MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pillars of Eternity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181
Strona 21 z 57

Autor:  Cybot [ 22 mar 2015, 12:37 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

à propos polskiego wydania, brakuje mi na rynku polskich wyadwców fantazji którą mają nasi dystrybutorzy filmów - konkretnie tłumaczenia tytułów.

Tu aż prosi się o swojskie "Podpory z eternitu"

Szczególnie, że przecież mieliśmy Wrotę Baldura

Autor:  Mark24 [ 22 mar 2015, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Niah napisał(a):
wodny napisał(a):
Ciekawe ilu z Was przejdzie ten tytuł. :D


Wszyscy którzy kupili? :roll:


ja pewnie odpadnę.
Ale oceniając wiedzę co poniektórych o tej grze to dałbym sobie rękę uciąć, ze przeszli już tą grę wielokrotnie....

Autor:  Atherius [ 22 mar 2015, 13:05 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

A co na ps4 nie wyjdzie? :> "kolejna gupia pisitofa gierka z kickstartera z grafiką z pegasusa!!"
Tak poważnie to ja nawet nie podchodzę, w najbliższym czasie wychodzi kilka głośnych produkcji i po prostu już nie zmieszczę w ramówkę poe a przejść aby przejść to nie to chodzi.

Autor:  Mark24 [ 22 mar 2015, 13:13 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

nie mów, że grafika ma być w modnym na PC retro stylu, bo już zapłaciłem, za tą każualową klikankę.

Koliduje mi z Bloodbornem :/

Autor:  Mendol [ 22 mar 2015, 13:17 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

kilka glosnych produkcji?
gta5, ktore konsolowy skonczyli pare lat temu?
czy wiedzmin, ktory nie wiadomo co zaoferuje.
faktycznie, czasu brak na granie.
moze project cars bedzie na maxa grywalne, ale to tez sie dopiero okaze.

Autor:  Atherius [ 22 mar 2015, 13:31 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Multi skończyli? Nice, bo głownie na to liczę, singielek to przecież x godzin i koniec.
Wiesiek jaki nie będzie to jest na mojej liście i na pewno go przemagluję od a do z.
Mendol sam masz czas na granie ale tak na prawdę w nic nie grasz albo idlujesz w docie oglądając replaye albo siedzisz na forum. Także jak mam poświęcać czas na byle co aby grać to wolę sobie poczekać na z góry upatrzone tytuły i tego się trzymać.

Autor:  raggnarok [ 22 mar 2015, 14:23 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Atherius napisał(a):
A co na ps4 nie wyjdzie? :> "kolejna gupia pisitofa gierka z kickstartera z grafiką z pegasusa!!"
Tak poważnie to ja nawet nie podchodzę, w najbliższym czasie wychodzi kilka głośnych produkcji i po prostu już nie zmieszczę w ramówkę poe a przejść aby przejść to nie to chodzi.


Przeciez kwiecien jest mega chujowy pod wzgledem gier. Idealny czas zeby usiasc do PoE.

Autor:  tomugeen [ 22 mar 2015, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

raggnarok napisał(a):
Przykład 2:
Nie wiem o co tu placz. Dla mnie to bardzo dobre zachowanie AI. Niby dlaczego maja zmieniac target jak moga przyjebac priestowi? :)


No przyklady byly dla zilustrowania dzialania systemu, nie do opisywanie konkretnie co jest zle.
Chociz tez uwazam, ze skoro juz biją, to samo to w sobie jest zagrozeniem. Dodaj do tego 3 instant hity poza kolejnoscia z bonusem do acc i dmg - problemem jest wplywanie na decyzje gracza, ktory nie moze sie repozycjonowac. Musi zwyczajnie siedziec na miejscu, bo kazdy krok to wyrok smierci.

Ja bede mial 3x CC: rogue z blindem, ciphera ze wszystkim^^ i chantera bijacego z bliska, wiec latwe do uzycia invocations na wrogach. + priest i 2 pala, wiec jak ktos padnie od zlego positioningu, to raczej bedzie moja wina.
Ale jak będzie sie to robić w przypadkowy sposob na melee postaciach, bo ruszyli nogą to sie będę irytował.


Ile masz /played ?

Autor:  Mendol [ 22 mar 2015, 14:36 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Atherius napisał(a):
Multi skończyli? Nice, bo głownie na to liczę, singielek to przecież x godzin i koniec.
Wiesiek jaki nie będzie to jest na mojej liście i na pewno go przemagluję od a do z.
Mendol sam masz czas na granie ale tak na prawdę w nic nie grasz albo idlujesz w docie oglądając replaye albo siedzisz na forum. Także jak mam poświęcać czas na byle co aby grać to wolę sobie poczekać na z góry upatrzone tytuły i tego się trzymać.



e, ze co? gram w dote, tlou, war thundera i pare popierdolek na vicie.
nie wiem wiec, skad ta twoja prawda, ale widocznie jak wiekszosc rzeczy, ktore piszesz - z dupy :)
teraz czekam na poe i bedzie fun.
to ty tylko lazisz wszedzie gdzie sie da, pitolisz o zajebistym pc i ciagle czekasz na te hity.
prawie jak kabraxis, tylko pewnie kompa masz lepszego :P


tomu: nie bedziesz sie irytowal, bo zanim zbierzesz druzyne, to juz patch bedzie.

Autor:  zaboleq [ 22 mar 2015, 16:02 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Jedyna wersja językową to chyba ENG voice i polskie napisy. Tzn ja mam zamiar w taką grać. No chyba, że jakość tego spolszczenia będzie tragiczna...

BTW
Czy wiecie coś na temat sekretów/smaczków w PoE? Chodzi mi o niespodzianki w stylu Kangax, zbroja ze skór(ta ulepszona), to bractwo magów w dzielnicy mostów(tam gdzie wchodziło się dzięki kamieniowi łotrzyków) albo np dom ze zbirami na piętrze w dzielnicy świątyń gdzie się furię niebios zdobywało(w sumie nadal nie wiem dla kogo oni pracowali...).

Autor:  tomugeen [ 22 mar 2015, 18:49 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Na 100% beda takie rzeczy. Fabularnie i budowa swiata ma kopac tylek. Smaczki tez sie musza znalezc

Autor:  Mark24 [ 22 mar 2015, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mendol napisał(a):
kilka glosnych produkcji?
gta5, ktore konsolowy skonczyli pare lat temu?
czy wiedzmin, ktory nie wiadomo co zaoferuje.
faktycznie, czasu brak na granie.
moze project cars bedzie na maxa grywalne, ale to tez sie dopiero okaze.


wystarczy bloodborne, do tego dochodzi FF type 0 i pozamiatane. Sam wiesz, że bloodborne to będzie miesiąc grania.

Autor:  yabaddi [ 22 mar 2015, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

tomugeen napisał(a):
TL;DR
Melee engagement polega na nakładaniu przez postać, najczęściej na jednego przeciwnika (lub nakładanie na nas przez przeciwników) w melee range statusu Engagment. W przypadku wyjscia targetu z melee range dostaje on specjalny instant atak.
Płacz jest głownie o to, że w praktyce nie trzeba uciekać od celu, zwyczajne poruszenie sie w combacie powoduje ten atak. Czesto powoduje to głupie śmierci.


Uua, ale się Tomu rozpisał.. I to ja niby robię doktorat z PoE? ;]

Bardzo dobre podsumowanie. Mogę dodać tylko jedną rzecz, o której niestety dużo ludzi zapomina. Status Engaged potrafi w niektórych okolicznościach wymusić na naszych postaciach drugi status, a mianowicie Flanked. Dzieje się tak, jeśli naszą postać oznakuje statusem Engaged jednocześnie 2 i więcej wrogów. Co robi Flanked? Generalnie "obiera" z Deflection - za każdego "przyczepionego" wroga -10 Deflection. Przekłada się to na dużo szybsze "schodzenie" postaci tankujących albo (tak jak w omawianym wyżej przykładzie) śmiertelne obrażenia w przypadku próby Disengage.

Polecany dla tanków talent "Hold the Line" zwiększa o 1 liczbę wrogów otaczających bez ryzyka oznaczenia statusem Flanked. Klasa Fighter ma dodatkowe predyspozycje w tym zakresie ze względu na ability Defender (3 wrogów engaged bez statusu Flanked). Stąd też moja opinia o klasie Paladyna jako słabiej nadającej się na tanka - bez w/w ability i talentu nawet duża kumulacja Deflection u tej klasy może pójść na marne gdy otoczy go 3-4 wrogów (bardzo częsty przypadek). W takiej sytuacji Paladyn otrzymałby status Flanked i penalty z tego tytułu za każdego atakującego go wroga (czyli adekwatnie -30/40 Deflection). Co więcej, obniżone Deflection przełożyłoby się nie tylko na ilość "wchodzących" hitów ale również każdy taki hit mógłby potencjalnie przerwać (Interrupt) atak Paladyna - brak ataków ze strony tanka niestety łatwo odciąga uwagę wrogów i sprawia, że zmieniają cel na taki, który zadaje więcej obrażeń np. Rogue'a lub któregoś z magów.

Autor:  raggnarok [ 22 mar 2015, 22:01 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Yup, bez Fightera nie wyobrazam sobie party - z dwoma w ekipie to bylby chyba easy mode, tbh :) Paladynke wysylam na jakies slabsze moby, a chyba w ogole zamienie ja na Ciphera.

@tomu: na razie 37h played.

Autor:  yabaddi [ 22 mar 2015, 22:16 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

raggnarok napisał(a):
Yup, bez Fightera nie wyobrazam sobie party - z dwoma w ekipie to bylby chyba easy mode, tbh :) Paladynke wysylam na jakies slabsze moby, a chyba w ogole zamienie ja na Ciphera.


Nom, Cipher to drugi w kolejności rzeźnik po Druidzie. Jest niesamowicie skuteczny bo jego czary potrafią "skakać" między wrogami lub kompanami, a dodatkowo nie są obarczone Friendly Fire.

Co do Fightera: (jak dla mnie) bezcenny jest ability Confident Aim. Obniżenie Recovery Rate z tytułu zbroi też jest nie od parady - częstszy atak to bardzo ważna cecha tanka, w połączeniu z np. Interupting Blows robi cuda. Robiłem wiele porównań ale zarówno pod względem przeżywalności jak i damage done Fighter bije Pala na głowę jako tank. Do Fightera moby się kleją i odpadają jedynie martwe ;)

Niemniej jednak nie umniejszam wartości Paladyna - jego aura Zealous Focus i mod Critical Focus też są wiele warte. Jest to świetna postać na support i pod tym względem cenię go wyżej od np. Chantera, który poza regeneracją Endurance i zwiększeniem DR tak na prawdę ma niewiele do zaoferowania.

Autor:  wodny [ 22 mar 2015, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

raggnarok napisał(a):
@tomu: na razie 37h played.

O matko. Nigdy w taką długą grę nie grałem. Teraz już wiem, że na pewno nie kupię, bo nie doszedłbym za cholerę do końca. Podziwiam.

Autor:  yabaddi [ 22 mar 2015, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

zaboleq napisał(a):
Czy wiecie coś na temat sekretów/smaczków w PoE? Chodzi mi o niespodzianki w stylu Kangax, zbroja ze skór(ta ulepszona), to bractwo magów w dzielnicy mostów(tam gdzie wchodziło się dzięki kamieniowi łotrzyków) albo np dom ze zbirami na piętrze w dzielnicy świątyń gdzie się furię niebios zdobywało(w sumie nadal nie wiem dla kogo oni pracowali...).


Jest wiele okazji do zrobienia czegoś choć bardzo łatwo to przeoczyć. Jedna decyzja potrafi zamknąć drogę do dodatkowego questa czy nagrody. W PoE bardzo ważne są nie tylko podejmowane decyzje ale również kolejność w jakiej rozwiązujemy różne sprawy. Dla przykładu - przebieg questa (w tym również nagroda) może zmienić się jeśli w odmiennej kolejności zagadamy do 2 różnych NPCów.. ;)

Jedna z takich ciekawostek była w becie ↘
Spoiler:

Autor:  Niah [ 22 mar 2015, 22:45 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

wodny napisał(a):
raggnarok napisał(a):
@tomu: na razie 37h played.

O matko. Nigdy w taką długą grę nie grałem. Teraz już wiem, że na pewno nie kupię, bo nie doszedłbym za cholerę do końca. Podziwiam.


Że co? 100h to mało.

Autor:  raggnarok [ 22 mar 2015, 22:57 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

yabaddi napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Yup, bez Fightera nie wyobrazam sobie party - z dwoma w ekipie to bylby chyba easy mode, tbh :) Paladynke wysylam na jakies slabsze moby, a chyba w ogole zamienie ja na Ciphera.


Nom, Cipher to drugi w kolejności rzeźnik po Druidzie. Jest niesamowicie skuteczny bo jego czary potrafią "skakać" między wrogami lub kompanami, a dodatkowo nie są obarczone Friendly Fire.



Nie wiem jak jest w becie, ale w fullu wiekszosc czarow druida ma wlansie friendly fire i dlatego nie mam go w party.

Autor:  tomugeen [ 22 mar 2015, 22:59 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

yabaddi napisał(a):
Jedna z takich ciekawostek była w becie ;)
Spoiler:


Spoiler inside, ale pokazuje ladnie, jak to fajnie zrobione
Spoiler:


@yab, jak to jest z tym flanked? Bo nigdzie dotychczas nie doszukalem sie info, ze moze to zależeć od engagement, tzn wyczerpanie max engagement nie powoduje ze kolejni przeciwnicy dają z buta flanked.
Na wiki jest "The character is flanked by two enemies standing to across one another." co jak dla mnie powodowane jest wzajemnym ułozeniem wrogów.

Albo ujmę inaczej: fakt, ze fighter nakłada engagement na 3 moby powoduje jedynie fakt, ze one mogą być ofiara DA, on sam jednak jest engaged przez kazdego z nich osobno.
Gdyby to był rogue/monk/pala z 1 engagement to też 3 przeciwników byłby przez kazdego z nich engaged, jednak tylko jeden z wrogów miały ten status od niego.
W obu przypadkach przesuniecie sie dla uniknięcia statusu flanked (wyjscie z otoczenia zeby miec ich po jednej stronie, chyba ze to tak nie działa wcale) powoduje tak samo ataki na fighterze jak i innych klasach.

Dla mnie engagement ma wykorzystanie ofensywne a nie defensywne. Postać z talentem +1 i duzym 2h dpsem częściej dostawałaby free hity na mobach kręcących sie wokół tanka.
Nie moge sie przestawić zeby widzieć to odwrotnie, natomiast może to wszystko wynikać z zachowania AI, które musze przetestować w praniu.


I tak robie 2x pala, chociaż szkoda ze to nie main będzie tankiem, dostawałby jeszcze wieksze bonusy defensywne za podążanie z orderem ;]

Co do chantera to mam troche inny pomysł, to robie go na dpsera. Nie będe wydawał 2 talentów na Healing over time przy chantach, zwłaszcza przy paladynach i priescie +cc od rogue i ciphera. Wezme coś do siekania i debuffów + co jakiś czas invocation (zobaczy sie jakie)
Zreszta, mój prasłowiański aumaua musi siekać, nie moze być pipą.

Strona 21 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team