie jest tryb dla hardcorowcow tylko dla normalnych ludzi, ktorych nie boli myslenie (ofc generalizacja ale tu chodzi o ogolne splycenie gier video przez wlasnie takie zagrywki i myslenie).
2. Nie kazda gra musi byc dla kazdego, nie kazda musi byc casual papka, to nie jest blizzard tylko indie developer. Jak cos jest dla kazdego to jest chujowe, zwlaszcza to widac w grach video.

tyle.

PS. Naprawde MUSI. Wszelkie ostatnie experymenty to faile (Dungeon Siege , Diablo 3). Zastanow sie dlaczego. Wlasnie dlatego ze np blizzard myslal ze 'nie musi'.

Autor:  Razoth [ 24 wrz 2012, 19:41 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Mendol napisał(a):
a tak calkiem serio, to czemu nie moga zrobic 2 trybow gry?
jeden z respecem dla zwyklych, codziennych graczy, a drugi dla hardkorowcow jak kabra?


Z tego samego powodu, dla którego nie zrobiono dwóch trybów w Dark Souls np.

Twórcy gry mają taką a nie inną wizję tego co jest fun, tego jak powinien wyglądać H'n'S i się do niej stosują.

I bardzo dobrze.

Autor:  shp [ 24 wrz 2012, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

No nawet przyjemna gierka. Dopiero co zacząłem i ciągle mam problem ze zdecydowaniem czym wpierw całość przejść, więc engi i zerka do 15 lvlu podciągnąłem - czuć moc w obu, ale trochę boring buildy wybrałem, dwa skille na krzyż używam i wchodzę we wszystko jak w masło na veteranie. Elite jest dużo trudniejszy?

Autor:  Atherius [ 24 wrz 2012, 19:44 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Mendol napisał(a):
a tak calkiem serio, to czemu nie moga zrobic 2 trybow gry?
jeden z respecem dla zwyklych, codziennych graczy, a drugi dla hardkorowcow jak kabra?

gry sa po to, zeby w nie grac i miec z tego fun.
i ja rozumiem wszystko, ale serio kabraxis, 'twoja' prawda nikogo nie przekonuje.
podobnie jak twoje stwierdzenia, ze hns MUSI tak wygladac. nic nie musi, bo nie jest to uregulowane zadna ustawa z tego co wiem :)


Ta gra jest tak casualowa (nie mówię, że źle, bo ma swój urok, taki odpowiednik wowa wśród mmo :) ), że nie ma co się bawić w takie podziały, bo za dużo kombinowania by było. Zresztą jest tryb hardcore jak ktoś chce grać na serio.

I kabraksisku nic nie musi, każdy gra tak jak lubi, nikogo nie naprowadzisz na swoją prawdę niestety choćbyś się produkował tutaj 24/7.. no może 42/7, bo dobę to siedzisz na lajcie. :) Także nie walcz już z wiatrakami, bo przegrałeś na starcie.

Razoth akurat poziom "serious" porównując dark souls i T2 to jak porównywać no nie wiem batmana do hello kitty. :)

Autor:  Mendol [ 24 wrz 2012, 19:45 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

no bardzo dobrze, ze tworcy robia co chca.
my rozmawiamy o tym, co MY chcielibysmy zobaczyc w grze.

poza tym porownanie z dark souls jest ni uja nie trafione.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 24 wrz 2012, 19:45 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Ładny update zrobili. Zniknęły mi wszystkie itemki z shared stash. Sporo unique dla maga na wyższe levele.

Autor:  Arturnik [ 24 wrz 2012, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ładny update zrobili. Zniknęły mi wszystkie itemki z shared stash. Sporo unique dla maga na wyższe levele.


Przeczytali ten topic i stwierdzili ze pora ukarać niewiernych gatunkowi H&S :wink:

Autor:  Razoth [ 24 wrz 2012, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Mendol napisał(a):

poza tym porownanie z dark souls jest ni uja nie trafione.


Możesz wyjaśnić dlaczego?

Atherius napisał(a):

Razoth akurat poziom "serious" porównując dark souls i T2 to jak porównywać no nie wiem batmana do hello kitty. :)


Bo co, grafikę ma mroczniejszą?

Autor:  Atherius [ 24 wrz 2012, 19:52 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Razoth napisał(a):
Mendol napisał(a):

poza tym porownanie z dark souls jest ni uja nie trafione.


Możesz wyjaśnić dlaczego?

Atherius napisał(a):

Razoth akurat poziom "serious" porównując dark souls i T2 to jak porównywać no nie wiem batmana do hello kitty. :)


Bo co, grafikę ma mroczniejszą?


Ogólna trudność. W T2 grasz na lajcie idąc do przodu jak walec, jak się zdechnie to nic się nie dzieje.
Grafika z T2 mi pasuje i to bardzo. :) lepiej taka niż pseudo realistyczna z poe.

Autor:  Razoth [ 24 wrz 2012, 19:58 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Ogólna trudność jest taka, że Dark Souls nie jest moim zdaniem grą trudną.

Jedyne wyzwanie w tej grze polega na niewiedzy co czai się za rogiem. Jeżeli przed jej przejściem obejrzałbym jakiś let's play od A do Z nie stanowiłaby żadnego wyzwania. Mowa oczywiście o PvE.

Bossowie mają ten sam zestaw ciosów, każdy mobek jest zawsze w tym samym miejscu. Pułapki to samo. Ogólnie rzecz biorąc ta gra nie wymaga ani zrobienia jakiegoś skomplikowanego buildu (ot idziesz w jakiś medium armor + wyjebana tarcza i gg, wygrałeś grę, możesz sobie utrudnić jak chcesz innymi buildami) ani specjalnego skilla do pokonania przeciwników (bo wszyscy mają te same patterny ogólnie, po ich poznaniu - nie zaskoczą niczym).

Mityczna "trudność" Dark Souls polega na tym tylko i wyłącznie, że nagle zaskakuje nas jakiś mobek czy pułapka. Jak padniemy to następny raz wiemy doskonale co nas czeka i paść możemy tylko przez zagapienie się.

Piszę to z pozycji osoby, która przeszła grę. O pvp się nie wypowiadam bo tam jest faktycznie nieprzewidywalnie i trudno. Ale w TL2 nie ma chyba pvp, więc nie można tu porównać nic.

Autor:  Mendol [ 24 wrz 2012, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

no jak kazdego bossa zalatwiles za pierwszym razem, nie zginales w trakcie przechodzenia gry, a jakbys obejrzal lets playe to skonczylbys dsa w 2h to naprawde gratuluje.
ja widocznie jestem juz stary i ds jest dla mnie trudny jako gra.

o buildach nie ma co dyskutowac, bo w dsie buildy robi sie for fun albo for pvp. a nie dla stopnia skomplikowania.

Autor:  Atherius [ 24 wrz 2012, 20:27 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Fajny łuczek mi dropnął, akurat dla alta. ;>

http://screenshot.xfire.com/s/125583548-4.jpg

Autor:  Razoth [ 24 wrz 2012, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Mendol napisał(a):
no jak kazdego bossa zalatwiles za pierwszym razem, nie zginales w trakcie przechodzenia gry


Zginąłem. Ale głownie dlatego, że mi nagle jakiś mobek z dupy wyskoczył ew. po prostu nie wiedziałem jakie ma ataki.

A bossfighty to w 90% ogarnięcie całego movesetu i pasywne dostosowanie się pod to, co robi. Idealny przykład - Artorias.

Mendol napisał(a):
a jakbys obejrzal lets playe to skonczylbys dsa w 2h to naprawde gratuluje.


Nie dopowiadaj sobie. Gdybym obejrzał lets playe, to skończyłbym DS'a bez większych problemów, bo nic by mnie nie zaskoczyło a trudność tej gry dla mnie osobiście polega tylko i wyłącznie na zaskakiwaniu. Zajęłoby mi to na pewno mniej czasu, choć też długo raczej bo gra jest dosyć spora.

Mendol napisał(a):
o buildach nie ma co dyskutowac, bo w dsie buildy robi sie for fun albo for pvp. a nie dla stopnia skomplikowania.


To również przydałby się respec. Jak for fun, to czemu mam przechodzić jeszcze raz tą samą grę z identycznymi przeciwnikami w tym samym miejscu (W Torchlight 2 mamy teren generowany losowo, losowe encountery, losowych minibosów i losowy drop)? A jeżeli for pvp, to czemu mam bić znowu te same mobki jeszcze raz, skoro chcę się bić tylko i wyłącznie z graczami?

Autor:  Mendol [ 24 wrz 2012, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

no dla mnie trudnosc polega np. rowniez na tym, ze wystarczy ruszyc sie o krok w nieodpowiednia strone i trzeba biec od poczatku.
i ze nieograniczona ilosc potek nie ratuje ci dupy.
wiele razy popelnialem rowniez glupie bledy w trakcie walki z tymi samymi przeciwnikami, bo przeciez 'tylu ich juz zabilem'.
bossfighty tez jakos inaczej pamietam, nie zauwazylem zeby 90% wygladalo jak opisujesz.

nic nie musisz przechodzic. skonczyles raz, ok.
zrobiles sobie nieskomplikowany build i ok. ja testowalem dziesiatki broni i czarow, zmieniajac na te, ktore mi odpowiadaly w danej chwili.
i to dawalo mi fun.
a do pvp mobki faktycznie musisz bic (z reguly zajmuje to jakies 5min) zeby dobiec do okreslonej lokacji, z ktorej robisz invade.
albo idziesz na ustawki.

ja niestety nie potrafie porownac t2 i ds'a w zaden sposob. dla mnie to 2 rozne gry, z zupelnie innymi zalozeniami.

Autor:  sula [ 24 wrz 2012, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Mendol napisał(a):

o buildach nie ma co dyskutowac, bo w dsie buildy robi sie for fun albo for pvp. a nie dla stopnia skomplikowania.

O czym mowa? Przecież nikt nie robi builda w żadnej grze dla "skomplikowania" tylko dlatego, że mu fun sprawia.
Jak ktoś gra w jakaś strategie odtwarzającą front pod Moskwą w październiku '41 z setkami oddziałów w formie żetonów to dlatego, że mu sprawia fun, a nie dlatego, że jest skomplikowana.

Nie wiem ostatnio jest jakaś moda na forach, że jak ktokolwiek wspomni coś o skomplikowaniu to od razu są głosy "nie gram dla skomplikowania gram dla funu".
Przecież w każdą grę gra się dla funu, to czy ten fun się odnajduje w prostszych, bardziej skomplikowanych albo w obu typach gier to już po prostu preferencje.

Autor:  Mendol [ 24 wrz 2012, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

odnosilem sie do zarzutu razotha, bez wnikania w mode panujaca na forach :)

Autor:  Templair [ 24 wrz 2012, 21:04 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Pogralem troche w to demo na veteranie i innymi klasami i ... ma ktos jeszcze spota w 4packu do opchniecia? ;P ...

T.

Autor:  D3jviD [ 24 wrz 2012, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Z tego co sie orientuje, to w packu wychodzilo po ok 60zl?
Na aledrogo klucze chodza po 63.

Autor:  Razoth [ 24 wrz 2012, 21:43 ]
Tytuł:  Re: Torchlight 2

Mendol napisał(a):
no dla mnie trudnosc polega np. rowniez na tym, ze wystarczy ruszyc sie o krok w nieodpowiednia strone i trzeba biec od poczatku.


No jeżeli ktoś jest ciamajdą i pada w znanych już mu lokacjach, bo robi krok w nieodpowiednią stronę to cóż...

Mendol napisał(a):
i ze nieograniczona ilosc potek nie ratuje ci dupy.


20 estusów po zabiciu Pinwheela to aż nadto.

Mendol napisał(a):
wiele razy popelnialem rowniez glupie bledy w trakcie walki z tymi samymi przeciwnikami, bo przeciez 'tylu ich juz zabilem'.


ok.

Mendol napisał(a):
bossfighty tez jakos inaczej pamietam, nie zauwazylem zeby 90% wygladalo jak opisujesz.



No albo można biec na pałę i ginąć bezustannie, albo można grać pasywnie, blokować i czekać aż boss pokaże nam swój cały moveset, żeby było wiadomo co potrafi. Droga wolna. Chyba jedynym wyjątkiem jest czterech króli z New Londo, tam nie można sobie pozwolić na taką taktykę. Poza tym - tak jak napisałem.

I eot z mojej strony na temat DS w tym temacie.


A to że są to różne gry - nie ma znaczenia. W każdej z nich rozwijamy postać i rozwój ten jest nieodwracalny. Chyba, że ktoś grinduje dusze - wtedy faktycznie może sobie najebać statystyki do dużych wartości i testować wszystko co chce. Ale to trwa. Tak samo, jak założenie nowej postaci w TL2. :)

A jak kogoś bardzo boli, że nie może sobie zrobić respeca, to niech użyje cheatów / poczeka na mody czy edytory postaci.

Na prawdę - płakanie o to w otwartej grze na PC jest weak.

Strona 21 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team