MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Elemental Fallen Enchantress https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258 |
Strona 22 z 88 |
Autor: | warhameron [ 6 maja 2012, 16:59 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
MAsz na myśli zmiane techa w trakcie wynajdywania ? |
Autor: | CavieZ [ 6 maja 2012, 16:59 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Nie, jak masz rozmowe dyplo z inną frakcją. i tam masz techy podzielone na te 3 kategorie i jakieś puntkami sie wymieniasz.. nie wiem o co tu kaman. |
Autor: | Farin [ 6 maja 2012, 17:11 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Było napisane przy change log Za każdy postęp w tech dostajesz X punktów. Jeśli wymienisz się nimi to dostajesz bonus do jakiejś tech. Z tego co zauważyłem jest to przydzielane losowo. Dzięki temu wynajdowanie zamiast 10 tur zajmie ci 7,4(zależy ile na ile się wymienisz). |
Autor: | CavieZ [ 6 maja 2012, 17:18 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Masakra . Trochę ciezko mi idzie .. może taki teren .. patrze komp ma jjuż 5 miast. Ja 1 + outpost. Nie wiem cieżko mi było założyc kolejne gdyś wokoł są wymagająće stworki. Co wy w pierwszych kolejnosciach budujecie w miescie? jaki budynek lub jdnostki? |
Autor: | warhameron [ 6 maja 2012, 18:33 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Pionier x1 na next miasto, wszystko co zwiększa produkcje:workshop, lumber camp, poxniej na przyrost ludności next do resarch budynki. Do obrony odsyłam przejęte bestie. |
Autor: | CavieZ [ 6 maja 2012, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
ok dzięki.. Mam jeszcze jedno pytanie. która cecha odpowiada za obrazenia zadawane magią? |
Autor: | Rob_ert [ 7 maja 2012, 07:15 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Witajcie. Pograłem trochę w weekend i muszę przyznać, że od dawna tak się fajnie nie bawiłem przy grze. Gram na poziomie "normal". Jedną grę po kilku godzinach poddałem - męczyłem się dwoma miastami, gdzie przy jednym z nich były dwa legowiska potworów, które co kilka tur wysyłały małe bandy... tak więc musiałem tam trzymać czempiona z załogą i nigdzie nie mogłem się ruszyć. Wybuchła też wojna z komputerowym graczem i o dziwo miał niezłego bohatera, który nieźle mnie prał... SUPER!:D Gra się świetnie, mam nadzieję, że nie obniżą poprzeczki jeżeli chodzi o poziom trudności - to mi się podoba. Jak dla mnie każda gra to nauka - ciągle czegoś się uczę. Mam pytanie - mógłby ktoś dokładniej opisać proces przejmowania potworka? Starałem się to rozgryźć, ale kurcze... nawet kurczaka nie udało mi się przejąć:) Co do kolejki budowania - to ja nawet na początek buduję dwóch pionierów - aby jak najszybciej zająć dobry teren albo nawet postawić miasto, a reszta tak jak już było napisane - produkcja. Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę... byle do wieczora i będzie można znowu "pyknąć" parę tur:D |
Autor: | warhameron [ 7 maja 2012, 09:54 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
CavieZ napisał(a): ok dzięki.. Mam jeszcze jedno pytanie. która cecha odpowiada za obrazenia zadawane magią? Według mnie inteligencja + masz traity przy lev up zwiększające dmg z czarów o 25/50% + główny trait patch of ... Co do przejmowania, na starcie tworząc bohatera należy wybrać trait beastlord. W czasie walki taktycznej będąc koło przeciwnika używamy skila Tame (ładuje się 1 turę). Przejąć można psy, wilki, pająki, umber coś tam +dźwiedzie jak na razie.(może być ressist>najlepiej robić save przed walką i po nie udanej próbie ponowić) O ile AI neutral mobków nie jest złe to AI przeciwników(nacje) pomimo poprawy dalej kuleje.(Ale poprawią> idealnie było by gdyby przywrócili te z bety 1+ upgrejd>żadnej gry nie wygrałem na czelendżu+) |
Autor: | Farin [ 7 maja 2012, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Mam zonka przy queście "Cloack of the Stars" Dziadyga zlecił mi odnaleźć smoczka czy jakoś tak. Wszystko niby fajnie, bo pokazało mi od razu gdzie smoczek sobie chrapie. Mam tylko jeden problem. Nie mogę się do niego dostać gdyż na przeszkodzie stoi zamknięta brama,a z trzech stron są góry i nie mam jak się dostać inaczej :[ Byłbym wdzięczny za pomoc. |
Autor: | warhameron [ 8 maja 2012, 02:58 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Też mam ten q, albo bug or trza inny q jeszcze zebrać (or może tech). Trza forum FE zlukać. |
Autor: | CavieZ [ 10 maja 2012, 16:23 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Gram sobie tura chyba 70 i upada jakaś frakcja Coś pieknego! Właśnie tego mi brakowało w Civ 5. Można się dowiedzieć jak upadła? |
Autor: | warhameron [ 10 maja 2012, 17:18 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Chyba nie, ale są 3 możliwości: wtopiła przeciwko AI frakcji, Neutral mobki zniszczyły jedyne miasto i się poddał, najsłabsza frakcja po paru przegranych poddaje się. |
Autor: | Rob_ert [ 10 maja 2012, 17:43 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
70 tura ? Cav u mnie dwie frakcje padły przed 10 turą No i dobrze - świat jest wrogi i niebezpieczny. Pamiętam jak w Civ I też można było upaść w pierwszych paru turach |
Autor: | CavieZ [ 10 maja 2012, 18:28 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Co daja te Shardy na polu. W mieście pisze, że dają + do many. Tylko to? Rob_ert --> Przed 10 turą? dwie padły? |
Autor: | Farin [ 10 maja 2012, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Shardy dzielą się na: Ognia, wody, życia/śmierci, ziemi, wiatru. Oprócz tego, że co turę dają manę, poprawiają skuteczność(czyt. dają lepsze bonusy) do zaklęć z danej kategorii. |
Autor: | CavieZ [ 10 maja 2012, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Ja wiem, że one się dzielą na te śmierci, ognia.. ale jak dają skuteczność? Właśnie nigdzie nei widze statsów Po drugie warhameron pisał, że za obrazenia od magii odpowiada Inteligencja.. tylko że ja tej cechy nie widze w opisie jednostki |
Autor: | Farin [ 10 maja 2012, 20:45 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Bo w najnowszej becie trochę pozmieniali te podstawowe statystyki Jeśli zaś chodzi o to jakie dokładnie bonusy daje shard to trzeba uważnie przeczytać tooltip danego czaru. Z pamięci: 1 fire shard daje +4 obrażenia do flameWave. |
Autor: | warhameron [ 12 maja 2012, 13:47 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
http://www.elementalgame.com/journals Would you be willing to pay $1.00 for DLC that enabled multiplayer in Fallen Enchantress? Cena do przyjęcia |
Autor: | warhameron [ 12 maja 2012, 14:28 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Jest nowa wersja 0.914. |
Autor: | Rob_ert [ 13 maja 2012, 09:40 ] |
Tytuł: | Re: Elemental Fallen Enchantress |
Może to niemądrze zabrzmi, ale jestem zachwycony tą grą. Jakaś dziwna maniera panuje w ostatnich czasach na rynku gier - uproszczenia, nastawienie na efekciarstwo i tyle... A tutaj... Grając wczoraj, myślałem, że idzie mi bardzo dobrze, aż... dwie wojny z AI i ataki dziczy i w jednej turze tracę dwa miasta. Moi bohaterowie z przetrzebioną armią... SUPER! W końcu gra, która stawia mi wymagania... Gram w 914 na normalu... jest świetnie:) Czy mógłby mi ciut przybliżyć jak jednostki są modernizowane? Czasami udaje mi się zmodernizować jednostki a czasami nie... Myślałem, że jeżeli przy tworzeniu jednostki w zakładce zbroi wybiorę wszystkie elementy na te kafelki ze strzałką do góry to po wynalezieniu nowej broni/zbroi będą mogli być zmodernizowaniu a tu... nic Niemniej gra wymiata!! P.S. Mam także Warlock, która jest tworzona przez małe biuro i powiem wam wstyd... AI jest geniuszem w porównaniu tego które jest zaimplementowane w CivV. Oczywiście to ciągle poziom sznurówek u moich butów, ale... nie ma porównania. |
Strona 22 z 88 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |