ToR ostatnio coś na wszystko stękasz jak stara baba
. Udźwig jest realistyczny - kup lepszy kombinezon, dołóż camel packa i jakieś ulepszacze albo wpakuj artefakt do pojemnika + najedz się i sprawa załatwiona. Fakt faktem npce się chyba nie męczą ale trudno.
Ten mod nie miał ingerować w kampanię CoP tylko w samą grą, główny nacisk kładać na bardziej realistyczne walki. Kontrolera nie rozwalisz bez odpowiedniej ochrony, tak samo niektórych mutków bez odpowiedniego kombinezonu. O wchodzeniu do anomali bez maski w ogóle można zapomnieć. Nawet w odpowiednim kombinezonie ogniste anomalie są zabójcze.
Najlepszy stuff nie leży na mapie jakby to był graty jakieś. Troche czasu minie zanim się do wszystkiego dojdzie. Ok, potem jest łatwiej jak już ma się ŚWIT i trochę modyfikacji na broni. Nadal jednak do pewnych starć trzeba podchodzić inaczej niż w czystym CoP.
A co do poziomu trudności to nie wiem na jakim grasz i gdzie jesteś. Ja zaczynałem na czarnej drodze sniperem jeszcze przed paczem i było ciężko. Po paczu trochę łatwiej bo amunicja tańsza i więcej jej dropi. Nadal jednak 2-3 pijawki potrafią roznieść Cię zanim się zorientujesz, że w ogóle istnieją. NPC też strzelają dobrze ale akurat w stalkerze to mutki były największym wyzwaniem.
Ja tam jestem zadowolony z moda szczególnie jeśli chodzi o urozmaicenie inventory (jak już się połapiesz co i jak) oraz z ogólnego feelingu (ah te piękne blowouty....)