MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33061
Strona 22 z 162

Autor:  Arturnik [ 25 wrz 2013, 06:27 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Nah, gry za bardzo sie roznily zeby mozna bylo je porownac.
Calkiem solidne bylo ETQW ale afair wyszlo jakos razem z TF2, do tego developer wydal chyba z 5 patchy po czym gre calkowicie opuscil, ja problemow z optymalizacja zadnych nie mialem, ale grajac regularnie z tygodnia na tydzien bylo widac jak gra umiera pod wzgledem ilosci graczy i serwerow. Podobnie jak BF2142 troche.

Autor:  Highlander [ 25 wrz 2013, 07:44 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Ta, tez slyszalem o wpływie TF2 bo tryb gry jest bardziej podobny. ETQW jest an id tech i przynajmniej teraz gra fajnie lata, ale już nie ma co liczyc na taki silnik bo -> Zanimax. A możliwości tez sporo było w tej grze, jakies stawianie wieżyczek itp. a BF2142 tez szkoda, w sumei to planetside 2 tez raczej umiera. Widac, ze albo military setting się sprawdza albo czapeczki heh

imo jakby Splash Damage rozwijalo te gry jak Valve to bylyby pewnie na topie. A nie wydac, pare patchy i walcie się.

Autor:  Highlander [ 26 wrz 2013, 23:24 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

hah, prawie udalo mi sie wylapac klucz za free do ETQW ;]

http://www.youtube.com/watch?v=6jJdmCy5K0M&hd=1 - Quake 3 Arena - Nightmare - Teaser
po prostu wow, masakra ,ze Q moze w takim filmie tak zajebiscie wygladac
+http://www.youtube.com/watch?v=fKwaI8SvTCQ

hmmm... gracz Quake - Cooller przychyla sie do dirty bomb / extraction? Czy tylko dlatego, ze jakis sponsoring wchodzi w gre?
https://twitter.com/AntonSingov
http://www.youtube.com/watch?v=ZtX93wN88XE - tutaj video jak gra... calkiem niezle to wyglada, niestety nic nie rozumiem co gada ;d
Byc moze jednak najlepiej zapowiadajaca sie gra f2p na ue3 (mam po dziurki w nosie tego enginu), nie sadze, ze bedzie P2W.
http://www.youtube.com/watch?v=tDHyNK7T9vQ everything you need to know
beta 1 pazdziernik

ten system echo wyglada wypasnie.

Autor:  Turbot [ 27 wrz 2013, 09:21 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Dla mnie wyglada jak brink tylko z gorsza grafiką. Po za tym tak jak w brinku 2 gosci stanczy na przeciwko siebie i wywala caly magazynek zeby cokolwiek zrobic

Autor:  Highlander [ 27 wrz 2013, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Bo może w ET nie musiales się naszczelac ;)

Grafa faktycznie taka sobie, może rzeczywiście gorsza od Brinka, którego lubiłem nawet. I gra miała potencjal, ale został zmarnowany. Być może to nawet wina Bethedy... i uwielbiam to uogólnianie, ze tzeba caly magazynek wywalić. Pewnie przez to wychodzi tyle tych pseudorealistycznych gier...

Kit z grafika, najgorsze, ze wydaje to Nexon (choc niby SP ma ponoc kontrole) i to, ze to już nie jest id tech... a UE3, który imo nadaje się tylko do tych wolniejszych szczelanek :(

brink http://www.youtube.com/watch?v=PVook4agdfg&noredirect=1 tylko ten skryptowany movement...

Autor:  Nyx [ 27 wrz 2013, 09:29 ]
Tytuł:  Re: Odp: Dynamiczne FPS'y

Nom dlatego nigdy nie gram na normalu w bf

Autor:  Highlander [ 27 wrz 2013, 09:35 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

I wmawiajcie sobie jakie to zajebiscie realistyczne.

żal w pizdu.

Autor:  Nyx [ 27 wrz 2013, 09:36 ]
Tytuł:  Re: Odp: Dynamiczne FPS'y

Nie, poprostu more fun

Autor:  Highlander [ 27 wrz 2013, 09:38 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

jeszcze większe easy mode. I wyjazd mi tu z BF. W zasadzie o dirty bomb tez nie powinienem tu pisać...

Bo już nie ma dynamicznych fpsow... poza QL a reszta prawie nei istnieje.

Autor:  Mendol [ 27 wrz 2013, 09:39 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

o jak ty pierdolisz high :)
dlaczego o dfo nie napiszesz? przeciez to dynamiczny fps :P

Autor:  Highlander [ 27 wrz 2013, 09:46 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Pisalem, chociaż nie wiem czy już nie zdechl, niestety. Już się nie orientuje.
No i nie jest to standardowy fps.

Pisze pseudorealistyczne, bo weź taka Arme, zabija się 1 kulka czy 2, ale nie jest latwo wycelować/trafic.

I nie nie pierdole, w cod mimo, ze gralem na HC to był dla noobow max.

Autor:  Mendol [ 27 wrz 2013, 09:47 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

piszesz glupotki bo nadal oczekujesz, ze ktos zrobi ci idealnego fpsa.
a nie zrobi, wiec se gadamy o wszystkim po kolei.
imo bf tez potrafi byc dynamiczny, a tryb hc jest naprawde zacny i wcale nie taki easy mode :)

w coda gralem w normale i hc i wszedzie bylo fajnie.
a pierdolisz, bo znowu sie czepiasz, ze ktos lubi cos innego niz ty :)

Autor:  Highlander [ 27 wrz 2013, 09:51 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Może dla Ciebie.

I nie kuzwa, BF nie jest dynamiczny, chyba, ze mówisz o dynamice kogos niepełnosprawnego na wozku. I jest easy mode normal a HC jeszcze bardziej. Tak to jest jak się celować nei umie, co w sumie powinno być najważniejsze w grach fps. Wybij sobie dynamikę w bf z glowy.

Z obecnych fpsow najbardziej dynamiczny i szybki jest chyba CSGO / TF2. :roll:

Nie czepiam się, bo to temat o grach fast paced. A lubic to sobie możecie co chcecie, to nie znaczy, ze os nei jest dla noobow.

Autor:  Nyx [ 27 wrz 2013, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Odp: Dynamiczne FPS'y

Wytlumacz mi dlaczogo wypierdalanie calego magazynka w typa jest takie pro plx. Potem dochodzi do takich sytuwcji ze gosc sobie bezmyslnie I radosnie biegnie po ulicy dostanie serie z kalacha I biegnie dalej

Autor:  Mendol [ 27 wrz 2013, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

no ja lubie i w moim wieku jestem noobem :)
ale nie opluwam sie za kazdym razem, jak ktos smie napisac, ze nie mam racji.
dla mnie bf, na niektorych mapach byl dynamiczny (nie mowie o skakaniu po scianach i napierdalaniu rakiet w powietrze bo to chuj a nie dynamika).
csgo dynamiczny? w ktorym miejscu? tak samo walisz hedy jak w bfie. tf2 jest dynamiczny ze wzgledu na swoj styl i przy 16 graczach na mapie faktycznie mozna zrobic wiecej w tym temacie, niz jak napierdalaja ci sie 64 osoby na mapie.
wez sie ogarnij ;p

Autor:  Kabraxis [ 27 wrz 2013, 10:00 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Wypierdalac mendole i reszta z CoDami i BFami stad.
High nie pzzejmuj sie pierdoleniem bezguscia, noskilli i rob swoje. Ja wogole sie dziwie ze im odpisujesz. Dla mnie jak ktos mowi ze CoDy sa fun (i dynamiczne.... lmfao) to od razu skresla jakokolwiek dyskusje bo to jest tak jakbys chcial rozwawiac o kinie z kolesiem sliniacym sie na filmy Uwe Bolla albo o samochodach z plastikiem, ktorego najwiekszym osiagnieciem jest lezenie na tylnich siedzeniach. BF jest juz tez calkiem blisko zeby zajac podobna pozycje, bo to w sumei to samo jest co CoD.

Cytuj:
(nie mowie o skakaniu po scianach i napierdalaniu rakiet w powietrze bo to chuj a nie dynamika)


ahahah... no i o czym my tu rozmawiamy. High olej go - koles jak zwykle nie ma pojecia o czym jest topic i o jakich grach my tu rozmawiamy i jakie lubimy. Totalna ignorancja i skrajny idiotyzm. Albo trolling. Sam juz nie wiem.

Wyjebywac z tym hamburgerowym scierwem stad.

Autor:  Highlander [ 27 wrz 2013, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Bo może trzeba trafiać i pizgac po lbie najlepiej?

Nie wiem na normalu w bf ludziki szybko schodzą. I w ogole co to za dyskusja, caly BF jest dla casuali i noobow i to nic zlego. Tu chodzi o uogólnianie, a nei ze cos jest pro. Ile razy się nasluchalem w CoD normal, jak to trzeba wypierdolic 3 magazynki itp... gowno prawda.

W grach gdzie latwo się strzela i kula leci okladnie tam gdzie wskazujemy celownikiem, zmniejszenei ilości hp / zwiększenie dmg to lekki absurd.

A w armie jakbys wypierdolil z full auto do kogos to pewnie 95% magazynku bys nie trafil.


Grajcie w co kto lubi, ale pierdolenie o dynamice w tych grach to bullshit. A obruszam się tylko dlatego, ze mialbyc to temat tylko o fast paced. A mendol im więcej gadasz pokazuje jak się nei znasz.

A CSGO chuja grales, bo nei ogarniasz. CS jest szybszy od CoDa. Dla twej informacji.

Cytuj:
(nie mowie o skakaniu po scianach i napierdalaniu rakiet w powietrze bo to chuj a nie dynamika).

Pewnie, ze dynamika. To czysta esencja fpsow. Wszystko dzieje się szybko. Liczy się movement, nieziemski aim, timing. Dlatego fpsy nei powinny takie fpsy nie mogą być realistyczne.

Autor:  Kabraxis [ 27 wrz 2013, 10:06 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

Highlander napisał(a):
A w armie jakbys wypierdolil z full auto do kogos to pewnie 95% magazynku bys nie trafil.


This. Glowna wada tych pseudoFPSow jest kompletny brak recoila. Czasem mam wrazenie ze tam nawet projectiles nie ma i wszystko dziala na zasadzie 'hitscan'.
Pro dymaika, skill w chuj i wogole realizm i masakara. POLE BITWY KURWAU!111

Nyx piszacy o realizmie w grach gdzie recoil jest zerowy to mnie wogole rozpierdolil. muehahahah....

Autor:  Nyx [ 27 wrz 2013, 10:06 ]
Tytuł:  Re: Odp: Dynamiczne FPS'y

Hyhy jaki troll bite a napisalem tylko ze lubie tryb hc w fps.
Nigdzie nie pisalem o realizmie bo go tam nie ma.

Autor:  Mendol [ 27 wrz 2013, 10:08 ]
Tytuł:  Re: Dynamiczne FPS'y

oczywscie highus, ze sie nie znam tak jak ty :) bo to nie te czasy, ze chce mi sie znac na czyms.
w cs'a gralem w chuj duzo, w csgo mniej bo faktycznie juz moze nie ogarniam i wole fajerwerki w bf'ie - bo potrzeba zdecydowanie mniej czasu zeby sie przyzwyczaic i kogos tam zabic, chociaz i tu nie idzie mi jakos rewelacyjnie :)
pewnie, jakbym mial wiecej wolnego czasu to pewnie gralbym w csgo, natomiast zdaje sobie sprawe, ze wymaga to treningu, poznania map na pamiec zeby wiedziec gdzie w te lby celowac (tak samo jak w cs'ie).
z tego co pamietam to zawsze chodzilo o to zeby pizgac po lbie, bez wzgledu na gre, wiec ameryki nie odkryles.
a co do cod'a to nie ty przypadkiem wklejales nam filmiki z niego? :P
poza tym lubie cie wkurwiac :)

Strona 22 z 162 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team