MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 219 z 305

Autor:  pooma [ 22 wrz 2010, 07:42 ]
Tytuł: 

Kurde mieli wywalić boostowanie warpgate'ów :<

Autor:  Keii [ 22 wrz 2010, 07:49 ]
Tytuł: 

Wcale nie! Dobrze, że zostało ;d

Autor:  Huba [ 22 wrz 2010, 08:31 ]
Tytuł: 

http://day9tv.blip.tv/

Polecam dzisiejszy daily 183;]

Autor:  Aenima [ 22 wrz 2010, 09:11 ]
Tytuł: 

Eshim napisał(a):
@crun


No chyba, ze chcesz podyskutowac czemu banshee z cloackiem piora twojego 4gate'a :<.



replay? i te openery z dropem helionow would like to see.


edit nawt nie mozna offline pogladac replayjow?

Autor:  gufnowapnjasz [ 22 wrz 2010, 10:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:
akuratnie tvp jest dost zbalansowane, jako toss lubilem to grac, rerollnalem glownie ze wzgledu na pvz ktore jest masakrycznie zjebane i pvp ktore jest zwyczajnie nudne.

tez lubie grac tvp jak przetrwam mid 8)
pvz jest zdaniem zergow faworyzuje tossa i w sumie sie troche zgadzam.
pvp jest najnudniejszym mirrorem fakt :<

Cytuj:
ilosc i kuku ktore mozesz zrobic na poczatku.
Looknij np na gry selecta, koles rzadko wychodzi po za 2base w tvp.

no to chyba sie zgadzamy.
piszac mid game mialem na mysli early-mid i mm timing pushe, moment kiedy banshee moze wbic itd

Cytuj:
Gra na templarow jest wbrew pozorom dosc ciezka :F.

gra na ghostow jest tak samo ciezka :>

Cytuj:
ale jakims cudem toss sie znalazl w top1, wiec da sie tym grac vs terr.
Tak samo bodajze w mlg walka o pierwsze miejsce to bylo pvp.

ja nie mowie, ze sie nie da. podkreslam, ze problemem jest ten zasrany mid w pvt.

Autor:  pooma [ 22 wrz 2010, 12:57 ]
Tytuł: 

1.1 ultras, me likes:
http://www.youtube.com/watch?v=Px0zB9_ePmI

Autor:  lukaszn [ 22 wrz 2010, 13:20 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):

ciekawe czy jak jest kilka budynkow obok siebie polaczonych to ten splash bedzie rozwalal unity w calej bazie :lol: ?

Autor:  gufnowapnjasz [ 22 wrz 2010, 13:24 ]
Tytuł: 

http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/627980105
:)

Autor:  Eshim [ 22 wrz 2010, 13:29 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
i te openery z dropem helionow would like to see.

chocby ten
Aenima napisał(a):
edit nawt nie mozna offline pogladac replayjow?


drag n drop na ikonke sc2 , za bety dzialalo :F.

Autor:  pooma [ 22 wrz 2010, 15:58 ]
Tytuł: 

Obrazek
:[

Autor:  Keii [ 22 wrz 2010, 16:05 ]
Tytuł: 

10/10

Wzruszyłem się. Masz tego więcej?

Autor:  gufnowapnjasz [ 22 wrz 2010, 16:31 ]
Tytuł: 

biedna queenka :(

Autor:  pooma [ 22 wrz 2010, 19:46 ]
Tytuł: 

nie mam wiecej, jakis random link na reddit.com

Autor:  Arturnik [ 25 wrz 2010, 18:52 ]
Tytuł: 

Witam,
Zaczalem sie w SC2 bawic online i ambitnie, wzialem sie za zergi. Ogolnie wszystko fajnie, ogladam duza ilosc repow, ale z drugiej strony przydalaby sie jakas dobra strona z repkami. Korzystalem z gamereplays.org - malo repow i bardzo zroznicowany poziom gry i sc2replayed.com - jeszcze bardziej zroznicowany poziom gry, a z gier na wyzszym poziomie repkow malo.
Zna ktos jakies dobre serwisy z repami z jakis tournamentow?
Duzo osob poleca ogladanie youtube i streamow, ale mam tak chujowy internet, ze to z gory odpada.

Autor:  Keii [ 25 wrz 2010, 18:54 ]
Tytuł: 

http://sc2casts.com/ i koniecznie kanał day[9]. Można tam przełączyć ze streama na preloading.

Autor:  gufnowapnjasz [ 25 wrz 2010, 18:55 ]
Tytuł: 

http://www.gosugamers.net/starcraft2/replays/

Autor:  pooma [ 27 wrz 2010, 08:05 ]
Tytuł: 

http://www.hardwarecanucks.com/forum/ga ... n-bed.html
na:
Cytuj:
"The merging is complete" with Archon's voice.

wyplułem kanapkę ze śmiechu =P

Autor:  Kartis [ 28 wrz 2010, 17:12 ]
Tytuł: 

Wprost z bloga day9:
http://blip.tv/file/4174827
http://blip.tv/file/4174906
Wygląda na to że Carrier rush nie jest już pierwszą noobiarską strategią, właściwie wygląda lepiej niż rushowanie Collossusa. 2 linik - Carrier rush w wersji pro.

Autor:  Keii [ 28 wrz 2010, 17:24 ]
Tytuł: 

Niezły był ten daily, fakt.
Z wiadomości nowszych, właśnie wyszedł patch 1.1.1:
Cytuj:
Bug Fixes


* Fixed an issue where Ultralisk cleave range was being unintentionally extended by larger targets.

* Fixed an issue where the Phoenix's Graviton Beam was automatically canceled if you used it just after the Phoenix reached 50 energy.

* Fixed an issue where queuing Return Cargo on a worker would cause it to ignore the built-in delay after it finished gathering.

* Fixed an issue where players watching older replays or saved games would experience stuttering.

* Fixed an issue where some Mac users were unable to join games properly.

Autor:  pooma [ 28 wrz 2010, 17:56 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Niezły był ten daily, fakt.
Z wiadomości nowszych, właśnie wyszedł patch 1.1.1:
Cytuj:
* Fixed an issue where queuing Return Cargo on a worker would cause it to ignore the built-in delay after it finished gathering.

Meh, pro tricka znerfowali :P

Strona 219 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team