mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 12:24 
Cytuj  
MGSO3.0 jest do wersji morek+tribunal+bloodmoon + chyba najnowszy patch. Ta ekstra klasyka to nie czasem sam morek?

ja morowinda wygralem w konkursie Świata Gier, rozdawali 10 kopii, tylko 4 osoby dobrze odpowiedzialy, w tym ja ;D co za czasy.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 12:29 
Cytuj  
Do wiekszosci wiekszych modow musza byc dodatki bo one wprowadzaly rozszerzenia do systemu/jezyka skryptow i dzieki nim moze dzialac MorrowindScriptExtender.
bez dodatkow nie podchodzic do modowania bo to jest bez sensu. :) No i ogolnie oba sa bardzo dobre wiec zal nie zagrac przy okazji.

Mozna tez sobie porownac jak wygladalo Mournhold (twierdza i swiatynia bogini Amalexii, miasto w miescie (ala Watykan) znajdujace sie wewnatrz stolicy Morrowind - miasta Amalexia...95% akcji pierwszego dodatku dzieje sie wewnatrz murow Mournhold) w Morrowind 10 lat temu a jak zalosnie wyglada w najnowszym super wyjebanym TESo. :)


_________________
Obrazek

*

Posty: 79
Dołączył(a): 2.05.2012
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 12:33 
Cytuj  
A czy morek z dodatkami i najnowszym patchem jest dostępny po polsku, albo czy są jakieś spolszczenia? W grze tekstu jest zatrzęsienie i wolałbym grać w naszym ojczystym języku.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2013, 12:38 
Cytuj  
ofc jest - szukaj Zlotej Edycji. Patche pewnie included a jak nie to sa do pobrrania z neta.

Mod powninien dzialac bez problemow bo to jest glownie grafika - najwyzej pare rzeczy sie pokrzaczy i bedziez mial np naze itemka jednego an sto po eng. Do przezycia.

Natomiast normalne mody (nie graficzne) trzeba do pl wersji konwertowac - z roznym rezultatem. Sporo najpopularniejszych jest skonwertowana przez prosow. Polecam adamantytowa wieze i ich forum.

O tutaj: http://elderscrolls.phx.pl/index.php?op ... lect&id=11


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 sie 2013, 18:14 
Cytuj  
Jest już pacz to Misery 2.0 - można grać :)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2013, 18:15 
Cytuj  
w sensie, jest juz duzo lepiej?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2013, 12:05 
Cytuj  
Tak w sensie nie ma już jakiś tam upierdliwych CTD, balans jest poprawiony jeśli chodzo o bronie i o NPC. Ceny napraw i ammo też zostały odpowiednio obnizone. Oczywiście mutanty nadal ostro kopią zadek i np kontrolera się nie zabije bez odpowiedniego przygotowania :D.

Niektórzy płaczą, że niby kasy jest teraz za dużo bo ceny napraw spadły ale to chyba tylko wyjadacze bo prawda jest taka, że bez świtu albo dwóch pancerzy na zmiane nie ma jak wejść w anomalie albo bronić się przed niektórymi mutkami (spróbuj walczyć z dwoma pijawami na raz albo 3 ;)).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 08:15 
Cytuj  
ktos ma linka do samego flashlight fixa do misery 2? tez tak ciezko Wam laduje wszystko? Samo wyjscie do menu u mnie trwa dlugo, moze faktycznie dx przeinstaluje.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 08:49 
Cytuj  
High jeśli masz wersję 2.0.1 to tam chyba flashlight fix niepotrzebny.

A no i radzę od razu wyłączyć dx10 oświetlenie w opcjach - u mnie to grę tylko kaszaniło i wydłużało czasu loadingów i zwiększało ilość CTD etc...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 09:29 
Cytuj  
mam 2.01 ale latarka mi tylko mruga i nie da si ewlaczyc na stale...


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 11:35 
Cytuj  
High, bo latarka jest pod "O" a nie pod "L" :F....


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 11:38 
Cytuj  
wiem, ze jest pod O, ale to pod L nazywa sie flashlight ;p to mam rozumiem, ze tak ma byc? ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 12:37 
Cytuj  
To pod L to jest jak masz kupiony "hełm z latatrką" który wsadzasz w któryś z quick slotów. Wtedy musisz najpierw na ten kask kliknąć prawym i wybrać use i potem możesz używać poprzez klawisz L ale pamiętaj, że to zrzera baterie. Pod O jest latarka "ręczna".


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 13:11 
Cytuj  
Ok, dzienks, czyli pod L na starcie nie powinno sie nic pokazywac a wyglada na zbugowane ;]


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 15:05 
Cytuj  
Ponoć nie dało się tego wywalić. Tak samo jak nie da się zmienić tego, że joint waży 100gram ;) - ograniczenie silnika.

Ale wybraoźcie sobie 100 gramowego blanta :0...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2013, 18:38 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ponoć nie dało się tego wywalić. Tak samo jak nie da się zmienić tego, że joint waży 100gram ;) - ograniczenie silnika.

Ale wybraoźcie sobie 100 gramowego blanta :0...

Po 100 gramowym bede w stanie :-)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 07:16 
Cytuj  
lulz, szukałem stainless steela najnowszego do Medievala 2, a przy okazji natrafiłem na:

http://www.gamefront.com/five-game-of-t ... must-play/ GoT/westeros mods
http://kotaku.com/5979860/the-12-best-mods-for-pc-games best mods for pc games
http://www.youtube.com/watch?v=o9UbtLpyd-g Rise of Rome!, pewnie będzie lepsze niż cale Rome 2...
czyli http://www.twcenter.net/forums/showthre ... ello-Mundi
http://www.techshout.com/alternatives/2 ... -war-mods/

btw. poki co najnowszy stainless steel to 6.4. a widze, ze w przygotowaniu 7.0. Ale cos SS poki co nie wspolpracuje mi ze steam :/


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2013, 11:49 
Cytuj  
Po paru godzinach mogę stwierdzić, że Misery 2 to jedno wielkie rozczarowanie. Minimalna ingerencja w gameplay kampanii CoP. Walki nie są trudniejsze niż na najwyższym poziomie w kampanii, za to postać z obciążeniem 75% musi co 300m odpoczywać bo się zmęczyła. Ciężko to nazwać inaczej niż głupotą.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2013, 11:08 
Cytuj  
ToR ostatnio coś na wszystko stękasz jak stara baba :). Udźwig jest realistyczny - kup lepszy kombinezon, dołóż camel packa i jakieś ulepszacze albo wpakuj artefakt do pojemnika + najedz się i sprawa załatwiona. Fakt faktem npce się chyba nie męczą ale trudno.

Ten mod nie miał ingerować w kampanię CoP tylko w samą grą, główny nacisk kładać na bardziej realistyczne walki. Kontrolera nie rozwalisz bez odpowiedniej ochrony, tak samo niektórych mutków bez odpowiedniego kombinezonu. O wchodzeniu do anomali bez maski w ogóle można zapomnieć. Nawet w odpowiednim kombinezonie ogniste anomalie są zabójcze.

Najlepszy stuff nie leży na mapie jakby to był graty jakieś. Troche czasu minie zanim się do wszystkiego dojdzie. Ok, potem jest łatwiej jak już ma się ŚWIT i trochę modyfikacji na broni. Nadal jednak do pewnych starć trzeba podchodzić inaczej niż w czystym CoP.

A co do poziomu trudności to nie wiem na jakim grasz i gdzie jesteś. Ja zaczynałem na czarnej drodze sniperem jeszcze przed paczem i było ciężko. Po paczu trochę łatwiej bo amunicja tańsza i więcej jej dropi. Nadal jednak 2-3 pijawki potrafią roznieść Cię zanim się zorientujesz, że w ogóle istnieją. NPC też strzelają dobrze ale akurat w stalkerze to mutki były największym wyzwaniem.

Ja tam jestem zadowolony z moda szczególnie jeśli chodzi o urozmaicenie inventory (jak już się połapiesz co i jak) oraz z ogólnego feelingu (ah te piękne blowouty....)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2013, 18:23 
Cytuj  
Light and Darkness-Heroes of Calradia
http://mbwarband.nexusmods.com/mods/3745//?
Zajebisty mod od warbanda!. Gram od 3 dni i jestem naprawdę miło zaskoczony tym modem (spory nacisk na fabułę i rpg, po prawdzie to największy ze wszystkich modów w jakie grałem).

Co może zniechęcić to instalator jak i pierwsza mapka w krzakach (reszta jest w angielskim).
Jeden z najlepszych modów do warband a (zdecydowanie). Kojarzy mi się ten mod trochę ze stara gierką Birthright: The Gorgon's Alliance.

http://forums.taleworlds.com/index.php/ ... 713.0.html

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.