MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37277
Strona 22 z 29

Autor:  Dana [ 25 maja 2012, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Nie było. Trzeba było mieszać w cfg, tak samo zresztą jak w RO1. Killing Floor miał już taką opcję.

Autor:  Highlander [ 25 maja 2012, 14:21 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

no to pewnie zmienilem to ręcznie i dlatego nei pamietam.

Autor:  Highlander [ 25 maja 2012, 21:28 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Jest chyba zdecydowana roznica miedzy tym co bylo a teraz.Wydajnosc duzo lepsza no i wiecej ludzi gra.

Autor:  Arturnik [ 8 cze 2012, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

dostalem trzy - 3 day passy do rozdania do RO2 GOTY edition

Autor:  Highlander [ 8 cze 2012, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

tez dostalem do rozdania.

Autor:  Highlander [ 21 lip 2012, 07:52 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Znowu sobie odpalilem. Gra sie bardzo fajnie. To, ze one shot i one kill w ogole nie przeszkadza imo. Gra ma zajebisty, bardziej brudny klimat i to sie chwali. No i mimo wszystko wracam do tej gry by chwile pograc.

http://www.40-1.net/news.php - polecam serwerki (z polskim akcentem ;) ) zreszta w klanie chyba tez są polacy.

Autor:  Ravushimo [ 21 lip 2012, 08:48 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Tak was czytam to chyba sam wezme.

Autor:  Highlander [ 21 lip 2012, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Tylko grafika taka sobie i srednia wydajnosc, ale tez giera potrafi slicznie wygladac. Mundury i budynki są imo bardzo przyzwoite. Dobry klimat bez killstreakow i innych wybuchajacych w okolo gowien. Nie ma pseudo epickosci i patosu jak w nowych cod czy bf.

Za taka kase warto.

Autor:  Ravushimo [ 21 lip 2012, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Sciaga sie... zobaczymy co daly godziny treningu w barakach army :D

Autor:  Highlander [ 21 lip 2012, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

hmm dla mnie RO2 jest troche mniej sztywna jesli chodzi o sterowanie. ;]

hm to moze mi polecisz jakis serwer z army? nie dayz. Bo nigdy nie gralem przeciwko talibom ;]

Autor:  Ravushimo [ 21 lip 2012, 13:24 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Chodzilo mi o misje w barakach czy jak sie to nazywa, gdzie wybierasz sprzet i masz losowe misje typu odbicie czegos, zaatakowanie jakiegos obiektu, trening na strzelnicy itd. w multi to zagralem ledwo raz przez kilka minut, prawie nic sie nie dzialo, ale to pewnie taki serwer. :D W DayZ zas mam zalamke po tym jak padlem ostatnio w ciagu dnia 3 razy i za kazdym razem obrywajac w plecy od randoma... zreszta przez caly ostatni tydzien znalazlem doslownie 1 osobe ktora nie chciala mnie od razu zabic... ale to tylko dlatego ze gosc mial siekiere, a ja jechalem traktorem i przejechalem scigajace go zombiaki. ;D

Autor:  Highlander [ 21 lip 2012, 16:17 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

hyhy, no ja probowalem wlasnie troche pograci tez nic sie nie dzialo, jezdzilem, biegalem i wroga nie zauwazylem ;d no ale nie wierze, ze tak jest wszedzie.

Autor:  Ravushimo [ 22 lip 2012, 06:40 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Zagralem wczoraj 2 meczyki w RO2 i kurde... swietne to jest tbh. :D Wbilem na jakis serwer classic, bez hud'a, oznaczen swoich/przeciwnikow i po minucie zabilem dwoch swoich schowanych za winklem niedaleku spawnu wroga, jak juz ogarnalem kto jest kto bylo z gorki. Grafika jest bardzo ok - ale chyba stonuje niektore efekty bo sa oczojebne momentami, dziala to wszystko bardzo plynnie, swietnie zrobiony dzwiek... troche w ten tytul pogram w wolnym czasie.

Autor:  Highlander [ 22 lip 2012, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

A jak ja mowilem, ze gra warta uwagi to mnie jechali "bo nie wyglada jak bf3". Gra ma swoje wady, ale jak na obecne czasy to nie ma co wybrzydzac. Serwery 40-1 są dobre. Tryb classic wyszedl calkiem niedawno, wczesniej gralem na jakis realism cos tam, to tam zdobywales progress broni i nowe bronie.

Dla mnie RO to taka jedyna gra w swoim rodzaju wsrod fpsow.

Autor:  Ravushimo [ 22 lip 2012, 10:06 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Rano zagralem 2 rundki na jednym z serwerow 40-1 i sa ssy na steamie :D jest miod, orzeszki i fun, sprawdzanie amunicji tez bajer. :D
Co do jechania to nie przypominam sobie bym cos pisal o RO bo raczej staram sie nie porownywac gier w ktore nie gralem i na oczy w ogole nie widzialem vs w ktore akurat pykam. ;]

Autor:  Archer [ 22 lip 2012, 10:06 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Hmm a warto sie jeszcze brac za 1? Gdzies tam wylapalem klucz, ale jeszcze nie mialem motywacji odpalic.

Autor:  Highlander [ 22 lip 2012, 10:18 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Ravu, nie mowilem konkretnie o Tobie, bo nie pamietam czy cos pisales czy nie, tylko o ogole ;]

Archer- warto, ale trzeba miec samozaparcie. Gra z veteranami RO jest dosc ciezkawa i imo sama gra jest trudniejsza od RO2. Ale RO1 ma nieco wiecej mozliwosci.

Autor:  Highlander [ 10 sie 2012, 08:29 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

http://www.greenmangaming.com/s/pl/en/p ... talingrad/ RO2 za 5$

Autor:  Highlander [ 15 sie 2012, 22:21 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

http://forums.tripwireinteractive.com/s ... hp?t=82695
update. Multiplayer Campaign.

Autor:  warhameron [ 15 sie 2012, 23:17 ]
Tytuł:  Re: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo)

Super. Czyli ficzersy z RO wejdą do RO 2 :P DUZE mapy z różnym sprzętem pancernym + dodatek urwa będzie się działo :D Jakby dodali nowe skiny za levele to byłbym rad :P

Strona 22 z 29 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team