MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Starcraft 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833 |
Strona 204 z 305 |
Autor: | pooma [ 30 sie 2010, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Ash napisał(a): troche bardzo czit ;]
imo troche w ogóle ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 30 sie 2010, 12:41 ] |
Tytuł: | |
Mogliby podrasować zerga, zostawić tossa i nerfnąć tanki u terka i byłoby git, a tak wygenerowali kolejne chore rozbieżności. fu |
Autor: | Razoth [ 30 sie 2010, 12:43 ] |
Tytuł: | |
Powinni imho wprowadzić cooldown zamiast energii dla Protossa na Chrono boost i dla Terrana na Mule/Scan żeby było sprawiedliwie względem Zerga w macro. |
Autor: | Oyci3C [ 30 sie 2010, 12:52 ] |
Tytuł: | |
Czy ja wiem, zerg ma queen z larwami. Na kilku expach ładnie może nagle z ground nasrać air. |
Autor: | raggnarok [ 30 sie 2010, 13:49 ] |
Tytuł: | |
Powinni dac spawn larw mozliwosc autocastowania... |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 sie 2010, 13:51 ] |
Tytuł: | |
Zerg ma latwosc przestawiania produkcji naziemne/powietrze. No i mutaliski sa zajebiste do harasowania,a do tego ladnie klepia takie vikingi na przyklad. Zmiany poza tankami jak dla mnie na sile, ale moze dla pro graczy rzeczywiscie bylo imbalas. |
Autor: | Oyci3C [ 30 sie 2010, 14:00 ] |
Tytuł: | |
Najbardziej po dupie dostał toss :( |
Autor: | Ash [ 30 sie 2010, 14:03 ] |
Tytuł: | |
imo toss powinien troche dostac po dupie, ale zupelnie nie w tym miejscu. ja bym nie nerfowal zealot rusha, tylko stalkery. |
Autor: | Oyci3C [ 30 sie 2010, 14:04 ] |
Tytuł: | |
Dlatego teraz będzie pump my stalker moar. Ja wiem, że ciężko się balansuje taki produkt ale kurna albo robią po całości albo wcale. |
Autor: | Keii [ 30 sie 2010, 14:17 ] |
Tytuł: | |
Oyci3c, jak spojrzysz na changelog SC1 to tam było to samo - jedna/dwie zmiany na patcha, za to łatek w cholerę. |
Autor: | Oyci3C [ 30 sie 2010, 14:36 ] |
Tytuł: | |
No wiem, tak sobie narzekam. :) |
Autor: | lukaszn [ 30 sie 2010, 16:50 ] |
Tytuł: | |
raven , planetary fortress na expie i turrety ![]() |
Autor: | Maalw [ 30 sie 2010, 16:52 ] |
Tytuł: | |
scan ? ![]() |
Autor: | Highlander [ 30 sie 2010, 16:53 ] |
Tytuł: | |
lol? wszystkim? marinsami? tylko pizgasz tego swojego detectora z command center i zdechna ;p ja ich tylko uzywam do jakiegos harassu albo jak widze, ze koles w ogole nie ogarnia detectora. Ogolnie to jakkolwiek mi ich przeciwnik nie wykryl to zdazyli pasc. A mass DT jeszcze nie widzialem ;p |
Autor: | Maalw [ 30 sie 2010, 17:02 ] |
Tytuł: | |
ghost i EMP |
Autor: | pooma [ 30 sie 2010, 17:12 ] |
Tytuł: | |
Maalw napisał(a): ghost i EMP
yep. Poza tym wieksze jednostki sa mniej wrazliwe na stormy (np. mass marudery), ale generalnie jak ktoś dobrze ogarnia zele + ht + immortale to ciężko jest (vide ostatni finał sc cup). |
Autor: | Highlander [ 30 sie 2010, 17:53 ] |
Tytuł: | |
jak sie obronic w p vs p gdy koles szybko leci pod moja rampe buduje jak najszybciej pylona i gate i wpierdziela mi sie 1 zetem ? ;d |
Autor: | ShadorVD [ 30 sie 2010, 17:55 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): jak sie obronic w p vs p gdy koles szybko leci pod moja rampe buduje jak najszybciej pylona i gate i wpierdziela mi sie 1 zetem ? ;d
Ummmm, forge i canon? ![]() |
Autor: | lukaszn [ 30 sie 2010, 18:03 ] |
Tytuł: | |
3 probki atakuja pylona reszta normalnie , koles przegrany w eko na starcie ![]() |
Autor: | WinterS [ 30 sie 2010, 18:11 ] |
Tytuł: | |
mistrzem taktyk nie jestem, nie moge sie wyrwac z bronze :lol: ale ostatnio fajna taktyke w T/T wymyslilem, niby nic odkrywczego, ale nie widzialem zeby ktos tak robil - lece scv'ka na jego rampe i zabijam mu jego scv budujace akurat depota czy tam raxy, troche micro trzeba ogarnac bo jeden raz rmb nie wystarczy, ale profit jest mega |
Strona 204 z 305 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |