mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 295  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 13 paź 2013, 10:34 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Kurde chyba kupię BF4 bo mi się o wiele fajniej gra niż w 3 :/


+1

odpalilem po tych patchach, na medium mam srednio 30 fps, na low 38-45. jak najbardziej da sie grac, fajniej mi sie biega niz w bf3

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2013, 10:58 
Cytuj  
ta, nawet na moim zlomie to zauwazylem.

http://bf4central.com/2013/10/battlefie ... gtx-titan/
Battlefield 4 running at 4K resolution on 4x Nvidia GTX Titan - na najwyzszej jakosci lacze mi nie wyrabia hehe ;d

http://bf4central.com/2013/10/amdamd-pa ... ld-4-deal/
AMD paid up to $8 million for Battlefield 4 deal

esport w bf4 http://www.youtube.com/watch?v=d-YoHWkkjnU hehe


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 08:29 
Cytuj  
Czy mi się zdaje, czy w tym bf4 jest jakiś "auto-lean", automatyczne wychylanie?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 08:31 
Cytuj  
Jest.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2013, 11:03 
Cytuj  
Nowy trailer SP BF4 jest. Może w końcu będzie singiel, który nie znudzi po godzinie. W ogóle to łapię hype, jeszcze tydzień, idealnie wychodzi na długi weekend.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2013, 15:45 
Cytuj  
Sorry ale musiałem :P


Obrazek


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 paź 2013, 15:49 
Cytuj  
Podoba mi się, że DICE zna swoje miejsce i pokornie przedstawia się jako murzyn EA.

Godne podziwu i niezwykle trafne.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 paź 2013, 16:45 
Cytuj  
btw. na pewno to nie bylo motion capture i czy aby jakis pies przy tym nie ucierpial? ;]

I to fakt, neistety DICE to pokorny murzyn EA, podobnie jak IWD jest cyganem Activision.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 paź 2013, 17:27 
Cytuj  
Highlander napisał(a):

I to fakt, neistety DICE to pokorny murzyn EA, podobnie jak IWD jest owczarkiem Activision.


Fixed


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 paź 2013, 13:20 
Cytuj  
bf pro league
http://battlefield.esl.eu/

huehuehue


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2013, 14:33 
Cytuj  
Ale co huehuehue? Że jak ludzie mają parcie i chcą strzelać do siebie bardziej competitive niż latać z randomami to jest śmieszne? W Bf też trzeba umieć strzelać High, to tak gwoli ścisłości. Szczególnie, że taki Defuse czy Domination dzieją się na znacznie mniejszych mapach a dodatkowo w defuse jest perma death. Jest spect, zapewne w końcu pojawi się BattleRecorder (chociaż ludzie nagrywają też innymi softami, które nie obciążają kompa prawie w ogóle) i to styka. E-sport jest tam gdzie ludzie chcą grać.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 paź 2013, 14:36 
Cytuj  
Ok. Dziekuje za wyjaśnienie. Dla mnie to jest żaden esport, i tyle. Wole w to pograc casualowo.

W bf3 tez były takie początki... dla mnie lipa z tego wyszla. Aha no i jest EU vs USA... na konsolach.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2013, 15:18 
Cytuj  
High nie ma jako takiej definicji co jest e-sportem a co nie jest. To jest po prostu rywalizacja albo o "chwałę" albo o jakąś kasę.
To, że ty nie widzisz e-sportu w Bfie 4 nie oznacza, że tego e-sporty w bfie nie ma. To są tylko twoje widzi-misie. Skoro ESL coś robi w tym temacie, skoro samo DICE/EA też ma na to parcie bo widzi w tym kasę oraz sami gracze też są tym poważnie zainteresowani to ja nie wiem gdzie Ty widzisz problem...

Jedyne czego można by się uczepić na tą chwilę to brak recordera ale gracze i z tym sobie radzili w bf3 używając zewnętrznego softu. Jest spect i to jest podstawa do wszystkiego. Reszta zależy od community.

Poza tym jeszcze nie było premiery. Przed nami kilka dodatków oraz sporo paczy, które na pewno nie tylko będę poprawiały bugi czy wprowadzały balans ale zapewne będą nakierowywać rozgrywkę bardziej w stronę e-sportu. Nawet jeśli w bf4 nie będzie to mega idealne(a i tak jest duży progress w porównaniu do BF3) to kolejna część na pewno nie będzie miała żadnych braków.

A co do konsol - to niech sobie grają. Gracze konsolowi nie mogą między sobą rywalizować?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 paź 2013, 18:24 
Cytuj  
W przypadku fpsow to na konsolach to paraolimpiada.

esport przeszedl obecnie do mainstreamu czy stal sie po prostu popularny. Ale dalej mozna latwo powiedziec co jest bardziej pro, bardziej competitive. Niech sobie graja, ale ja tez moge miec inne zdanie i to wysmiewac. Jak pisalem, kiedys interesowal mnie jako tako esport, w tej chwili przybiera forme, ktora coraz mniej mnie sie podoba. Starczylo mi spojrzec na show w postaci LoLa na PGA, rzyg.

W tej chwili tym swiatem rządzi tylko pieniądz. Wole jak najwazniejszym kryterium jest "pro", "skomplikowanie" i "rywalizacja". Obecnie chyba im cos jest latwiejsze to tym lepiej.

Wydawcy teraz przy kazdym tytule pierdola o "competitive" i "sandboxach", wiecej w tym marketingu niz prawdy. W bf3 tez byla o tym mowa. w CoD co roku pierdola o dedykach i mod toolsach, ale nie zawsze to gracze dostaja. DICE nic praktycznie nie wie o esporcie. Kolejne czesci nie beda mialy brakow? Historia pokazuje na przykladzie CoDa, ze im dalej to gra stawala sie coraz mniej competitive. Obecnie esport w fpsach to tylko CSGO.

imo, pub w bf3 byl bardziej fun niz wszelkie competitive. Granie takie sobie, ogladac w ogole sie tego nie dalo.

Tak serio to w BF najwiekszy sens w competitive ma tryb conquest, jak to bylo wczesniej. Ale 8vs8 to ciezka sprawa juz. Poza tym, ze stajni EA... competitive ma byc niby Titanfall.

Tia, ESL to autorytet w chuj.
http://battlefield.esl.eu/news/backgrou ... -gamemode/
"After much deliberation, ESL and DICE came to the conclusion that the 5on5 Domination gamemode would be the best to use in competitive play."
Serio... Dominacja? Japierdole.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 paź 2013, 10:04 
Cytuj  
Sorry za Wall of text. Potem pewnie nic nie odpisze bo jest PoE a niedługo BF i w sumie nie chce mi się wiecej z toba kłócić na ten temat High. Moja dobra rada - przestań w końcu teoretyzować i pokaż w jakiejś grze skilla. Bo teraz to jesteś jak panowie z CafeFutball...

Titanfall może być tak samo competitivie jak miał być Brink swego czasu... Siedząc w temacie zapewne wiesz co z tego wyszło. Z Titanfallem wiec trzeba poczekać i raczej nie liczyć póki co na zbyt wiele bo gry jeszcze nie ma i w sumie za wiele o niej nie wiemy.

Ten OpeningCup w Domination to może nie najlepszy wybór ale to tylko opening cup w końcu. ESL chce przeznaczyć na rok jakieś 130k Euro na BF4 więc jest to jakaś kasa, która przyciągnie całkiem sporo graczy (na pewno więcej niż BF3). No a dalej wszystko zależy od popularności samej gry i tego co przyniosą kolejne pacze i DLC. Dla takiego EA to nie problem ciągnąć jednocześnie BF4 i Titanfalla - mają takie zaplecze/kasę, że mogą sobie pozwolić na eksperymenty.

I jedna zasada:

O tym jaki jest twój poziom dowiesz się dopiero wtedy gdy zaczniesz próbować grać competitive. Z tym, że nie każdy jest zainteresowany taką grą bo po co?? Jesteś głupcem, jeśli oceniasz poziom jakiejś gry tylko po tym, że tobie się w nią chujowo grało a ty właśnie tak robisz. Coś Ci się nie podoba, masz swojego faworyta i tyle. Ja nie odbieram skillowości żadnej grze. Nawet kurwa w soldata trzeba włożyć sporo pracy, żeby być najlepszym. Im więcej graczy gra w daną grę tym większa szansa, że poziom rozgrywek będzie wyższy. Nie możesz jednak powiedzieć, że gra w która gra najwiecej osób ma najlepszych na świecie graczy. Nie każdy gra tam, gdzie jest kasa i nie każdemu dany tytuł musi się spodobać. Niektóre sceny są na dodatek dość skamieniałe...

Mnie po prostu śmieszy pierdolenie o pro, skomplikowaniu i rywalizacji. Co świadczy o tym, że gra jest Pro?? Już tyle razy było mówione, że CS swoją popularność zawdzięcza tylko temu, że był tak naprawdę pierwszy na pewien sposób i na dodatek startował jako darmowy mod do HL. Ręsztę zrobiło community i samo Valve widząc w tym spory biznes(tylko pchnęli wózek). W końcu każdy kiedyś chciałsię bawić w AT i Terrorystów. TeamFortress 2 jest F2P i też przyciągnęło w uj ludzi. I gwarantuje Ci, można tam robić bardziej Pro akcje niż w CSGO.

Właśnie CS jest przykładem odgrzewania kotleta wciąż i wciąż dzięki czemu reszta gier może się wybić. Z tym, że scena CSa obroni się sama w sumie jest ogromna. Valve nie musi tutaj jakoś bardzo pomagać. Proste zasady, gra chodzi na kompie sprzed epoki i jest tania jak barszcz. Dodatkowo urosła do rangu legendy co tylko jeszcze bardziej przyciąga graczy.

CS ma mechanikę prostą jak budowa cepa. Ogarnięcie strzelania to inna sprawa ale tutaj każda gra ma jakiś learning curve. Dajmy na to taki oto przykład:
W CS wybór broni tak na prawdę nie jest jakoś mega istotny. Odległość do celu pozwala z reguły strzelać z każdej broni a i tak większośc ludzi ogranicza ten wybór do 2-3 pukawek. Nie istnieje w sumie coś takiego jak dobór broni w zależności od mapy bo karabiny szturmowe są tak samo skuteczne na dystanse na których przyjdzie Ci walczyć w CS. Tak na prawdę trzeba wiedzieć jak dana broń strzela i tyle. Reszta to teamPlay i zimna krew.

Teraz porównaj samo strzelanie do tego bfowego. Pomińmy podział na klasy na tą chwilę. W bfie masz zarówno close combat jak i mid/long range combat. Dobór broni i celownika jest więc kluczowy. Są teamy, które np mają tak opanowane mapy, że potrafią zmusić przeciwnika do walki w mid range combacie. Nagle okazuje się, że tym masz zoom x4 albo nieodpowiednio dobraną giwerę i dupa. Dodatkowo kamfulaż olewany przez przez tak wiele osób ma jednak kolosalne znaczenie (tym bardziej w bf4, gdzie będą zmienne warunki pogodowe(wiatr, deszcze etc). Dodajmy do tego kolejny fakt, że w BF4 musisz mieć oczy do okoła głowy bo mapy swoją budową różnią się znacznie od CSa, gdzie trzeba być ślepym, żeby nie zauważyć swojego celu. Pojazdy przemiliczmy - wystarczy w sumie powiedzieć, że 2 ogarniętych kolesi w helce potrafi sporo namieszać (ale jeden koleś z RPG też może wiele o ile umie z niej strzelać).

Mam wrażenie high, że swoją wiedzę o nowych bfach opierasz na podstawie 20-30h grania i nie masz pojęcia co się w bfie dzieje. Tak się skłąda, że zapewne większa ilośc wiary z tego forum przegrała pewnie kilkaset h w cs, et czy quake bo te gry są stare jak świat. Mimo wszystko 99% populacji gra sobie na lajcie na serwerach gdzie poziom jest różny - od totalnego dna do wymiataczy. I tak samo może być w każdej grze.

To, że trzeba mieć jakąś strategię to inna sprawa. Myślisz jednak, że w BF grając jakieś cupy nie trzeba mieć opracowanej strategi tylko każdy biega na pałę? Mam w robocie kumpla, którego klan był o ile mnie pamięć nie myli zajął 3 w Europie w rushu w BF3. Widziałem jak gra, widziałem jak grają jego kumple i gwarantuje Ci, że jest zajebiście ogromna różnica w znajomości mechaniki samej gry i tym, jak oni grają między osobami, które mają przegrane nawet te 200-300h. A w BF4 będzie to jeszcze bardziej widoczne. Wystarczy fakt, że kamuflaż zacznie odgrywać naprawdę ważną rolę, szczególnie na tych mapach gdzie będą panowały zmienne efekty pogodowe.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2013, 10:44 
Cytuj  
Pierdolisz.

Nie będę tego całego czytal. Jedyny sens w BF competitive miał CQ, robienie z tego CoD like shitu z dominacja czy defuse to kretynizm. W BF2 to miało jakiś sens http://www.youtube.com/watch?v=fZGwr0yI73w
Jak to ktoś pisal, seria BF nigdy nie była specjalnie competitive. I nie ma w tym nic zlego. Uwazam ,ze fajne jest granie w ta gre na publiku i nic więcej i nie nadaje się do esportu. Nie mowie, ze z tego powodu gra jest gowniana po calosci. BF ma slabe wsparcie by to pchnąć w sensowny sposób. Titanfall to ja i tak nie wierze, ze cos z tego będzie. Chuja tam oczy dookoła glowy jak polowa map to linia prosta (bf3) i glownie gra się na spawn rapy. I nie z takim net code i hit reg.

Jakie znowu zaplecze ma EA? Rzadko kiedy ktoś dokłada do tego interesu, jak się okazuje, ze się nie będzie krecic to wydawca gry szybko quituje. To jest w rękach graczy, sponsorow, crowdfunding (choćby dota/csgo)
Valve przynajmniej umie to pocisnąć w dobrym kierunku.

Nigdy tez nie pisałem, ze CS jest gra jakas super. imo jest jedna z najbardziej overrated gier. Ale dalej milion razy bardziej competitive niż BF. W TF2 istnieje scena competitive i ma się dość dobrze. Tylko sam gra jest trochę mało nastawiona na aim. I w TF2 gra więcej osob niż w BF. Gracze BF czy TF2 to jednak w większości nie ten target. Podobnie CoD. ET było lepsze od CSa, znacznie.

I jak pisałem wcześniej. CS nie wychodzi co dwa lata. I dla mnie jest w chuj roznica miedzy CS16, CSS i CSGO.

Brink został udupiony przez acti/betheda/id, slaby performance i wpływ konsol. Core gry było jako takie. Zreszta splash damage nie może się ogarnąć.

Skomplikowanie? prosta sprawa. Wiekszosc nowych fps w porównaniu do Quake polega na tym-"move forward+press fire" i koniec. I może SC2 nie jest skomplikowany milion razy bardziej niż jakiś lol... w bf to już nie skomplikowanie, a po prostu losowość.

I tak, można powiedzieć, ze gram competitive, bo Quake sam w sobie taka gra jest. Czy mixy w CS. Dalej jest to lajtowa odmiana competitive.

PS. nie grasz competitive, masz w dupie fpsowy esport, a się klocisz, ze bf może być w chuj progejmowy, wtf. Rly, na chuj na sile z tego robic esport jak się do tego nei nadaje, lub nie umieja się do tego zabrać. Ja skomentowałem, ze fajnie polatac po pub, ale esport to lipa.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 paź 2013, 10:49 
Cytuj  
Na razie to tylko ty pierdolisz High. Esportem będzie to w czym ludzie będą chcieli rywalizować, to czy gra jest zbudowana z myślą o competetive gaming jest sprawą drugorzędną. No i zabolek ci pojechał od ekspertów cafefutbol. :<


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2013, 10:57 
Cytuj  
Już pisałem, ze takie cos to dla mnie chujowy esport. Wole gdy competitive gaming jest przed popularnoscia czy pieniędzmi. Zamiast Quake, SC2, CS -> WoT, LoL, BF. To w takim zestawieniu to faktycznie BF jest pro.

Jakos we wszystkie ostatnie CoDy ludzie chcieli grac competitive, a praktycznie nic z tego nie wyszlo i lepiej się trzymają cod2 i cod4.

w dupie mam jakies cafefutbol, nie oglądam pilki, w Polsce ten sport akurat powinien być zakazany.
Raczej to Wy zachowujecie się jak obrońcy krzyża.

Jakby chcieli zrobić z tego esport, to trzeba postawić z CQ, gra w to tyle luda, ze daloby rade 8vs8. battlerecorder + sensowne mapy i cos może się zacząć krecic. Ale dalej to będzie piertruszkowa liga.

shootmanie zrobili jako competitive gaming i dla mnie to gra przy której można ziewnąć.


_________________
.


Ostatnio edytowano 25 paź 2013, 11:03 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 paź 2013, 11:03 
Cytuj  
wez przeprowadz wywiady z paroma aktywnymi pro playerami to bedziemy wiedzieli na czym stoimy.
bo na razie smecisz od miesiecy, w co drugim zdaniu wrzucajac, ze i tak nie masz czasu grac :)
od teoretyzowaniu to juz tutaj mamy paru specjalistow ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2013, 11:12 
Cytuj  
i jaki będzie sens wywiadu z przedstawicielem quake, cs, bf, tf2 itp. ? Każdy będzie bronil swojego. Najbardziej wartościowe będą zapewne wypowiedzi Quakowcow (bo są najbardziej dorośli), którzy oprócz wykoksowania skilla w tej grze, grali również 4fun w inne gry. Cooller chyba nawet promuje dirty bomb, ale mu za to placa. Guard myslal nad Titanfallem. Ale Ci gracze graja bardziej dla competitive/hobby niż samych pieniędzy. Sporo tez gralo w ET.

W samym gatunku quake... to ql to raczej jest uważany za bardziej casualowy, a cpma często się graczom ql wydaje zbyt hardcorowy. I nie musze być zajebistym graczem by to widzieć.

Dla mnie competitive > kasowy esport

Mendol, sadze, ze akurat gram nawet dużo więcej niż Ty.

Dla mnie to żabol smieci broniąc BFa jak swojego dziecka. Ja tylko walnalem komentarz, ze to żaden tru esport, a ten jebal wall of text. Az zacytuje napisałem "huehuehue" a ten zlapal bol dupy.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 295  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.