mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 13:52 
 
Właśnie poczytałem sobie dlaczego Metro nie będzie wydane na PS3. Wniosek jeden - microshit posmarował kasą i projekt się usrał.

Mam nadzieję że kiedyś dojdzie do tego że ta cała firma pierdolnie na łeb za te swoje machloje a Metro i tak pewnie zostanie wydane w końcu i bo nikt o zdrowych zmysłach nie zaniedba takiego rynku (czyt. kopalni złota).


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 13:53 
 
Ja gralem w 1680@1050 w DX11. Jak sie wylaczy teselacje i jakis jeszcze jeden bajer, ktorego nazwy nie pamietam to chodzi plynnie.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 13:53 
 
pytanie do AC2 - mam cale miasto po full renovate, wszystkie sklepy i bank na 3lvl. 78%complete ogolnie tego tam zbierania, wszystkie wpn jakie moglem kupic, heavy sakwa na potki,medium na trutki,wlasnie zaczalem Wenecje i wydalem ok 40k na zbroje metalowa - jeszcze dwie chyba zostaly mi do kupienia w dalszej grze; uzbieralo mi sie juz 45k w skrzyni,ale nie chce mi sie po pierwszej misji w Wenecji zapieprzac juz do chaty po kase. ile k mniej wiecej bede potrzebowal do konca gry na te dwie pozostale zbroje i bronie?


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 13:56 
 
A po co zapieprzać skoro można jechać powozem tam? nie rozumiem? trwa to dosłownie 5 minut. Co do zbroii, jak zdobędziesz Altaira, to będziesz żałować że wydałeś kasę na metalowe badziewie. Będzie się kurzyć tylko w pokoju z armorem :).

P.S
Po zdobyciu zbroi, będziesz miał 150k z wilii w 90% i zaczniesz kupować nawet obrazy :).

P.S2
SPOLIER: Pamiętaj żeby kupić jeszcze sword Altaira, 42k kosztuje. Best in game.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 13:59 
 
obrazy juz kupuje ;d hmm to musze obczaic te karawany, bo zawsze przejezdzalem obok nich konno ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 14:03 
 
RufeN napisał(a):
obrazy juz kupuje ;d hmm to musze obczaic te karawany, bo zawsze przejezdzalem obok nich konno ;d


Kosztuje 100 florenów. Pikuś.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 14:22 
 
A ja się zagrywam w Starcrafta 2 i w World of Warcraft :)

Co jak co ale dla mnie te dwa tytuły są nieśmiertelne :) Dosłownie jak parę lat temu kiedy zagrywałem się w SC1 i... WoW :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 15:57 
 
metro2033 ma slaba optymalizacje bo praktycznie nie korzysta z zasobow procsora (bez roznicy czy 2 rdzenie czy 4, albo czy 2ghz lub 4ghz) a katuje strasznie karte graficzna.
sama rozgrywka szybko nudzi, jest opor liniowa. muzyka jest fatalna. ai jest beznadziejne. mimo tych "niedociagniec" gralo sie calkiem fajnie, klimat mmmmega, sporo ciekawych pomyslow i smaczkow. grafika tez pierwsza klasa, szczegolnie efekty czasteczkowe.
odpuscilem sobie gre jak zaczely mnie zalewac hordy mutantow - zzz nuda.

Cytuj:
nawet na fermi nie da sie grac w full detail w 1080p w metro 2033

da sie grac w full detail w 1080p nawet na 5850 wzglednie plynnie, ale trzeba wylaczyc adv dof i tesalacje. u mnie fpsy raczej nie spadaly ponizej 20, wiekszosc czasu powyzej 40, ale gralem w 1680x1050.
na full hd powiniec byc ok 10-15% spadek fpsow wzgledem mojej rozdzielczosci.

Cytuj:
Ale powiem Wam szczerze, że jak miałbym porównywać ostatnie gry graficznie, to Assasin's Creed 2 w sumie plasuje się w czołówce.

wut. graficznie to jest straszna kupa, te doczytujace sie tekstury, slabe cienie mnie zalamywaly.


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 16:10 
 
Up, podaj lepsiejszą :) oprócz MW2 bo też ma bardzo ładną.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 16:13 
 
Sobtainer napisał(a):
Up, podaj lepsiejszą :) oprócz MW2 bo też ma bardzo ładną.

Crysis ?
OD trzech lat gra ktora nie ma graficznie sobie rownych i... Do premiery Crysis 2 nie będzie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 16:18 
 
fakt crysis osmiesza niejednokrotnie nowe tytuly , a dwojka ma miec wydajniejszy engine i mniejsze wymagania..w sumie nie dziwi, miasto to nie dzungla z pierdyliardem listkow , roslinek dajace dynamiczne cienie, skrypty fizyki ...itp


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 16:19 
 
Crysisa pominąłem, pisałem o tym że różnica w 1680x1050 a 1920x1200 jest kolosalna, myślałem że to oczywiste żeby pominąć grafikę tam :).

Ale fakt, dżungla a miasto to 2 zupełnie różne rzeczy i może wreszcie pogramy w coś fajnego..

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 16:40 
 
Aldatha napisał(a):
fakt crysis osmiesza niejednokrotnie nowe tytuly , a dwojka ma miec wydajniejszy engine i mniejsze wymagania..w sumie nie dziwi, miasto to nie dzungla z pierdyliardem listkow , roslinek dajace dynamiczne cienie, skrypty fizyki ...itp

Nawet bym się z tobą zgodził gdyby nie fakt że:
a) liscie to tylko tekstury
b) drzewa to dość proste meshe
c) trawa to też zwykłe tekstury.
d) itd.
Miasto z trailerow C2 wygląda na dużo bardziej złożone niż dzungla z Crysis.

Zreszta. Doprawdy. Pokazywali techdema dzungli i wysp na konsolach, więc dokonali naprawde dużego przełomu technologicznego jeśli chodzio silnik.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 17:24 
 
insidie :) fail, textury są płaskie, w crysisie kamienie są wypukłe, dosłownie wszystko jest wypukłe i ma bryłę w sobie. zainstaluj i zobacz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 17:24 
 
i dlatego pewnie bedzie lepiej chodzic niz crysis 1 , zreszta obietnice lepszego performance spelnili w warhead


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 17:30 
 
Cytuj:
Cytuj:
Nawet bym się z tobą zgodził gdyby nie fakt że:
a) liscie to tylko tekstury
b) drzewa to dość proste meshe
c) trawa to też zwykłe tekstury.
d) itd.


Jakie tekstury co ty gadasz, normalne modele złożone z poligonów, drzewa proste meshe...wut ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 17:47 
 
Sobtainer napisał(a):
insidie :) fail, textury są płaskie, w crysisie kamienie są wypukłe, dosłownie wszystko jest wypukłe i ma bryłę w sobie. zainstaluj i zobacz.

FAil. Moze i są wypukłe :kamienie" ale to są tylko tekstury z + normale z parallaz mappingiem.

@dana
Tak liscie to zwykle tekstury. A drzewa to niebyt skomplikowane meshe. Jesli chodzi o to ze widać cienie poszczególnych lisci to światło poprosty przechodzi przez kanał Alpha w teksturach.

Ja tam moze i eksprtem nie jestem, ale sporo się w Sandboksie bawiłem i patrzyłem od środka jak to wszystko jest zrobione.

Wiec przestańcia gadać pierdoły. Bo ty wy mniej widzieliscie skoro takie niestworzone rzeczy wypisujecie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 18:11 
 
iniside napisał(a):

Tak liscie to zwykle tekstury. A drzewa to niebyt skomplikowane meshe. Jesli chodzi o to ze widać cienie poszczególnych lisci to światło poprosty przechodzi przez kanał Alpha w teksturach.


No offence ale bredzisz, strzel sobie w liście co większych drzew (np palmy) i zobacz jak reagują, (podlegają deformacji i fizyce). Liście przynajmniej te większe to definitywnie nie są same tekstury

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 18:27 
 
Goatus napisał(a):
iniside napisał(a):

Tak liscie to zwykle tekstury. A drzewa to niebyt skomplikowane meshe. Jesli chodzi o to ze widać cienie poszczególnych lisci to światło poprosty przechodzi przez kanał Alpha w teksturach.


No offence ale bredzisz, strzel sobie w liście co większych drzew (np palmy) i zobacz jak reagują, (podlegają deformacji i fizyce). Liście przynajmniej te większe to definitywnie nie są same tekstury

Sa. Liscie palm to zwykla tekstura nalozona na bardzo prostego mesha (ktory ma 3-4 poly). I Constrain pointy na miejsach zgiec. Przestancie pitolic glupty, odplacie 3ds max, Maya czy co tam wam pasuje zaimportujcie modele i sami zobaczcie. Albo lepiej wlaczcie sandboxa i zobaczcie jak sa zrobione mapy (w tedy sie rownierz watpliwosci co do kamieni na ziemi rozwieja).

Pizatym to oczywiste ze nie same tekstury. NA czyms te tekstury trzeba zawiesic. Ale to na czym one leza to zwykle kwadraty albo prostokaty. Wy chyba sobie niewyobrazacie ile jedno drzewo mialoby poly gdyby kazdy lisc byl modelowany osobno i ile by bylo poly na jedna klatke (nawet przy uproszczeniach srednio wychodzi okolo 1.2mln, a tak spokojnie byloby ponad 20mln) i nawet najbardziej wypasione Quadro GTX 480 dostałoby totalnej czkawki.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2010, 18:30 
 
Cytuj:
Liscie palm to zwykla tekstura nalozona na bardzo prostego mesha


Właśnie zaprzeczyłeś temu co napisałeś wyżej ?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.