mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 21:01 
 
Był kickstarter chyba 2 razy i za każdym razem fail ? Dla kontynuacji.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 21:16 
 
Tylko dlaczego zawsze się spóźniałem z dofinansowaniem jej ? :P
Inna sprawa, że to była "tylko" gra taktyczna i fanów czystych 4X pewnie nie zadowala w pełni.
Zresztą nie wyobrażam sobie tej gry w innej formie niż ta która była zapodana jako liniowa fabuła.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein


Ostatnio edytowano 13 sie 2012, 21:19 przez Farin, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 21:18 
 
warhameron napisał(a):
Był kickstarter chyba 2 razy i za każdym razem fail ? Dla kontynuacji.

Nie było żadnego kickstartera afair ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 21:20 
 
iniside napisał(a):
warhameron napisał(a):
Był kickstarter chyba 2 razy i za każdym razem fail ? Dla kontynuacji.

Nie było żadnego kickstartera afair ;/.

Nie no ja jakiś widziałem (nie wiem czy aby na pewno na kickstarterze) gdzies na stronie ale było już po ptokach.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 21:39 
 
Nexus to byla naprawde konkretna gra. Ktos moze widzial moda do niej z walkami w jak te w pierwszych misjach? Chodzi o walki w ukladzie slonecznym.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 04:28 
 
Cytuj:
Dana ie porównuj Endless Space do SOTS - szczególnie jeśli chodzi o rozgrywanie bitew.


Nie porównuje bitew per se, tylko ogólną prostotę w warstwie ekonomiczno-zarządzeniowo-dyplomatycznej w porównaniu do bardziej skomplikowanych kolegów jak MoO czy SE. A bitwy też mają auto-rozstrzyganie, czego chciał kolega.


----

http://youtu.be/C4cfo0f88Ug

TF2 coop !

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 04:59 
 
Farin napisał(a):
Bloodleaf - jak będziesz chciał się pobawić w multi w sinsy to daj znać (mam Rebelion).


Też to samo nabyłem, może jak trochę ogarnę :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 11:41 
 
http://www.teamfortress.com/mvm/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 12:32 
 
http://www.rockpapershotgun.com/2012/08 ... -generals/


Hmm. Ciekawe. Zapewne też pay 2 play :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:26 
 
EPIC Games (twórcy Unreal Engine, gier Unreal i Gears of War) kupili polskie studio People Can Fly (m.in. Painkiller).

Cytuj:
Dodał również, że determinacja z jaką dążono do wykupu studia doprowadziła do odejścia trzech założycieli People Can Fly: Adriana Chmielarza, Andrzeja Poznańskiego i Michała Kosieradzkiego



http://www.purepc.pl/rozrywka/polskie_s ... epic_games

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:31 
 
Smutne. Niestety takie rzeczy dzieja sie bardzo czesto w tej branzy.

Zal mi i zalozycieli, ktorzy stracili swoje 'dziecko' jak i pracownikow, ktorzy wczesniej czy pozniej poleca na bruk.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:34 
 
oj tam, maja teraz spora kase,maja know how, maja wieksze niz wczesniej doswiadczenie, marke i znajomosci w branzy - zaloza nowe studio i sciagna do siebie co lepszych pracownikow z PCF ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:40 
 
No moze i cos z tego dobrego dla polskiej branzy wyjdzie. Nie mowie ze nie. :)

Tylko przypuszczalnie z PCF juz nic nie bedzie.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:47 
 
To jest tylko mala zmiana w dzialalnosci PCF. Od czasow konwersji GoW PCF byl mocno powiazany z Epiciem.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:52 
 
No to mowie ze z nich juz nic nie bedzie. Z Epica tez za wiele nie ma od paru lat. :)

Z innej beczki... ragnarok sie ucieszy... Darksajders CWAJ is here. ;)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 14:32 
 
Kabraxis napisał(a):
Darksajders CWAJ is here. ;)


Nie moge edytowac to pisze nowy post:)

Gra zajmuje 5,5GB to imho te pierdolenie o tym ile to napchali godzin grania, kontentu i itemow i o tym ze gra jest 4 razy wieksza jak jedynka mozemy na dzien dobry wlozyc miedzy bajki. Gra zajmuje raz mniej niz jedynka lolz. Moze sie myle ale podobnie bylo min. z Dragon Age 2.

No nic.. pozyjemy, zobaczymy.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 15:20 
 
Juz gram :P Pamietaj o cudach kompresji, taki F3 czy Nev Vegas tez zajmowaly malo miejsca :) Na to nie ma co nawet w dzisiejszych czasach patrzec.

Gra jest na razie bardzo fajna (2h zabawy za pasem), combat jest za to kapitalny, lepszy niz w DS1. Czuc, ze Death to taki assasyn bardziej niz typowy warrior jak War, porusza sie zwinnie, jest szybki i zabojczy. Co mnie boli, to grafika w niektorych momentach, jak np. taki kwiatek w inventory pokazujacy nasza postac i wyekwipowane przedmioty:

Obrazek

No LOL po prostu. Sama gra jest na szczescie ladna, a robi sie jeszcze ladniejsza po zaaplikowaniu FXAA injectora wysotrzajacego obraz, dodajacego lepsza saturacje kolorow, etc. Jak ktos chce to moge wrzucic gdzies, uzywam tego w prawie kazdej grze :). Bardzo podoba mi sie za to muzyka - naprawde jest swietna, szczegolnie w tej pierwszej zimowej zonie, ktora jest tutorialem.

Aaa, na duzy plus: mozna wszystko ladnie bezposrednio bindowac jak sie chce i gdzie sie chce, potionki, moce, etc. Nie ma juz tej bzdury z DS1, ze trzeba bylo wciskac np. Shift, wyskakiwalo okienko z mocami i trzymajac Shift wciskalismy 1-2-3-4. Tak wiem, zenada, ze w ogole trzeba takie cos uznawac za plus, no ale mamy takie czasy :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 16:30 
 
Kabraxis napisał(a):
Smutne. Niestety takie rzeczy dzieja sie bardzo czesto w tej branzy.

Zal mi i zalozycieli, ktorzy stracili swoje 'dziecko' jak i pracownikow, ktorzy wczesniej czy pozniej poleca na bruk.

Polecą na bruk ? Jakby Epic w nich nie inwestował, to już dawno by polecieli na bruk. Wszystkie ostatnie gry jakie robili, robili albo przy pomocy Epica albo na ich zlecenie. Od czasu Painkillera w zasadzie PCF nie podjął się zadnej samodzielnej produkcji. A najlepsi poszli pracować do innych firm za granicą.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 16:50 
 
Nie spodziewam sie ze zrozumiesz o co mi chodzi. :wink:


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 17:40 
 
Darksiders 2 to typowy, odjebany na kolanie port z konsoli.

Zero opcji graficznych, jedynie rozdzielczość do zmiany. Sama grafika mocno średnia a wymagania jak na to co oferuje horrendalne. Już po jakości samego menu głównego, mamy piękną zapowiedź chujni z grzybnią.

Artstyle ogólnie ujdzie, ale technologicznie to potworek jest. Cienie kwadratowe, modele kanciaste (zwłaszcza otoczenia), a model Śmierci w inventory to już nie jest partactwo, tylko wręcz żart z graczy.

Ogólnie technologicznie to taka gra z 2006 roku, natomiast pod względem wymagań to tak 2010/2011 lub nawet więcej. Skyrim/Wiedźmin 2/Crysis są dla mnie wyznacznikiem performance i Darksiders 2 chodzi z nich najgorzej. Wygląda też najgorzej.

Ogólnie widać, że albo bardzo im się nie chciało, albo bardzo nie umieli.

Pod względem gameplayu jest nawet przyjemnie, ale nie chce mi się w to grać, bo nie czuję funu za bardzo. Leci z dysku anyway, fajnie, że można było sprawdzić. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.