MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 21 z 99 |
Autor: | Mendol [ 23 maja 2012, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
ja latarke wywalilem. chociaz w sumie w lesie moze by sie przydala. ale w miescie to samobojstwo ![]() |
Autor: | Highlander [ 23 maja 2012, 11:46 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
ponoc mozna znalezc shotguna z doczepiana latarka. |
Autor: | ShadorVD [ 23 maja 2012, 12:36 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): ponoc mozna znalezc shotguna z doczepiana latarka. no wlasnie pomka z latarka to shotgun z latarka... mam tez glocka z latarka ale niestety jest slabszy w damage niz Makarov ![]() Najlepiej to noktowizor przydybac gdzies... A tutaj skromnie bo skromnie opis DayZ in Polish dajcie znac co myslicie ![]() |
Autor: | Meta [ 23 maja 2012, 12:39 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Arma II:OA za 11,49 euro http://www.gamesrocket.com/download/Arm ... whead.html Wobec tego, że klucze na CD Action się skończyły, to rozumiem, że tym co kupili jedynie OA pozostaje granie na low teksturach z wersją Free Arma II ? |
Autor: | Jet [ 23 maja 2012, 13:15 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
ja z free arma mialem problemy, napierw z odpaleniem gry a pozniej crashe |
Autor: | ilossul [ 23 maja 2012, 18:30 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jak wyglada kwestia update'ow? Instaluje ARMA2, pozniej OA i..? Jak wyglada droga patchowania pod 1.60? Non steam ver. Jest jakis updater? czy trzeba recznie sciagnac np. ze strony arma2com? |
Autor: | Jet [ 23 maja 2012, 19:57 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
arma 2 > arma 2 oa > arma 2 oa 1.6 patch > sixupdater w pierwszym poście masz jak sixupdatera skonfigurować |
Autor: | redruM [ 23 maja 2012, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
on air http://dayzradio.com/ http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=5893 bardzo fajny pomysl, community skupione wokol DayZ jest zajebyste |
Autor: | Highlander [ 23 maja 2012, 20:30 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
bo jest wyglodniale takich projektow ![]() |
Autor: | Jet [ 23 maja 2012, 22:23 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
kurde taka piekna akcje mialem a serwer padl, zgadalem sie z jakims gosciem, ktory mial flary - ja mialem bron, zlootowalismy kilka czesci do samochodu i ruszylismy w strone Pavlova, jednak po drodze w zabudowaniach zobaczylismy flare wiec zaczelismy sie tam skradac celem zabicia typa i zabrania mu wody bo mi sie skonczyla a mialem red wskaznik, typo sie skumal i zaczal uciekac a my w pogon za nim. Btw skad teraz mozna nabierac wody? bo morze juz chyba nie dziala :< |
Autor: | ShadorVD [ 23 maja 2012, 22:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Serwer padł dlatego, że hotfixa wprowadzili (yeah!) |
Autor: | dirtytricks [ 23 maja 2012, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
teraz woda, to tylko pompy we wsiach i miasteczkach i zalewy/stawy |
Autor: | ShadorVD [ 24 maja 2012, 10:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Epic patch is epic... Changelog: * [NEW] Support for more than 1,000,000 characters |
Autor: | Jet [ 24 maja 2012, 11:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
nice, Shador ten site jest Twój? Mógłbyś podpiąć jakieś proste forum do tego i powstałby serwis polskiej społeczności, można by się zgadywać na dłuższe sesję |
Autor: | gufnowapnjasz [ 24 maja 2012, 16:54 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
eh, kurwa. zrespilo mnie na brzegu (nie gralem ponad tydzien) i po kilku minutach plebs mnie juz dojebal w plecy. kuuuurwa |
Autor: | Aldatha [ 25 maja 2012, 13:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://www.youtube.com/watch?v=Zmvg-_Py ... re=related ![]() |
Autor: | Highlander [ 25 maja 2012, 14:20 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
haha, chce koszulke "zabij mnie za namiot" ;d te namioty chociaz do czegos sluza juz? |
Autor: | Aldatha [ 25 maja 2012, 15:03 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
A tent is probably one of -the- most crucial things in this game. It has a huge storage capacity, the ability to hold several weapons, 5 backpacks, and is persistent on whatever server you decide to hide on. It's like a home base. |
Autor: | ilossul [ 25 maja 2012, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ktos na sesyje dzisiaj? |
Autor: | Highlander [ 25 maja 2012, 16:10 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Aldatha napisał(a): A tent is probably one of -the- most crucial things in this game. It has a huge storage capacity, the ability to hold several weapons, 5 backpacks, and is persistent on whatever server you decide to hide on. It's like a home base. thx, ale do niedawna chyba nie dzialal i wszystko znikalo. |
Strona 21 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |