MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wildstar https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798 |
Strona 22 z 51 |
Autor: | Turbot [ 30 mar 2014, 21:06 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Max level, wczesniej byl 36. Tak po 15 levelach czlowiek sie przyzwyczaja, nawet niektore lokacje sa ladne. A co do gry to mniej rpg a bardziej jakas zrecznosciowka. |
Autor: | Kaczy [ 31 mar 2014, 08:33 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
A slyszalem ze byl beta event w ten weekend jakis z zaskoczenia...siet. Oni gdzies daja jakies info wczesniej czy maila wysyalaja ze cos takiego roganizuja? |
Autor: | Kaczy [ 2 kwi 2014, 09:02 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Tylko blagam nie opierdalajcie mnie znowu ![]() Ja stawiam ze wszyscy ktorzy nawet hejtuja ten tytul to po zapoznaniu sie z cala gra i wszystkiemi mozliwosciami , zmianami , pomyslami itd. beda mieli totalnie wyjebane na ta kolorowa grafike (ktora jak widze robi sie coraz mniej cukierkowa na wyzszych lvl). Ja po krotce po obejrzeniu kilkunastu godzin filmikow , recenzji old gamerow , devsow i poczytaniu na forach widze to tak : + sama mechanika gry ktora umozliwia zajebista mobilnosc , mysle ze gracze PvP beda tutaj bardzo zadowoleni + polaczenie klas, ras i pathow + polaczenie skilli i drzewek + housing (nie widzialem jeszcze do tej pory lepszego w tytulach jakie gralem a bylo ich sporo, chyba ze w UO) + wczoraj powalilo mnie jedno , kazdy pewnie gral z Was z WoWa i co dzialo sie w endgame?czlowiek siedzial i nic nie robil poza daily + jeden dungeon albo jakies alty do czasu raidu , ja osobiscie logowalem sie dopiero o 20 i byla to 3-4h gra. w Wildstar?Heh to co oni wymyslili to jest cos genialnego , prostego a zarazem genialnego.Wbijasz 50 lvl i leca Ci caly czas lvl (cos pseudo paragon lvl diablo). Za kazdy lvl dostajesz punkt (cos jak valor w WoWie) za ktory kupujesz end gamowy gear (to co w WoWie) ale oni dodali itemy ktore ulepszaja skille ![]() + oddzielne przygody dla kazdej path Plusow jest jeszcze ogrom , moglbym wymieniac dalej.Natomiast chcialem sie skoncetrowac na moim zdaniem jednym z dwoch minusow , ktory jak dla mnie moze spowodowac ze sie w tej grze nie odnajde : - raidy 20 i 40 man , poogladalem instancje i jak widze jak ekipa bije trash 1h do bosa to mi sie zygac chce , serio nie wiem czy starszych graczy stac na takie poswiecenie aby 5-6 dni w tygodniu raidowac :[ jak ogoladam opisy rekrutacji to juz jestem pewien ze bedzie wysciag szczurow jak chuj , wpadna gildie raidujace 7 dni w tygodniu po 5-6 h dziennie i wyczyszcza content w tydzien :[ - kolory i grafika WoWa - mnie to osobiscie troche ostrasza ale da sie przezyc Ja to mniej wiecej tak widze.Na bank bede gral ale nie wiem czy to jest koniecznie gra dla mnie pod PvE. Sadze ze to bedzie jeden z takich tytulow gdzie wielu wyjadaczy z tego forum nie bedzie chcialo sie przyznac ze gra a beda grali , bo moze to nie jest cos przelomowego ale cos co przy aktualnych mozliwosciach powoduje ze gra mmorpg bedzie sprawiac zajebisa frajde. |
Autor: | raggnarok [ 2 kwi 2014, 09:59 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Z tego co widzialem end-game to nie beda tylko rajdy, bedzie tez cos zeby zalogowac sie wieczorkiem i godzinke dwie sie pobawic bez spinki. Ja juz tez nie widze siebie rajdujacego jak szalony. Troche imho przegieli z tymi 20/40 instancjami, 10/20 byloby imho git, bo 10 osob jeszcze mozna znalezc, a 20 to juz wymaga organizacji ![]() ![]() |
Autor: | ghul [ 2 kwi 2014, 11:30 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Ogolnie czytajac opinie o Wildstar mam wrazenie ze wiekszosc ocenia ta gre jedynie przez pryzmat grafiki. Dla mnie grafa jak grafa, najwazniejsze sa animacje, a te sa calkiem ok. Jest cukierkowo, ale bez przesady, przeciez np SWTOR mimo ze nie byl az tak kreskowkowy, to grafike mial znacznie obrzydliwsza. Strefy tez wygladaja ok - moze momentami biednie, ale jak sobie przypomne jak wygladal np Alderaan to ciesze sie z tego co tu mam:) Najbardziej podoba mi sie combat. Zajebiscie sie sprawdza w dungeonach, ktore zreszta sa dosc trudne (a pozniej podobno jest trudniej). Telegraphy wlasnie wymuszaja ciagly ruch i pozycjonowanie sie. Jest sporo wyzwan, mozna latwo zginac - to mi sie podoba. Nie ma bezmyslnego tluczenia z drewnianym combatem i staniem w miejscu. Prawda jest ze system pathow jest troche biedny (przynajmniej w porowaniu do tego jak sie zapowiadal). Probowalem 2 - settler i soldier. Soldier przeklada sie w wiekszosci na wiecej tluczenia mobow - i nic poza tym. Settler jest nieco ciekawszy, chociaz tez sprowadza sie do biegania i klikania ulepszen. teraz bedzie kolejny beta weekend - chyba znow beta rozdawac klucze. Ma byc tez UI 2.0, niby znacznie czytelniejsze. |
Autor: | Kaczy [ 2 kwi 2014, 15:45 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
CO do pathow to chyba najistotniejsza rzecza tutaj jest co daja Ci w end game , a te dodatkowe qesty to tylko 4fun |
Autor: | Kaczy [ 3 kwi 2014, 08:35 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Ja mam jeszcze pytanko do ludzi ktorzy grali. Jak wiemy sa te "znaki" gdzie dany skill poleci. Czy istnieje mozliwosc tak jak w LOLu ustawic to na smartcast?W sensi takim ze nie trzeba celowac i uzywac skilla tylko od reki go walnac uzywajac jako targeter kursora myszy? |
Autor: | Turbot [ 3 kwi 2014, 09:42 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Od razu sam smartcasty, jak walisz skill to masz pod nim telegraf. No chyba ze jest to charget shoot albo spell ktory ma np cast time. ALe to tez stoisz w miejscu pojawia sie telegraph a i tak mozesz celowac (obracac sie) |
Autor: | Piszpan [ 3 kwi 2014, 10:43 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
te telgrafy to najwiekszy debilizm jaki mogli wymyslic, BYC MOZE daloby sie przyzwyczaic do grafy ale do tego combatu nigdy. zero feelingu. |
Autor: | ghul [ 3 kwi 2014, 11:26 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Kaczy napisał(a): CO do pathow to chyba najistotniejsza rzecza tutaj jest co daja Ci w end game , a te dodatkowe qesty to tylko 4fun Mozesz rozwinac temat? One cos daja poza kilkoma skillami? |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 3 kwi 2014, 11:51 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
ghul napisał(a): Jest cukierkowo, ale bez przesady, przeciez np SWTOR mimo ze nie byl az tak kreskowkowy, to grafike mial znacznie obrzydliwsza. SWOTOR wyglądał jak powinien, grafika była ok. WoW był komiksowy i miał klimat. Tutaj można puścić pawia. |
Autor: | Nyx [ 3 kwi 2014, 11:57 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
lul dostalem betakey;c |
Autor: | Piszpan [ 3 kwi 2014, 12:06 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Nyx napisał(a): lul dostalem betakey;c sprzedaj dla kaczego ![]() |
Autor: | Nyx [ 3 kwi 2014, 12:07 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
NIe, niech sobie poogląda jeszcze troche filmikow na yt;d |
Autor: | Oyci3C [ 3 kwi 2014, 12:09 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
![]() |
Autor: | Kaczy [ 3 kwi 2014, 13:43 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Ja jak zwykle mam na was wyjebane ![]() ![]() |
Autor: | Kaczy [ 3 kwi 2014, 13:44 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
ghul napisał(a): Kaczy napisał(a): CO do pathow to chyba najistotniejsza rzecza tutaj jest co daja Ci w end game , a te dodatkowe qesty to tylko 4fun Mozesz rozwinac temat? One cos daja poza kilkoma skillami? A ogoladales dokladnie te skille? |
Autor: | Kaczy [ 5 kwi 2014, 06:14 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Kilka slow po pierwszym dniu beta testow. Nie pamietam kiedy tak szybko zlecialo mi 10h grania , serio :O Nigdy w zadnej becie nie spedzilem chyba tyle czasu ![]() ![]() Wiecej opisze w poniedzialek - wtorek jak sie beta weekend skonczy. |
Autor: | Piszpan [ 5 kwi 2014, 12:53 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
kaczy ale serio nie musisz wiekszosc juz probowala wildstara i ma wyrobiona opinie... a no tak ty masz wyjebane i bedziesz walil posta za postem. |
Autor: | Kaczy [ 5 kwi 2014, 13:43 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
ale ty nie jestes opiniotworczy bo pograles dwa lvl i zes tutoriala nie skonczyl , pozostala reszta "twoich pro player kumpli" podobnie a to jest temat o wildstarze i mozna pisac co sie komu podoba , a jak ty masz wyrobiona opinie na temat tej gry to po cholere tu zagladasz jak juz wszystko wiesz ?? ![]() |
Strona 22 z 51 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |