Jackhammer napisał(a):
warhameron napisał(a):
O tej grze u nas cicho było:
http://www.kickstarter.com/projects/app ... f=categoryMoże być warta stestowania jak wyjdzie.
może, ale coraz mniej osób lubi grać w druga prace
Aye. W grę pokroju początkowego UO dzisiaj już bym nie grał. Raz, że mniej czasu - dwa, że nie zniósł już bym tego gameplay-a i mechanik stworzonych pod makra.
Inna sprawa, że druga strona skali typu GW2 czy Swtor też jest nudna jak cholera.
Coś po środku, z mechanikami craft-u , zbieractwa, tamingu, itd zrobionymi bardziej ciekawie (SWG i szukanie rzeczy / pobieranie DNA od mobów - przynajmniej na papierze wydaje się fajne, ogólnie kierunek dobry przynajmniej) i trudnymi (najlepiej niemożliwymi ale wiadomo...) do makrowania, ze większym naciskiem na świat gry - jeden serwer niż to jest w obecnych mmorpg i grindem tak z 50-60% niższym niż w początkach UO, safe-zonami / kontynentami, nawet z questami i kilkoma insancjami to bym pograł.
Jednak to by musiała być jakiś projekt ze średnim budżetem conajmniej i możliwością zapewnienia dobrego wsparcia w stylu szybkiego łatania bugów, exploitów i cziterów / boterów.
Indie mmorpg za 60k$ (nawet jak włożyli 500 tyś$ swoich nie z kicka w co nie wierzę) czegoś takiego nie może zapewnić.
Indie single gry, jak najbardziej. Nawet multi też. Mmorpg - raczej nie bardzo. Jakiś mega-wyjątek musiałby być.