MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 204 z 305

Autor:  pooma [ 30 sie 2010, 11:55 ]
Tytuł: 

Ash napisał(a):
troche bardzo czit ;]

imo troche w ogóle ;-) Chyba że masz trzecią rękę, bo raczej panel dotykowy jest mniej wiarygodny i wygodny od klawiatury..

Autor:  Oyci3C [ 30 sie 2010, 12:41 ]
Tytuł: 

Mogliby podrasować zerga, zostawić tossa i nerfnąć tanki u terka i byłoby git, a tak wygenerowali kolejne chore rozbieżności.

fu

Autor:  Razoth [ 30 sie 2010, 12:43 ]
Tytuł: 

Powinni imho wprowadzić cooldown zamiast energii dla Protossa na Chrono boost i dla Terrana na Mule/Scan żeby było sprawiedliwie względem Zerga w macro.

Autor:  Oyci3C [ 30 sie 2010, 12:52 ]
Tytuł: 

Czy ja wiem, zerg ma queen z larwami. Na kilku expach ładnie może nagle z ground nasrać air.

Autor:  raggnarok [ 30 sie 2010, 13:49 ]
Tytuł: 

Powinni dac spawn larw mozliwosc autocastowania...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 30 sie 2010, 13:51 ]
Tytuł: 

Zerg ma latwosc przestawiania produkcji naziemne/powietrze. No i mutaliski sa zajebiste do harasowania,a do tego ladnie klepia takie vikingi na przyklad. Zmiany poza tankami jak dla mnie na sile, ale moze dla pro graczy rzeczywiscie bylo imbalas.

Autor:  Oyci3C [ 30 sie 2010, 14:00 ]
Tytuł: 

Najbardziej po dupie dostał toss :(

Autor:  Ash [ 30 sie 2010, 14:03 ]
Tytuł: 

imo toss powinien troche dostac po dupie, ale zupelnie nie w tym miejscu.
ja bym nie nerfowal zealot rusha, tylko stalkery.

Autor:  Oyci3C [ 30 sie 2010, 14:04 ]
Tytuł: 

Dlatego teraz będzie pump my stalker moar.

Ja wiem, że ciężko się balansuje taki produkt ale kurna albo robią po całości albo wcale.

Autor:  Keii [ 30 sie 2010, 14:17 ]
Tytuł: 

Oyci3c, jak spojrzysz na changelog SC1 to tam było to samo - jedna/dwie zmiany na patcha, za to łatek w cholerę.

Autor:  Oyci3C [ 30 sie 2010, 14:36 ]
Tytuł: 

No wiem, tak sobie narzekam. :)

Autor:  lukaszn [ 30 sie 2010, 16:50 ]
Tytuł: 

raven , planetary fortress na expie i turrety :P

Autor:  Maalw [ 30 sie 2010, 16:52 ]
Tytuł: 

scan ? :roll:

Autor:  Highlander [ 30 sie 2010, 16:53 ]
Tytuł: 

lol? wszystkim? marinsami? tylko pizgasz tego swojego detectora z command center i zdechna ;p ja ich tylko uzywam do jakiegos harassu albo jak widze, ze koles w ogole nie ogarnia detectora. Ogolnie to jakkolwiek mi ich przeciwnik nie wykryl to zdazyli pasc. A mass DT jeszcze nie widzialem ;p

Autor:  Maalw [ 30 sie 2010, 17:02 ]
Tytuł: 

ghost i EMP

Autor:  pooma [ 30 sie 2010, 17:12 ]
Tytuł: 

Maalw napisał(a):
ghost i EMP

yep.
Poza tym wieksze jednostki sa mniej wrazliwe na stormy (np. mass marudery), ale generalnie jak ktoś dobrze ogarnia zele + ht + immortale to ciężko jest (vide ostatni finał sc cup).

Autor:  Highlander [ 30 sie 2010, 17:53 ]
Tytuł: 

jak sie obronic w p vs p gdy koles szybko leci pod moja rampe buduje jak najszybciej pylona i gate i wpierdziela mi sie 1 zetem ? ;d

Autor:  ShadorVD [ 30 sie 2010, 17:55 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
jak sie obronic w p vs p gdy koles szybko leci pod moja rampe buduje jak najszybciej pylona i gate i wpierdziela mi sie 1 zetem ? ;d


Ummmm, forge i canon? :p

Autor:  lukaszn [ 30 sie 2010, 18:03 ]
Tytuł: 

3 probki atakuja pylona reszta normalnie , koles przegrany w eko na starcie ;)

Autor:  WinterS [ 30 sie 2010, 18:11 ]
Tytuł: 

mistrzem taktyk nie jestem, nie moge sie wyrwac z bronze :lol: ale ostatnio fajna taktyke w T/T wymyslilem, niby nic odkrywczego, ale nie widzialem zeby ktos tak robil - lece scv'ka na jego rampe i zabijam mu jego scv budujace akurat depota czy tam raxy, troche micro trzeba ogarnac bo jeden raz rmb nie wystarczy, ale profit jest mega

Strona 204 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team