MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Star Wars: The Old Republic https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312 |
Strona 22 z 203 |
Autor: | iniside [ 15 lut 2010, 15:51 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): HeroEngine to chyba tez Age of Conan ?
Styl grafiki w SW:TOR powoduje ze unikajac realizmu nie beda mieli klopotow z wydajnoscia po stronie klienta, mi osobiscie nie podoba sie takie cos ale tu chyba by trzeba zapytac dzieci co sie wychowuja na carton network i na animowanych sw, to jest ich przyszly glowny klient. Funcom uzywa autorskiej technologii. HeroEngine, powstał jako silnik do Hero's Journey, i pozniej dopiero jako Middleware na uhm masowy rynek. |
Autor: | Junkier [ 15 lut 2010, 16:07 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Tutaj znowu trzeba zauwazyć, że przez okolo 30k lat historii postęp technologiczny jest w zasadzie zerowy.. A zeby bylo smieszniej to technologie ktore zostaly wyznalezione w czasie wojen klonow, sa obecne 5000 lat wczesniej, bo kto by sobie zadał trud pomyslenia jakby to moglo byc kiedys.
A to nie jest problem tylko SW, prawie każde uniwersum z historią sięgającą kilkanaście) tysięcy lat wstecz tak ma. Zwłaszcza w fantasy co chwilę jesteśmy raczeni historią cywilizacji które zatrzymują się gdzieś na etapie średniowiecza i przez kilkanaście wieków nie mogą wymyśleć nic nowego, jakby autorzy nie umieli wyjść poza schemat narzucony przez Tolkiena. W sf to samo, co widać na przykładzie SW, broń laserowa, gwiezdne myśliwce i niszczyciele to maks, potem kompletny zastój. W Polsce mamy przynajmniej Sapkowskiego u którego postęp naukowy jest i widać, że ten świat w miejscu nie stoi, albo Dukaja u którego magia jest wykorzystywana do budowania statków kosmicznych i wspomagania oddziałów komandosów (Ruch Generała) ze o jego wizji rozwoju technologicznego z Perfekcyjnej Niedoskonałości nie wspomnę. |
Autor: | Sparth2 [ 15 lut 2010, 16:13 ] |
Tytuł: | |
Jak sie chce to mozna dobrze wytlumaczyc ten zastoj technologiczny. Vide unwiersum Dune, wspomniane juz WH40K czy Fadding Suns. Rozwoj cywilizacji w swiecie fantasy byl fajnie pokazany w Arcanum. Z drugiej strony nawet u Tolkiena tez wszystko stoi w miejscu ![]() |
Autor: | ShadorVD [ 15 lut 2010, 17:20 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Shador von Dal napisał(a): Osobiscie wole swiat SW Ale tak naprawde to nie bedzie swiat SW. SW to Vader, Imperium i rebelianci, a nie cos z przed tysiecy lat. Swiat SW masz w SWG, w SWTOR bedzie swiat TOR, ktory bardzo mocno sie rozni od swiata SW. X. No w pewnym sensie tak, ale dla mnie osobiscie to jest uniwersum. Jedi, Sith, dobra i zla moc itp. to jest dla mnie SW a nie konkretne osoby czy tez sam czas trylogii. A jesli chodzi o swiat KOTOR, w nim bylo duzo przeslanek historycznych ktore, uwierz mi, bardzo mi pasowaly ![]() @Mrynar Warhammer to co innego niz Warhammer 40.000 oni nigdy nie starali sie tych dwoch swiatow konkretnie laczyc wiec IMO mylny przyklad. edit: Laczyc = linia historyczna |
Autor: | ShadorVD [ 15 lut 2010, 19:06 ] |
Tytuł: | |
Bumpne temat troche do gory, nie wiem czy czytaliscie: Star Wars: The Old Republic: Some Concerns about The Old Republic |
Autor: | Highlander [ 23 lut 2010, 19:48 ] |
Tytuł: | |
http://www.trojmiasto.pl/info_imp.php?id_imp=148382 musicie tam być ;p |
Autor: | kamilus [ 23 lut 2010, 20:13 ] |
Tytuł: | |
Dzięki. Pojadę ![]() |
Autor: | WithnesS [ 23 lut 2010, 20:50 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): http://www.trojmiasto.pl/info_imp.php?id_imp=148382
musicie tam być ;p Trzeba będzie się wybrać. Tylko mam dylemat czy z kumplami, czy z panną D:< W sumie, jedno nie wyklucza drugiego. |
Autor: | Piaskowy [ 23 kwi 2010, 09:10 ] |
Tytuł: | |
Prawie jak gameplay. http://www.gametrailers.com/video/exclu ... wars/64689 |
Autor: | ubeck [ 23 kwi 2010, 09:22 ] |
Tytuł: | |
Strasznie statyczny ten "gameplay". W takim sensie, ze postac stoi w miejscu i napierdala. Praktycznie zero ruchu. |
Autor: | iniside [ 23 kwi 2010, 09:32 ] |
Tytuł: | |
Ehe. Rly. Nie ma to jak statyczny combat w grze z literkami SW. Dooki walka na miecze nie bedzie wygladac conajmniej tak jak w Jedi Academy ta gra bedzie failem. |
Autor: | BaSti90 [ 23 kwi 2010, 12:06 ] |
Tytuł: | |
No te walki na miecze wyglądają kiepsko ;/ Może to jeszcze poprawią. Bounty Hunter wygląda dość interesująco. |
Autor: | Keii [ 12 maja 2010, 07:46 ] |
Tytuł: | |
http://www.massively.com/2010/05/11/sta ... year-2011/ |
Autor: | Oyci3C [ 12 maja 2010, 08:28 ] |
Tytuł: | |
lawl kolejny tytuł co będzie leżakował przez parę lat po czym wyjdzie na zdezelowanym engine, w najgorszym okresie i po 3 miesiącach będzie f2p |
Autor: | iniside [ 12 maja 2010, 08:35 ] |
Tytuł: | |
Wogole mnie to nie zaskoczylo. Szczerze mowiac to nie ma na co czekac tbh. Wole sie hypowac na Guild Wars 2.. |
Autor: | Bloodleaf [ 12 maja 2010, 09:18 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Wogole mnie to nie zaskoczylo. Szczerze mowiac to nie ma na co czekac tbh. Wole sie hypowac na Guild Wars 2..
Same , na SW też czekałem ale dobili mnie tą datą wydania , może do 2013 się uwiną. |
Autor: | MagPS [ 12 maja 2010, 09:30 ] |
Tytuł: | |
do tego czasu to wyjdzie w40k ![]() |
Autor: | iniside [ 12 maja 2010, 09:46 ] |
Tytuł: | |
MagPS napisał(a): do tego czasu to wyjdzie w40k
![]() Na E3 bea pierwsze szczegóły. Jeśli to bedzie TPS ala MAG to sie naprawdeeeeee uciesze. Sral na MMO -;-. |
Autor: | Templair [ 12 maja 2010, 10:45 ] |
Tytuł: | |
Na E3 maja ponoc uderzyc z pelna moca wodospadu z gameplayem and stuff ... T. |
Autor: | Sparth2 [ 12 maja 2010, 18:24 ] |
Tytuł: | |
Jak ktos slusznie zauwazyl na Massive: rok fiskalny 2011 w EA konczy sie 31 marca 2011, wiec SWTOR ukaze sie przed wakacjami 2011 (mniej prawdopodobne), albo przed jesienia 2011, przed swietami (bardziej prawdopodobne). Bioware pokazalo juz sporo z tej gry i nie sadze, aby przesuneli premiere na 2012. |
Strona 22 z 203 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |